vagelat Δημοσ. 23 Απριλίου 2012 Δημοσ. 23 Απριλίου 2012 ... ακόμα τίποτε από το service της electroworld - Κωτσόβολος.... Για να δούμε.. Α Για την ιστορία.... Μετά από 20 μέρες που δεν είχα λάβει νέα από το service του Κωτσόβ... πέρασα απο κει. Ο υπεύθυνος μου είπε ότι τους είχε έρθει απαντητικό ότι ο εξωτερικός σκληρός ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ (αλλά δεν μου απάντησε γιατί δεν με ειδοποίησε...). Μου έδωσαν το "νεώτερο μοντέλο". Στο ταμείο η κοπέλα πήγε να μου ζητήσει τη διαφορά... (!) αλλά όταν την κοίταξα λίγο περίεργα, "κάκιωσε μεν" αλλά δεν μίλησε άλλο... Τι να πως βρε παιδιά. Τέλος καλό γι αυτό, αλλά αμμα σου βγάζουνε και την πίστη.. δεν έχει νόημα. Για το θέμα της θήκης, ακόμα τίποτε.... Α http://aroundtheblacksea2012.wordpress.com/
vagelat Δημοσ. 17 Μαΐου 2012 Δημοσ. 17 Μαΐου 2012 Μετά τις καταγγελίες απάντησαν με ένα τυπικό γράμμα... άλλα λόγια... Προχωράμε παρακάτω. Επειδή όμως κάποιοι φίλοι με ρώτησαν, επισυνάπτω screenshot όπου φαίνεται ότι στην περιγραφή της θήκης δεν ανεφέρε για ποιό μοντέλο ipod επρόκειτο... Είμαστε (και είναι) άξιοι της μοίρας μας! Να μην έχουν την ευθιξία και τον επαγγελματισμό να παραδεχτούν ένα λάθος... Χαιρετισμούς Α ................... Την μεθεπόμενη μέρα παρελήφθησαν τα πράγματα και τότε κατάλαβα ότι ήταν από δύο μέρη: α) από το electroworld ο δίσκος και β) η θήκη από ένα άλλο μαγαζί με όνομα gowireless. Με τον δίσκο ΟΚ. Η θήκη όμως δεν ήταν για το τελευταίο μοντέλο του iPod (4th generation) αλλά για παλαιότερο (2nd & 3rd generation) και έτσι δεν ταίριαζε στο δικό μου. Κοίταξα ξανά το site να δω αν έλεγε ότι ήταν για παλαιότερο μοντέλο αλλά διαπίστωσα ότι δεν ανέφερε κάτι τέτοιο. Την επόμενη μέρα πήρα το help desk της electroworld όπου μου είπαν ότι θα πρέπει να επικοινωνήσω με το άλλο μαγαζί. Επικοινώνησα λοιπόν με το gowireless και αφού κατάλαβαν το πρόβλημα μου είπαν ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου σε 1-2 ώρες. Πέρασε εκείνη η μέρα και η επόμενη και αφού δε δέχτηκα κανένα τηλεφώνημα ξαναεπικοινώνησα μαζί τους. Στο ενδιάμεσο παρατήρησα ότι στις πληροφορίες του εν λόγω προϊόντος προστέθηκε ότι είναι για παλαιότερο μοντέλο (καλώς για να μην «την πατήσει» και ο επόμενος πελάτης). Ο κύριος που μου απάντησε (ήταν ο ίδιος που είχαμε μιλήσει και την άλλη φορά), μου είπε ότι πρέπει να το πάω από κει (Σόλωνος 54) να δει αν ήταν σε καλή κατάσταση (!) και τότε να μου πιστώσει το ποσόν. Παρ’ ότι η απαίτηση να το πάω από κει (μήπως το πήρα από κει?? ΟΧΙ. σπίτι μου το έφεραν!) μου φάνηκε υπερβολική, δέχτηκα. Μετά λοιπόν από 15 περίπου μέρες (τότε κατάφερα να πάρω άδεια από τη δουλειά), το κατέβασα στο μαγαζί, όπου ο εν λόγω κύριος (ήταν ο ίδιος) αφού εξέτασε το προϊόν και ήταν ΟΚ, μου απάντησε ότι δεν μπορεί να μου πιστώσει το ποσό γιατί έχουν περάσει οι μέρες.... Του είπα ότι θα απευθυνθώ στο electroworld μια που με αυτούς θεωρώ ότι «συναλλάχθηκα» και μου είπε: «ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΑΚΡΗ!!!!!(αυτό με πείραξε!!). Και πράγματι μέχρι τώρα δεν έχω βγάλει άκρη. Ξαναεπικοινώνησα μαζί τους (και με τους δύο) αλλά…. Εχω κάνει καταγγελία στο ΕΚΠΟΙΖΩ στο ΙΝΚΑ και περιμένω απάντηση. Και θα προχωρήσω και παραπέρα. Και όλα αυτά όχι για τα 12€, αλλά γιατί ΔΥΣΤΥΧΩΣ, τα πάντα γύρω μας καταρέουν και εμείς τον «χαβά μας». ΟΣΟΙ έχουν συνδιαλλαγεί με ξένα μαγαζιά, είμαι σίγουρος ότι ξέρουν την λογική τους: ο πελάτης πρέπει να είναι ευχαριστημένος, ειδικά αν το πρόβλημα είναι του μαγαζιού! ................
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα