Vole Maulder Δημοσ. 12 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2013 Κοίτα, αν είναι να μιλήσω για μένα, έχει την πλάκα του κι αυτό που κάνει το DF. Δηλαδή, εγώ, όπως ξέρεις, δε δίνω τόση σημασία, αλλά τα άρθρα του τα διαβάζω, απλώς γιατί μου αρέσει να βλέπω και τι γίνεται under the hood. Και όντως, οι σημαντικοί παράγοντες για μένα ως τώρα στο ποια έκδοση θα επιλέξω ήταν πρώτα απ' όλα το χειριστήριο και μετά, αν μιλάμε για co-op or multiplayer, σε ποια κονσόλα έχω πιο πολλούς φίλους με τους οποίους θα παίξω. Τώρα στα τελειώματα, κυρίως για παιχνίδια που δεν είναι shooters ή racers και δεν έχει τόση βαρύτητα το χειριστήριο, έχω αρχίσει να δίνω λίγη παραπάνω σημασία επειδή υπάρχει το Plus. Το Tomb Raider, ας πούμε, ενώ το είχα σκοπό να το πάρω στο 360 μες στο καλοκαίρι, αφού είδα ότι είναι καλύτερο στο PS3 (κι έψαχνα κι αφορμή να γλυτώσω λεφτά για να πάρω το Last of Us) αποφάσισα να το περιμένω στο Plus. Τώρα, αν μιλάμε για πράγματα τύπου adaptive resolution ή 2x AA αντί για 4 ή τέτοιες λεπτομέρειες τα λέμε για να τα λέμε. Δεν έχουν καμία ουσιαστική επίπτωση στο παιχνίδι. Ευτυχώς υπάρχουν τα PC όπου μπορούν να αναπτύξουν και να πειραματιστούν με νέες τεχνολογίες κι εφαρμογές μέχρι να βρουν την πιο οικονομική κι αποδοτική και να τη βελτιστοποιήσουν για τις κονσόλες. Ελπίζω, δηλαδή, τώρα τα μαλλιά της Λάρας να γίνουν το νέο "βρεγμένο t-shirt" της νέας γενιάς (φέρνω τα βρεγμένα ρούχα ως παράδειγμα, επειδή θυμάμαι να είναι selling point του Uncharted στην αρχή).
p3tran Δημοσ. 12 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2013 το journey δεν ειναι αυτο με την μπερτα στην ερημο? ασε ρε pds που ειναι καλος αυτος ο υπνος! wtf ξε-wtf, το παιχνιδακι αυτο ειναι επιπεδου flow και flower. α, ειναι και απο τον ιδιο dev. συμπτωση(!) οκ, πηρε τα bonus του για να δειξει οτι και το playstation network υπαρχει ως ικανο μεσο διανομης καλων indie παιχνιδιων, αλλα εως εκει. p3tran, από τη μία παραθέτεις στοιχεία του metacritic ως βάση επιχειρηματολογίας κι από την άλλη απορρίπτεις ως μετριότητα και ύπνο ένα πολυβραβευμένο παιχνίδι, τόσο στο metacritic όσο και στα υπόλοιπα award shows. Δεν είναι λίγο αντίφαση αυτό; γιατι να ειναι αντιφαση? δες τι εγραψα πιο πανω για το journey. αντιστοιχα μπορω να πω για ("καταξιωμενα") live arcade του 360, οπως το mark of the ninja ή αλλα πολλα. το προβλημα με το metacritic γενικοτερα, ειναι οτι δεν κανει διαχωρισμο βαση κοστους. αλλο πραγμα ενα μεγαλο παιχνιδι να ειναι μετριο/καλουτσικο και να κανει 69.99, και αλλο να ειναι ενα μικρο, indie καλουτσικο και να κανει 7.99. το πρωτο θα παρει 50-60% στο metacritic, το δευτερο >80%. τελικα ομως, αν ειχες να επιλεξεις ενα απο τα δυο για ενα μηνα, 8 στις 10 θα επελεγες το μετριο μεγαλο. περα απο αυτο, βλεποντας απολογιστικα και συγκεντρωτικα, οπωσδηποτε οι λιστες του metacritic ειναι αρκετα χρησιμες, αρκει βεβαια να εχεις υποψην σου και τα γενικοτερα στοιχεια των games που κοιτας. p.s. οσο για το DF, τριβουν τα χερια τους γιατι αυτη τη φορα, θα ειναι ευθεια συγκριση x1-ps4-PC
Vole Maulder Δημοσ. 12 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2013 Το πρόβλημα του metacritic όπως το βλέπω εγώ δεν είναι καν αυτό (γιατί η διάρκεια ενός παιχνιδιού δε λέει τίποτα από μόνη της, ειδικά όταν πολύ συχνά το παιχνίδι είναι γεμάτο fillers, απλώς για να φουσκώσουν τις ώρες που διαρκεί). Είναι η βαρύτητα που δίνει στα σκορ του κάθε σάιτ και ό,τι συνεπάγεται αυτό και ο τρόπος που μετατρέπει άλλες βαθμολογίες στην κλίμακα του 10. Τέλος πάντων, ας μην μπούμε τώρα σε ανάλυση του metacritic, γιατί θα ξεφύγουμε τελείως off topic. Θα το κλείσω εδώ υπενθυμίζοντας απλώς ότι τα στατιστικά στοιχεία είναι ένα εργαλείο, η χρήση και η ερμηνεία τους είναι το ζήτημα. Το metacritic είναι πολύ θολό για να πούμε εσύ κι εγώ οτιδήποτε concrete. ΥΓ: Και γιατί να μην πεις για "καταξιωμένα" XBLA games; Φυσικά και να πεις, γιατί ξεχνιούνται συχνά από όσους δεν έχουν 360
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2013 Για μενα το καθε journey ξεκιναει για να κριθει με ιδιους ορους με ενα παιχνιδι των 60e και μαλιστα ειναι καλυτερο απο το 90% αυτων των παιχνιδιων.(κατ'εμε απο το 99%). Γι αυτο και αλλωστε αποθεωθηκε συγκρινομενο με αυτα τα παιχνιδια.
p3tran Δημοσ. 12 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2013 vole το metacritic δεν ειναι σε καμια περιπτωση πανακεια, αλλα ειναι ενα χρησιμο εργαλειο εφ'οσον εχεις υποψην σου τι γινεται. εχει κι αλλα προβληματα αν θες να το ψειρισεις, οπως το οτι τα "μεγαλα" games ερχνται "sponsored" με διαφημισεις στα μεγαλα sites, και ετσι πολλες φορες τσιμπανε ενα 10-15% απο τους μεγαλους και μεσαιους, και ετσι ανεβαινει ο μεσος ορος τους. ακομα κι ετσι, καλυτερα ειναι που υπαρχει, παρα να μην υπηρχε.. παρ'ολα αυτα, εγω το χρησιμοποιησα ως aggregate list για τα καλυτερα παιχνιδια μιας ολοκληρης γενιας. για τη χρηση αυτη, νομιζω οτι ειναι πολυ concrete. σε επιπεδο τοπ 30/τοπ 50, ζητημα ειναι να ξεφευγουν ενα ή δυο... υ/γ το μονο καλο αν τελικα το x1 τρεχει οντως virtual games-os, ειναι οτι εφ'οσον αποτυχει ως διαφενεται, ειναι πολυ ευκολο μεσα σε δυο χρονακια η ms να βγαλει ενα αλλο κουτι, τουμπανο, και κατευθειαν να εχει 100% συμβατοτητα με το χ1 και τα χ1 games να τρεχουν και πιο καλα πανω του. καλο για το x2 δηλαδη, οχι για το x1 1
Vole Maulder Δημοσ. 12 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2013 Καλό ίσως να είναι και για το θέμα του backwards compatibility στο επόμενο Χ, αν υπάρξει ποτέ. Οχι ότι έχω καμιά πίστη στην MS ότι θα κάνει κάτι υπέρ του καταναλωτή.
p3tran Δημοσ. 12 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2013 αυτο εγραψα, χ2 = μετα απο το χ1 και με 100% συμβατοτητα, δεν χρειαζεται καν να τσεκουρωσεις το χ1. η microsoft εχει πολλα λεφτα, δε νομιζω να φυγει απο αυτη την αγορα με μια αποτυχια. ισως καποιοι ηδη εχουν επεξεργαστει το σχεδιο να βγει νεο κουτι σχετικα γρηγορα. αλλιως ολοι εκει στο ms games τμημα ειναι μαϊμουδες! και btw μου ηρθε mail για προπαραγγελια χ1, και λεει για 2014..
Vole Maulder Δημοσ. 12 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2013 Α, νόμισα ότι το εννοούσες σαν "update" της κονσόλας, όχι σαν λανσάρισμα ενός Xbox "νέας γενιάς". Δεν ξέρω, πάντως, με αυτά που κάνουν και λένε τελευταία είτε μαϊμούδες είναι είτε έχουν πνιγεί στην κοκαϊνη και δεν την παλεύουν μία! Οσον αφορά το υπονοούμενό μου για το αν θα υπάρξει επόμενη κονσόλα, δεν αφορούσε μόνο την MS, αλλά γενικά τις κονσόλες. Ο καιρός θα δείξει.
Udontneed2know Δημοσ. 12 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2013 Let's put it plainly: will PlayStation owners ever see Titanfall?"It's definitely not out of the question," Emslie replied. "We have a huge appreciation for the fans. Coming out and showing it to everybody, we're super nervous and wanted to make sure everybody loved it. We love all our fans, whatever console they support. http://www.eurogamer.net/articles/2013-06-12-will-titanfall-ever-come-to-playstation-respawn-and-ea-weigh-in
Tilemaxx Δημοσ. 12 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2013 Σιγά το παιχνίδι. Concept που έχουμε βαρεθεί πλέον.
p3tran Δημοσ. 12 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2013 λοιπον, κατεβαστε να δειτε τα δυο καλυτερα πραγματα που ειχε η microsoft στην e3. και τα δυο απο το gamerside, με καλη καμερα στα 60καρε. αξιζει! 1) forza 5 720p/60fps (390mb) http://www.gamersyde.com/leech_30222_1_en.html 2) titanfall 1080p/60fps (1.2gb) http://www.gamersyde.com/leech_30220_1_en.html
privateer Δημοσ. 12 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2013 Σιγά το παιχνίδι. Concept που έχουμε βαρεθεί πλέον. Το πιο ενδιαφέρον παιχνίδι της Ε3 και το καλύτερο exclusive
p3tran Δημοσ. 12 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2013 Το πιο ενδιαφέρον παιχνίδι της Ε3 και το καλύτερο μοναδικο exclusive ..αν και θα βγει σε καννα χρονο στο pc, εκτος αν τα παει ιδιεταιρα καλα στο χ1 και το πληρωσει η ms οπως το gears. κατεβασε το απο πανω λινκ αν δεν το εχεις ηδη δει ετσι οπως πρεπει. και αλλη πιστα εδω: )
The_Sheep Δημοσ. 12 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2013 στις 20:00 εχει gameplay Forza 5 στο gamespot στο live http://www.gamespot.com/e3/stage-2-day-2/
privateer Δημοσ. 12 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2013 Πάντως είναι το μόνο παιχνίδι που μπορεί να χτυπήσει το CoD. Το Destiny δεν με εντυπωσίασε
Προτεινόμενες αναρτήσεις