Προς το περιεχόμενο

Xbox One Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ενδιαφέρον. Έχω μια άυλη Mastercard που δεν τη χρησιμοποιώ για άλλες αγορές, οπότε λέω να το δοκιμάσω. Να φανταστώ ότι στο Paypal αρκεί να δηλώσουμε διεύθυνση/τηλέφωνο HK που να φαίνονται πραγματικά, χωρίς απαραίτητα να είναι.

 

Για δες αν γινεται και μεσω paypal, δεν εχω βαλει ποτε προπληρωμενη εκει.. Δεν ξερω κατα την επιβεβαιωση τι μπορει να συμβει, συνηθως κανω κατευθειαν αγορες με direct payment απο μεγαλα site..

  • Απαντ. 14,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το Xbox One είχε καλύτερο frame rate στην οδήγηση, LOD (Level of detail) και λιγότερο fog .

 

Το Ps4 έχει καλύτερο frame rate στα gunfights, λίγο καλύτερο draw distance και σε κάποια σημεία περισσότερη βλάστηση.

 

* η παραπάνω λίστα λέει μόνο την μισή αλήθεια.

Δημοσ.

Το εχω στο ps4 το gta v και εχω δει την εκδοση του xbone στο youtube. Οσο μπορεσα να καταλαβω οι εκδοσεις οντως διαφερουν σε μικρες λεπτομερειες που δυσκολα εντοπιζεις αν δεν εχεις comparison με εικονες διπλα διπλα.

 

Η rockstar εχει παρει οτι καλυτερο μπορει απο την καθε μια κονσολα.

 

Το xbone υστερει στην gpu και το ps4 στην cpu συγκριτικα σε γενικες γραμμες.

 

Τωρα καποιος θα πεταχτει και θα μου αναλυσει σε κειμενο πτυχιακης(βασει λεξεων) γιατι οι devs δεν εκμεταλευονται την κρυμμενη δυναμη του xbone και θα μου αρχισει τους αριθμους και τις λεπτομερειες που δεν εχουν καμια σημασια για μενα στην τελικη.

 

Η gaming εμπειρια που θα ζησεις και απο τις δυο κονσολες σε multiplatform games ειναι η ιδια.

 

Δηλαδη ποιος μπορει να ισχυριστει οτι επαιξε ενα game στο xbone και μετα επαιξε στο ps4 και αλλαξε η gaming ζωη του;

 

Μην το παμε σε vs παλι, (προλαβαινω)μαμανε και οι δυο κονσολες. Οποιος μπορει οικονομικα, τις παιρνει και τις δυο και ολα good.

  • Like 8
Δημοσ.

Να σου πω, θα γούσταρα να έπαιζα πχ Cod:Aw multi σε 1080p 60fps, αλλά χίλιες φορές σε λιγο πιο χαμηλή ανάλυση με 60fps και εντελώς απροβληματιστα. Είναι πολύ μικρή διαφορά στην ανάλυση θεωρώ για να αποθαρρύνει κάποιο να αγοράσει την μια κονσόλα έναντι της άλλης.

Δημοσ.

Εγω παντως απο την κυριακη ειμαι  κατοχος χβοχ ονε(το πηρα με το πακετο unity, black  flag)Οι πρωτες εντυπωσεις μου ειναι αριστες!!!πολυ καλη πιοτητα κατασκευης η κονσολα(σε κανει να νιωθεις οτι εχει αγορασει κατι πολυ ακριβο)και φυσικα  ο μοχλος τα σπαει.Μαζι  με το πακετο πηρα  forza 5(game of the year edition) + οτι το καταστημα που το πηρα μου εκανε και ενα δευτερο μοχλο δωρο(μαζι και με αλλους 2 κωδικους  ψηφιακους παιχνιδιων)loco cycle και max the curse of brotherhood.+ επεκταση εγγυησης για 3 χρονια (αν και η ιδια η microsoft σου δινει επισημος 2 χρονια εγγυηση)

Αν επιτρεπετε,για ποιο μαγαζι μιλαμε να παω και εγω :P

Δημοσ.

Από άρθρο του Gamingbolt, ύστερα από το τελευταίο "ξεψάχνισμα" του leaked SDK από μέλη του πλέον έγκυρου beyond3d:

 

http://gamingbolt.com/xbox-one-gpu-has-8-graphics-contexts-uses-multiple-gpu-command-streams-to-reduce-cpu-gpu-latency

 

"It was also revealed that the console supports multiple GPU command streams which consists of instructions for rendering and compute. Both commands pass through the GPU simultaneously which allows to have two parallel processes of compute and rendering work, which share the same bandwidth resources. This results into a low latency exchange between GPU and CPU. However we are not sure whether developers can explicitly push one task type ahead of the other or whether the GPU automatically prioritizes the queue elements."

 

Ουσιαστικά τα multiple command streams μαζί με το coherency της CPU με τη GPU και το ενιαίο pool της esRAM, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί "σχεδόν" για τα πάντα και κάνει τα πάντα καλύτερα πατώντας πάνω σε πολύ πολύ μικρό latency, είναι η ίδια η ουσία μίας ετερογενούς αρχιτεκτονικής ή όπως είναι πιο γνωστή μιας αρχιτεκτονικής HSA.

 

Επίσης από interview του DF:

"Command Processor

Xbox One supports multiple GPU command streams interleaved in hardware. Some command streams contain rendering commands, and others are compute-only. Both types of command stream progress through the GPU at the same time, sharing compute and bandwidth resources and making it possible to decouple compute work from rendering work. In particular, compute tasks can leapfrog past pending rendering tasks, enabling low-latency handoffs between CPU and GPU."
 
Το low-latency μεταξύ CPU-GPU και το γεγονός πως η customized σχεδίαση επιτυγχάνει τη διαθεσιμότητα σχεδόν όλου του bandwidth της μνήμης, παρά την αύξηση της χρησιμοποίησης των πόρων της CPU είναι μία ιδιοποιός διαφορά σε σχέση με το ps4 όπου εκεί το διαθέσιμο bandwidth μειώνεται κατά πολύ, σε ένα ίδιο σενάριο.
  • Like 5
Δημοσ.

Και ναι επιτελους πηρα και το Halo MCC, να θυμηθουμε λιγο την σειρα.. :ph34r:

φαρμακι η τιμη του :D

Τα ίδια και τα ίδια λέτε από τότε που βγήκαν οι κονσόλες..

Αν δεν υπαρχουν παιχνιδια στην αγορα προς συζητηση εν μερη λογικο αλλιως νεκρα το topic :P

Δημοσ.

Οι τιμές θα πέσουνε ποτέ η θα είναι απντα 60-70 ευρώ σε όποιο καινούριο παιχνίδι βγαίνει;

 

Ποιός μπορεί να μου εξηγήσει το store του xbox1? Δεν το έχω καταλάβει,με την συνδρομή άμα έχεις το μόνο που κερδίζεις ειναι online gaming?

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...