Προς το περιεχόμενο

Xbox One Topic v1


aslanG7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Thousands say “Xbox, Broadcast”

 

Since the evening of March 10 when the Twitch broadcasting app first went live on Xbox One, our community has set some impressive console broadcasting milestones, including:

  • On March 11th, 30% of Twitch’s broadcasters were streaming from Xbox One.
  • Within the first week there have been a total of 108,000 unique broadcasters from Xbox One, accounting for 22% of Twitch’s broadcaster base.
  • To date, Twitch members have streamed 10 million minutes of Titanfall from Xbox One, which is also the most broadcast game from the console.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Αν το παρακατω γινει πραγματικοτητα ειναι πολυ καλο και θετικο .

 

 

Microsoft on loaning and gifting digital Xbox One games -- "We totally believe in that future"

 

 

 

"On the digital space, and the things that we've talked about, what that opens up...like we understand what games you own and who you are and how you move around and who you might want to loan rights to your games or gift your games to," Spencer said. "We totally believe in that future. And any other marketplace you play in, these kind of mechanisms are out there."

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Προστεθηκε λειτουργικοτητα one guide στις smart glass συσκευες (τηλεφωνα/tablets)

Πιο σημαντικα ομως, βλεπουμε οτι ηδη η ms προσθεσε τη λειτουργια one guide (βασικα καταλογος τηλεορασης)

σε ολες τις υπολοιπες χωρες στις οποιες εχει λανσαριστει το xbone επισημα.

ενω πριν λειτουργουσε μονο usa, τωρα οσοι ειναι στη beta θα το δουνε να λειτουργει σε αγγλια, ιταλια, γαλλια, γερμανια, καναδα κλπ. τοσο στο xbone, οσο και στα κινητα τους.

("Λογικα") αυτο σημαινει οτι οταν θα κυκλοφορησει στην Ελλαδα, θα υποστηριζει την ιδια λειτουργια και για την Ελληνικη tv.

 

 

 

Επισης, για αυτο το μηνα εχουμε τα εξης:

 

08/4 | Kinect Sports Rivals
08/4 | Strike Suit Zero: Director's Cut
11/4 | LEGO: The Hobbit
16/4 | Trials Fusion
29/4 | The Amazing Spider-Man 2
30/4 | Child of Light

Downloadable Content
09/04 | Killer Instinct: Fulgore & Arcade Mode, Lobbies

 

edit:

και αυριο βγαινει το devastation για το ghosts, οπου εκτος των αλλων εχει μεσα ..PREDATOR 8)

Επεξ/σία από p3tran
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Επισης, για αυτο το μηνα εχουμε τα εξης:

 

08/4 | Kinect Sports Rivals

Downloadable Content

09/04 | Killer Instinct: Fulgore & Arcade Mode, Lobbies

 

Eδω είμαι.ξύλο και bowling ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

A new 1404 system update starting to deploy tonight!

We have started to deploy the latest 1404 update (xb_rel_1404.140331-2200). Consoles that are in standby mode will be able to install the update starting at 7:30PM PDT on 4/2. Consoles that have not received the update in standby mode by 1:00AM PDT on 4/4 will be prompted to install the update when they connect to Xbox Live. The following changes are contained within this build:

Fixes

Ongoing fixes and adjustments to the user interface.
Additional fixes to address audio crackling sound encountered when Dolby Digital is enabled.
Fixes for Blu-ray software issues that can result in 0x21 or 0x87de07d1 errors.
Update to address an issue where ejecting a Blu-ray disc after the drive is idle can result in the disc being pulled back in, requiring a second eject command.
Fix to address Kinect not responding to “yes” or “no” after issuing the “Xbox, turn off” command.
Updates to reduce or eliminate Blu-ray drive “seeking” sounds after drive is idle (experienced in the 1403 update.)
*NEW CONTROLLER FIRMWARE UPDATE*
Update to help address controller disconnect issues.
Update to help address headset adapter audio quality.
Fix for LiveTV audio outputting in stereo instead of surround sound.
Update for the Blu-ray player to fix an issue where it can freeze if left idle or paused for an extended period of time.
Update to fix an issue where fast forwarding or rewinding an external video source results in screen freezing when surround sound is enabled.
Fix for video playback stuttering while audio plays back normally in several apps (Netflix, Amazon Instant Video, etc.)
Features Enabled

Game save progress bar will now display when syncing cloud game saves.
50Hz Blu-ray player support for content recorded at 50Hz.
Improved GameDVR video quality.
Online friends notification, including the ability to filter notifications to all friends, favorites only, or disable friends online notifications altogether.
*NEW FEATURE* Requested by the update preview community: Manually install available updates. If a new system update is detected as available, a button will appear under Settings, System that will display “Apply Available System Update.” Note: this feature is being enabled after this current update completes installation. This feature will be available to preview when the next update is made available.
*NEW FEATURE* A new ability to automatically redeem a license code from console messages. For future console messages that include a 5x5 license code, a new option will appear to allow you to automatically redeem the license, versus having to copy and paste the license code.
Known Issues

Some preview participants may encounter an issue where the Blu-ray drive will not ingest a disc after the console has been idle for a period of time. The disc will need to be removed and re-inserted for the disc to be ingested. A fix for this issue is currently being tested.
Some preview participants may encounter an issue where some non-Blu-ray disc media types are pulled back into the Blu-ray disc drive after being ejected, requiring a second eject command. A fix for this issue is currently being tested.
In this version of the 1404 update, the startup process of a console doing a cold boot up (systems that are configured for power saving mode, versus instant on) will encounter a delay of approximately 30 seconds, during which a solid black screen is displayed. This issue is not present for consoles powering up from a standby state. A fix for this issue is currently being tested.
During silent update installation some devices controlled by the Xbox One via IR (TVs, receivers) may power up in the middle of the update process and not power back down. The developers are investigating this issue.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ποιο παιχνίδι είναι από πίσω?

minecraft xbone

 

 

 

ΩΠΑ! τι εγινε ρε παιδια?

 

Η microsoft εδειξε το πρωτο δειγμα απο το cloud και τη χρηση του στο gaming. συμβαινει τωρα στο συνεδριο microsoft build στο σικαγο

http://www.buildwindows.com/

 

και το επιμαχο βιντεο

 

και live

http://channel9.msdn.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλό ακούγεται το cloud αλλά τι σύνδεση θα θέλει για να γίνει όπως πρέπει..

Δεν θα μπορούσε να "προ-φορτωθει"? οπως π.χ κανουμε streaming hd videos, και όταν φουλάρει η μπάρα και να κλείσουμε το νέτ αυτά συνεχίζουν να παίζουν? καπως ετσι λογικα μου έρχεται στο "απλο" μυαλο μου..

θα δείξει ο καιρός φανταζομαι, όλο και κάποιος εκει μεσα θα το εχει σκεφτει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα εκτος απο την συνδεση που ειναι μια σωστη απορια κατα ποσο θα επηρεαζει σημαντικο ειναι και το ερωτημα με servers κτλ τι θα παιζει γιατι τουλαχιστον μεχρι στιγμης οκ αξιοπιστοι ειναι στο xbone αλλα οχι οτι δεν υπαρχουν issues να λυθουν ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόνο εμένα μου φαίνεται περίεργο που στο δεύτερο βίντεο, το "συννεφιασμένο", γύρισε την κάμερα αλλού όταν υποτίθεται ότι ανατιναζόταν το κτήριο; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Cloud computation ε? Εντυπωσιακο πραγματι ..Ξερουμε ποτε θα εφαρμοστει για πρωτη φορα ? Σε καποιο game ισως εχει αναφερθει κατι ?

χεχε

οι κακες γλωσσες, λενε οτι αυτο το "demo" της τεχνολογιας που εβαλα πιο πανω, ειναι απο το crackdown 3 ;)

 

 

Καλό ακούγεται το cloud αλλά τι σύνδεση θα θέλει για να γίνει όπως πρέπει..

αυτο ειναι το θεμα.. οτι τελικα για συγκεκριμενα πραγματα η συνδεση δεν ειναι το πρωτο ζητουμενο. σκεψου πχ μια φαρμα απο σερβερς να υπολογιζουν τον πολυπλοκο φωτισμο του παιχνιδιου, και τελικα να στελνουν μεσα απο τη συνδεση συντεταγμενες και κωδικο χρωματος, ωστε τελικα η client gpu απλα να plotάρει (μπογιατιζει) χωρις να υπολογιζει τα παντα.

 

κοιτα ενα demo της nvidia ακριβως πανω σε αυτο το πραγμα (CLOUD lighting) :

http://graphics.cs.williams.edu/papers/CloudLight13/CloudLightTechReport13.mp4

μετα το 3ο-4ο λεπτο, δειχνουν τη διαφορα μεταξυ local/realtime και μεχρι 1000ms (!!!) καθυστερηση.

;)

μετα, σκεψου πχ ενα battlefield οπου εκτος απο τους dedicated servers θα εχεις και τον φωτισμο και τον καιρο, αλλα και το levelution να λειτουργει δυναμικα και να επηρεαζεται απο δυναμικους παραγοντες (πχ που θα βαλεις τα εκρηκτικα ή παιξτο 9/11, ή και αν τα πλοια θα μπορουν να προσκρουσουν απο καθε πλευρα στο νησι κλπ κλπ)

 

το δε γεγονος οτι η ms εχει δεσμευτει για "δωρεαν" παροχη του azure στους game developers, πιστευω θα παιξει μεγαλυτερο ρολο οσο περναει ο καιρος. αυτες οι ιδεες δεν φυτρωσαν σημερα. οι παλιοτεροι θυμουνται (source, server-side physics). Η ειδοποιος διαφορα εδω ειναι οτι η ms εχει μαλλον ολα τα χαρτια της τραπουλας στα χερια που χρειαζεται και για να υλοποιηθει, αλλα και για να περπατησει το πραμα..

 

 

 

Μόνο εμένα μου φαίνεται περίεργο που στο δεύτερο βίντεο, το "συννεφιασμένο", γύρισε την κάμερα αλλού όταν υποτίθεται ότι ανατιναζόταν το κτήριο; 

ισα-ισα, που αν προσεξεις το λενε, οτι ειναι τοσο πιο αποδοτικο το πραμα, που οχι μονο δε γονατιζει, αλλα μπορεις ελευθερα να ασχοληθεις και με αλλη γεωμετρια εκτος απο αυτη που υπολογιζεται και εκτελειται.

καλυτερα προσεξε τον μετρητη και στις δυο οθονες (chunk count) για να μην μπερδευεσαι.

 

στην πραγματικοτητα, o τυπος απλα γυρισε την καμερα για να μας δειξει εκεινο το αγαλμα απο ORBS (crackdown χεχε)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...