cortaN@ Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2013 Σχετικά με τα snap functions και όλη την λογική πίσω από το virtualized OS, παραθέτω το βίντεο από live Χ1 functions για 12 λεπτά που έδωσε στη δημοσιότητα η MS: https://www.youtube.com/watch?v=xhe6jV-APwM#t=20 Νομίζω πως για αρχικό OS, pre-launch, είναι εντυπωσιακό. p.s.: Αποδεικνύει έναν από τους λόγους που η MS διάλεξε να βάλει γρήγορη quad-channel DDR3 μνήμη (μαζί με 8gb flash memory), κατάλληλη για πολλές και διαφορετικές λειτουργίες και όχι μόνο παρά μία λύση ps4 με graphics-centric gDDR5.
mtzs Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2013 p.s.: Αποδεικνύει έναν από τους λόγους που η MS διάλεξε να βάλει γρήγορη quad-channel DDR3 μνήμη (μαζί με 8gb flash memory), κατάλληλη για πολλές και διαφορετικές λειτουργίες και όχι μόνο την graphics-centric gDDR5. Φιλε κορταν Κονσολα ειναι. Κονσολα = gaming + graphics συν ολα τα αλλα. Νομιζω πως απ τη στιγμη που μιλαμε για gaming και τα γραφικα ειναι πλεον το μειζον θεμα συγκρισης, λεω εγω, μηπως θα επρεπε να επικεντρωθουν σε κατι περισσοτερο graphics centered? 1
cortaN@ Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2013 Φιλε κορταν Κονσολα ειναι. Κονσολα = gaming + graphics συν ολα τα αλλα. Νομιζω πως απ τη στιγμη που μιλαμε για gaming και τα γραφικα ειναι πλεον το μειζον θεμα συγκρισης, λεω εγω, μηπως θα επρεπε να επικεντρωθουν σε κατι περισσοτερο graphics centered? Δεν κανω συγκριση των 2 solutions επι του παροντος. Tα χουμε πει με το b/width του συνδυασμού DDR3 + esRAM στο αντιστοιχο Vs thread και εχει χυθει πολυ μελανι. Συνοψιζω απλα τον έναν από τους πολλούς λόγους που η MS διάλεξε να πάει πρωτίστως με μνήμη γενικής χρήσεως (CPU-centric, χαμηλότερης latency) DDR3 παρά b/width-centric gDDR5 μνήμης. To αν η απόφασή της θα είναι σωστή ή λανθασμένη, θα αποδεικτεί στα επόμενα 1-2 χρόνια Συμφωνώ πως η ουσία μιας κονσόλας είναι να είναι gamecentric πάνω από ολα. p.s.: Υπενθυμίζω ακόμα πως η μία λύση (Χbox One) έχει 3 διαφορετικούς τύπους μνήμης επάνω. α) 8gb quad channel DDR3-2133Mhz , 4x2gb, 4x64bit = 256bit β) 32mb esRAM, πολύ χαμηλής latency, 4x8mb, 4x256bit = 1024 bit * γ) 8gb flash memory συνδεδεμένη με πρωτόκολλο eMMC για fast suspend/resume των virtualized OSes (η άλλη υπόθεση που είχε γίνει πριν μας το confirm-αρει η MS μιλούσε για χρησιμοποίησή της ως μνήμη στον HDD, ουσιαστικά ως hybrid HDD - σε κάθε περίπτωση και τα 2 ουσιαστικά είναι το ίδιο πράγμα αφού και στην μία και στην άλλη περίπτωση η χρήση της θα γινόταν για το suspend/resume των virtualized OSes του X1 πάνω στον hypervisor). Συμπεραίνεται εύκολα πως η MS επέλεξε τρεις διαφορετικούς τύπους memory ώστε να κάνει καταμερισμό των εργασιών ανάμεσα σε games/APPS/TV/OS functions, παρά π.χ. να σπαταλάει μνήμη από ένα pool µε 8gb GDDR5 μνήμη. * Η συνολική embedded sRAM του X1 είναι 47mb και όχι 32mb, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της MS. To πού χρησιμοποιούνται τα υπόλοιπα mb (πλην ορισμένων για την cache της jaguar και του Shape) δε το γνωρίζουμε. Ακόμα. 1
stavros88 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2013 Λογικά (για να μην πω σίγουρα) είναι 12V στα 17,9Α που μας δίνουν 215Watt....! Ως σύγκριση θα πω πως το 360 jasper που έχω δίνει 12V στα 12,1Α που μας δίνει 145Watt και το τροφοδοτικό είναι rated στα 150Watt. Εκτός απροόπτου (εκτός και αν οι πληροφορίες αυτού του τύπου είναι λάθος) το τροφοδοτικό του X1 θα έχει ονομαστική τιμή 225 με 230 Watt. Ίσως και παραπάνω. Άρα επιβεβαιώνομαι μέχρι τώρα στα power levels ...Για να δούμε p.s.: Είναι σαφές πως το power output δεν έχει αντιστοιχία με το hardware του X1. Τι σημαινει ολο αυτο?Σε σχεση με το ps4 δινει περισσοτερα watt?Εννοεις οτι κατι δεν ξερουμε ακομα? Πριν απο 2-3 μηνες ειχες πει κατι για τα watt αλλα δεν θυμαμαι τι
papeipa Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2013 https://www.youtube.com/watch?v=xhe6jV-APwM Εχει ξεφυγει το μηχανημα..... 1
HolyMan Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2013 https://www.youtube.com/watch?v=xhe6jV-APwM Εχει ξεφυγει το μηχανημα.....
Darthvader Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2013 Δεν κανω συγκριση των 2 solutions επι του παροντος. Tα χουμε πει με το b/width του συνδυασμού DDR3 + esRAM στο αντιστοιχο Vs thread και εχει χυθει πολυ μελανι. Συνοψιζω απλα τον έναν από τους πολλούς λόγους που η MS διάλεξε να πάει πρωτίστως με μνήμη γενικής χρήσεως (CPU-centric, χαμηλότερης latency) DDR3 παρά b/width-centric gDDR5 μνήμης. To αν η απόφασή της θα είναι σωστή ή λανθασμένη, θα αποδεικτεί στα επόμενα 1-2 χρόνια Την ίδια τυχη με το PS3 θα έχει , αν δεν χαμηλώσει την τιμή της κονσόλας, που είχε ddr3 και την σουπερ-ντουπερ xdr.
Udontneed2know Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2013 p.s.: Υπενθυμίζω ακόμα πως η μία λύση (Χbox One) έχει 3 διαφορετικούς τύπους μνήμης επάνω.α) 8gb quad channel DDR3-2133Mhz , 4x2gb, 4x64bit = 256bit β) 32mb esRAM, πολύ χαμηλής latency, 4x8mb, 4x256bit = 1024 bit * γ) 8gb flash memory συνδεδεμένη με πρωτόκολλο eMMC για fast suspend/resume των virtualized OSes (η άλλη υπόθεση που είχε γίνει πριν μας το confirm-αρει η MS μιλούσε για χρησιμοποίησή της ως μνήμη στον HDD, ουσιαστικά ως hybrid HDD - σε κάθε περίπτωση και τα 2 ουσιαστικά είναι το ίδιο πράγμα αφού και στην μία και στην άλλη περίπτωση η χρήση της θα γινόταν για το suspend/resume των virtualized OSes του X1 πάνω στον hypervisor). Συμπεραίνεται εύκολα πως η MS επέλεξε τρεις διαφορετικούς τύπους memory ώστε να κάνει καταμερισμό των εργασιών ανάμεσα σε games/APPS/TV/OS functions, παρά π.χ. να σπαταλάει μνήμη από ένα pool µε 8gb GDDR5 μνήμη. * Η συνολική embedded sRAM του X1 είναι 47mb και όχι 32mb, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της MS. To πού χρησιμοποιούνται τα υπόλοιπα mb (πλην ορισμένων για την cache της jaguar και του Shape) δε το γνωρίζουμε. Ακόμα. Πρωτον η flash δεν ειναι μνημη, και το ξερεις. Δευτερον εχεις καποιο Link για ολα αυτα που λες (υποθετεις?) για την flash? γιατι εγω απο οσο θυμαμαι το μονο που ξερουμε για την συγκρικριμενη μνημη απο το hotchips και απο αρθρο του eurogamer, ειναι οτι δεν θα εχουν προσβαση σε αυτη οι devs. Μετα για την esram το ποσο που περισσευει ειναι caches, τις ειχαν μετρησει ολες στο beyond3D
JohnVani18 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2013 Έτσι Microsoft, μπές δυναμικά! Don’t Use Your Xbox One Pre-Release Day, Console Bans Already Being Handed Out! Earlier today we brought you news that a user had gotten his Xbox One dispatched to him early by Target. This of course was a mistake, but naturally the person who got their hardware early thought it was rather freaking sweet! Until Microsoft banned his console of course. Now I’m sure many of you will be thinking Microsoft are scumbags for doing this, he shared mostly public information about the UI, game installs etc and no real harm was done. Yet it is clearly a breach of contract with Microsoft as per the terms of service that since the console is unreleased it is classed as Beta hardware. Microsoft reserve all rights to ban any pre-release, beta, dev unit that shouldn’t be in use, which is exactly what they did. This is mostly because the gamer will be running the console pre-update, without day one patches on games and will effectively be showing off unfinished products in a way that could be damaging in terms of PR if people were led to believe that this was the final state of affairs, when it likely is not. One developer has spoken out about this on Reddit; “He did buy a product, a product not released until the 22nd. The product was delivered in error, but that doesn’t change the fact it’s an unreleased product and most likely classified as a beta product. Microsoft reserves the right to suspend/ban that console under the TOS. That being said, I was ambivalent about the leaks we saw today. Leaks are seldom good for the development team, even if they are positive. It represents thousands of hours of work that may or may not be in an unfinished state. All it takes is one instance of something that was mis-communicated or misconstrued, throw that through the internet media machine and you’ve got a disaster. On the flip side, it was quite refreshing and encouraging to see everything we’ve done received so well. It was a little emotional for me when I saw numerous approving responses to Marc and Yusif’s demo yesterday morning. I think many of us on the team sometimes forget to take a step back and see the product work as a whole because when you work on the console, all you see are the features that still need work and the bugs that need fixing. At least this was the case for the past 6 months or so. Personally, I hope it’s only a temporary suspension until launch day.” Hopefully the unlucky user can get the ban over turned given the fact that he got the console by accident due to a shipping error, and how the hell can they really expect every kid not to open the box and play with what must be one of the few, if only, consumer Xbox One on the market.
The_Sheep Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2013 Update 3: A Microsoft spokesperson tells Engadget that the Xbox One consoles some consumers received by accident well ahead of launch on November 22nd cannot access Xbox Live until closer to launch. The statement says: "Due to a retail partner's system issue, a very small number of Xbox One consoles were shipped to consumers before the November 22 street date. We're pleased to see the initial response to Xbox One has been so positive, but given we are still putting the finishing touches on our games, UI and online services, as well as confidential partner and media agreements, these consoles units will be restricted from connecting to Xbox Live until closer to our launch date." Λογικο ακουγεται. "Κυριε εισαι τυχερος που σου ηρθε τοσο νωρις.Ειπαμε στις 22 , μην βιαζεσαι δεν ειμαστε ετοιμοι."
JohnVani18 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2013 Update απο joystiq Update: In a NeoGAF thread related to the incident, Major Nelson has stated that Moonlight Swami's console will not be "will not be permabanned, that is for sure." Kotaku is also reporting that a Target representative confirmed the shipment of a small number of consoles before their street date due to a "systems error." Πάλι καλά..
Fulgore1 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2013 Το οτι ζουμε στιγμες που μπορεις να φας ''ban''στην κονσολα που αγοραζεις ειναι απλά τραγικο,αν ειναι δυνατον
Udontneed2know Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2013 Τραγικοι στην MS, κλασσικα , ποιο το νοημα να τον κανουν ban για 10 ημερες? για τιμωρια που του ηρθε απο λαθος η κονσολα νωριτερα?
papeipa Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2013 Πολυ κωλοπαιδα αυτοι εκει στη Ms...Ακου μπαν μεχρι να ξεκινησει να λειτουργει κανονικα!!!!Παραλογοι!!!!Δεν υπαρχει περιπτωση να μην ειναι 100% ετοιμη η υπηρεσια ????Να υπαρχουν θεματακια που μπορει να θελουν διορθωση?Και 100000 αλλοι λογοι.... Αλητες,σα δε ντρεπονται.......φτου σας ΜΣ φωτια να σας καψει!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=k4sEfNjKrDY
Προτεινόμενες αναρτήσεις