Προς το περιεχόμενο

Xbox One Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

just gamer, το tomb raider για πολλους λογους, κακως το βαζεις ως παραδειγμα "υπεροχής".

 

κατ'αρχην, μιλαμε για remake. οσοι δεν ειχατε καταλαβει τοτε,ελπιζω σιγα-σιγα τωρα να καταλαβαινετε τι ρολο βαρανε τα remake και ποση δουλεια εχουνε. (quick cash grab)

επειτα, τις δυο εκδοσεις τις κανανε δυο διαφορετικες εταιρειες (nixxes ps4/united front xbox). 

οποτε πως ακριβως μπορει να αποτελεσoυν μεσο συγκρισης?

 

και τελος, το σημαντικοτερο, το tomb raider στο ps4 δεν ειναι κλειδωμενα 60. για την ακριβεια, ακριβως οταν χρειαζεσαι το κλειδωμενο framerate (σκηνες δρασης/μαχες), τοτε ακριβως ειναι που πεφτει. και πεφτει και 10 και 15 καρε/δευτ.

 

 

γενικα παιδες, οσοι εχετε στο μυαλο σας ενα μπαμπουλα οτι υπαρχουν διαφορες αναμεσα στις δυο κονσολες στα γραφικα, αργα ή γρηγορα θα απογοητευτειτε.

Δημοσ.

Οχι ρε συ και 10 15. Νταξει μπορει να εχεις δει καποια μετρηση οποτε και δε θελω να επιμεινω, με το ματι παντως δε καταλαβα κατι.

 

Η ουσια ειναι οτι το unlocked καμμια φορα ειναι χειροτερο απο το Locked, γιατι οταν πρεπει γινεται choppy χωρις λογω.

 

Οι διαφορες παντως δε βγαζουν ματι οπως την προηγουμενη γεννια, που ολα τα παιχνιδια στο 360 ειχαν ενα clarity να το πω που ξεχωριζε (και το λεει καποιος που παιζει τα παντα σε PS3).

Δημοσ.

@p3tran λίγες απορίες. έχει στο one οπως στο ps3 αν είσαι gold συνδρομητής να ανεβένουνε κάπου τα saves ώστε να μην χαθούνε?

απο εξωτερικό σκληρό παίζεις κανονικά παιχνίδια πλεων έτσι δεν είναι?

σε περίπτωση που βάλεις αμερικάνικο accound και πάρεις κάποια παιχνίδια και αργότερα το γυρίσεις σε ελληνικό έχεις κάποιο θέμα με τα παιχνίδια.

 

εγώ δεν δίνω τόσο πολύ σημασία  σε τόσο μικρές διαφορές στην ανάλυση αν ήτανε αυτό το κύριο πράγμα θα έπαιζα σε pc. αλλά ένα απο τα πράγματα του με εξόργησαν στο πσ3 είναι οι μοχλοί έχω πάρει 4 και είναι όλοι ότι νάνε και δεν πήρα άλλον. απλό παράδειγμα παίζω bf4 και εκεί που βγαίνω απο πίσω απο 3 4 άτομα και πάω να μαχαιρώσω τον πρώτο και μετά να φάω και τους άλλους πατάω l3 να τρέξω και r3 να μαχαιρώσω σχεδόν ταυτόχρονα και σβήνει ο μοχλός πάω όπου νανε και δεν έφαγα ουτε 1...  

Δημοσ.

just gamer, το tomb raider για πολλους λογους, κακως το βαζεις ως παραδειγμα "υπεροχής".

 

κατ'αρχην, μιλαμε για remake. οσοι δεν ειχατε καταλαβει τοτε,ελπιζω σιγα-σιγα τωρα να καταλαβαινετε τι ρολο βαρανε τα remake και ποση δουλεια εχουνε. (quick cash grab)

επειτα, τις δυο εκδοσεις τις κανανε δυο διαφορετικες εταιρειες (nixxes ps4/united front xbox). 

οποτε πως ακριβως μπορει να αποτελεσoυν μεσο συγκρισης?

 

και τελος, το σημαντικοτερο, το tomb raider στο ps4 δεν ειναι κλειδωμενα 60. για την ακριβεια, ακριβως οταν χρειαζεσαι το κλειδωμενο framerate (σκηνες δρασης/μαχες), τοτε ακριβως ειναι που πεφτει. και πεφτει και 10 και 15 καρε/δευτ.

 

 

γενικα παιδες, οσοι εχετε στο μυαλο σας ενα μπαμπουλα οτι υπαρχουν διαφορες αναμεσα στις δυο κονσολες στα γραφικα, αργα ή γρηγορα θα απογοητευτειτε.

Δεν εβαλα κανενα παιχνιδι για παραδειγμα "υπεροχης" διαβασε λιγο ποιο προσεκτικά και θα δεις οτι το tomb raider ΔΕΝ το αναφερα εγω αλλα ο hollow83.

Δημοσ.

Σου απανταει στο επομενο ποστ σου που μου λες οτι το Tomb Raider ειναι 60 στο PS4.

 

Αυτο για την ακριβεια:

 

 

Δεν θα το ελεγα.

Ειδικα στα fps εχει διαφορα το παιχνιδι το βλεπεις να κυλαει πολυ ποιο ομαλα απ' οτι στα 30fps.

 

Για την αναλυση οκ να μην μιλησω γιατι αν δεν τα δει καποιο εμπειρο ματι δεν θα καταλαβει τη διαφορα 720 με 1080 αλλα στα fps και το απειρο ματι καταλαβαινει οτι το παιχνιδι κυλαει/τρεχει ποιο ομαλα απ' οτι με τα 30fps.

 

Οριστε και οι NATIVE ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ του καθε παιχνιδιου για την καθε κονσολα.

 

Και αν δεις το tomb raider ηταν 1080p 60fps στο ps4.

 

 

Δεν ειναι παντα. Οταν δεν τρεχει τπτ ειναι 60, οταν υπαρχει χαμος πεφτει, δε ξερω ποσο, πεφτει ομως.

 

Στις κονσολες κατα κυριο λογω δεν υπαρχει σταθερο 60αρι, αλλα unlocked frame rate, εχει διαφορα.

Δημοσ.

@p3tran λίγες απορίες. έχει στο one οπως στο ps3 -αν είσαι gold συνδρομητής να ανεβένουνε κάπου τα saves ώστε να μην χαθούνε?

-απο εξωτερικό σκληρό παίζεις κανονικά παιχνίδια πλεων έτσι δεν είναι?

-σε περίπτωση που βάλεις αμερικάνικο accound και πάρεις κάποια παιχνίδια και αργότερα το γυρίσεις σε ελληνικό έχεις κάποιο θέμα με τα παιχνίδια.

 

-ολα τα saves μενουνε στο cloud. μπορεις να τα τραβηξεις σε οποιαδηποτε κονσολα κανεις sign-in με το λογαριασμο σου και καλεσεις το παιχνιδι.

-ναι, κανονικα και με το νομο. εγω απο την ημερα που ξεκινησε να παιζει αυτο δεν εχω κανει install απολυτως τιποτα στον εσωτερικο. ολα οξω.

επισης ισχυει αυτο που διαβαζα σημερα αλλου οτι μερικοι δεν καταλαβαινουνε: τα digital downloads σου, αυτα πχ που αγοραζεις απο το marketplace και τα σωζεις στον usb σκληρο δισκο, ειναι εκτελεσιμα ΠΑΝΤΟΥ, σε οποιοδηποτε xbox κι αν τον συνδεσεις με το που κανεις sign-in, χωρις να απαιτειται ουτε δισκακι, ουτε η κονσολα που τα κατεβασες.

 

Ελληνικο marketplace δεν υπαρχει ακομα (συντομα), αλλα πχ εγω εχω κανει αγορες στην αρχη στο αγγλικο και μετα στο αμερικανικο χωρις να υπαρχει το παραμικρο προβλημα. μαλιστα, για να μηδενισω τα ρεστα στον αγγλικο λογαριασμο αγορασα απο εκει DLC για game που ειχα αγορασει στον αμερικανικο λογαριασμο, και παιζουνε ολα μαζι χωρις κανενα προβλημα, ακομα και αν αλλαξω στη σειρα ολα τα region ;D

 

 

οσο για τα υπολοιπα που λες, 1) online οτι και να λεμε ειναι καλυτερο το xbox. τελος. 2) joystick αλλα και κονσολα, αυτα της microsoft οι περισσοτεροι συμφωνουμε οτι σαν ποιοτητα κατασκευης ειναι μια κλαση επανω. βεβαια το joypad του ps4 ειναι 100 φορες καλυτερο απο τη μ....ια του ps3, αλλα ισχυουν τα ανωθι.

 

 

Στις κονσολες κατα κυριο λογω δεν υπαρχει σταθερο 60αρι, αλλα unlocked frame rate, εχει διαφορα.

 

κι ομως οι περισσοτεροι ξεχνατε το forza, 1080/60 locked και day 1 baby!

 

  • Like 2
Δημοσ.

Ρε γι'αυτο λεω κατα κυριο λογω γιατι δεν ειναι κανονας αλλα εξαιρεση το 60αρι.

 

Και το Wii U τα περισσοτερα του  60 αρια ειναι, αλλα δε λεει κατι.

Δημοσ.

 

Νομιζω το Tomb ηταν μονο 30 στο One και unlocked στο PS4 αλλα στο συγκεκριμενο παιχνιδι η γνωμη μου ειναι οτι το 60αρι δε του παει.

 

 

 

Στο PC που το έπαιξα πάντως μια χαρά του πήγαινε το κλειδωμένο 60αρι! :P 

  • Like 1
Δημοσ.

Στο PC το βγαλα με το που το βαλα :P

 

Δε τα μπορω ολα τα παιχνιδια σε 60, μου φαινοταν ψευτικο, οπως και στο PS4 (αν και δεν ηταν 60αρι), anyway αυτη η αυξημενη ταχυτητα.

 

Βεβαια παλι ειναι θεμα γουστου σε αυτο το κομματι.

  • Like 1
Δημοσ.

....και καπου εδω, αρχιζει το κλαμα!

 

*δεν ανοιγω κοαινουργιο θεμα, οποτε οσοι θελετε κρατηστε bookmarks.

 

ενας developer που εργαζεται πανω στο xbox one μφανιστηκε στο gaf.

το περιεργο ειναι οτι αυτος επεμενε οτι δεν δουλευει για τη microsoft, και ηδη ειναι σε καλο δρομο με τη χρηση του cloud στο game που ετοιμαζουνε.

 

φυσικα καταλαβαινετε τι ακολουθησε κλπ. ομως ο developer περασε το screening (ειναι οντως αυτος που λεει οτι ειναι), και επιπλεον ειπε και μερικα πραγματα για το cloud.

 

τα παραθετω και καλη μελετη

 

 

- Why don't MS offer dedicated servers to 3rd party MP games?

 

- Ehm. They do :) We are building our new game strongly with Azure in mind for physic calculations (currently for vegetation, grass, water being manipulated by wind and objects, which would not be easy [impossible] to do with local power only). We are so happy with it that we are currently thinking about going all-in and make the game kind of addicted to Azure. The benefits are huge. Especially for singleplayer there are some risks tho, so we really need to think about it first.

 

 

 

- Are they really free? like there's no catch.

- During development, yes. I do not work for Microsoft, so I do not know if they are doing it on a case-by-case sceneraio or whatever, As soon as you begin to earn money with your game and you still want to use Azure, obviously you need to pay for the service. I think that's just fair. The prices are well balanced. The best thing about Azure is scalability and power. And especially in gaming this is what you need.

I can not comment on our game just yet, I am sorry guys! 2015.

 

 

 

- Thanks for the info. Very interested to see the real life results of a game that use cloud computing in tandem with local computing. The Nvidia demos I've seen where very promising.

 

- I know GAF "in general" is very pessimistic about the cloud. And yes, somehow I can understand that - because so far, there weren't that much games that really took advantage of server calculations. To be honest, no new-gen so far really did (Titanfall touched 5% of the possibilities ...). And this is also why I try to be very careful about the words I choose.

No. You can not boost your games resolution with Azure. And no. You can not create better lighting effects with Azure. But, if you focus on it, you can still boost the overall graphical look of your game by a mile. We are currently creating a game. But in fact, we are kind of creating two-in-one. One with Azure available, and one for offline only. Everything you code, you need to code for two scenerarios. This is a ton of work. if online = dynamic grass; if offline=static grass ... To say it very simple. And so on.That's why we are currently thinking about going "online-only". But to be very open to you, we have some fear about that. Obviously. The gaming community is very careful when they hear "online-only" ... Games like Sim City simply ... Well, did it wrong.

If I could show you a screen comparison of our latest build right now - Azure on/off (no, sorry, I can't ...), you would understand what I am talking about. Wind, dynamically moving vegetations, footprints that stay for hours and even wildlife nearly without losing any local CPU power. This is just awesome in the right situations.

I know MS has some own projects in the works, too, that will go all-in with the Azure servers. Crackdown is the already known example.

That's all I can say for now. Really. I'm out here! :)

 

 

(admin)Cool. Then you won't mind PMing me with details to confirm who you are. Thanks!

....

(admin) Yep, he's okay. Carry on.

 

 

-This is what I am allowed to share.

sequenz010wuvh.gif

Running in real-time on XBO. Very early wip, so don't care for the lighting and so on. It is a very basic frequency test where the grass splines update 12 times a second. This is nothing special so far. The cool thing is tho that the start and endpoints of our splines influenced by wind and objects are being calculated by Azure. This means: the physic calculations you see are costing us pretty much no local power (excluding GPU ofc). We can use the saved power for other things - like AI, animations and so on. We are very proud of it - especially since we completely eliminated any chance of clipping. I just wanted to add that here.

And no, this won't be a golf/grass/whatever simulator - I just thought maybe it is interesting to see;)

 

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=870776&page=2

 

 

δεδομενου οτι α) το μεγαλυτερο προβλημα στις νεες κονσολες δεν ειναι η gpu αλλα η cpu και β) οτι το azure ετοιμαζεται να προσθεσει και gpu farms, αλλα και γ) τα παραπανω,

ερχομαστε αναδρομικα πισω στο περσι και συμπεραινουμε (οσοι εχουμε μυαλο τουλαχιστον) οτι ΑΔΙΚΩΣ κραζαμε σα χαζοι οταν καποιοι αλλοι μας λεγανε πως βλεπουνε το μελλον.

 

προς γνωση και συμμορφωση.... ;)

  • Like 4
Δημοσ.

secret sauce revealed!

δεν ειναι "reveal", γιατι -δυστυχως για εμας- η microsoft απο την αρχη αυτα ελεγε. αλλο αν γελαγαμε....

 

περισσοτερο ειναι αποδειξη, και τρανταχτη, παρα ...αποκαλυψη ή ανακαλυψη ή κατι τετοιο...

 

ο τυπος λεει οτι γνωριζει οτι δεν ειναι οι μοναδικοι (απο τριτους) που ετοιμαζουν τετοιες τεχνολογιες , επισης ειπε οτι η microsoft ετοιμαζεται να μπει με τα μπουνια με πολλα προτζεκτ, ενα εκ των οποιων ειναι αυτο που μας εχουν ηδη ..αποκαλυψει, το crackdown.

Δημοσ.

Και κάπως έτσι βρέθηκε κι ο τρόπος να κάνουν τα παιχνίδια online only χωρίς να έχει την απαίτηση η κονσόλα, όπως ήταν το αρχικό τους σχέδιο, right? Επειδή, όπως λέει ο τύπος, θα είναι διπλάσια δουλειά να έχεις δύο εκδόσεις του παιχνιδιού. Και ξέρουμε πολύ καλά τι σημαίνει να χρειάζεται κάτι παραπάνω δουλειά.

  • Like 2
Δημοσ.

δεδομενου οτι πχ το destiny ειναι για το playstation ο μεγαλυτερος τιτλος της ερχομενης σεζον, και ειναι και cross-gen και online-only,

και δεν προσφερει και τιποτα καινοτομικο, νομιζω αρκετοι δεν θα ειχαν προβλημα να παραμενουν και αυτοι συνδεδεμενοι, προκειμενου να εξερευνησουν πχ μια "ζωντανη" ζουγκλα, οπου τα παντα θα ειναι δυναμικα, ή για να πυροδοτουν εκρηξεις με πρωτογνωρα για video games physics..

ετσι δεν ειναι?

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...