RobinBlack Δημοσ. 13 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2013 (επεξεργασμένο) Νομίζω πως δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε πως το Xbox One είναι νεκρό, ζήτω το Xbox One ! Το xbox one αυτή την στιγμή ΔΕΝ είναι το ίδιο με αυτό που μας έδειξαν. Υπάρχει χαρακτηριστικό που παρουσίασαν πριν λίγους μήνες στο οποίο δεν υπαναχώρησαν ? Το xbone one είναι η πια γρήγορα ηττημένη κονσόλα στην ιστορία. Δεν νομίζω να έχω δει ποτέ εταιρία με λιγότερη πίστη στο προϊόν της. Θα μπορούσε να είναι ερωτηματολόγιο "Τι θα θέλατε στο νέο xbox" γιατί στο τέλος αυτό έγινε ! Και βλέπω ακόμα πιστούς να διατυμπανίζουν πως "ξέρεις το bone έχει πιο πολλά exclusives". Το 360 είχε ακόμα περισσότερα και ξέρουμε τι έγινε. Τόσο εύκολα ξεχνάμε ? Ειλικρινά δεν έχω καν άποψη πάνω στην κονσόλα αφού δεν ξέρω τι θα είναι αύριο σε ένα χρόνο από τώρα. Πείτε μου όταν θα σταματήσει να γυρίζει. Επεξ/σία 13 Αυγούστου 2013 από RobinBlack
Tilemaxx Δημοσ. 13 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2013 Υπάρχει ξεκάθαρα αλλαγή στάσης και στροφή σε λογικές πρακτικές, απ' την στιγμή που έφυγε ο εμετικός Μάτρικ απ' το τιμόνι. Αυτό μόνο καλό μπορεί να είναι για τον τελικό χρήστη. Μένει να δούμε και τα ολοκληρωμένα specs για να κάνουμε άμεσα μια πιο αντικειμενική σύγκριση.Το θέμα του υποχρεωτικού Kinect ήταν πολύ απλό, με μια μικροαλλαγή στο OS μπορούσαν να το ρυθμίσουν. Ακόμα είμαι πεπεισμένος πάντως οτι μέχρι το τέλος του χρόνου θα δούμε και SKU χωρίς Kinect στα 400€.
RobinBlack Δημοσ. 13 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2013 Υπάρχει ξεκάθαρα αλλαγή στάσης και στροφή σε λογικές πρακτικές, απ' την στιγμή που έφυγε ο εμετικός Μάτρικ απ' το τιμόνι. Αυτό μόνο καλό μπορεί να είναι για τον τελικό χρήστη. Μένει να δούμε και τα ολοκληρωμένα specs για να κάνουμε άμεσα μια πιο αντικειμενική σύγκριση. Μάτρικ ? Μην πάμε να βρούμε εύκολα εξιλαστήρια θύματα, αυτές ήταν στρατηγικές της Microsoft και για να έχουν κάνει τέτοιες αλλαγές σε όλα φυσικά δεν αντιδρούν σε φωνές στα forums, αλλά στα pre orders που πρέπει να είναι πραγματικά άθλια. Δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορεί να τους εμπιστευτεί σε αυτό το σημείο ο τελικός χρήστης εκτός και αν μιλάμε για άτομα που είναι εντελώς κολλημένα στην μάρκα του xbox. Γιατί αυτή την στιγμή μιλάμε για ένα μηχάνημα που όλα τα πράγματα που το χαρακτήριζαν έχουν σιγά σιγά εξαφανιστεί. Αυτό είναι ένα πρώτο βήμα για ένα kinectless bundle. Στο τέλος τι έμεινε ? Μία πιο αδύναμη APU από τον ανταγωνισμό με άλλο σήμα. 1
Tilemaxx Δημοσ. 13 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2013 Ο Μάτρικ σίγουρα ήταν υπέυθυνος για κάποια χαρακτηριστικά της κονσόλας, και λογικά λόγω των πολύ λίγων pre-orders τον ξύλωσαν. Φυσικά αλυσίδα πηγαίνουν όλα αυτά, το οτι φωνάζει ο κόσμος στα φόρα εχει ως φυσικό επακόλουθο τον καταποντισμό των προπαραγγελιών.
RobinBlack Δημοσ. 13 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2013 Ο Μάτρικ σίγουρα ήταν υπέυθυνος για κάποια χαρακτηριστικά της κονσόλας, και λογικά λόγω των πολύ λίγων pre-orders τον ξύλωσαν. Φυσικά αλυσίδα πηγαίνουν όλα αυτά, το οτι φωνάζει ο κόσμος στα φόρα εχει ως φυσικό επακόλουθο τον καταποντισμό των προπαραγγελιών. Όχι όταν το να φτιάξουν ένα multimedia center με unified interface με τα υπόλοιπα μηχανήματα και software τους ήταν ο στόχος της MS εδώ και χρόνια. Ο σχεδιασμός των windows 8, το surface και η πορεία του 360 τα τελευταία χρόνια ήταν ενδεικτικά. Και τον Don δεν τον ξήλωσαν ακριβώς σαν τον adam orth, πήγε σε αρκετά καλή θέση. Η MS έφτιαξε ένα interface με μέριμνα για διαφημίσεις, δεν φταίει ο Don γιαυτό. Η Nintendo έχει μεγαλύτερα @@ από την MS αυτή την στιγμή. Βγήκε ο Itawa χθες και είπε η τιμή μας είναι μια χαρά ενώ η MS ετοιμάζεται να βγάλει το kinect από το παράθυρο. Συγνώμη δηλαδή αλλά τρέχουν χ*σμένοι στην κυριολεξία και μερικοί χτυπάνε παλαμάκια. 1
Moderators Malthador Δημοσ. 13 Αυγούστου 2013 Moderators Δημοσ. 13 Αυγούστου 2013 Το xbox one αυτή την στιγμή ΔΕΝ είναι το ίδιο με αυτό που μας έδειξαν. Αυτό βασικά. Αν το WiiU πέθανε έξι μήνες μετά την κυκλοφορία του, τότε χωρίς υπερβολή το X1 έχει ήδη πεθάνει, πριν καν κυκλοφορήσει. Αυτό που θα κυκλοφορήσει δεν είναι αυτό ούτε αυτό που μας έδειξαν, ούτε αυτό που είχαν στο μυαλό τους να κυκλοφορήσουν τα τρία τελευταία χρόνια τουλάχιστον. Απορώ και οι ίδιοι οι απανταχού devs του X1, πως μπορούν και αντέχουν με αυτές της συνεχείς αλλαγές στρατηγικής που επηρεάζουν άμεσα τον τρόπο που φτιάχνουν το software τους. Το kinectless X1 για παράδειγμα δεν θα αρέσει καθόλου στις εταιρείες που προγραμματίζουν kinect games και που κάποια είναι ήδη ολοκληρωμένα. H MS (το τμήμα του X1 τουλάχιστον) αυτή τη στιγμή τελεί σε πλήρη σύγχυση τρεις μήνες πριν την κυκλοφορία της κονσόλας. Αυτό δείχνει ότι το launch θα είναι πάρα πολύ προβληματικό και απορώ με όσους τολμηρούς έχουν κάνει pre-order. 1
Millennium Δημοσ. 13 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2013 Αν οι αλλαγές είναι εν τέλει προς το συμφέρον των αγοραστών εγώ δε βλέπω κάτι το κακό.
Moderators Malthador Δημοσ. 13 Αυγούστου 2013 Moderators Δημοσ. 13 Αυγούστου 2013 Μπορεί οι αλλαγές να είναι προς συμφέρον των αγοραστών, δείχνουν όμως έλλειψη σταθερότητας και συμπαγούς πολιτικής απέναντι στο προϊόν από μέρους της εταιρείας. Επίσης, οι συνεχείς αλλαγές δεν είναι προς το συμφέρον των devs. Τους μπερδεύουν και τους κάνουν να σπαταλούν έξτρα εργατοώρες. Και το συμφέρον των devs συνάδει με το συμφέρον των γκέιμερς.
Millennium Δημοσ. 13 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2013 Συμφωνώ με τη πρώτη παράγραφο.Η microsoft έτσι δεν είναι από ένα σημείο και ύστερα όμως;Φαντάσου να μην άλλαζε πολιτική για κάποια πράγματα πως θα'ταν.Ακόμα και για τους λόγους που το κάνει είναι θετικό για τους αγοραστές,και δε λέω gamers γιατί δεν απευθύνεται μόνο σε αυτούς.
Udontneed2know Δημοσ. 13 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2013 Μπορεί οι αλλαγές να είναι προς συμφέρον των αγοραστών, δείχνουν όμως έλλειψη σταθερότητας και συμπαγούς πολιτικής απέναντι στο προϊόν από μέρους της εταιρείας. Επίσης, οι συνεχείς αλλαγές δεν είναι προς το συμφέρον των devs. Τους μπερδεύουν και τους κάνουν να σπαταλούν έξτρα εργατοώρες. Και το συμφέρον των devs συνάδει με το συμφέρον των γκέιμερς. Στο πρωτο συμφωνω, οντως εαν δεν δειχνει εμπιστοσυνη η ιδια η εταιρα στο προιον της γιατι να δειξει ο καταναλωτης, επισης οπως ειπαν και αλλοι πριν προβλεπω οτι θα βγαλει συντομα SKU χωρις το κινεκτ, ισως να ειναι διαθεσιμο ακομα και στο launch. Παντως δειχνει οτι ανεξαρτητως του τι ακουγαμε για τι προπαραγγελιες και καλα οτι ανεβηκαν μετα το 180, οπως δειχνει η σταση της MS δεν ανεβηκαν αρκετα και κανουν οτι μπορουν να τις αυξησουν. Στο δευτερο που λες διαφωνω ομως, δεν πιστευω οτι περα απο την MS υπαρχουν πολλοι publishers που ασχολουνται σοβαρα με το κινεκτ, προσφατο παραδειγμα το Ryse που ενω ειχε ανακοινωθει σαν kinect game, τελικα το γυρισαν σε κανονικα controls (για ποιο ευκολο port ισως?)
Moderators Malthador Δημοσ. 13 Αυγούστου 2013 Moderators Δημοσ. 13 Αυγούστου 2013 Στο πρωτο συμφωνω, οντως εαν δεν δειχνει εμπιστοσυνη η ιδια η εταιρα στο προιον της γιατι να δειξει ο καταναλωτης, επισης οπως ειπαν και αλλοι πριν προβλεπω οτι θα βγαλει συντομα SKU χωρις το κινεκτ, ισως να ειναι διαθεσιμο ακομα και στο launch. Παντως δειχνει οτι ανεξαρτητως του τι ακουγαμε για τι προπαραγγελιες και καλα οτι ανεβηκαν μετα το 180, οπως δειχνει η σταση της MS δεν ανεβηκαν αρκετα και κανουν οτι μπορουν να τις αυξησουν. Καλά εάν βγάλουν kinectless X1 στο launch θα είναι τραγικότατοι. Δεν το αποκλείω με τα ως τώρα καραγκιοζιλίκια τους, αλλά εάν κάνουν κι αυτό, του πούστη. Δεν θα πρέπει να αγοράσει κανείς την κονσόλα. Στο δευτερο που λες διαφωνω ομως, δεν πιστευω οτι περα απο την MS υπαρχουν πολλοι publishers που ασχολουνται σοβαρα με το κινεκτ, προσφατο παραδειγμα το Ryse που ενω ειχε ανακοινωθει σαν kinect game, τελικα το γυρισαν σε κανονικα controls (για ποιο ευκολο port ισως?) Μην κολλάς αποκλειστικά στα kinect games, δεν είναι μόνο αυτό. Είναι ότι στήνεις ένα παιχνίδι που θα λειτουργεί σε μία κονσόλα όπου θα έχει kinect, θα έχει always-on drm, θα έχει ένα xyz σόσιαλ σύστημα κοκ. Και ξαφνικά 6 μήνες μετά που έχεις φτάσει σε ένα κάποιο στάδιο υλοποίησης, σου πετάει στα μούτρα ότι θα υπάρχουν κονσόλες χωρίς kinect, ότι δεν θα έχει always-on, ότι θα έχει άλλο σόσιαλ σύστημα. Ε, σαν dev είσαι υποχρεωμένος να τα λάβεις υπόψιν σου αυτά και να ξαναπρογραμματίσεις ορισμένα σημεία του παιχνιδιού σπαταλώντας εργατοώρες και χρήματα. Υπόψιν, δεν είμαι από αυτούς που θεωρούν αρνητικό το always-on drm. Θεωρώ αρνητικό ότι οι next-gen κονσόλες θα έχουν οπτικό μέσο. Το λάθος της MS δεν ήταν το ότι είχε always on περιορισμό (έστω και χάλια υλοποιημένο). Το λάθος της ήταν που έβαλε blu-ray εξαρχής.
Udontneed2know Δημοσ. 13 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2013 Υπόψιν, δεν είμαι από αυτούς που θεωρούν αρνητικό το always-on drm. Θεωρώ αρνητικό ότι οι next-gen κονσόλες θα έχουν οπτικό μέσο. Το λάθος της MS δεν ήταν το ότι είχε always on περιορισμό (έστω και χάλια υλοποιημένο). Το λάθος της ήταν που έβαλε blu-ray εξαρχής. Δεν θα μπορουσα να διαφωνησω περισσοτερο μαζι σου, δεν διαφωνω οτι το digital ειναι το μελλον, αλλα οι συνθηκες προς το παρον ειναι και ανωριμες, και ο τροπος που πηγε να το εφαρμοσει η MS ηταν ο χειροτερος δυνατος. Για παραδειγμα ΔΕΝ χρειαζεσαι always online για να εχεις digital downloads μπορει να γινεται ενα authentication στην αγορα και μετα να μην χρειαζεται ποτε ξανα, το κανει το steam στο PC, το κανει ακομα και η Sony στο plus που ειναι και συνδρομητικη υπηρεσια. Μετα υπαρχει το θεμα του bandwidth και του χωρου στον δισκο, οι ταχυτητες στο μεγαλυτερο μερος του πλανητη δεν ειναι σε επιπεδο που να κατεβαζεις ανετα 20-30GB (η ακομα και περισσοτερα) μετα ολα αυτα θα πιανουν χωρο στον δισκο που ναι μεν στην περιπτωση της sony οπως και στο ps3 θα μπορεις να βαλεις οτι δισκο θελεις, η MS ομως και ηθελε ακομα και τα δισκακια να γινονται υποχρεωτικα install (δεν ξερω εαν εχει αλλαξει ΚΑΙ αυτο πλεον) και δεν σε αφηνει να βαλεις και μεγαλυτερο δισκο. Τελος το σημαντικοτερο ολων ειναι η τιμη , και το μονοπωλιο. Δεν μπορεις να ζητας απο τον καταναλωτη να προτιμησει ενα ψηφιακο παιχνιδι, που δεν εχει ουτε το κοστος κατασκευης και διανομης, ουτε συμπεριλαμβανει το κερδος του retailer , και να ζητας την ιδια τιμη με το physical copy που περιλαμβανει τα παραπανω. Και τελος ενας απο τους λογους που οι τιμες στα ψηφιακα στο PC ειναι χαμηλες ειναι λογω του ανταγωνισμου, προς το παρον τοσο στην περιπτωση της MS οσο και της Sony δεν εχεις την δυνατοτητα να αγορασεις ψηφιακο παιχνιδι εκτος του επισημου store των δυο εταιριων, στην ουσια δηλαδη εαν καθιερωνοταν το ψηφιακο υπο αυτες τις συνθηκες θα ειχαμε μονοπωλιο. Τελος in other news.... Originally Posted by Albert PenelloWe still believe in Kinect. We aren’t interested in splitting the development base. κοινως η MS λεει οτι δεν θα βγαλει Χ1 χωρις το kinect, αλλα βεβαια ολοι ξερουμε τι αξια εχουν οι διαβεβαιωσεις της MS.
Moderators Malthador Δημοσ. 13 Αυγούστου 2013 Moderators Δημοσ. 13 Αυγούστου 2013 Δεν θα μπορουσα να διαφωνησω περισσοτερο μαζι σου, δεν διαφωνω οτι το digital ειναι το μελλον, αλλα οι συνθηκες προς το παρον ειναι και ανωριμες, και ο τροπος που πηγε να το εφαρμοσει η MS ηταν ο χειροτερος δυνατος. Για παραδειγμα ΔΕΝ χρειαζεσαι always online για να εχεις digital downloads μπορει να γινεται ενα authentication στην αγορα και μετα να μην χρειαζεται ποτε ξανα, το κανει το steam στο PC, το κανει ακομα και η Sony στο plus που ειναι και συνδρομητικη υπηρεσια. Αυτό λέω κι εγώ, ότι ήταν σκατά υλοποιημένο από μέρους της MS. Σαν ιδέα δεν είναι λάθος, μας το έχει αποδείξει η Valve. Ας έκαναν μία υλοποίηση τύπου Steam με offline mode κλπ και -σχεδόν- κανείς δεν θα είχε πρόβλημα. Μετα υπαρχει το θεμα του bandwidth και του χωρου στον δισκο, οι ταχυτητες στο μεγαλυτερο μερος του πλανητη δεν ειναι σε επιπεδο που να κατεβαζεις ανετα 20-30GB (η ακομα και περισσοτερα) μετα ολα αυτα θα πιανουν χωρο στον δισκο που ναι μεν στην περιπτωση της sony οπως και στο ps3 θα μπορεις να βαλεις οτι δισκο θελεις, η MS ομως και ηθελε ακομα και τα δισκακια να γινονται υποχρεωτικα install (δεν ξερω εαν εχει αλλαξει ΚΑΙ αυτο πλεον) και δεν σε αφηνει να βαλεις και μεγαλυτερο δισκο. 30 GB για μένα που έχω VDSL είναι δυόμιση ώρες κατέβασμα. Να είναι πέντε ώρες με 15 Mbits ταχύτητα; Δεν το βρίσκω και τόσο τραγικό, πέφτεις για ύπνο το βράδυ και ως το πρωί έχει κατέβει. Και μιλάμε για Ελλάδα, έτσι; Πιστεύω ότι στις υπόλοιπες χώρες του δυτικού κόσμου είναι τουλάχιστον σε παρόμοιο επίπεδο τα πράγματα και δεν φαντάζομαι πως η MS, η Sony και η Nintendo απευθύνονται στην Γκάνα ή στην Β. Κορέα. Τελος το σημαντικοτερο ολων ειναι η τιμη , και το μονοπωλιο. Δεν μπορεις να ζητας απο τον καταναλωτη να προτιμησει ενα ψηφιακο παιχνιδι, που δεν εχει ουτε το κοστος κατασκευης και διανομης, ουτε συμπεριλαμβανει το κερδος του retailer , και να ζητας την ιδια τιμη με το physical copy που περιλαμβανει τα παραπανω. Και τελος ενας απο τους λογους που οι τιμες στα ψηφιακα στο PC ειναι χαμηλες ειναι λογω του ανταγωνισμου, προς το παρον τοσο στην περιπτωση της MS οσο και της Sony δεν εχεις την δυνατοτητα να αγορασεις ψηφιακο παιχνιδι εκτος του επισημου store των δυο εταιριων, στην ουσια δηλαδη εαν καθιερωνοταν το ψηφιακο υπο αυτες τις συνθηκες θα ειχαμε μονοπωλιο. Αυτό είναι συζητήσιμο. Θα μπορούσαν να επιτρέπονται κι άλλα stores ενδεχομένως εντός της κονσόλας, πέραν των επισήμων. Αλλά ακόμα κι έτσι να είναι, μονοπωλιακά, ακόμα και τώρα ο publisher ή ο indie dev ορίζει τον τιμοκατάλογο τόσο στο Steam, όσο και στα digital stores των κονσολών, απ' όσο είμαι σε θέση να γνωρίζω τουλάχιστον. Οπότε;
The_Sheep Δημοσ. 13 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2013 Xbox One controllers will be compatible with PCs next year "We know people want to use the Xbox One controller on their PC, and we do too - we expect to have the functionality available in 2014," said a Microsoft spokesperson in a statement to CVG, since verified by Eurogamer. http://www.eurogamer.net/articles/2013-08-13-xbox-one-controller-will-be-compatible-with-pcs-next-year 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις