JohnVani18 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2013 Aν δεν πέσουν σαγόνια απο Crytek, απο ποιόν θα πέσουν?
ultralisk Δημοσ. 22 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2013 δεν ξέρω τι θα λέει σαν game το RYSE αλλά τα γραφικά ξεφεύγουν
anamenos Δημοσ. 22 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2013 τα γραφικά είναι από τα καλύτερα που έχουμε δει στην Ε3 , ελπίζω να μην μείνουμε μόνο εκεί όμως.
savakis Δημοσ. 22 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2013 δεν ξέρω τι θα λέει σαν game το RYSE αλλά τα γραφικά ξεφεύγουν τα γραφικά είναι από τα καλύτερα που έχουμε δει στην Ε3 , ελπίζω να μην μείνουμε μόνο εκεί όμως. Το παιχνίδι απλά εστιάζει σε 1- 2 χαρακτήρες κάθε φορά, ταυτόχρονα θαμπώνει όλο το background με ένα blur άνευ προηγουμένου και έτσι καταφέρνει να βγάλει αυτές τις μορφές. Όποιος έχει δει στο PS3 το Heavy Rain καταλαβαίνει τι έχουν κάνει στο RYSE. Στις σκηνές που έχει πολύ λαό οι λεπτομέριες χάνονται, τα πρόσωπα αποφεύγονται και στο βάθος πάλι blur του θανατά. Τίποτα το εντυπωσιακό, απλά κρύβουν το αδύναμο hardware κάτω από το χαλάκι.
Titanomaxos Δημοσ. 22 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2013 Συμφωνώ με savaki....δεν έχει dynamic depth of field που εχουν τα παιχνιδια στο pc!
ultralisk Δημοσ. 22 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2013 Το παιχνίδι απλά εστιάζει σε 1- 2 χαρακτήρες κάθε φορά, ταυτόχρονα θαμπώνει όλο το background με ένα blur άνευ προηγουμένου και έτσι καταφέρνει να βγάλει αυτές τις μορφές. Όποιος έχει δει στο PS3 το Heavy Rain καταλαβαίνει τι έχουν κάνει στο RYSE. Στις σκηνές που έχει πολύ λαό οι λεπτομέριες χάνονται, τα πρόσωπα αποφεύγονται και στο βάθος πάλι blur του θανατά. Τίποτα το εντυπωσιακό, απλά κρύβουν το αδύναμο hardware κάτω από το χαλάκι. οκ guru
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2013 Ρε τι παθαμε... Αδυναμα τα γραφικα του ryse ναι. lol
KYRIAKOS_GKLEZAKOS Δημοσ. 22 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2013 Ειναι γνωστο οτι σαν τα γραφικα του pimkikinkdinj του Wii με τις μπουρμπουληθρες δεν υπαρχει τιποτα.... 2
polakis21 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2013 Συμφωνώ με savaki....δεν έχει dynamic depth of field που εχουν τα παιχνιδια στο pc! Χεστηκ@με βασικα... 5
Millennium Δημοσ. 24 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2013 Microsoft to allow indie self-publishing on Xbox One, report claims Game Informer cites anonymous 'sources' as claiming that the new policies will welcome indie developers to Xbox One with open arms by allowing them to release games on the new console without having to first find a publishing partner. The report also claims that the firm is revising its certification process, with the aim of cutting back approval times to a targeted 14 days, and eliminating costly charges for game updates. The news would support a recent tip from Lionhead Studios creative director Gary Carr, who said Microsoft is planning to reveal new Xbox One publishing policies "very soon".
The_Sheep Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Larry Hryb ✔ @majornelson And in an industry first, every #XboxOne can be used for development - More details at GamesCom http://mjr.mn/143MiS2
Tilemaxx Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Θετικό το ότι θα μειωθούν τα QTE's στο τελικό προϊόν. Απ' όσα έχω δεί στην φετινή Ε3, το Ryse είναι ίσως το εντυπωσιακότερο οπτικά next-gen game. Μένει να δούμε την απάντηση της Sony. 1
KYRIAKOS_GKLEZAKOS Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Ειναι προφανες οτι εστιαζει στη χατζαρα του αλλου οταν τη μπηγει στη πλατη του αλλου...
Προτεινόμενες αναρτήσεις