manosfp Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2012 Τη λειτουργία αυτη την έχει αλλα δεν κάνουμε δουλειά... Τεσπά, θα πάρω walkie talkie! Sent from my iPhone using Insomnia
kukukali Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2012 Ολα καλα και σε μενα...ο ηχος ειναι καλος και υπαρχει αναγνωριση κλησεων. Το μονο μειον ειναι οτι πρεπει να αγορασεις ανταπτορες λογω αγγλικου συστηματος. Μπραβο στον pOLoS
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2012 Ολα καλα και σε μενα...ο ηχος ειναι καλος και υπαρχει αναγνωριση κλησεων. Το μονο μειον ειναι οτι πρεπει να αγορασεις ανταπτορες λογω αγγλικου συστηματος. Μπραβο στον pOLoS Αν θέλεις φίλε, έχω 3 ακόμα αντάπτορες (είχα 1, πήρα άλλους 5)
kukukali Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2012 Τους εχω ηδη παρει 3Χ1,60=4.80 απο τον Μειδανη Σε ευχαριστω παντως
Επισκέπτης Δημοσ. 13 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2013 Θέλω μια βοήθεια, αν ξέρει κάποιος... Εχει πρόβλημα η μία συσκευή, δεν δείχνει το καντράν, φωτίζει, αλλά δεν δείχνει. Επικοινώνησα με Panasonic GR, και μου είπαν οτι δεν καλύπτεται ευρωπαικη εγγύηση. Μετά έπεσε το ρεύμα και επεσε και η συνομιλία... Ξέρει κανεις κάτι σχετικό; http://www.panasonic.gr/warranty-information Στέκει αυτό, είναι να πάω σε συνήγορο καταναλωτή κλπ αν δεν μου κάνουν τη δουλειά;;
Aias Δημοσ. 13 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2013 Θέλω μια βοήθεια, αν ξέρει κάποιος... Εχει πρόβλημα η μία συσκευή, δεν δείχνει το καντράν, φωτίζει, αλλά δεν δείχνει. Επικοινώνησα με Panasonic GR, και μου είπαν οτι δεν καλύπτεται ευρωπαικη εγγύηση. Μετά έπεσε το ρεύμα και επεσε και η συνομιλία... Ξέρει κανεις κάτι σχετικό; http://www.panasonic.gr/warranty-information Στέκει αυτό, είναι να πάω σε συνήγορο καταναλωτή κλπ αν δεν μου κάνουν τη δουλειά;; Αν τα εχεις παρει απο το Αμαζον καλυτερα μιλα στο live chat και το πιο πιθανον να σου στειλουν καινουργιο και με δικια τους χρεωση να στειλεις πισω το ελαττωματικο
nikolasR200 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2013 Παιδιά να ρωτήσω κάτι..έχω ένα σχετικά παλιό φαξ το kx-fc195 (panasonic) γίνεται α) να αντικαταστήσω το ασύρματό του και β) να προσθέσω άλλο ένα ασύρματο? αν και δεν έχω βρει με μια πρώτη αναζήτηση, τι μοντέλο είναι το ασύρματο μόνο του..
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2013 Αν τα εχεις παρει απο το Αμαζον καλυτερα μιλα στο live chat και το πιο πιθανον να σου στειλουν καινουργιο και με δικια τους χρεωση να στειλεις πισω το ελαττωματικο Μίλησα μαζί τους, μου είπαν ότι είναι αγορασμένο πάνω από 1 έτος και να μιλήσω με την Panasonic UK. Edit: Εβγαλα τις μπαταρίες να δω κάτι από κάτω, έλεγε άλλο μοντέλο (Panasonic KX-TGA250E), τις ξανάβαλα, και τώρα λειτουργει κανονικά.
ChrisN.S. Δημοσ. 14 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2013 Μα στο site της Panasonic λέει: "Τηλέφωνα DECT & GSM/DECT 2 Έτη" Πανευρωπαϊκή εγγύηση...
Sebu Δημοσ. 14 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2013 Θέλω μια βοήθεια, αν ξέρει κάποιος... Εχει πρόβλημα η μία συσκευή, δεν δείχνει το καντράν, φωτίζει, αλλά δεν δείχνει. Επικοινώνησα με Panasonic GR, και μου είπαν οτι δεν καλύπτεται ευρωπαικη εγγύηση. Μετά έπεσε το ρεύμα και επεσε και η συνομιλία... Ξέρει κανεις κάτι σχετικό; http://www.panasonic.gr/warranty-information Στέκει αυτό, είναι να πάω σε συνήγορο καταναλωτή κλπ αν δεν μου κάνουν τη δουλειά;; Σε ενδιαφερει αυτο Πανευρωπαϊκή εγγύηση Τα καταναλωτικά προϊόντα που έχουν αγοραστεί στην Ευρώπη (συμπεριλαμβανομένων εκείνων που αγοράστηκαν στην Ελλάδα) είναι επιλέξιμα για Πανευρωπαϊκή εγγύηση που καλύπτει κατασκευαστικά ελαττώματα. Η διάρκεια της εγγύησης εξαρτάται από το χρόνο εγγύησης του συγκεκριμένου τύπου συσκευής στη χώρα όπου πρόκειται να γίνει η επισκευή. Εξαιρείται μόνο η περίπτωση που η εγγύηση που δίνεται στη χώρα αγοράς είναι μεγαλύτερη από εκείνη στη χώρα επισκευής. Οι χώρες στις οποίες ισχύει η Πανευρωπαϊκή εγγύηση αναφέρονται εδώ. Αν κάποιο προϊόν παρουσιάσει σφάλμα κατά τη διάρκεια της εγγύησης, ο καταναλωτής δικαιούται δωρεάν επισκευή υπό τους όρους τις εγγύησης της χώρας διαμονής του. Προϋποτίθεται η καταβολή έγκυρης απόδειξης αγοράς του προϊόντος. Επίσης, η βλάβη θα πρέπει να οφείλεται σε ηλεκτρονικά ή μηχανικά αίτια. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την περίοδο της εγγύησης στη χώρα διαμονής σας, κάντε κλικ εδώ. Βλάβη προϊόντος που οφείλεται σε παράγοντες που δεν συνιστούν κατασκευαστικά αίτια δεν καλύπτονται από τους όρους της εγγύησης και η επισκευή δεν είναι δωρεάν. Τα αναλώσιμα δεν καλύπτονται από την εγγύηση. Περιλαμβάνουν αλλά δεν περιορίζονται σε λαμπτήρες, μπαταρίες, θήκες, κασέτες, κάρτες SD, καλώδια κτλ. Η εγγύηση δεν μεταφέρεται. Επιπρόσθετα, επισκευή του προϊόντος από μη εξουσιοδοτημένο προσωπικό ακυρώνουν την εγγύηση. Για επιπρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τη σήμανση CE (η οποία απαιτείται σε αγορά που έγινε εντός της ΕΕ για την επισκευή), κάντε κλικ εδώ. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους όρους και τις συνθήκες της εγγύησης, παρακαλούμε κάντε κλικ εδώ. Για επισκευή σε άλλες χώρες κάντε κλικ εδώ. Ελεγξε αν καλυπτεσαι απο την επιλεξιμη ευρωπαικη. Μιλα και με την αγγλικη Panasonic δεν χανεις τιποτα. Δες λιγο και αυτο που σου εχω κανει bold/underline ανωτερω. Να το κυνηγησεις εδω θα μπορουσες αλλα θελει ορεξη απο την πλευρα σου γιατι πχ 2 ετης εγγυηση εντος της Ευρωπαικης Ενωσης για οσα προιοντα αγοραζονται στην ΕΕ, νομιζω οτι ειναι guideline, ντιρεκτιβα και οχι υποχρεωτικος νομος. Τα εχω μαζεμενα ολα αυτα καπου σε ενα folder-ακι αλλα πανε χρονια που τα ειχα χρειαστει και δεν τα θυμαμαι απεξω. Πρεπει να τα ξεσκονισω παλι και ισως να εχει εξελιχθει και η κειμενη νομοθεσια (χλωμο το κοβω).
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2013 Ωραία, ευχαιρστώ πολύ παίδες. Οταν μιλήσω με τους άγγλους θα επανέλθω.
pOLoS Δημοσ. 21 Μαρτίου 2013 Μέλος Δημοσ. 21 Μαρτίου 2013 Ωραία, ευχαιρστώ πολύ παίδες. Οταν μιλήσω με τους άγγλους θα επανέλθω. τελικά τι έγινε ?
sakis.kom Δημοσ. 21 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2013 νομιζω οτι ειναι guideline, ντιρεκτιβα και οχι υποχρεωτικος νομος. Λιγότερο από μήνα πριν, επικοινώνησα με την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή για αυτό το θέμα. Η απάντηση τους, άσχετα το τι έχουμε γράψει όλοι μας τόσες φορές και το τι μας έχουν κάνει οι ίδιοι να πιστεύουμε, ήταν... "προσπαθούμε αυτόν τον καιρό να το περάσουμε μέσω νόμου ώστε να ισχύει για δύο χρόνια. Η χρήση των δύο ετών είναι στην κρίση των εταιρών"!!!
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2013 Αυτό απάντησαν οι Αγγλοι: http://postimg.org/image/w5flobp0d/
Προτεινόμενες αναρτήσεις