ADHD Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2013 Οχι δεν ισχυει... Δεν υπαρχουν αυτα που διαβαζω.. Το XBOX one τι κασέτες θα περνε???.ΕΚΤΌΣ απο το Forza motosport 5.Θα περνει και το Forza Horizon??? Κι εγώ έτσι πιστεύω οτι το Xbox one θα είναι συμβατο μονο με τις κασέτες που εχουν κατασκευαστεί για το ίδιο. Αυτό είναι ΒΛΑΚΕΙΑ που έκανε η ΜICROSOFT κατα τη γνώμη μου. lol απλα.. 2
Millennium Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2013 Phantom Dust reboot "in discussion" for Xbox One, says Microsoft Studios boss
Udontneed2know Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2013 Οχι δεν ισχυει... το καλυτερα να σου βγει το ματι παρα το ονομα το ξερεις? εεε αυτο ακριβως επαθε η MS, της βγηκε το ονομα, εξου και οι βλακωδεις (στα ματια μας) καμπανιες του xbox one facts.
Millennium Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2013 Quantum Break will have TV episodes on the Xbox One disc that shift via player choice It follows news that Quantum Break will use both a highly-advanced destruction engine, and a nine-camera facial capture technique for its digital actors. Now, speaking with Polygon, Remedy’s Sam Lake “Acts of the game are interwoven with episodes of the show,” Quantum Break’s lead writer Sam Lake said, “What we have as connecting tissue are these moments of choice related to the fiction of time powers. “Our bad guy in the game has the most powerful time powers of all, and he has this junction ability where he’s able to see glimpses of different futures, different timelines. It’s almost like a dynamic player-created cliffhanger at the end of each act. “You get to explore these glimpses and visions of two different futures, and you make a choice as to which comes to be. And from that we shift into an episode of the show. From the first scene you’ll get alternate content depending on the choice you’ve made.” The on-disc TV episodes will shift depending on the outcome of these alternate futures, and the choices you make throughout the campaign. 2
The_Sheep Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2013 Exει βρει κανενας πως στελνουμε voice msg σε αλλον χρηστη Χ1?? Γιατι εχω την εντυπωση οτι δεν μπορουμε???
The_Sheep Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2013 http://xboxfeedback.com/ Δεν μπορουμε....wtf? Ελπιζω να το βαλουν συντομα
Raiden5 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2013 http://uk.ign.com/articles/2013/11/20/xbox-one-review?utm_campaign=fbposts&utm_source=facebook
privateer Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2013 Μου αρέσει που τα περισσότερα reviews λένε να περιμένεις πριν αγοράσεις τις νέες κονσόλες. Καταλαβαίνουν ότι αν όλοι ακολουθούσαν αυτή την συμβουλή δεν θα υπήρχαν κονσόλες να αγοράσουν? 3
gkazantzis Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2013 Παιδες, εχει καταφερει κανεις κατοχος ελληνικου account να εχει τη δυνατοτητα να αγοραζει ενω εχει επιλεξει locale το uk? Ειχα επισης τον Οκτομβρη του '13 ενεργοποιησει (στο xbox360) μια 12μηνη Gold συνδρομη την οποια τωρα δε δεχεται να συνεχισει επειδη ενεργοποιηηθηκε σε αλλο region! Kαμια ιδεα για το τι πρεπει να κανω? Γιωργος
Vole Maulder Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Οσοι περίμεναν το νέο Kinect να είναι πιο χρήσιμο ή πιο ακριβές στα παιχνίδια, μάλλον θα πρέπει να περιμένουν κι άλλο (αν γίνει ποτέ), απ' ό,τι φαίνεται, γιατί σίγουρα το Fighter Within δε δείχνει κάτι τέτοιο. There are so many things wrong with Fighter Within it's impossible to keep count. The first thing you notice is the gesture recognition. Kinect struggles to comprehend the most basic of hand movements. Performing simple actions requires gargantuan amounts of perseverance and luck, and frequently leaves you frustrated, furious and exhausted. And that's just the menu screens. ... But a bigger problem with Fighter Within crops up during the actual fights. The best thing that can be said about these is that Kinect recognises basic punches and kicks, some of the time, and the characters on-screen react accordingly, some of the time. Following a slight delay. ... That feeling persists even when playing against a human opponent. "Brawling with your friends will never feel the same!", promises the back of the box. This at least is true, unless you and your friends' concept of brawling involves standing side-by-side and flailing about like a pair of camp kittens trying to climb a wall of butter. ... Ubisoft should be ashamed of itself for trying to peddle more of this nonsense. And Microsoft needs its giant cyborg head examined for thinking this is a great way to show off the capabilities of its new hardware. It's like Tampax launching an ad campaign fronted by Danny Dyer. ... 1 / 10 http://www.eurogamer.net/articles/2013-11-29-fighter-within-review ΥΓ. Απολαυστική η Ελλη όπως πάντα
HolyMan Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Οσοι περίμεναν το νέο Kinect να είναι πιο χρήσιμο ή πιο ακριβές στα παιχνίδια, μάλλον θα πρέπει να περιμένουν κι άλλο (αν γίνει ποτέ), απ' ό,τι φαίνεται, γιατί σίγουρα το Fighter Within δε δείχνει κάτι τέτοιο. http://www.eurogamer.net/articles/2013-11-29-fighter-within-review ΥΓ. Απολαυστική η Ελλη όπως πάντα μαλλον θεμα ubisoft ειναι και οχι του kinect. 1
spacecowboy Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 μαλλον θεμα ubisoft ειναι και οχι του kinect. ειναι πιθανο αλλα δεν μας λες κιολας τι σε κανει να βγαλεις το συμπερασμα αυτο? ποια γεγονοτα σε ωθησαν ωστε να πιστευεις οτι ειναι θεμα ubisoft? εν διαφωνω κατ' αναγκη απλα ετσι οπως το λες ξερα και σκετα μου φαινεται σαν αυθαιρεσια enlighten us a bit ως προς το τι εννοεις 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις