ultralisk Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 31/12/2014 Pre Order 1μιση χρονο πριν χααχαχαχαχ τι λενε ρε αυτοι??? δεν το πόσταρε για να το κάνεις preorder αλλά για να δείξει πιθανή release date
Udontneed2know Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 H Relase date δεν εχει σχεση με την πραγματικοτητα, εκτος και εαν εχετε δει πολλα παιχνιδια να κυκλοφορουν παραμονη πρωτοχρονιας.
ultralisk Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 τέλη του 2014 υπολογίζω Division και Destiny, HALO πολύ δύσκολα
Darthvader Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Παιδιά τα βασικά specs των ps4 και xbox one εχουν κλειδώσει εδω και παρα πολυ καιρό και δεν ήταν δυνατό να αλλάξουν. Ετσι και αλλιως από τις αρχές του έτους ήταν γνωστό ότι θα έχουμε να κάνουμε με APUs που αυτόματα σήμαινε σύμφωνα με την υφιστάμενη τεχνολογία ότι ξεχνούσαμε τους συμβατικούς πυρήνες των amd based desktop cpus. Ο μόνος που εγραφε για 2-3 gpus στο xbox one ήταν ο misterx ο οποίος κανα δυο μέρες πριν την παρουσίαση της ms επεμενε στο semi accurate οτι το one θα είναι powerpc based και θα έχει και bc. ( τόσο καλά πληροφορημένος ήταν.... ) Οσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά το ps4 είναι δυνατότερο απο το xbox one και ταυτόχρονα ευκολότερο στον προγραμματισμο των games για τους γνωστούς λόγους που έχουμε αναφερθεί πολλάκις στο παρελθόν και αυτό γιατι έτσι αποφάσισε η διοικηση της MS . Τωρα το πόση θα είναι η διαφορά θα το δούμε. Προσωπικά θεωρώ ότι σε αυτή τη γενιά οι διαφορές μεταξύ ps3-360 ήταν ελάχιστες , οπότε αν και στα ps4 -xbox one ισχύει το ίδιο ο καθένας θα πρεπει να επιλέξει μόνο με βάση το software που τον ενδιαφέρει. Αν καποιος θελει το forza και το ryse τι να την κάνει την εξτρα ισχύ του ps4 και αν καποιος θελει Killzone και knack γιατί να δώσει 100 ευρώ παραπάνω για ποιο αδύναμο μηχανημα αλλά και το kinect; Συμφωνα με το semiaccurate η cpu του xbox one θα χρονιστεί στα 1,9 Ghz εναντι των 1,6 Ghz του ps4. http://semiaccurate.com/2013/08/29/a-deep-dive-into-microsofts-xbox-ones-architecture/ επειδή όμως η αυξηση του χρονισμού σε εναν jaguar από τα 1,6 Ghz στα 2 Ghz οδηγεί σε αυξηση του TDP κατα 66% http://www.anandtech.com/show/6976/amds-jaguar-architecture-the-cpu-powering-xbox-one-playstation-4-kabini-temash/4 ....εχουμε την απάντηση γιατί το xbox one είναι τοσο μεγαλύτερο σε μεγεθος από το ps4. Ετσι εξηγείται και η αναγκη για τεραστια ψυκτρα-ανεμιστήρα. Προσωπικά φοβάμαι για το γεγονός οτι υπάρχει προβλημα στη παραγωγή που οφείλεται (σύμφωνα πάντα με ότι γνωρίζουμε) στο ότι η apu του xbox one είναι δύσκολη στη κατασκευή και πουσαρισμενη με αυξημένες θερμοκρασίες και κατανάλωση. Ελπίζω αυτή τη φορά να μην τα (ξανα)κάνουν μούσκεμα.
Udontneed2know Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Συμφωνα με το semiaccurate η cpu του xbox one θα χρονιστεί στα 1,9 Ghz εναντι των 1,6 Ghz του ps4. http://semiaccurate.com/2013/08/29/a-deep-dive-into-microsofts-xbox-ones-architecture/ απλα να προσθεσουμε οτι το συγκεκριμενο νουμερο δεν προερχεται απο καποια πληροφορια που εχουν, εκαναν καποιες πραξεις οι οποιες αλλου (beyond3d) αμφισβητουνται. Δεν ειναι κατι εκτος πραγματικοτητα καθως τα cores ειναι σχεδιασμενα για ταχυτητες μεχρι 2ghz, απλα δεν βλεπω τον λογο οπου η MS θα επελεγε να αυξησει τοσο πολυ το TDP για τοσο λιγο κερδος στην αποδοση.
cortaN@ Δημοσ. 31 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2013 Συμφωνα με το semiaccurate η cpu του xbox one θα χρονιστεί στα 1,9 Ghz εναντι των 1,6 Ghz του ps4. επειδή όμως η αυξηση του χρονισμού σε εναν jaguar από τα 1,6 Ghz στα 2 Ghz οδηγεί σε αυξηση του TDP κατα 66% ....εχουμε την απάντηση γιατί το xbox one είναι τοσο μεγαλύτερο σε μεγεθος από το ps4. Ετσι εξηγείται και η αναγκη για τεραστια ψυκτρα-ανεμιστήρα. Προσωπικά φοβάμαι για το γεγονός οτι υπάρχει προβλημα στη παραγωγή που οφείλεται (σύμφωνα πάντα με ότι γνωρίζουμε) στο ότι η apu του xbox one είναι δύσκολη στη κατασκευή και πουσαρισμενη με αυξημένες θερμοκρασίες και κατανάλωση. Ελπίζω αυτή τη φορά να μην τα (ξανα)κάνουν μούσκεμα. Η άποψή μου είναι πως το TDP δε θα διαμορφώσει πολύ περισσότερο τις θερμοκρασίες, καθώς ξεχνάς το γεγονός πως οι Kabini έχουν σχεδιαστεί για notebook με τον κάθε Jaguar core να έχει TDP range από 9 μέχρι 25W. Στο περιβάλλον ενός notebook ίσως η αύξηση της κατανάλωσης σε 10W να παίζει σημαντικό ρόλο στην ψύξη, όχι όμως και στο Xbox One που γνωρίζουμε πώς είναι σχεδιαστικά.. (και προσεγγίζει ένα HTPC, αλλά με πολύ πιο sophisticated σύστημα ψύξης). Επίσης η αύξηση στο TDP σαφώς προυποθέτει αύξηση τάσης, χωρίς όμως ακόμα να γνωρίζουμε αν το ρολόι θα αυξηθεί με επακόλουθη αύξηση τάσης (ή αν απλά τα yields είναι τέτοια που επιτρέπουν στην MS να αυξήσει το ρολόι διατηρώντας στα ίδια - περίπου - επίπεδα την τάση. Η τεράστια APU του One oφείλεται κυρίως στο γεγονός πως υπάρχουν ενσωματωμένα 47mb esram (edram την ονομάζει αλλού η MS), η οποία και πιάνει σημαντικό χώρο από το die. Δεύτερον υπάρχουν οι συνεπεξεργαστές που συνεισφέρουν σε ορισμένα tasks (κάποιους από αυτούς έχει το ps4, όχι όμως όλους) + φυσικά τα γνωστά cpu + gpu + audio processor κτλ. To Main SoC σύμφωνα με την MS καταλαμβάνει χώρο 363mm2, αυτό από μόνο του δεν είναι κάτι το εξωφρενικό, όταν το συγκρίνεις με SoC's όπως ο Cell στα 90nm και o Χεnon του 360 επίσης στα 90nm. Απλώς έχει μικρύνει η λιθογραφική μέθοδος και έτσι "χωράνε" πολλά περισσότερα transistors. Επίσης η σχεδίαση είναι state of the art, χρησιμοποιώντας islands και redundancies και έχοντας καταφέρει power gates στο 2,5 τοις εκατό της πλήρους κατανάλωσης. Σαφώς ένα τέτοιο περίπλοκο design δε νομίζω να επελέχθησε για το τίποτα ούτε οι μηχανικοί της MS είναι χαζοί. Ασφαλώς ποντάρουν σε περισσότερα πράγματα, μία προσέγγιση πιο μακροπρόθεσμη, όπως π.χ. η coherent σχεδίαση (στυλ huma - απλώς δεν το ονομάζουν huma γιατί είναι εμπορικό όνομα που ίσως θέλει να χρησιμοποιήσει η AMD στους Kaveri, έναντι του ανταγωνισμού), το επαρκές bandwidth, τα πολύ γρήγορα writes από την embeddedRAM (ας μην ξεχνάμε πως 10mb eSRAM έδωσαν στο 360 το edge στα γραφικά σε πάρα πολλούς multiplatform τίτλους όσον αφορά στη χρησιμοποίηση antialiasing). Eπίσης έχουμε μάθει πως η DDR3 θα είναι 4x64bit Quad Channel στα 2133Μhz (DDR3-2133) και σαν επιλογή δεν είναι άσχημο από τη στιγμή που το latency θα είναι μειωμένο, κάτι που πολλοί ξεχνούν όταν τη συγκρίνουν με την GDDR5. Για παράδειγμα το latency για τη CPU είναι περίπου 25 τοις εκατό μειωμένο στην υλοποίηση της MS (22% σύμφωνα με κάποιες αναλύσεις). Προσωπικά δε μπορώ να πιστέψω πως απλά η MS έκανε λάθος υπολογισμό και δεν προτίμησε να πάει στην GDDR5, λόγω κακής εκτίμησης μόνο. Ακούγεται πολύ χαζό ή πολύ απλοικό για να μην το υπολόγισαν εκεί στην MS. Εξάλλου η MS έχει τόσα resources που από μόνη της θα μπορούσε να αυξήσει την παραγωγή μνημών GDDR5 που λέει ο λόγος, ώστε να εξασφαλίσει 8gb GDDR5. Πιστεύω απλά πως οι μηχανικοί της MS τα έβαλαν κάτω και κατέληξαν στο συμπέρασμα πως μία highly customized APU με πολλή eSRAM και Quad Channel DDR3 τους είναι αρκετά για να εξασφαλίσουν ένα future proof σύστημα.
Darthvader Δημοσ. 31 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2013 Φίλε Cortan@ δεν διαφωνώ επί της ουσίας με όσα έχεις γράψει. Κατά τη γνώμη μου το hardware του Xbox one είναι next gen. Αν δεις παλαιότερα δικά μου ποστ θα παρατηρήσεις ότι είμαι από τους ελάχιστους που έλεγαν ότι η υιοθέτηση της x86 αρχιτεκτονικής στις κονσόλες δεν έχει καμία σχέση με το παρωχημένο, από άποψης αρχιτεκτονικής, μοντέλο των σημερινών pc. Όσον αφορά την αρχιτεκτονική του Xbox one έναντι του ανταγωνισμού , σαφώς και οι μηχανικοί δεν είναι χαζοί – αν και η Sony σε αυτή τη περίπτωση έχει competitive advantage έναντι της MS – απλά δημιούργησαν το κατάλληλο σύστημα για αυτό που τους ζητήθηκε από τη διοίκηση της εταιρίας . Σαφώς και δεν ήταν απόφαση του Mattrick-ο Bill έχει τον πρώτο λόγο στο μαγαζί του- να αποστασιοποιηθούν από τους hardcore gamers και να φτιάξουν μια καλύτερη multimedia συσκευή , ένα καλύτερο media box. Αυτό που υποστηρίζω είναι ότι το συγκεκριμένο σύστημα έχει βελτιστοποιηθεί για τις υπηρεσίες που θα παρέχει στην άλλη άκρη του ατλαντικού και όχι για τον μέσο hardcore gamer . Σε αυτό το σημείο η αρχιτεκτονική της Sony (π.χ. Gddr5 κ.α.) πλεονεκτεί. Εξάλλου και η ιστορία μας έδειξε ότι τελικά ο μέσος gamer θέλει μια κονσόλα φτηνή και δίχως πολλά φρου φρου και αρώματα (βλέπε αποτυχία του fat ps3 και επιτυχία του πετσοκομμένου slim ps3….). H MS αυτή τη φορά βρίσκεται σε μειονεκτική θέση – κατά αρχάς έχοντας επί της ουσίας εγκαταλείψει το 360 – και παρέχοντας στο καταναλωτή κονσόλα με μικρότερη ισχύ σε μεγαλύτερη τιμή . Κακά τα ψέματα η συντριπτική πλειοψηφία των gamers θεωρεί το kinect άχρηστο εξάρτημα και θα προτιμούσε την κονσόλα δίχως αυτό στα 399 $ . Σκέψου ότι ο μέσος καταναλωτής στο παρελθόν δεν θεώρησε ορθολογικό να πληρώσει τη χρηματική διαφορά του bluray στο ps3 ,πόσο μάλλον να πληρώσει τώρα για ένα “gadget” το οποίο όχι μόνο δεν θα χρησιμοποιηθεί όπως πρέπει από τους devs , αλλά και σύμφωνα με αναλύσεις ειδικών , πάλι θα έχει προβλήματα lag. H MS μπορεί να έχει ζεστό χρήμα αλλά για αυτό το λόγο είναι και απαράδεκτη μιας και ενώ αυτή εγκατέλειψε το 360 η Sony έχοντας οικονομικά προβλήματα στηρίζει φουλ το ps3 ( έτσι όμως χτίζεις brand name..), στα κινητά και στα tablets η Apple και η Google την έχουν συνθλίψει , στα windows 8 έχει σπάσει τα μούτρα της –έχοντας κιόλας μονοπώλιο!!! - και τελικά με τις κολωτούμπες στο one φαίνεται ότι τα πάει χάλια και στο marketing. Το μόνο που δεν έχουμε ακούσει είναι ότι ο αντικαταστάτης του Ballmer θα είναι ο ΓΑΠ…. 5
Udontneed2know Δημοσ. 31 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2013 Προσωπικά δε μπορώ να πιστέψω πως απλά η MS έκανε λάθος υπολογισμό και δεν προτίμησε να πάει στην GDDR5, λόγω κακής εκτίμησης μόνο. Ακούγεται πολύ χαζό ή πολύ απλοικό για να μην το υπολόγισαν εκεί στην MS. Εξάλλου η MS έχει τόσα resources που από μόνη της θα μπορούσε να αυξήσει την παραγωγή μνημών GDDR5 που λέει ο λόγος, ώστε να εξασφαλίσει 8gb GDDR5. Πιστεύω απλά πως οι μηχανικοί της MS τα έβαλαν κάτω και κατέληξαν στο συμπέρασμα πως μία highly customized APU με πολλή eSRAM και Quad Channel DDR3 τους είναι αρκετά για να εξασφαλίσουν ένα future proof σύστημα. Το συστημα σχεδιαστηκε με βαση το software και οχι το αντιθετο, η MS ηξερε οτι ηθελε 8gb για αυτα που ηθελε να κανει το Χ1, ηξερε επισης οταν το σχεδιαζε οτι δεν μπορουσε να παει σε 8gb GDDR5 , οποτε η DDR3 ηταν μονοδρομος, ετσι εβαλε τα 32ΜΒ esram για να ισοροπησει την ελλειψη bandwidth. Συμφωνα με τα σχεδια τους λοιπον θα κυκλοφορουσαν το Χ1 με 8gb ενω το ps4 στις αρχες του χρονου ολοι το περιμεναν με 4gb , οποτε ειχαν υπολογισει οτι παρα την μικροτερη ισχυ της GPU θα ειχαν ενα αλλο πλεονεκτημα, απλα τελευταια στιγμη η sony μπορεσε να εξασφαλισει μεγαλυτερα chips και ετσι μπηκαν τα 8gb στο ps4. Και οι δυο εταιριες πηραν ενα ρισκο, στην μια βγηκε στην αλλη οχι, ετσι εχουν τα πραγματα κατα την γνωμη μου. 1
The_Sheep Δημοσ. 31 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2013 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Wiaq_LDI5DQ 1
Udontneed2know Δημοσ. 31 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2013 The Promised Battlefield 4 Xbox One Demo at PAX Is Just a Nerfed PC Version With a Controller Just four days ago Microsoft’s Larry “Major Nelson” Hryb promised a juicy Xbox One demo of Battlefield 4 at PAX Prime 2013 on his blog. he demo was running on twenty demo stations at the Xbox booth, some of which were inactive, with boxes hiding Windows 8-based PCs with Xbox One controllers attached. Pausing the game shown the mouse cursor and the UI displayed keyboard keys. The game crashed to Windows 8 screens and upon death it shown a “Battlefield 4 at E3” splash screen, indicating that the demo is possibly just the E3 pre-alpha version retooled. http://www.dualshockers.com/2013/08/31/the-promised-battlefield-4-xbox-one-demo-at-pax-is-just-a-nerfed-pc-version-with-a-controller/
Millennium Δημοσ. 31 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2013 Xbox One release date 'late November', hints PepsiCo promo The Xbox One release date is targeted for 'late November', according to words from PepsiCo, a promotional parter of Microsoft. So stipulates the company in a terms and conditions document for an upcoming promo campaign for which PepsiCo and MS have partnered to give away 'an Xbox One every two minutes' between November 5 and January 17.
cha0tic_George Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2013 Τι κάψιμο θα είναι το καινούριο HALO....ανυπομονώ την ώρα και την στιγμή! πραγματικά θα είναι ο μόνος λόγος να το πάρει κάποιος πακετάκι με Xbox αν δεν έχει πάρει ως τότε κονσόλα, αλλά 1 χρόνος είναι μακριά... μακάρι να βγει προς καλοκαιράκι μεριά.
Udontneed2know Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Xbox One seemingly won't support external storage at launch. Originally Posted by Major Nelson The Xbox One will ship with a 500GB hard drive, all of them have that. The future plan is definitely to support external storage, much like we do on the Xbox 360.My understanding is that feature won't be there at launch because the team's working on other things. It's definitely on the list, but I don't know when it'll come in though.
anamenos Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 sorry για το offtopic Udontneed2know, ελπίζω να έκανες και την αντίστοιχη αναφορά στο thread του PS4 , ότι δεν θα μπορούν να γίνονται install τα games σε εξωτερικό σκληρό. 2
Udontneed2know Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 sorry για το offtopic Udontneed2know, ελπίζω να έκανες και την αντίστοιχη αναφορά στο thread του PS4 , ότι δεν θα μπορούν να γίνονται install τα games σε εξωτερικό σκληρό. γιατι δεν το κανεις εσυ, αντι να αρχιζεις την κλαψα? 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις