JohnVani18 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2013 Το θέμα είναι να μην υπερθερμένεται, όχι το πώς θα το αντιμετωπίζει.
The_Sheep Δημοσ. 15 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2013 http://news.xbox.com/2013/08/games-forza-le-sku 5
cortaN@ Δημοσ. 15 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2013 Eντελως αυθαιρετο το συμπερασμα σου, DX11.2 ΔΕΝ συνεπαγεται οτι η GPU του Χ1 θα ειναι GCN 2.0 , αυτα τα γραφουν κατι γραφικοι τυποι σαν τον misterxmedia, ουτε καν το αρθρο που δινεις αναφερει κατι τετοιο. DX11.2 θα τρεχει και σε Nvidia καρτες οποτε???? Το αρθρο που παρεθεσα ειχε να κανει με τον hypervisor που θα τρεχει στο One και την πιθανοτητα να μπορουν (with time) τα παιχνιδια να δεσμευουν περισσοτερη μνημη απο αυτη που αρχικως γνωριζουμε οτι προοριζεται για να δεσμευουν. (5gb). Μπορει με εναν μετριοπαθη υπολογισμο να δεσμευουν και 6gb μνημη. To ιδιο ειναι πιθανον να ισχυσει και στο ps4, μετα τη δηλωση (οχι πολυ ξεκαθαρη) της Sony και τη δυναμική δέσμευση μνημης. Oσον αφορα το DX 11.2, υπαρχει δηλωση της MS οπου αναφερεται πως θα υποστηριζεται στα Windows 8.1 και στο Οne. Αυτο σημαινει πως το hardware του One απο πλευρας feature set ειναι ηδη στο επιπεδο του DX 11.2 (μπορει και παραπανω). Φυσικα και οι καρτες της nVidia θα υποστηριζουν dx 11.2, οπως και οι καρτες της AMD, το θεμα ειναι ποιες καρτες και ποιο hardware θα εχει hardware support (με ολοκληρωμενο feature set) πανω στο DX 11.2. Δεν ξερω ποιος ειναι ο mistermedia ουτε με ενδιαφερει. Mετά το confirmation της MS πως το One θα υποστηρίζει το 11.2, η προσωπικη μου εκτιμηση διαμορφωνεται πως το One θα ειναι GCN 2.0 αρχιτεκτονικης απο πλευρας AMD. Φυσικα αυτό δεν είναι σίγουρο. Τα δύο στοιχεία που με οδηγούν σε αυτή την εκτίμηση είναι πρώτον η επιβεβαιωμένη αύξηση της συχνότητας του πυρήνα της gpu, κάτι που μπορεί να σημαίνει χαμηλότερη λιθογραφική μέθοδο (που θα επιτρέπει την αύξηση των ρολογιών της gpu χωρίς αντίστοιχη αύξηση της θερμοκρασίας ή της τάσης) και δεύτερον το γεγονός πως στο release schedule της MS το One έχει πάει προς τα πίσω. Αυτό σημαίνει πως θα έχουν μικρότερα yields στο launch period, άρα λιγότερη παραγωγή, άρα μπορούν να ικανοποιήσουν μικρότερη ζήτηση. Όπως ανέφερα σε ποστ μου παραπάνω, το πιο πιθανό για ένα τέτοιο push-back στο schedule είναι να έχει υποστεί το One αλλαγές στον σχεδιασμό μέσα στο 2013.
RobinBlack Δημοσ. 15 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2013 Ίσως χαζή ερώτηση για κάποιους αλλά νομίζεται πως η εμφάνιση των κονσολών θα έχει κάποιο αντίκτυπο στις πωλήσεις ?
Fulgore1 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2013 μια χαρά θα το φέρουμε από την Αγγλία και την Αμερική Udontneed μην αγχώνεσαι για μας, έχουμε και πολλά καλά παιχνίδια μπροστά μας. Αρκει βεβαια να τα εχεις απο τωρα κανονισει και για το πως θα αγοραζεις και τα παιχνιδια
empire_1924 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2013 Το αρθρο που παρεθεσα ειχε να κανει με τον hypervisor που θα τρεχει στο One και την πιθανοτητα να μπορουν (with time) τα παιχνιδια να δεσμευουν περισσοτερη μνημη απο αυτη που αρχικως γνωριζουμε οτι προοριζεται για να δεσμευουν. (5gb). Μπορει με εναν μετριοπαθη υπολογισμο να δεσμευουν και 6gb μνημη. To ιδιο ειναι πιθανον να ισχυσει και στο ps4, μετα τη δηλωση (οχι πολυ ξεκαθαρη) της Sony και τη δυναμική δέσμευση μνημης. Oσον αφορα το DX 11.2, υπαρχει δηλωση της MS οπου αναφερεται πως θα υποστηριζεται στα Windows 8.1 και στο Οne. Αυτο σημαινει πως το hardware του One απο πλευρας feature set ειναι ηδη στο επιπεδο του DX 11.2 (μπορει και παραπανω). Φυσικα και οι καρτες της nVidia θα υποστηριζουν dx 11.2, οπως και οι καρτες της AMD, το θεμα ειναι ποιες καρτες και ποιο hardware θα εχει hardware support (με ολοκληρωμενο feature set) πανω στο DX 11.2. Δεν ξερω ποιος ειναι ο mistermedia ουτε με ενδιαφερει. Mετά το confirmation της MS πως το One θα υποστηρίζει το 11.2, η προσωπικη μου εκτιμηση διαμορφωνεται πως το One θα ειναι GCN 2.0 αρχιτεκτονικης απο πλευρας AMD. Φυσικα αυτό δεν είναι σίγουρο. Τα δύο στοιχεία που με οδηγούν σε αυτή την εκτίμηση είναι πρώτον η επιβεβαιωμένη αύξηση της συχνότητας του πυρήνα της gpu, κάτι που μπορεί να σημαίνει χαμηλότερη λιθογραφική μέθοδο (που θα επιτρέπει την αύξηση των ρολογιών της gpu χωρίς αντίστοιχη αύξηση της θερμοκρασίας ή της τάσης) και δεύτερον το γεγονός πως στο release schedule της MS το One έχει πάει προς τα πίσω. Αυτό σημαίνει πως θα έχουν μικρότερα yields στο launch period, άρα λιγότερη παραγωγή, άρα μπορούν να ικανοποιήσουν μικρότερη ζήτηση. Όπως ανέφερα σε ποστ μου παραπάνω, το πιο πιθανό για ένα τέτοιο push-back στο schedule είναι να έχει υποστεί το One αλλαγές στον σχεδιασμό μέσα στο 2013. Μην τα γράφεις αυτά "τρελαίνεις" 4-5 συγκεκριμένα άτομα "εδώ" δεν καταλαβαίνεις; Άσε που τώρα θα ξημεροβραδιάζονται με F5 για κάποιο "αρνητικό" rumor ή είδηση για το "καταδικασμένο" πλέον X1....!!!! Ειδικά μετά την χθεσινή "συγκλονιστική" εξέλιξη ότι το X1 θ'αργήσει να κυκλοφορήσει σε 8 χώρες έχουμε "χάσει" τον ύπνο μας μια και η κονσόλα δεν είναι RF και όχι δεν μπορείτε να την "πάρετε" απο Uk ή USA(π.χ.) και είναι πολύ πιθανόν πλέον να χρεοκοπήσει η κακιά/evil/666/"μισητή" MS η οποία με το σατανικό kinect2 θα "παρακολουθεί" παρεούλα με την NSA και popcorn το χοντρούλη που θα "λιώνει" όλη μέρα παίζοντας halo και θ'αποκομίσει πληροφορίες ζωτικής σημασίας....!!!
Vole Maulder Δημοσ. 15 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2013 Empire, κράζεις κράζεις, αλλά όλο λάδι στη φωτιά ρίχνεις. Εχει αρχίσει να κουράζει αυτή η φάση με τον έναν να πετάει μπιχτές για τον άλλον. Περιορίστε τουλάχιστον αυτή τη φάση στο VS topic, που γι' αυτό υπάρχει. Και πριν πιάσεις πάλι τις ειρωνίες, όχι, δεν το παίζω moderator, μια φιλική παρότρυνση κάνω απλώς. 7
Fulgore1 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2013 Οντως empire σε λαθος topic εισαι.Και μην φοβασαι τις ενημερωνομαστε για τις πατατες της ms.
empire_1924 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Vole Maulder έκανα και εγώ like στο post σου....έτσι για "ποικιλία"!!! Fulgore1 έχουμε "μάθει" πλέον τα 4-5 fanboys που σε μόνιμη βάση ποστάρουν/σχολιάζουν αρνητικά τα της MS μήνες τώρα λες και θα πάρουν Χ1 ή τους πληρώνει η Sony....οπότε ποσώς μ'ενδιαφέρει τι "βρίσκεις" και που το "χάνεις"!!!
Udontneed2know Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Oσον αφορα το DX 11.2, υπαρχει δηλωση της MS οπου αναφερεται πως θα υποστηριζεται στα Windows 8.1 και στο Οne. Αυτο σημαινει πως το hardware του One απο πλευρας feature set ειναι ηδη στο επιπεδο του DX 11.2 (μπορει και παραπανω). κοιτα τωρα τι βρηκα ψαχνοντας... UPDATE: This article initially stated that DirectX 11.2 is an "exclusive to Xbox One & Windows 8.1". However, it has since been brought to our attention that the technology may also be available on other next-gen consoles. http://www.videogamer.com/news/directx_11_2_coming_to_xbox_one_and_windows_8_1.html Δεν ξερω ποιος ειναι ο mistermedia ουτε με ενδιαφερει. Mετά το confirmation της MS πως το One θα υποστηρίζει το 11.2, η προσωπικη μου εκτιμηση διαμορφωνεται πως το One θα ειναι GCN 2.0 αρχιτεκτονικης απο πλευρας AMD. Φυσικα αυτό δεν είναι σίγουρο. Καθολου σιγουρο, με βαση τα οσα ξερουμε οσο και να επιμενουν καποιοι σαν τον misterxmedia το Χ1 δεν θα ειναι GCN2 Στο αλλο θεμα τωρα, καταλαβαινεις οτι αυτο Τα δύο στοιχεία που με οδηγούν σε αυτή την εκτίμηση είναι πρώτον η επιβεβαιωμένη αύξηση της συχνότητας του πυρήνα της gpu, κάτι που μπορεί να σημαίνει χαμηλότερη λιθογραφική μέθοδο και αυτο... Αυτό σημαίνει πως θα έχουν μικρότερα yields στο launch period, άρα λιγότερη παραγωγή, ειναι αντιφατικα? Μικροτερη λιθογραφια σημαινει περισσοτερα chip ανα waffer , αρα μεγαλυτερα yields και οχι μικροτερα, οποτε καπου εδω η θεωρια σου παει περιπατο.
RobinBlack Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Vole Maulder έκανα και εγώ like στο post σου....έτσι για "ποικιλία"!!! Fulgore1 έχουμε "μάθει" πλέον τα 4-5 fanboys που σε μόνιμη βάση ποστάρουν/σχολιάζουν αρνητικά τα της MS μήνες τώρα λες και θα πάρουν Χ1 ή τους πληρώνει η Sony....οπότε ποσώς μ'ενδιαφέρει τι "βρίσκεις" και που το "χάνεις"!!! Εγώ προσωπικά ποστάρω αρνητικά νέα για το one γιατί βρίσκω την κατάσταση τρομερά αστεία και δεν το κάνω λόγο κάποιας ιδιαίτερης συμπάθεια στην sony δεν θυμάμαι να έχω δει ποτέ εταιρία με τέτοιες τάσεις αυτοκαταστροφής
kabamaru21 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 δεν εχει η MS τασεις αυτοκαταστροφης, απλα εχει μαλάκες στο τιμόνι
spartan29gr Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Ίσως χαζή ερώτηση για κάποιους αλλά νομίζεται πως η εμφάνιση των κονσολών θα έχει κάποιο αντίκτυπο στις πωλήσεις ? Εγω προσωπικα οχι!!πιο πολυ αντικτυπο παιζουν τα παιχνιδια και η υποστιριξη των εταιριων προς οφελος του καταναλωτη.
cortaN@ Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 κοιτα τωρα τι βρηκα ψαχνοντας... http://www.videogamer.com/news/directx_11_2_coming_to_xbox_one_and_windows_8_1.html Καθολου σιγουρο, με βαση τα οσα ξερουμε οσο και να επιμενουν καποιοι σαν τον misterxmedia το Χ1 δεν θα ειναι GCN2 Mα εγω δεν ειπα defacto πως δε θα ειναι διαθεσιμο σε αλλες κονσολες, από τη στιγμή που το ps4 είναι x86 αρχιτεκτονικής και έχει AMD hardware, μπορεί να πάρει DX. Επειδή όμως το ps4 απ' οσο γνωριζω βασιζεται σε opengl και το DX 11.2 ανήκει στην MS, την πιθανότητα να έρθει το DX 11.2 στο ps4 την θεωρώ τόσο μικρή όσο μικρή πιθανότητα υπάρχει το Uncharted 4 να έρθει στο One. Αυτό που είναι πιθανό είναι το opengl του ps4 να έχει ένα feature set που είναι αντίστοιχο ή εν μέρει αντίστοιχο με το feature set του 11.2. Σε κάθε περίπτωση, οι τίτλοι που αναπτύσσονται με γνώμονα το pc hardware (lead το pc), θα μπορούν να γίνονται απευθείας port στο One, ενώ στο ps4 μπορεί να μην είναι τόσο εύκολο ή τόσο αποδοτικό. Στο αλλο θεμα τωρα, καταλαβαινεις οτι αυτο και αυτο... ειναι αντιφατικα? Μικροτερη λιθογραφια σημαινει περισσοτερα chip ανα waffer , αρα μεγαλυτερα yields και οχι μικροτερα, οποτε καπου εδω η θεωρια σου παει περιπατο. Να σε διορθωσω λιγο. Μικροτερη λιθογραφια σημαινει ναι περισσοτερα chip / waffer. Αλλα τα yields εχουν να κανουν με το επι τοις εκατο ποσοστο των chips που βγαζει το καθε waffer (σκεψου το σαν μια μεγάλη κυκλική επιφάνεια, από την οποία κόβουν τετράγωνα τα chip), τα οποία είναι λειτουργικά (δηλαδή μπορούν να χρησιμοποιηθούν στις συχνότητες που είναι επιθυμητές και καθορισμένες από την εταιρεία). Ένα ποσοστό των chips βγαίνει σκάρτο - αυτά πετιούνται και ουσιαστικά είναι άχρηστα. Εκτός από περιπτώσεις που π.χ. ένας επεξεργαστής είναι 4 cores και βγαίνει παραλλαγή με 2, οπότε τα chips που είναι χειρότερα, αντί να τα πετάξουν, κάνουν disabled τον χαλασμένο core και τα βαφτίζουν 2core cpu's. Τέτοιες περιπτώσεις έχουμε δει να συμβαίνουν πολλές φορές στην x86 αρχιτεκτονική. Όταν μικραίνει η λιθογραφική μέθοδος πολλές φορές στην αρχή μειώνονται τα yields, γιατί είναι καινούρια η παραγωγή (πρέπει να φτιαχτουν νέα waffers, νέες διαδικασίες, νέος ποιοτικός έλεγχος οπότε δεν έχει προλάβει να ωριμάσει το build), ενώ επίσης τα yields εξαρτώνται και από άλλους παράγοντες όπως την διηλεκτρική σταθερά που χρησιμοποιείται. Παράδειγμα μπορεί ένα εργοστάσιο να παράγει στα 0,9x nm με διηλεκτρική K, ενώ ένα άλλο να παράγει στα 1.0x με χαμηλό διηλεκτρικό (low K). Το δεύτερο εργοστάσιο θα έχει καλύτερα yields από το πρώτο. οποτε καπου εδω η θεωρια σου παει περιπατο. I do not think so.. Οπως εξηγησα παραπανω... Kαι σε κάθε περίπτωση, εσύ γιατί πιστεύεις πως η MS καθυστερεί το launch του One. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ πως πρόκειται για θέμα παραγωγής των chips ? Αν δεν είχαν γίνει εσωτερικές αλλαγές της τελευταίας στιγμής (μέσα στο τρέχον έτος), ποιος ο λόγος να καθυστερήσει η παραγωγή? Τη στιγμή δε που ο σχεδιασμός ψύξης του One είναι too sophisticated και έχει ολοκληρωθεί εδώ και πολύ καιρό? Επίσης ποιος ο λόγος που η MS δεν έχει ανακοινώσει επισήμως τα ακριβή specs του One ? . . Προφανώς, επειδή ΔΕΝ είναι finalized. Και γιατί δεν είναι finalized? Γιατί κάποια από αυτά στην πορεία άλλαξαν... Δεν είναι πυρηνική φυσική 1
The_Sheep Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 http://www.eurogamer.net/articles/2013-08-15-microsoft-explains-how-xbox-one-importing-could-work He also noted that all games are "worldwide signed" i.e. region-free, unlike Xbox 360 titles, and "the console will work everywhere (keeping in mind power supplies)." "You can use one of the 13 digital marketplaces corresponding to our launch markets, assuming you have a valid payment instrument for those countries. Lots of people in Europe specifically travel, move, and visit family," he continued before slyly adding "Now, of course, if you were using Pre-Paid cards..." Despite all these worldwide benefits, Penello noted that music and videos can be geo-restricted due to licensing issues. "e.g. Netflix works only in supported countries)." Χμμμ , απο την στιγμη που ο λογαριασμος ειναι shared με 360 τι με εμποδιζει να βαλω λεφτα μεσω 360 μετα να τα εχω και στο Χ1?? Τιποτα φανταζομαι. Το σημαντικο ειναι οτι δεν θα υπαρχει προβλημα με το day one patch και φυσικα με τα παιχνιδια για multi
Προτεινόμενες αναρτήσεις