Προς το περιεχόμενο

Xbox One Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

μια άσχετη παντελώς ερώτησή με core i5 θα Εχω πρόβλημά μελλοντικά σε παιχνίδια? δηλαδή με τους επεξεργαστές του ps4 και Xbox one πως συγκρίνεται?

Mελλοντικα(1-2 χρονια) θα εχεις,ως τοτε θα εισαι καλυμμενος.Αν θες να εισαι καλυμμενος για ολη την γενια των κονσολων πηγαινεις σε εναν AMD 83XX,ελεω των 8 πυρηνων του.Θα συμβει οτι συμβαινει με τους i3 τωρα,θα χανεις fps στα παιχνιδια

Δημοσ.

Απόσπασμα με μηχανικό της ATI  όταν έθαβαν το PS3 λόγω υποδεέστερης αρχιτεκτονικά  GPU..... (γιατι στα TF δεν είχαν σημαντική διαφορά 240 με 228 για xbox και ps αντιστοιχα). Από την αλλη πλευρά ο Cell * ήταν πανισχυρος μπροστά στο Xenos.

 

"The PS3 does appear to have a huge amount of CPU power with the seven Cell
cores. The problem they have is that CPU power isn't really what developer's
need - the bottleneck is really the graphics
."

 

http://www.bit-tech.net/bits/2005/06/10/richard_huddy_ati/1

 

Cortan@ το Xbox One δεν έχει Corei7 για να μπορείς να επενδύσεις στο γεγονός ότι η CPU είναι σε άλλο επίπεδο από του PS4 και θα συμβάλλει δυναμικά όπου τα βρει σκούρα η GPU. Και στις δυο περιπτώσεις έχουμε μικρούς 8-core jaguar και μαλιστα στο xbox είναι πιο δύσκολος ο υψηλός χρονισμός λογω της esram.( πιθανότερο είναι να εχει overclocked cpu το PS4....).

 

Αν συνυπολογίσεις και το γεγονός ότι η unified ram αξιοποιείται σε κάθε περίπτωση ευκολότερα , πιθανόν οι διαφορές να είναι μεγαλύτερες απο ότι στη προηγούμενη γενιά.

Επίσης το Xbox one έχει να διαχειριστεί και 3 λειτουργικά που δεσμεύουν 3GB ram από τα 8GB ενω μεχρι στιγμής οι πληροφορίες που έχουμε για το OS του  PS4 είναι ότι θα δεσμεύεται  1GB.

 

 

* Οσο για τον cell μην ξεχνάς ότι το PS3 είχε εξαρχής σχεδιαστεί να τον χρησιμοποιεί για τα γραφικά δίχως να υπάρχει ξεχωριστή gpu. Δηλαδή σαν cpu είχε για την εποχή μεγάλες δυνατότητες σσε αυτό τον τομέα. Από την άλλη πλευρά ο 8-core jaguar σαν σκετη x86 cpu δεν είναι σχεδιασμένος με αυτό τον τρόπο . Τα μεγαλύτερα προβληματα που είχε το PS3 έναντι του ανταγωνισμού ήταν: η μνήμη (256+256) και η GPU ,τα οποία και διόρθωσαν σε αυτή τη γενιά  με unified GDDR5 και με ισχυρότερη gpu ίδιας αρχιτεκτονικής αντιστοιχα. 

Δημοσ.

Chinese site Xbox Skyer has what's reported to be a teardown of an Xbox One controller picked up in Dongguan, China. That's a major port city where many goods pass through for export.

Check out the Xbox One controller's innards below. (Note that this is still unconfirmed and that Kotaku is following up with Microsoft.)

ku-xlarge.jpg

ku-xlarge.jpg

ku-xlarge.jpg

ku-xlarge.jpg

 

 

http://kotaku.com/a-look-inside-the-xbox-one-controller-631902222?utm_campaign=Socialflow_Kotaku_Twitter&utm_source=Kotaku_Twitter&utm_medium=Socialflow

Δημοσ.

Το RYSE δείχνει περισσότερο next-gen

Την προηγούμενη εβδομάδα ο Albert Penello, product manager της Microsoft, αποκάλεσε τα χαρακτηριστικά των PS4 και Xbox One "ανούσια" επειδή ο κόσμος ενδιαφέρεται μονάχα για τα παιχνίδια που έχει μία κονσόλα και όχι το τι είναι ικανή να προσφέρει. Ύστερα από έντονες αντιδράσεις, ο ίδιος θέλησε να ξεκαθαρίσει τη θέση του και να εξηγήσει τι εννοούσε με αυτή τη δήλωση. Γράφοντας στην κοινότητα του NeoGAF δήλωσε πως εκτιμά εκείνους, οι οποίοι κατάλαβαν το μήνυμα που ήθελε να περάσει, ενώ αιτιολόγησε τα λεγόμενά του γράφοντας πως η συνέντευξη αυτή έγινε μετά την παρουσίαση της Microsoft στην Ε3 και ύστερα από μία μεγάλη μέρα συνεντεύξεων, με αποτέλεσμα να μην δοθεί η σωστή ερμηνεία σε όσα ισχυρίστηκε.

 

"Δε μειώνω την ομάδα της Sony και δεν ήθελα σε καμία περίπτωση να γίνω αλαζονικός ή περιφρονητικός. Αυτό που ήθελα να πω είναι πως δεν είμαι μέλος της ομάδας ανάπτυξης της κονσόλας της Sony και έτσι δεν μπορώ να σχολιάσω τα στοιχεία που έδωσαν στη δημοσιότητα ως τεχνικά χαρακτηριστικά", γράφει ο ίδιος. "Τα παιχνίδια θα δείχνουν εξίσου καλά και στις δύο κονσόλες. Ήμουν εκεί και παρόλο που το RYSE δέχτηκε "χτυπήματα" από το gameplay που παρουσιάστηκε, θεωρώ πως είναι το παιχνίδι που δείχνει περισσότερο next-gen από όλα τα άλλα", συμπλήρωσε. Τέλος, ο Penello έκανε αναφορά και στην δύναμη του cloud gaming, καθώς υποστηρίζει πως αναμένεται να προσφέρει πολλά στην κονσόλα Xbox One.

Δημοσ.

Στο beyond3d καποιοι ισχυριζονται οτι εχει γινει upclock στην gpu του Χ1, κατα 75Mhz , κανενας δεν εχει την πληροφορια απο πρωτο χερι βεβαια, απλα λενε οτι κατι τετοιο επιασε το αυτι τους.

Δημοσ.

Sony: Microsoft Reversal 'Better Late Than Never'

Microsoft finally "got the message," says Jack Tretton.

When Jack Tretton exited the Sony stage at E3 2013, he didn’t consider the PlayStation press conference the final blow against Microsoft. In an Up at Noon interview with IGN, Tretton says “it was day one of a ten-year battle.”

 

Tretton explained that Sony went into E3 blind, unsure of where its price would stack up against Xbox One. “You don’t know how you’re going to be positioned against your competition, and you can’t spend a lot of time being an armchair quarterback. You’ve got to execute that vision, and we felt good about it regardless of where our competition came in.” Tretton continued, “And I think lower is better than high. We learned that with PlayStation 3.”

 

Sony did not, Tretton says, tailor its E3 press conference around Microsoft’s announcements, or change anything as a result. “A multi-billion, publicly traded corporation? Those decisions were made months and months and months in advance,” he said.

 

When asked about Microsoft’s response to criticism of its online policies -- which aligned Xbox One’s features closer to PlayStation 4 -- Tretton stated, “We spent 5 years listening to consumers, day in and day out. So, better late than never, I guess they got the message.”

Δημοσ.

ξερουμε αν η συνδρομη στο live θα ειναι ιδια; δηλαδη εγω θα μπορω να εχω τον λογαριασμο μου στο 360  και live, και επισης τον ιδιο λογαριασμο με την ιδια συνδρομη και στο one? φανταζομαι ταυτοχρονα δεν θα μπορεις να παιζεις-αν και κανονικα θα επρεπε-.

Δημοσ.

οπως και την προηγουμενη φορα, ο λογαριασμος σου μεταφερεται.

νομιζω οτι θα μπορεις να τον τρεχεις και στις δυο κοσνολες, περιπου οπως γινεται τωρα στο 360 και το pc.

δεν ξερω αν θα μπορεις να εισαι logged-in ταυτοχρονα και στις δυο κονσολες ομως, αλλα αυτο δεν μπορει να ειναι και μεγαλο προβλημα..

Δημοσ.

o λογαριασμος μεταφερεται , αλλα θα πρεπει να πληρωνω ενα 35αρι για το 360 και αλλο ενα για το one , ή ενα και για τα 2?

  • Like 1
Δημοσ.

Η συνδρομή και εγώ άκουσα θα μεταφέρεται κανονικά όποιος είναι gold member θα ισχύει κανονικά ετσι είπανε βασικά και στην Ε3. Να ρωτήσω για τους ανυπόμονους θα πάρετε κονσόλα απέξω η θα περιμένετε ? εγώ μιας και θα τσιμπήσω ps4 δεν καίγομαι και τόσο για 2-3 μήνες θα περιμένω για το one, πότε λέτε να έρθει Ιανουάριο-φεβρουαριο ? μη μας πάνε πιο αργά ξενερα τελείως θα είναι...και κάτι τελευταίο ξέρουμε μετά τους περιορισμούς που πήρε πίσω η MS, αν θα είναι απαραίτητο η όχι το κινεκτ για να λειτουργήσει η κονσόλα η αυτό έμεινε ως έχει?

Δημοσ.

Microsoft explains Xbox One's all new reputation system

 

 

"But the problem we see is that this fragments voice communication within games. It's very difficult, because if you're isolated in Party Chat, you're leaving everybody else behind." Microsoft wants everybody to communicate, ideally, and "in order to do that, you need a community of folks that aren't screaming vulgarities every ten seconds, or the griefers or the harassers, those types of folks.

"What we're looking at doing is creating a very robust system around reputation and match-making," he continued. "If people are in your friends list, we're not touching that, we're just making it easier for you to come together. It's really the anonymous side of things where we're making these investments. Ultimately if there's a few per cent of our population that are causing the rest of the population to have a miserable time, we should be able to identify those folks."

 

 

Microsoft will do more to encourage good behaviour - and shut down the griefers. "There are industry best practices we've looked at, about giving kudos and props to people who behave well. We've learned from everything we've seen, and we're trying to take it to the next level. So there'll be very good things that happen to people that just play their games and are good participants. And you'll start to see some effects if you continue to play bad or, or harass other people en masse. You'll probably end up starting to play more with other people that are more similar to you."

The system will be proof against exploitation, he continued. "Let's just be clear, there is no way at all that a conglomerate of people can conspire to sink your Reputation on the system. The way that it's built fundamentally stops that. It's very much over a period of time - if we see consistently that people, for instance, don't like playing with you, that you're consistently blocked, that you're the subject of enforcement actions because you're sending naked pictures of yourself to people that don't want naked pictures of you... Blatant things like that have the ability to quickly reduce your Reputation score.

Other guiding principles you might want to bear in mind include the system's handling of anonymity. "It will be smart enough to determine if anonymity is required in a scenario. Essentially, if you pop in to a multiplayer experience, the folks that you're friends with will see your real identity information - which is again controllable. Anonymous folks will see your anonymous Gamertag."

At the time of recording, Microsoft was still thrashing out many of the details, including how Reputation will be displayed. "It will be as fully visible as Gamerscore in your profile, so it's taking an as-important role. The star system, I don't know what it'll look like. There's actually different schools of thought on do we use stars, do we use numbers, do we use other symbols."

http://www.oxm.co.uk/57505/features/the-new-dark-side-of-xbox-live-microsoft-explains-xbox-ones-all-new-reputation-system/?page=1

Δημοσ.

Αν με κάποιο τρόπο το κάνουν όντως να λειτουργήσει σωστά αυτό το σύστημα θα είναι όντως καλό. Τώρα, πώς θα ξεχωρίζουν πότε κάποιος σου δίνει κακό rep επειδή είναι sore loser και πότε επειδή είσαι εσύ όντως βλαμμένο 13χρονο...

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...