Προς το περιεχόμενο

Xbox One Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγω δεν μπορω να καταλαβω  γιατι δεν κανουν το εξης:

1)οτι παιχνιδι αγοραζεις σε μορφη δισκου, να μπορεις να το παιζεις offline,κανονικα τα παντα οπως πριν

2)αν θες να μπορεις να κατεβαζεις το παιχνιδι , και ας εχει οτι restrictions θελουν αυτοι. Αλλα βεβαια δεν θα κανει 60 ευρω αλλα πχ 40. Να ειναι κανονικα δικη σου επιλογη πιο δρομο θες να ακολουθησεις.

  • Like 1
Δημοσ.

Εγω δεν μπορω να καταλαβω  γιατι δεν κανουν το εξης:

1)οτι παιχνιδι αγοραζεις σε μορφη δισκου, να μπορεις να το παιζεις offline,κανονικα τα παντα οπως πριν

2)αν θες να μπορεις να κατεβαζεις το παιχνιδι , και ας εχει οτι restrictions θελουν αυτοι. Αλλα βεβαια δεν θα κανει 60 ευρω αλλα πχ 40. Να ειναι κανονικα δικη σου επιλογη πιο δρομο θες να ακολουθησεις.

 

Αν έκαναν αυτό σίγουρα η πλήρης μετάβαση στο νέο σύστημα θα ήταν ευκολότερη. Απορώ γιατί δεν το σκέφτηκαν αυτό, αντί της βλακείας που πήγαν να εφαρμόσουν.

Δημοσ.

Το σκέφτηκαν . Μόνο που το σκεπτικό της MS ήταν  " γιατί να πουλάς κάτι αφου μπορείς να το νοικιάσεις και να βγάλεις περισσότερο χρήμα;" .

Από τη στιγμή που Sony και Nintendo δεν ακολούθησαν θα έσπαγε τα μούτρα. Ποσοι θα ήταν αυτοί που θα αγόραζαν ΑΕΡΑ με 40 ευρώ αντί κάτι που έχει φυσική υπόσταση στα 60 ευρώ;

Δημοσ.

ΕΕΕ εγω?!!! (και μερικα ακομα εκατομμυρια χρηστες origin,steam )

Δεν εχω νοικιασει ποτε και ειναι ζητημα να εχω πουλησει κανα 2 φορες.

Αλωστε αν ηταν στα 40 , παει να πει οτι στα 2 παιχνιδια "φυσικης υποστασης" =120 ευρω , αντιστοιχουν 3 ψηφιακα.

Το θεμα ειναι να εχεις την επιλογη . Εκει το χασαν ολο το παιχνιδι για μενα

Δημοσ.

Ενα παιχνίδι από steam , origin κτλ δεν είναι προϊόν , είναι υπηρεσία. Από τη στιγμή που στην περίπτωση της MS για την οποία συζητάμε πληρώνεις μια υπηρεσία υπάρχει η πιθανότητα  κάποια στιγμή είτε είναι γιατί βγήκε το xbox two , είτε γιατί η εταιρεία αποφάσισε να κλείσει τους servers να την χάσεις. Ούτως η άλλως αυτό είναι και το βασικό γνώρισμα της υπηρεσίας που έχει άυλη μορφή έναντι του προϊόντος που είναι υλικό αγαθό. Την υπηρεσία την καταναλώνεις, ενώ το προϊόν θα έχει χρόνο ζωής όσο του επιτρέπει η φυσική του υπόσταση.

 

Αυτά βεβαίως τα γνωρίζουν μια χαρά τα τμήματα marketing των εταιριών και για αυτό προωθούν το gaming προς τα εκεί. Έχει μεγαλύτερο κέρδος για αυτούς γιατί εσύ πληρώνεις στην ουσία ενα μεγάλο αντίτιμο απλά για αέρα. Αν η MS μου έλεγε πουλάω το

Ryse σε retail 60 ευρώ και σε digital 10 ευρώ , τότε οκ. Αν μου ελεγε όμως για 40 τότε θα προτιμούσα το blu ray και ας επαιζα στη τελική ένα παιχνίδι λιγότερο. 

  • Moderators
Δημοσ.

Βλέπωντας το πως εξελίχθηκαν τα πράγματα εκ των υστέρων, έχω καταλήξει ότι το μεγαλύτερο σφάλμα της MS ήταν το ότι αποφάσισε εξαρχής να βάλει optical drive στην κονσόλα της. Αν την έκανε digital only, το θέμα δεν θα είχε πάρει τέτοιες διαστάσεις και πιθανόν να ήταν καλύτερα για το gaming εν γένει.

 

 

 

Ενα παιχνίδι από steam , origin κτλ δεν είναι προϊόν , είναι υπηρεσία. 

 

Ούτε τα games σε physical μέσο είναι προϊόντα. Υπηρεσίες είναι και πάλι.

Δημοσ.

Το καλυτερο για μενα θα ηταν αμα η MS κοιταζε μονο το Pc και παραταγε τις κονσολες.Αν ειναι δυνατον να καθεται και να σε υποχρεωνει να πληρωνεις το internet στο xbox360 οταν οι δυο αλλοι ανταγωνιστες ps3 και Wii προσεφεραν δωρεαν :mad: .Θα μου πεις οτι και στο Ps4 θα πληρωνεις το internet,ναι αλλα με τα 100 ευρο διαφορα ειναι σαν να εχεις 2 χρονια τσαμπα το ιντερνετ για το ps4.Οσο για το digital only κλασικο παραδειγμα ειναι η Blizzard για πιο λογο το diablo 3 αφου ειναι μονο online παιχνιδι δεν το εβαλε στο steam,γιατι η τιμη του θα ειχε τωρα 15-20 ευρο και οχι 40ευρο απο καταστηματα η 60ευρο απο το Bnet,και φυσικα γιατι αμα ειχε τοσο φτηνα δεν θα αγοραζε κανεις τις εκδοσεις για κονσολες που ερχονται τον Σεπτεμβριο. :mad:

Δημοσ.

στην επομενη γενια, υπαρχει η μικρη πιθανοτητα να αντιστραφουν οι ρολοι, και η "κακια" της παρεας να φαινεται πλεον η sony.

αν και εφ'οσον στο νεο xbox, το live θα προσφερει dedicated servers, αυτοματως ικανοποιειται και με το παραπανω η πλειοψηφεια που καλειται να πληρωσει, αφου πραγματικα παιρνει κατι που αξιζει.

σε αυτη την περιπτωση, η ιδια ακριβως τακτικη απο τη sony για πληρωμη online gaming θα δειχνει ελλειπης, εφ'οσον η ms θα εχει dedis και η sony οχι.

 

αυτο που μενει να δουμε, ειναι οτι οι dedis ειναι πραγματικοτητα και οχι παραμυθια, ή τιποτα "virtual dedis" (του κωλου) που δεν δουλευουν οπως πρεπει.

Δημοσ.

Οσο στο Plus συμπεριλαμβάνονται και free games κι όσο το Gold Live κρύβει από πίσω του όλες τις έξτρα συνδρομητικές υπηρεσίες που έχει να προσφέρει το Χ1, και dedis να έχει δε νομίζω ότι θα υπάρχει καμιά ιδιαίτερη αίσθηση έλλειψης. Εκτός πια αν το online της Sony παραμείνει ακριβώς όπως είναι τώρα.

  • Like 2
Δημοσ.

Μα και στο xbox360 που αντικειμενικα τα πιο πολλα Multiplattform games επαιζαν καλυτερα,οι μισοι κατοχοι xbox360 ειχαν φτασει σε σημειο να μην παιζουνε online games γιατι πολυ απλα δεν ηθελαν να πληρωνουν το xbox live.

Δημοσ.

Κοίτα, να σου πω τη μαύρη μου αλήθεια - που ως άποψη σε μη κατόχους 360 ή σε casual gamers ή σε Sony fanboys δεν είναι καθόλου δημοφιλής - αν θεωρείς τα 2,8 ευρώ το μήνα τόσο μεγάλο έξοδο για το χόμπι σου, σε σημείο που να γίνεται απαγορευτικό για σένα και να γκρινιάζεις στα φόρουμ (όχι εσύ προσωπικά, γενικό είναι το β' πρόσωπο που χρησιμοποιώ), βρες άλλο χόμπι. Ελεος με αυτή την καραμέλα, 2,8 ευρώ το μήνα για καλύτερη υπηρεσία (κάτι που άρχισε να συζητιέται μόνο μετά από την προσθήκη του IGC στο Plus μόλις πριν από ένα χρόνο, αλλά με σημαντικές ελλείψεις να παραμένουν σε αυτό) είναι πραγματικά αμελητέο ποσό.

  • Like 2
Δημοσ.

αν ισχύουν τα πιο κάτω, το κονσολ γορ, ξαναρχίζει από την αρχή. 

 

 

http://www.eurogamer.nees/digitalfoundry-xbox-one-memory-better-in-production-hardware

 

Bandwidth is at a premium in the Xbox One owing to the slower DDR3 memory employed in the console, which does not compare favourably to the 8GB unified pool of GDDR5 in the PlayStation 4. The 32MB of "embedded static RAM" within the Xbox One processor aims to make up the difference, and was previously thought to sustain a peak theoretical throughput of 102GB/s - useful, but still some way behind the 176GB/s found in PlayStation 4's RAM set-up. Now that close-to-final silicon is available, Microsoft has revised its own figures upwards significantly, telling developers that 192GB/s is now theoretically possible.

t/articl

  • Like 3
Δημοσ.

Δεν ειναι το μεγαλο ποσο που επρεπε να πληρωσεις για το xbox360 online  αλλα η ολη απαγορευση απο την εταιρεια λες και την εχει δει μονοπωλειο στις κονσολες,επειδη τo προτιμουν στην Αμερικη πιο πολυ.Με αυτα τα μυαλα πηγε και στην Ε3 και εφαγε τα μουτρα της γιαυτο το λογο και τωρα προσπαθει φτιαξει τα ''σπασμενα''. Γιατι και για το online και στο Ps4 θα πρεπει να πληρωσεις για να παιξεις αλλα ο κοσμος χαρηκε γιαυτο με την εννοια οτι μπορει να οδηγησει σε καλυτερο online απο ps3 και επισης η διαφορα των 100 ευρο απο το xbox one ειναι 100 ευρο δηλαδη σχεδον 2 χρονια δωρεαν ιντερνετ.

Δημοσ.

Βλέπωντας το πως εξελίχθηκαν τα πράγματα εκ των υστέρων, έχω καταλήξει ότι το μεγαλύτερο σφάλμα της MS ήταν το ότι αποφάσισε εξαρχής να βάλει optical drive στην κονσόλα της. Αν την έκανε digital only, το θέμα δεν θα είχε πάρει τέτοιες διαστάσεις και πιθανόν να ήταν καλύτερα για το gaming εν γένει.

 

 

 

 

Ούτε τα games σε physical μέσο είναι προϊόντα. Υπηρεσίες είναι και πάλι.

 

Αν εβγαζε την κονσόλα δίχως optical drive to 2015 δεν θα υπήρχε ούτε το brand name xbox....

 

Τα games σε φυσική μορφή ΔΕΝ είναι απλά υπηρεσίες και άσε να λένε ότι παπαριές θέλουν οι εταιρίες. Μια υπηρεσία έχει τα εξής 4 βασικά χαρακτηριστικά.

 

α. Άυλη φύση: Την υπηρεσία δεν μπορείς να τη δεις , να την πιάσεις κτλ. Δεν είναι προιόν , είναι διαδικασία και αυτή είναι η μεγαλύτερη διαφορά της από τα προιόντα. (physical vs digital)

 

β.χαρακτηρίζεται από το αδιαχώρητο: Η υπηρεσία παράγεται και καταναλώνεται ταυτοχρονα.

 

γ. χαρακτηρίζεται από μεταβλητότητα: H ποιότητα των υπηρεσιών εξαρτάται από το ποιος τις παρέχει, πότε και που . ( Το blu ray το κάνεις ότι θέλεις ,για το digital περιεχόμενο η MS ποτέ δεν εγγυήθηκε ότι θα λειτουργεί σε 5 χρόνια από σημερα....)

 

δ. χαρακτηρίζεται από άμεση απαξίωση.

 

 

Για τους παραπάνω λόγους το marketing έχει διαχωριστεί σε μαρκετινγκ προιόντων και μάρκετινγκ υπηρεσιών όπου στη δεύτερη περίπτωση τα πραγματα είναι λίγο πιο περίπλοκα.( τα 4π -> 7π ) .

 

Τελος πάντων κατα τη γνώμη μου αν κάποιος έδινε  40 ευρω για digital vs 60 ευρώ physical ( και ιδιαίτερα με τους όρους της MS),θα ήταν επιεικώς ... βλάκας.

  • Like 3
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...