Προς το περιεχόμενο

Xbox One Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Που ρε φίλε etf13 είναι πιο δυνατό το πς4; Στα χαρτιά; Ή στα multiplatforms που έβγαιναν στην αρχή της γενιάς; Γιατί τώρα βλέπουμε σε next gen παιχνίδια να αντιστρέφονται οι ρόλοι. Και όλα αυτά καθώς περιμένουμε και windows 10 + dx12! Γιατί πως να το κάνουμε, καλό και το hardware, αλλά ακόμα καλύτερος ο συνδυασμός hardware/software ;)

Έτσι το έγραψα για να διευκολύνω την κουβέντα.Στην πράξη απο αυτά που βλέπω δεν είναι σε καμία περίπτωση.

  • Like 1
  • Απαντ. 14,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εγώ δεν καταλαβαίνω πώς μπορεί μια τόσο μικρή διαφορά στη CPU να κάνει τόσο μεγάλη διαφορά στα frames σε ένα τόσο last-gen looking παιχνίδι. Και αυτή η ερώτηση είναι ειλικρινής, όχι εμπρηστική. Επίσης, δεν καταλαβαίνω πώς γίνεται ο οποιοσδήποτε να πιάνεται από ένα παιχνίδι σαν αυτό, τη στιγμή που και οι δύο κονσόλες έχουν βγάλει ένα Ryse κι ένα Order τουλάχιστον, για να αποδείξει οτιδήποτε ή για να βγάλει συμπεράσματα.

 

Δες το παρακάτω slide από internal παρουσίαση της ίδιας της Sony και θα καταλάβεις :

 

post-135780-0-39536500-1425386978_thumb.png

Εξηγώ με απλουστευμένο λόγο:

 

Εξαιτίας uneven αρχιτεκτονικής του ps4 και χρησιμοποίησης graphics-ddr ram (Gddr5) και εξαιτίας μικρότερων χαρακτηριστικών coherency, το διαθέσιμο bandwidth πέφτει γρήγορα όσο ταυτόχρονα αυξάνεται το εύρος δεδομένων προς τη CPU. Σε αυτό φυσικά συντελεί και το κατά πολύ αυξημένο latency της μνήμης Gddr5 σε σχέση με την μνήμη ddr3. Για τον ίδιο λόγο ( πολύ μικρότερο latency) βλέπεις να χρησιμοποιείται σε όλα τα PC η μνήμη ddr3 (και πολύ σύντομα η νέα ddr4) και όχι graphics-ram.

 

Με άλλα λόγια, στο ps4 αυξημένη χρησιμοποίηση της CPU έχει ως αποτέλεσμα τη δραστική μείωση του διαθέσιμου memory bandwidth σε σχέση με το ονομαστικό των 176Gb/s. Ήδη αν δεις από το παραπάνω slide, ακόμα και με μηδενική χρησιμοποίηση της CPU, το actual b/width είναι της τάξης των 130-140Gb/s και όχι 170-180Gb/s που διαφήμιζε η Sony. Και πάλι με βάση το ίδιο slide, με μόλις χρησιμοποίηση cpu b/width της τάξης του 1/8 του συνολικού, το εύρος πέφτει κοντά στα 110Gb/s. Φανταστείτε πόσο χαμηλότερα θα πέφτει σε τίτλους με αυξημένες απαιτήσεις για CPU b/width (π.χ. στο 1/4 του κανονικού η καμπύλη θα φθίνει προς τα κάτω κοντά στα 80Gb/s).

 

Αυτό με τη σειρά του επιβάλλει στους developers να ασχοληθούν πολύ περισσότερο με gpu compute στο ps4 για ένα εύρος εργασιών παρά με βάση τη CPU. Εξάλλου, η CPU του ps4 είναι πιο αργή ακόμα και από τη CPU του ps3 με βάση και internal tests της Ubisoft.

 

- - - - - - - - - - - - -

 

Αντίθετα, στο X1 αυτό που μετράει περισσότερο είναι το command flow (το stream των εντολών), κάτι που αν γίνει σωστά, οδηγεί το X1 σε πολύ μεγαλό efficiency των χαρακτηριστικών της CPU και της GPU. Γι' αυτό και η MS πάντοτε μιλούσε περί balanced αρχιτεκτονικής. Για τον ίδιο λόγο, η GPU του X1 έχει 16 rops αντί για 32, γιατί πριν προλάβεις να αξιοποιήσεις και τα 32 rops θα είσαι memory bound, άσε που τα 32 rops είναι overkill για framebuffers στα 1080p.

 

post-135780-0-25418400-1425388250_thumb.jpg

 

Και για τους ίδιους λόγους, η GPU του X1 είναι heavily customized με 4 command processors (2 graphics

και 2 compute processors) αντί για 1 graphics CP που έχει το ps4 και όλες οι σύγχρονες κάρτες γραφικών μέχρι πρότινος. (αρχιτεκτονικής GCN 1.0)

 

Και γι' αυτό η κάρτα γραφικών του X1 είναι χωρισμένη στα 2, σαν να κάνει emulate 2 Sub-gpu και κάθε μέρος

(κάθε sub-gpu) έχει 1 graphics και 1 command CP, 6 CU, 1 Geometry primitive unit και 2 Render Back-ends, ώστε να τρέχει το δικό του rendering flow.  Αυτό λογικά θα επιτρέπει να γίνoνται custom streams με ταυτόχρονο rendering

και compute χωρίς χαμένους κύκλους μετά την έλευση του DX12 στο X1.

 

Παράλληλα τα move engines βοηθούν σε συγκεκριμένες λειτουργίες (όπως το real-time texture compression/decompression) απελευθερώνοντας resources για άλλα πράγματα όπως physics κτλ.

  • Like 6
Δημοσ.

Φίλε απόλαυσε την κονσόλα σου, παίξε τα ανώτερα και περισσότερα exclusives σε σχέση με το πς4, παίξε το υπόδειγμα remastered όπως το The Halo MCC και όχι περσινό remastered όπως το TLOU, παίξε και τα απαιτητικά multiplatforms όπως Unity, Evolve κα στο one που τρέχουν καλύτερα, και γενικώς παίξε στην κονσόλα που τα κάνει όλα καλύτερα και αυτή δεν είναι άλλη από το one. Αν ακόμα νομίζεις ότι δεν αξίζει μετά από όλα αυτά που σου είπα, θα σου πρότεινα να μην κοιτάξεις καθόλου προς μεριά πς4 γιατί σίγουρα θα απογοητευτείς πολύ περισσότερο απ ότι νομίζεις! Καλορίζικη κιόλας και μπράβο για την επιλογή σου!

Το φτιάξανε αυτό, γιατί όταν είχε βγει θυμάμαι πως ήταν broken το multiplayer του. Πολύ χαμηλά δεν έχει πέσει ο πήχης για τα υποδείγματα; :P

 

 

Cortan, ευχαριστώ για την απάντηση. Κάτι θυμόμουν περί αυτού. Ωστόσο, θεωρείς πως στο συγκεκριμένο παιχνίδι με αυτά τα γραφικά η διαφορά οφείλεται σε αυτό; Σε περιπτώσεις όπως το AC ή το GTA στις πόλεις το καταλαβαίνω (αλλά μιλάμε για διαφορά γενιάς στα γραφικά εκεί), αλλά όταν βλέπω το RE Rev να τρέχει έτσι η πρώτη μου σκέψη είναι πως κάτι άλλο είναι πιο πειστική εξήγηση. 

Δημοσ.

Φίλε απόλαυσε την κονσόλα σου, παίξε τα ανώτερα και περισσότερα exclusives σε σχέση με το πς4, παίξε το υπόδειγμα remastered όπως το The Halo MCC και όχι περσινό remastered όπως το TLOU, παίξε και τα απαιτητικά multiplatforms όπως Unity, Evolve κα στο one που τρέχουν καλύτερα, και γενικώς παίξε στην κονσόλα που τα κάνει όλα καλύτερα και αυτή δεν είναι άλλη από το one. Αν ακόμα νομίζεις ότι δεν αξίζει μετά από όλα αυτά που σου είπα, θα σου πρότεινα να μην κοιτάξεις καθόλου προς μεριά πς4 γιατί σίγουρα θα απογοητευτείς πολύ περισσότερο απ ότι νομίζεις! Καλορίζικη κιόλας και μπράβο για την επιλογή σου!

Για ποια exclusives μιλάς ακριβώς που είναι και περισσότερα και ανώτερα? Lol μήπως μιλάς για το έκτρωμα το Halo MCC που είναι broken? Δηλαδή τα Halo 4 κλπ που έχει το MCC πότε βγήκαν? Χθες? Ακυρώνεις μόνος σου τα "επιχειρήματα" σου. Μιλάς μήπως για το Sunset Overdrive? Δεν λέω καλό παιχνίδι αλλά μόλις τελιώσεις το campaign τέλειωσε. Καμία από τις δύο κονσόλες δεν έχει τρομερά και φοβερά exclusives μέχρι τώρα. Καταρχήν εγώ αναφέρθηκα στο UI του One και εσύ μου λες για τα τρομερά και φοβερά exclusives -καμία σχέση δηλαδή.

 

δλδ για σένα άξιζε για 130 ευρώ που θα έδινες παραπάνω, να αγοράσεις κάτι υποδεέστερο?...και ποιος σου είπε ότι το UI του PS (που όλοι λένε ότι χρειάζεται επειγόντως updates) είναι καλύτερο ή χειρότερο του ΧΒΟΧ...το έχεις δοκιμάσει?...το έχεις δει μήπως?...πως τέτοια σιγουριά ότι το PS4 αξίζει περισσότερο σε θέματα πέρα των παιχνιδιών?...γνωρίζεις ότι ακόμα στο PSN δεν υπάρχει η απλούστερη λειτουργία το να σε ειδοποιεί ποιος φίλος σου μπαίνει online?...έχεις δοκιμάσει να κατεβάζεις κάτι και να δοκιμάσεις να μπεις σε μηνύματα ή friend lists?...I have some bad news for you

 

λες ότι δεν φαίνεται στο chat ποιος έχει μικρόφωνο ή όχι...τσέκαρε καλύτερα, φαίνεται με ένα πράσινο κυκλάκι...μας λες ότι δεν κόβεται μόνο του το download όταν κατεβάζεις κάτι και παίζεις multiplayer...μήπως επειδή δεν είναι απαραίτητο κάποιες φορές?...λέω εγώ τώρα...ή μήπως έχεις dial up και δεν την παλεύει η σύνδεση σου

 

λες για fanboys και κολλήματα με την MS και αναφέρεις ότι έπρεπε να κάνει το πολύ 200 η κονσόλα...really?...πιο φτηνά ας πούμε από μία φορητή?...όσο για τα κολλήματα που λες για console freezes, που σε πετάει dahsboard και ότι δεν λειτουργεί σωστά πράγμα το οποίο είναι αδικαιολόγητο I have also bad news for you...η κονσόλα σου είναι χαλασμένη

 

Εγώ αγαπητέ δεν σύγκρινα το UI του X1 με του PS4 το σύγκρινα με τον προκάτοχο του και το έκρινα βάση αυτού και ως οντόντητα. Ούτε σύγκρινα την ποιότητα του Xbox Live με του PS4 απλά διατύπωσα την απορία πως γίνεται να λένε όλοι για το τρομερό και φοβερό Xbox Live και να το συγκρίνουν με το PSN όταν έχει τόσα προβλήματα. Στο chat δεν φαίνεται ποιος έχει μικρόφωνο και ποιος όχι γιατί το κυκλάκι που λες υπάρχει είτε ο άλλος έχει μικρόφωνο είτε όχι μάλλον εσύ πρέπει να το ξανατσεκάρεις my friend. 24 αρα ADSL έχω και πιάνω γύρω 9-10 Mbps οπότε μια χαρά την παλεύει η σύνδεση μου αλλά εκτός και αν εσύ έχεις οπτικές ίνες αν κατεβάζεις το οτιδήποτε ΔΕΝ μπορείς να παίξεις multiplayer και αυτό είναι γνωστό μέχρι και στις πέτρες. Για τα freezaρισματα δεν τα κάνει μόνο σε εμένα αλλά και σε τουλάχιστον 3-4 άτομα με τα οποία μιλάω. Φαντάζομαι είναι ολες οι κονσόλες χαλασμένες right? Χαχαχαχα :D Τρομερή σύμπτωση να χαλάσουν 4 κονσόλες ταυτόχρονα! Wow που λεει και ο Βαρουφάκης!!!

Εγώ πιστέυω πως μια δικαιη τιμή θα είναι τα 40 ευρώ για το xboxone.Ti διαβάζουμε ρε θεε αποκόλληση θα πάθουμε.Να δεχθώ ότι το ps4 είναι πιο δυνατό μηχάνημα αλλά να διαβάζω ότι το το xboxlive ειναι κατώτερο του psn αυτό πάει πολύ.Η κονσόλα μου έχει κρασάρει στο σχεδόν ένα χρόνο που την έχω το πολύ 3 φορές και στα πάρτυ είχα θέματα το πολύ 10 φορές.Κατ εμε το dashboard του one είναι σκάλες ανώτερο του PS4.;Oπως δεν έχω κανένα θέμα και με το PS4 ουτε τα controllers μου χαλασαν ούτε φθάρησαν  ούτε τίποτα.Για όνομα της παναγίας παιχνιδομηχανές αγοράσαμε.

Άυτό που καταλαβαίνω είναι πως πολλοί έχετε σταματήσει να παίζετε και την ψάχνετε όλη μέρα να την πείτε στον άλλο για να 2 frames περισσότερα και για τα πιξελιάσματα που κάνει η κονσόλα στο 30 δευτερόλεπτο του τάδε παιχνιδιού.

Γιατί ταλαιπωρείστε έτσι?

Εγώ αγόρασα το xbox 5 κατοστάρικα με to kinect και το PS4 4 κατοστάρικα και δεν το έχω μετανοιώσει καθόλου.Κάθε μηχάνημα έχει τα καλά και τα κακά του.Όσοι τα αγοράσατε πολύ πιο φθηνα μαγκιά σας και μπράβο σας τους άλλους μας πιάσανε κότσους. :-)

Κόλλησε ο άλλος με το Kinect.Μην το αγοράσεις ρε φίλε σου έβαλε η MS το πιστόλι στον κρόταφο??Και αφού η MS έβγαλε την κονσόλα και χωρίς Kinect σπευσατε πολλοί να δικαιωθείτε ,πωωωω μεγάλο κατόρθωμα.Smart Buyers.

Ο άλλος λέει το αγόρασε 270 ευρώ και έκανε το συλλογισμό ότι αν θα το πουλήσει δεν θα χάσει.Μιλάμε για επένδυση όχι αστεία.Που να αγόραζε και κανα σπίτι δηλαδή ή τίποτε άλλο σοβαρό.Δεν υπάρχει σωτηρία.

Δηλαδή σου φαίνεται λογικό ολοκαίνουργια κονσόλα με καινούργιο hardware να κολλάει και να κρασάρει όπως έκανε το 360..Ενδιαφέρον! Εμένα και τους φίλους μου σε 1 μήνα έχει παρουσιάσει πρόβλημα στα party τουλάχιστον 5 φορές , δεν είναι και πολύ καλό ποσοστό και σίγουρα δεν δείχνει σούπερ ντούπερ ουάου xbox live. Επίσης για άλλη μια φορά δεν είπα οτι είναι κατώτερο από το psn απλά απόρησα που όλοι λένε ότι είναι τρομερό και φοβερό σε σύγκριση με το psn γιατί 6 χρόνια στο 360 ήταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση, από τότε που βγήκε το Χ1 τα πράγματα έχουν χειροτερέψει ιδιαίτερα στο 360 αλλά και στο X1 δεν είναι έτσι όπως θα έπρεπε. Όσο είχα το 360 έλεγα ντάξει θα ρίξανε το βάρος στο Χ1 (που και αυτό μαλακία είναι γιατί γράφεις όσους εχουν 360) αλλά τελικά βλέπω ότι δεν είναι καθόλου έτσι.

 

edited

Δημοσ.

Τσαμπα να μιλαμε για αρχιτεκτονικες και να κανουμε υπεραναλυσεις...Λιγοι θα τα εκτιμησουν...το κολπο το εχει  βρει ο Sony παντως...

http://www.eurogamer.net/articles/2015-02-26-top-factor-driving-ps4-purchases-is-better-resolution-survey

Ο πρώτος παράγοντας όσον αφορά το Χ1 ίσως να εξηγεί και το φανατισμό και την εμπάθεια μεγάλου ποσοστού των κατόχων του, επίσης. 

 

Ενδιαφέρον, πάντως, πόσο χαμηλά βρίσκεται και στις 3 κονσόλες ο παράγοντας game library. 

Δημοσ.

Ο πρώτος παράγοντας όσον αφορά το Χ1 ίσως να εξηγεί και το φανατισμό και την εμπάθεια μεγάλου ποσοστού των κατόχων του, επίσης. 

 

Ενδιαφέρον, πάντως, πόσο χαμηλά βρίσκεται και στις 3 κονσόλες ο παράγοντας game library. 

 

Σαφως αλλα οχι με αυτην την αρνητικη εννοια που περιγραφεις..Αλλωστε αν καποιοι ειναι φανατισμενοι ειναι οι σονακηδες που βγαζουν και αχτι σε αυτην την γενια...

Δημοσ.

@Postmort3m τι να ξεκολλήσω φίλε μου?Ματάκια έχω και βλέπω τη διαφορά.Μήπως φταίει κάτι άλλο και δεν την παλευετε με τα parties του xbox?Μήπως έχετε θέμα με ρυθμίσεις του ρουτερ?Καλά για την κονσόλα που λες ότι κρασάρει 5 φορές το μήνα  γελάει η υδρόγειος.

Ούτε η μια μου έχει κρασάρει ποτέ σε ανυσηχητικό βαθμό  ούτε ή άλλη.

Δημοσ.

Cortan, ευχαριστώ για την απάντηση. Κάτι θυμόμουν περί αυτού. Ωστόσο, θεωρείς πως στο συγκεκριμένο παιχνίδι με αυτά τα γραφικά η διαφορά οφείλεται σε αυτό; Σε περιπτώσεις όπως το AC ή το GTA στις πόλεις το καταλαβαίνω (αλλά μιλάμε για διαφορά γενιάς στα γραφικά εκεί), αλλά όταν βλέπω το RE Rev να τρέχει έτσι η πρώτη μου σκέψη είναι πως κάτι άλλο είναι πιο πειστική εξήγηση. 

 

Το θέμα δεν είναι μόνο το γραφικό αποτέλεσμα, αλλά internally ποια μηχανή γραφικών έχει χρησιμοποιηθεί και ποιες σχεδιαστικές επιλογές έχει το παιχνίδι.

 

Για τη μηχανή γραφικών, που όπως έγραψα σε προηγούμενο post είναι dx-9 based, παραθέτω απόσπασμα από το DF:

 

post-135780-0-64257900-1425393885_thumb.jpg

Βλέπουμε λοιπόν πως είναι όντως η MT-Framework 2.0, από εποχές Lost Planet 2.

Παρακάτω βλέπουμε για το native framebuffer στα 1080p μαζί με FXAA, μαζί και με 16x full anisotropic.

 

Σε νέο απόσπασμα παρακάτω, το DF αναφέρει πως η διαφορά στα frames εκτοξεύεται στις outdoor sections και ειδικά σε περιοχές με grass textures και τη χρησιμοποίηση flashlight. Ειδική αναφορά γίνεται σε ένα section με ένα μεγάλο δάσος:

 

 

post-135780-0-03886500-1425393825_thumb.jpg

Παρακάτω μαθαίνουμε πως χειρότερα, το ps4 χρησιμοποιεί και specular maps χαμηλότερης ανάλυσης:

 

 

post-135780-0-23619100-1425394183_thumb.jpg

Τα specular maps ουσιαστικά "επενδύουν" τα textures δίνοντας μορφές σε αντικείμενα όπως οι πόρτες, τα παράθυρα, κτλ καθώς και τις διαφορές μεταξύ τους, π.χ. μία διαφορά contrast μπορεί να υποδηλώνει το nickel part στο πόμολο μιας πόρτας.

 

Και τέλος, μία ποσόστωση των dropped frames:

 

 

post-135780-0-84397100-1425394319_thumb.jpg

Διαπιστώνουμε ότι στο sample της σύγκρισης, στο ps4 σχεδόν 1/5 frames χάνουν το "στόχο" σε αντίθεση με το Χ1 που χάνει το 1/28 των frames.

 

 

Ανακεφαλαιώνοντας, η εκτίμησή μου - δεν είναι και πυρηνική φυσική, μπορεί να είναι και δική σου εκτίμηση και απορώ γιατί το DF μιλάει για "surprising performance difference" - είναι πως η επιλογή για 16x anisotropic μαζί με 1080p framebuffer στο ps4 οδηγεί σε πτώση της απόδοσης στα outdoor sections και ειδικά όπου έχουμε grass textures ή foliage, εκεί που η χρήση του AF είναι εκτενέστερη και το rendering εντονότερο. 

 

Γνωρίζουμε ήδη το πρόβλημα που έχει το ps4 με την τεχνική του anisotropic filtering σε πολλούς τίτλους, το οποίο απαιτεί σεβαστή ποσότητα b/width και δη σε μία κονσόλα που δεν έχει ξεχωριστή μνήμη για το b/width της gpu από τη cpu αλλά τραβάει από ένα universal pool gddr5 μνήμης, της οποίας το footprint είναι λιγότερο από το X1 (διαθέσιμα 4,5GB μνήμης gddr5 στο ps4 σε σχέση με τα 5gb μνήμης ddr3 στο X1 + την esRAM) συν του γεγονότος ότι η αύξηση του b/width προς τη cpu μειώνει δραστικά το συνολικό διαθέσιμο b/width, όπως έδειξα στο προηγούμενο ποστ μου.

 

Ο συνδυασμός των παραπάνω σε έναν τίτλο που έχει γίνει developed με την MT Framework 2.0 και σε έναν τίτλο που είναι cpu-intensive, χωρίς δυνατότητες για gpu compute λόγω παλαιότητας της μηχανής γραφικών και σε sections ανοικτά με πολύ grass και foliage δημιουργεί την πτώση των frames στο μηχάνημα που έχει πιο αδύναμο cpu και λιγότερο διαθέσιμο b/width και 300% λιγότερη coherent επικοινωνία ανάμεσα στη CPU και στη διαθέσιμη μνήμη (10gb/sec για το ps4 vs 30gb/sec για το X1).

  • Like 3
Δημοσ.

Παίζει ρόλο και το 1.75Ghz του One σε σχέση με το 1.6Ghz του Ps4, σ' αυτό τον τόσο μικρό χρονισμό υπάρχει μπουκάλι χοντρό, οπότε έστω και αυτή η μικρή αύξηση που έκαναν στο One βοηθάει.

Δημοσ.

Εγω παλι θα πω οτι ειναι αραγε τυχαιο που τα Frame drops και στις δυο κονσολες,αλλα κυριως στο Ps4 ειναι στο μερος με τον Barry που ειναι πιο Open world ας το πουμε απο οτι πχ με την Claire που ειναι μεσα στις φυλακες αρα πιο κλειστο περιβαλλον???

Εγω το λεω παντως οτι θα πεσουν παρα πολλα γελια οταν με το καλο βγει το Witcher 3 κυριως και μετα με τα Batman και Metal Gear Solid 5. Εκει πραγματικα εχει να γεμισει το Internet απο σχολια πανω στο πως τρεχει το καθε παιχνιδι.

Δημοσ.

Με λίγα λόγια, η αρχιτεκτονική του One είναι προτιμότερη.

Με λιγα λογια η αρχιτεκτονικη του xbox σχεδιαστηκε με γνώμονα το dx12 και εκει ειναι που θα δειξει τα δοντια της... Το ps4 δυστυχως η ευτυχως εχει ξεπερασμενο hardware και δεν νομιζω να καταφερει και πολλα οταν θα βγουν καινουργιες μηχανες γραφικων που θα ειναι σχεδιασμενες για dx 12 και opengl 4.5 που δεν ξερουμε καν αν το ps4 την υποστηριζει την 4.5 εκδοση.... Επισης ειναι δεδομενο οτι το dx12 ειναι low level api ισχυει οτι μπορει να παραμετροποιηθει αποκλειστικα για το xbox με αριστα αποτελεσματα...

Δημοσ.

Σαφως αλλα οχι με αυτην την αρνητικη εννοια που περιγραφεις..Αλλωστε αν καποιοι ειναι φανατισμενοι ειναι οι σονακηδες που βγαζουν και αχτι σε αυτην την γενια...

Εδώ μέσα άλλα πράγματα βλέπω πάντως.

 

Επίσης, η δική μου εκτίμηση για το μεγαλύτερο ποσοστό των σονάκηδων είναι πως τρώνε ένα κρύο πιάτο (rrrrrrrevenge!) για ό,τι γινόταν από πλευράς xboxάκηδων στην προηγούμενη γενιά, όπου για δύο γραμμές ανάλυση και 1-2 frames γινόταν το έλα να δεις. Τους σονάκηδες τους καταλαβαίνω σε αυτό, την εμπάθεια τύπου p3tran δεν την καταλαβαίνω. Αν όμως λάβουμε υπόψη αυτή την έρευνα, βγάζει παραπάνω νόημα το συγκεκριμένο είδος ατόμου.

Εγω παλι θα πω οτι ειναι αραγε τυχαιο που τα Frame drops και στις δυο κονσολες,αλλα κυριως στο Ps4 ειναι στο μερος με τον Barry που ειναι πιο Open world ας το πουμε απο οτι πχ με την Claire που ειναι μεσα στις φυλακες αρα πιο κλειστο περιβαλλον???

Εγω το λεω παντως οτι θα πεσουν παρα πολλα γελια οταν με το καλο βγει το Witcher 3 κυριως και μετα με τα Batman και Metal Gear Solid 5. Εκει πραγματικα εχει να γεμισει το Internet απο σχολια πανω στο πως τρεχει το καθε παιχνιδι.

Μα υπάρχουν κι άλλα παραδείγματα, όπως το TR και το GTA V, στα οποία συμβαίνει το αντίστροφο όταν υπάρχουν ανοιχτοί χώροι και χορτάρια. 

 

Το μόνο σίγουρο είναι πως όταν πάψουν πια να βγαίνουν παιχνίδια (ή, μάλλον, να κολλάμε εμείς σε αυτά) που έχουν τις ρίζες τους στις παλιές κονσόλες, τότε, θα έχουμε μια πιο ξεκάθαρη εικόνα. Αλλά και τότε θα παίζει ο παράγοντας του developer. Σίγουρα από CDPR και Kojima θα είναι πολύ πιο αξιόπιστα και αντιπροσωπευτικά τα δείγματα από αυτά της Capcom και της Ubi, πάντως. Αν κάποιοι ξέρουν να ξεζουμίζουν κονσόλες είναι αυτοί οι δύο (μεταξύ άλλων, αλλά αυτοί είναι που πλησιάζουν :P )

Δημοσ.

Με λίγα λόγια, η αρχιτεκτονική του One είναι προτιμότερη.

 

Είναι απλώς πιο μοντέρνα, dx12 compatible (για να μην πω full dx12 designed) με αποτέλεσμα να είναι προτιμητέα στο εγγύς μέλλον και στην επόμενη δεκαετία, όπου οι τάσεις στις μηχανές γραφικών είναι πολυ-επεξεργασία (multi-processing με πολλούς πυρήνες), ισοκατανομή του rendering σε όλους τους πυρήνες και όχι uneven handling των cores όπως γινόταν στην dx11 era και πολλαπλά command streams με κατάλληλο priority και συνεχές flow καθώς και mixed streams από rendering και compute και με στόχευση τη συνεχή και ολική πλήρωση του hardware και όχι να παραμένουν μέρη του hardware idle την ίδια στιγμή που άλλα υπερπληρώνονται.

 

Αυτή είναι η φιλοσοφία της dx-12 era που έρχεται και το X1 είναι σχεδιασμένο με στόχο όχι μόνο το παρόν αλλά και το μέλλον.

 

Αντίθετα, η αρχιτεκτονική του ps4 είναι προτιμητέα στις παλαιότερες και στις υπάρχουσες μηχανές γραφικών (dx-11 based) και σε intensive gpu compute scenarios. Πιστεύω είναι αρκετή για τα 1st parties της Sony και το σχεδιασμό story driven και corridor driven παιχνιδιών όπως ήταν το The Order και θα είναι το νέο Uncharted ή τα παιχνίδια του Cage - με πολλές indoor σκηνές ή indoor like και λίγους enemies και προσοχή στη λεπτομέρεια των υφών ή των προσώπων.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...