TonisG Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2012 Εγγράφτηκα κι εγώ στο forum για να μοιραστώ κι εγώ την αγανάκτησή μου για την προσφορά που τείνει να γίνει γεφύρι της Άρτας.Κι εγώ έχω υποστεί την κοροϊδία της εν λόγω ...κυρίας,το πρόσφατο κρούσμα ήταν οτι θα την λάβω ή χθες Τετάρη ή αύριο Παρασκευή (άκουσον-άκουσον).Θα κάνω υπομονή μέχρι τις καταληκτικές ημερομηνίες και μετά,εφόσον υπάρχει η διαβεβαίωση της Golden Deals,θα ζητήσω την επιστροφή των χρημάτων. Εμπιστεύομαι την Golden Deals,γιατί πριν μερικούς μήνες σε μια άλλη περίπτωση αγοράς εκ μέρους μου μιας προσφοράς,την οποία δεν μπορούσα να χρησιμοποιήσω για τεχνικούς λόγους του καταστήματος που την προσέφερε (συγκεκριμένα ήταν παρκετοποίηση πατώματος),η Golden,αφού διασταύρωσε το γεγονός,αρχικά μου πρότεινε πίστωση coins στον λογαριασμό μου.Καθότι το ποσό που πλήρωσα ήταν σχετικά υψηλό (288 ευρώ),τους ζήτησα να μου πιστώσουν την κάρτα μου που έκανα την αγορά με τα χρήματα και το έκαναν αμέσως. Καλησπέρα Είμαι και εγώ ακριβώς στην ίδια κατάσταση με τις ίδιες ημερομηνίες και περιμένω τουλάχιζτον να μην χάσω τα χρήματα μου, οσο για την εγγύηση το γνωρίζω νομικά το θέμα δεν υπάρχει πρόβλημα αν κάνεις register on web στη Samsung. Παρακαλώ τον φίλο που φτιάχνει την κατάσταση ας με βάλλει και εμένα μέσα στην λίστα. Ευχαριστώ όλους για την συμπαράσταση.
dfilipus Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Για το θέμα της απόδειξης εγώ παρέλαβα κανονικά στις 15/2 (ήμουνα από τους κολόφαρδους...)αλλά η απόδειξη άφαντη, ούτε το κουπόνι δε ζήτησε να παραλάβει η acs...αλλά με αυτά που διαβάζω οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν παρέλαβαν ούτε την τηλεόραση κι εγώ θα γκρινιάζω για απόδειξη??? ...κοινώς η εταιρία μέχρι στιγμής έχει αποδειχθεί τελέιως ασυνεπής και αφερέγγυα...και τα home cinema που διαφήμιζε από εδώ ούτε κατά διάνοια να ξαναγοράσω από αυτούς...το δις εξαμαρτειν...
dimitris74 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 το dropship της Pixmania δεν ειναι τοσο απλό, υπήρχαν κανα δυο μαγαζιά που το έκαναν στην ελλάδα και τα προιόντα έβγαιναν με τα μεταφορικά ακριβότερα απο το pixmania. η συγκεκριμένη περίπτωση δεν νομίζω να ανήκει εκεί. παρεπιπτώντος στον καιρό που ζούμε ενα άτοκο δάνειο 200.000 ευρώ για 1 μήνα καλά τους ήρθε.
eric_in Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 από Lumix μεριά .... http://www.insomnia.gr/topic/433992-golden-deals-165e-%ce%b1%cf%80%cf%8c-400e-panasonic-lumix-ft3/page__view__findpost__p__4594483 ποστ #228
eliassot Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 παρεπιπτώντος στον καιρό που ζούμε ενα άτοκο δάνειο 200.000 ευρώ για 1 μήνα καλά τους ήρθε. Αν τα χρήματα επιστραφούν όντως από το Golden Deals υποθέτω ότι δεν τα πήρε ποτέ το κατάστημα. Οπότε άλλος καρπώθηκε τους τόκους
fipap33 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 "Τα λεφτά μας πίσω. Δε μας άρεσε!!!!" Καλό το σενάριο, όπως σχολιάστηκε ήδη, αλλά είναι πολύ τραβηγμένο....
eliassot Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 "Τα λεφτά μας πίσω. Δε μας άρεσε!!!!" Καλό το σενάριο, όπως σχολιάστηκε ήδη, αλλά είναι πολύ τραβηγμένο.... Ποιο σενάριο;
vviolent Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Αν τα χρήματα επιστραφούν όντως από το Golden Deals υποθέτω ότι δεν τα πήρε ποτέ το κατάστημα. Οπότε άλλος καρπώθηκε τους τόκους Εσύ μιλάς σωστά. Κι έτσι μπορεί να εξηγηθεί γιατί δεν μπόρεσε να παραδόσει ποτέ το Inthebox. Γιατί πιστεύω πως δεν ήταν στημένη από την αρχή για απάτη σε βάρος των αγοραστών (ειδικά από τη στιγμή που εμφανίστηκε στο προσκήνιο η κ. Πρεβεζάνου) αλλά στράβωσε από την στιγμή που μπήκε στη μέση ο αστάθμητος παράγοντας και δεν έβγαιναν οι ημερομηνίες. Τώρα το ποιός κρέμασε την κ. Πρεβεζάνου για το πως και το γιατί δεν μπορούμε να το ξέρουμε εφ' όσον δεν βλέπουμε από την άλλη πλευρά της κουρτίνας.
Salvation81 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Εσύ μιλάς σωστά. Κι έτσι μπορεί να εξηγηθεί γιατί δεν μπόρεσε να παραδόσει ποτέ το Inthebox. Γιατί πιστεύω πως δεν ήταν στημένη από την αρχή για απάτη σε βάρος των αγοραστών (ειδικά από τη στιγμή που εμφανίστηκε στο προσκήνιο η κ. Πρεβεζάνου) αλλά στράβωσε από την στιγμή που μπήκε στη μέση ο αστάθμητος παράγοντας και δεν έβγαιναν οι ημερομηνίες. Τώρα το ποιός κρέμασε την κ. Πρεβεζάνου για το πως και το γιατί δεν μπορούμε να το ξέρουμε εφ' όσον δεν βλέπουμε από την άλλη πλευρά της κουρτίνας. Και το φαντασμα των Χριστουγεννων να φταιει αυτο δεν απασχολει τον τελικο καταναλωτη, επρεπε να υπαρχει σχεδιο για παν ενδεχομενο ωστε να πανε ολα καλα ακομα και αν στραβωσει κατι.
eliassot Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Και το φαντασμα των Χριστουγεννων να φταιει αυτο δεν απασχολει τον τελικο καταναλωτη, επρεπε να υπαρχει σχεδιο για παν ενδεχομενο ωστε να πανε ολα καλα ακομα και αν στραβωσει κατι. Και σχέδιο να μην υπήρχε, νομίζω μία ειλικρινής ενημέρωση επί του προβλήματος θα ήταν πολύ καλύτερη από αυτόν τον παραλογισμό που έχουμε ζήσει.
mestokouti Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 (διαβάζεται σε 15') Να 'μαι κι εγώ. googlαρα το inthebox samsung και τσουπ βρέθηκα εδώ μαζί σας. Δεν μπόρεσα να διαβάσω και τις 81 σελίδες, αρκέστηκα στα πιο φρέσκα και διάβασα τις 20 τελευταίες. Έχω κι εγώ αγοράσει 1 τηλεόραση μέσω goldendelas και 2 φωτογραφικές μηχανές (δεν μπορούσα να αποφασίσω αν θέλω κόκκινη ή σιέλ και ο χρόνος πίεζε αφόρητα) μέσω crazydeals. Λόγω φόρτου εργασίας δεν είχα προλάβει να ασχοληθώ με τις συγκεκριμένες αγορές. Ούτως ή άλλως έχω αγοράσει δεκάδες προσφορές μέσω κουπονιών(από το goldendelas και το groupon συνηθέστερα) χωρίς κανένα πρόβλημα. Δεδομένου δε, ότι με έχουν καλέσει στο τηλέφωνο κάποιες φορές από το εν λόγω κατάστημα και έχω λάβει και κάποια e-mails, καθησυχαστικά πάντα για τον καπνό που προέκυψε χωρίς φωτιά, δεν μπορώ να πω ότι ανησύχησα, αλλά ούτε και ότι ανησυχώ. Αυτό που μου έδωσε το έναυσμα για να ψάξω τον καπνό για το συγκεκριμένο κατάστημα, ήταν το σημερινό e-mail. Ας μην τον αναπαράξω για μια ακόμα φορά, εννοώ το γνωστό περί επιστροφής των χρημάτων μου αν δεν παραλάβω μέχρι 1/3. Λογικά σκεπτόμενος κάποιος, εύλογα θα μου έθετε το εξής ερώτημα: Συγγνώμη ρε μεγάλε, αλλά δεν σε ανησύχησε όλη αυτή η αναβλητικότητα στην παράδοση των 3 προπληρωμένων συσκευών και σε ανησύχησε το e-mail με τη δέσμευση ότι θα επιστραφούν τα χρήματά σου? Η απάντηση είναι απλή όσο και σύνθετη: Ναι, λοιπόν. Τις αναβολές στην παράδοση μέχρι τώρα τις δικαιολογούσα, μιας και στην Ελλάδα βιώνουμε μια πρωτόγνωρη πραγματικότητα, δεν έχουμε την παραμικρή αξιοπιστία προς τους ξένους προμηθευτές, δημόσιος αλλά και ιδιωτικός τομέας υπολειτουργεί, επομένως δεν είναι παράλογο για μια νεοσυσταθείσα εταιρεία να αντιμετωπίζει προβλήματα και καθυστερήσεις σε συμφωνίες με προμηθευτές, προγραμματισμό παραδόσεων και ούτω καθεξής. Σκέφτηκα λοιπόν ότι η κοινωνία μας συνεχίζει (Δόξα τω Θεώ) να είναι ευνομούμενη, οπότε ας δώσουμε το χρόνο σε έναν νέο επιχειρηματία που σε πείσμα των καιρών επιχειρεί, όταν οι περισσότεροι και όχι αδικαιολόγητα, εγκαταλείπουν τον αγώνα. Ως εδώ καλά. Θα μπορούσα να δικαιολογήσω και ένα ακόμα e-mail, που θα μου ζητούσε ευγενικά να περιμένω λίγο ακόμα για την ήδη καθυστερημένη παράδοση των προϊόντων, ξεκινώντας ή κλείνοντας κάπως έτσι: η ομάδα του inthebox σας ζητά συγγνώμη για την καθυστέρηση στην παράδοση. Ο Gabriel Garcia Marquez είχε γράψει ότι όποιος μπορεί να περιμένει τόσο πολύ, μπορεί να περιμένει και λίγο παραπάνω. Και αυτό βέβαια τείνει λογικά στο άπειρο. Αρκεί πάντα να έχει κάτι να περιμένει. Αντί αυτού, το e-mail σε ελεύθερη διασκευή έλεγε: Αν προλάβουμε να σας παραδώσουμε τα προϊόντα έχει καλώς διαφορετικά σας επιστρέφουμε τα χρήματά σας χωρίς καμία άλλη υποχρέωση. Δηλαδή η ομάδα του intebox κατάλαβε ότι όλοι αυτοί οι άνθρωποι που έσπευσαν να προπληρώσουν 400 ή 165 ευρώ για μια τηλεόραση ή φωτογραφική μηχανή αντίστοιχα, τα έχουν τόσο μεγάλη ανάγκη που θα τους αρκούσε απλά η επιστροφή τους; Οι 80+ σελίδες με διαμαρτυρίες γράφτηκαν για να διεκδικήσουν κάποιοι τα 400 ή τα 165 ευρώ τους; Ας μην κοροϊδευόμαστε. Κάποιος που έχει ανάγκη για 3D τηλεόραση σίγουρα δεν έχει ανάγκη από 400 ευρώ και κάποιος που έχει ανάγκη για υποβρύχια φωτογράφιση σίγουρα δεν έχει ανάγκη από 165 ευρώ. Προσωπικά λοιπόν εγώ, μιας και δεν αποτελώ το συνήγορο κανενός απλώς εκφράζω κάποιες σκέψεις και απόψεις μου, τις οποίες όμως τεκμηριώνω όσο αναλυτικότερα μπορώ, ώστε να μην δημιουργούν δεύτερες σκέψεις στον αναγνώστη, δεν έχω ανάγκη από 730 ευρώ. Έχω ανάγκη όμως από 1 τηλεόραση Samsung UE3256500 με 400 ευρώ και από 2 φωτογραφικές μηχανές Panansonic DMC-FT3 με 165 ευρώ έκαστη. Και μάλιστα η μια κόκκινη και η άλλη σιέλ. Και μάλιστα συνοδευόμενες κατά την παράδοση με νόμιμες αποδείξεις. Και τις ανάγκες αυτές μου τις δημιούργησε, όπως και στους περισσότερους από εδώ μέσα πιστεύω, το inthebox. Προανέφερα ότι ζούμε σε ένα ευνομούμενο κράτος και όσοι δεν το σέβονται θα πρέπει, κατά την ταπεινή μου γνώμη πάντα, να το φοβούνται. Ζητώ από τους αναγνώστες ταπεινά συγγνώμη που μακρηγόρησα πολύ, μα απολογούμαι γιατί θέλησα σε ένα postάρισμα να γράψω πολλά και να εννοήσω αρκετά. Οπότε ανακεφαλαιώνοντας: Αγαπητή ομάδα του inthebox, δεν θέλω να γίνω πιεστικός, πάρτε το χρόνο σας, δεν βιάζομαι, τα συγκεκριμένα προϊόντα μόνο πρώτης ανάγκης δεν μπορούν να χαρακτηριστούν, ψάξτε με την ησυχία σας να βρείτε καλές τιμές (το www.skroutz.gr θα σας βοηθήσει αρκετά, εγώ το χρησιμοποιώ συχνά), αγοράστε τα παραπάνω προϊόντα και παραδώστε τα, συνοδευόμενα ασφαλώς από νόμιμη απόδειξη. Μην διανοηθείτε δε, να μου επιστρέψετε χρήματα γιατί και μόνο η σκέψη ότι κάποιος δανείστηκε χρήματά μου με δόλιο τρόπο, εξαπατώντας με και επιχειρώντας τόσο εμφανώς να προσβάλει τη νοημοσύνη μου, απλά θα με εξοργίσει. Μπροστά σε ένα άτοκο δάνειο βέβαια, έστω και βραχυπρόθεσμο, θα σας πτοήσει η οργή ενός εξαπατημένου κορόιδου, το οποίο μάλιστα αντί να σας ευχαριστεί που τον αφήσατε, έστω και για λίγο να παίξει το ρόλο του τραπεζίτη, διαμαρτύρεται; Αποκλείεται. Κι εγώ στη θέση σας, ατάραχος θα παρέμενα και μάλλον θα γελούσα με όλο τούτο το ιδιόρρυθμο κατεβατό. Προς αποφυγή εκπλήξεων πάντως, σε κάθε περίπτωση θα σας παρότρυνα να συμβουλευτείτε έναν καλό νομικό πριν προχωρήσετε σε οποιαδήποτε κίνηση, γιατί ξέρετε καμιά φορά, παρά τις καλές μας προθέσεις στην προσπάθειά μας να ικανοποιήσουμε την ιδιοτροπία του καθενός, καταλήγουμε απολογούμενοι. Και ως γνωστόν ουδείς ασφαλέστερος εχθρός από τον ευεργετηθέντα αχάριστο. Παρακαλώ μην εκλάβετε το παραπάνω ως υπόδειξη ή επίπληξη, παρά ως καλοπροαίρετη συμβουλή στο πλαίσιο της σχέσης πελάτη-προμηθευτή που καλλιεργήσατε και με γνώμονα πάντα το αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι η νομομάθεια, αν και έχει καταλήξει πλεονέκτημα ορισμένων, είναι υποχρέωση όλων μας. Σας εύχομαι καλή τύχη λοιπόν στην αναζήτηση των προϊόντων, αν και μεταξύ μας, τις τιμές του inthebox δύσκολα θα τις ξαναβρείτε. Με εκτίμηση, ένας εκ των πολλών πελατών σας
Salvation81 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 (διαβάζεται σε 15') Να 'μαι κι εγώ. googlαρα το inthebox samsung και τσουπ βρέθηκα εδώ μαζί σας. Δεν μπόρεσα να διαβάσω και τις 81 σελίδες, αρκέστηκα στα πιο φρέσκα και διάβασα τις 20 τελευταίες. Έχω κι εγώ αγοράσει 1 τηλεόραση μέσω goldendelas και 2 φωτογραφικές μηχανές (δεν μπορούσα να αποφασίσω αν θέλω κόκκινη ή σιέλ και ο χρόνος πίεζε αφόρητα) μέσω crazydeals. Λόγω φόρτου εργασίας δεν είχα προλάβει να ασχοληθώ με τις συγκεκριμένες αγορές. Ούτως ή άλλως έχω αγοράσει δεκάδες προσφορές μέσω κουπονιών(από το goldendelas και το groupon συνηθέστερα) χωρίς κανένα πρόβλημα. Δεδομένου δε, ότι με έχουν καλέσει στο τηλέφωνο κάποιες φορές από το εν λόγω κατάστημα και έχω λάβει και κάποια e-mails, καθησυχαστικά πάντα για τον καπνό που προέκυψε χωρίς φωτιά, δεν μπορώ να πω ότι ανησύχησα, αλλά ούτε και ότι ανησυχώ. Αυτό που μου έδωσε το έναυσμα για να ψάξω τον καπνό για το συγκεκριμένο κατάστημα, ήταν το σημερινό e-mail. Ας μην τον αναπαράξω για μια ακόμα φορά, εννοώ το γνωστό περί επιστροφής των χρημάτων μου αν δεν παραλάβω μέχρι 1/3. Λογικά σκεπτόμενος κάποιος, εύλογα θα μου έθετε το εξής ερώτημα: Συγγνώμη ρε μεγάλε, αλλά δεν σε ανησύχησε όλη αυτή η αναβλητικότητα στην παράδοση των 3 προπληρωμένων συσκευών και σε ανησύχησε το e-mail με τη δέσμευση ότι θα επιστραφούν τα χρήματά σου? Η απάντηση είναι απλή όσο και σύνθετη: Ναι, λοιπόν. Τις αναβολές στην παράδοση μέχρι τώρα τις δικαιολογούσα, μιας και στην Ελλάδα βιώνουμε μια πρωτόγνωρη πραγματικότητα, δεν έχουμε την παραμικρή αξιοπιστία προς τους ξένους προμηθευτές, δημόσιος αλλά και ιδιωτικός τομέας υπολειτουργεί, επομένως δεν είναι παράλογο για μια νεοσυσταθείσα εταιρεία να αντιμετωπίζει προβλήματα και καθυστερήσεις σε συμφωνίες με προμηθευτές, προγραμματισμό παραδόσεων και ούτω καθεξής. Σκέφτηκα λοιπόν ότι η κοινωνία μας συνεχίζει (Δόξα τω Θεώ) να είναι ευνομούμενη, οπότε ας δώσουμε το χρόνο σε έναν νέο επιχειρηματία που σε πείσμα των καιρών επιχειρεί, όταν οι περισσότεροι και όχι αδικαιολόγητα, εγκαταλείπουν τον αγώνα. Ως εδώ καλά. Θα μπορούσα να δικαιολογήσω και ένα ακόμα e-mail, που θα μου ζητούσε ευγενικά να περιμένω λίγο ακόμα για την ήδη καθυστερημένη παράδοση των προϊόντων, ξεκινώντας ή κλείνοντας κάπως έτσι: η ομάδα του inthebox σας ζητά συγγνώμη για την καθυστέρηση στην παράδοση. Ο Gabriel Garcia Marquez είχε γράψει ότι όποιος μπορεί να περιμένει τόσο πολύ, μπορεί να περιμένει και λίγο παραπάνω. Και αυτό βέβαια τείνει λογικά στο άπειρο. Αρκεί πάντα να έχει κάτι να περιμένει. Αντί αυτού, το e-mail σε ελεύθερη διασκευή έλεγε: Αν προλάβουμε να σας παραδώσουμε τα προϊόντα έχει καλώς διαφορετικά σας επιστρέφουμε τα χρήματά σας χωρίς καμία άλλη υποχρέωση. Δηλαδή η ομάδα του intebox κατάλαβε ότι όλοι αυτοί οι άνθρωποι που έσπευσαν να προπληρώσουν 400 ή 165 ευρώ για μια τηλεόραση ή φωτογραφική μηχανή αντίστοιχα, τα έχουν τόσο μεγάλη ανάγκη που θα τους αρκούσε απλά η επιστροφή τους; Οι 80+ σελίδες με διαμαρτυρίες γράφτηκαν για να διεκδικήσουν κάποιοι τα 400 ή τα 165 ευρώ τους; Ας μην κοροϊδευόμαστε. Κάποιος που έχει ανάγκη για 3D τηλεόραση σίγουρα δεν έχει ανάγκη από 400 ευρώ και κάποιος που έχει ανάγκη για υποβρύχια φωτογράφιση σίγουρα δεν έχει ανάγκη από 165 ευρώ. Προσωπικά λοιπόν εγώ, μιας και δεν αποτελώ το συνήγορο κανενός απλώς εκφράζω κάποιες σκέψεις και απόψεις μου, τις οποίες όμως τεκμηριώνω όσο αναλυτικότερα μπορώ, ώστε να μην δημιουργούν δεύτερες σκέψεις στον αναγνώστη, δεν έχω ανάγκη από 730 ευρώ. Έχω ανάγκη όμως από 1 τηλεόραση Samsung UE3256500 με 400 ευρώ και από 2 φωτογραφικές μηχανές Panansonic DMC-FT3 με 165 ευρώ έκαστη. Και μάλιστα η μια κόκκινη και η άλλη σιέλ. Και μάλιστα συνοδευόμενες κατά την παράδοση με νόμιμες αποδείξεις. Και τις ανάγκες αυτές μου τις δημιούργησε, όπως και στους περισσότερους από εδώ μέσα πιστεύω, το inthebox. Προανέφερα ότι ζούμε σε ένα ευνομούμενο κράτος και όσοι δεν το σέβονται θα πρέπει, κατά την ταπεινή μου γνώμη πάντα, να το φοβούνται. Ζητώ από τους αναγνώστες ταπεινά συγγνώμη που μακρηγόρησα πολύ, μα απολογούμαι γιατί θέλησα σε ένα postάρισμα να γράψω πολλά και να εννοήσω αρκετά. Οπότε ανακεφαλαιώνοντας: Αγαπητή ομάδα του inthebox, δεν θέλω να γίνω πιεστικός, πάρτε το χρόνο σας, δεν βιάζομαι, τα συγκεκριμένα προϊόντα μόνο πρώτης ανάγκης δεν μπορούν να χαρακτηριστούν, ψάξτε με την ησυχία σας να βρείτε καλές τιμές (το www.skroutz.gr θα σας βοηθήσει αρκετά, εγώ το χρησιμοποιώ συχνά), αγοράστε τα παραπάνω προϊόντα και παραδώστε τα, συνοδευόμενα ασφαλώς από νόμιμη απόδειξη. Μην διανοηθείτε δε, να μου επιστρέψετε χρήματα γιατί και μόνο η σκέψη ότι κάποιος δανείστηκε χρήματά μου με δόλιο τρόπο, εξαπατώντας με και επιχειρώντας τόσο εμφανώς να προσβάλει τη νοημοσύνη μου, απλά θα με εξοργίσει. Μπροστά σε ένα άτοκο δάνειο βέβαια, έστω και βραχυπρόθεσμο, θα σας πτοήσει η οργή ενός εξαπατημένου κορόιδου, το οποίο μάλιστα αντί να σας ευχαριστεί που τον αφήσατε, έστω και για λίγο να παίξει το ρόλο του τραπεζίτη, διαμαρτύρεται; Αποκλείεται. Κι εγώ στη θέση σας, ατάραχος θα παρέμενα και μάλλον θα γελούσα με όλο τούτο το ιδιόρρυθμο κατεβατό. Προς αποφυγή εκπλήξεων πάντως, σε κάθε περίπτωση θα σας παρότρυνα να συμβουλευτείτε έναν καλό νομικό πριν προχωρήσετε σε οποιαδήποτε κίνηση, γιατί ξέρετε καμιά φορά, παρά τις καλές μας προθέσεις στην προσπάθειά μας να ικανοποιήσουμε την ιδιοτροπία του καθενός, καταλήγουμε απολογούμενοι. Και ως γνωστόν ουδείς ασφαλέστερος εχθρός από τον ευεργετηθέντα αχάριστο. Παρακαλώ μην εκλάβετε το παραπάνω ως υπόδειξη ή επίπληξη, παρά ως καλοπροαίρετη συμβουλή στο πλαίσιο της σχέσης πελάτη-προμηθευτή που καλλιεργήσατε και με γνώμονα πάντα το αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι η νομομάθεια, αν και έχει καταλήξει πλεονέκτημα ορισμένων, είναι υποχρέωση όλων μας. Σας εύχομαι καλή τύχη λοιπόν στην αναζήτηση των προϊόντων, αν και μεταξύ μας, τις τιμές του inthebox δύσκολα θα τις ξαναβρείτε. Με εκτίμηση, ένας εκ των πολλών πελατών σας Δλδ ενω στην αρχη φαινεσαι ετοιμος να τα χωσεις στο τελος το μονο που σε απασχολει ειναι η εκδοση της αποδειξης ? Δεν μπορω να πω κατι περι ορεξεως κολοκυθοπιτα οπως λεει και ο λαος μας.
eliassot Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Δλδ ενω στην αρχη φαινεσαι ετοιμος να τα χωσεις στο τελος το μονο που σε απασχολει ειναι η εκδοση της αποδειξης ? Δεν μπορω να πω κατι περι ορεξεως κολοκυθοπιτα οπως λεει και ο λαος μας. Δεν νομίζω ότι είναι η απόδειξη το θέμα του, αλλά η εκμετάλλευση των χρημάτων από το κατάστημα ή το προσφοράδικο ή ίσως από τη σύμπραξη των δύο προηγούμενων.
mestokouti Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Μια τελευταία απόπειρα να γίνω σαφέστερος, αν και δεν αποτελούσε αρχική μου επιδίωξη. Το inthebox ως τελικός παραλήπτης των χρημάτων μου από το golden deals, αποκτά αυτομάτως κάποια συμβατική υποχρέωση απέναντι στο golden deals και κατ'επέκταση απέναντί μου. Αυτή φυσικά δεν είναι να μου επιστρέψουν τα χρήματα που πλήρωσα, μερικές εβδομάδες μετά αλλά να μου προμηθεύσουν το προϊόν του οποίου το αντίτιμο προπλήρωσα. Αν δεν κατάφεραν να αντεπεξέλθουν στις συμβατικές τους υποχρεώσεις, ουδεμία ευθύνη φέρω ως καταναλωτής και η επιστροφή των χρημάτων που έδωσα κάποιες εβδομάδες νωρίτερα ακόμη και με τους μηδαμινούς νόμιμους τόκους, θα μπορούσε υπό προϋποθέσεις να αποτελέσει χρηματική αποζημίωση, αρκεί να γινόταν άμεσα γιατί πλέον, τουλάχιστον σε μένα, η παρατεταμένη αναμονή και αβεβαιότητα που προκλήθηκε λόγω αδυναμίας εντοπισμού του νόμιμου εκπρόσωπου της εν λόγω εταιρείας δια ζώσης επισκεπτόμενος επανειλημμένως την έδρα της εταιρείας χωρίς αποτέλεσμα ή έστω τηλεφωνικώς χρησιμοποιώντας τον τηλεφωνικό αριθμό που εμφανίζεται στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας, από την οποία έγιναν και οι ηλεκτρονικές αγορές μέσω καταχώρησης κωδικών προπληρωμένων κουπονιών και ο οποίος δεν λειτουργούσε, δημιούργησε ηθική βλάβη την οποία δεν είναι επί της παρούσης να αναλύσω (εδώ αυτοσχεδιάζουμε) και απαιτώ πλέον την ηθική μου ικανοποίηση. (Αντιγράψτε το τελευταίο, δεν ξέρετε καμιά φορά μπορεί να θα σας φανεί χρήσιμο...) Δεν θα ήθελα να επεκταθώ άλλο στο θέμα γιατί τελικά θα χάσει την ουσία του. Ο νοών νοείτω. Λόγω και του προχωρημένου της ώρας θα ήθελα να σας καληνυχτίσω, σταματώντας εδώ. Καληνύχτα σε όλους και πιστέψτε με δεν συντρέχει κανένας λόγος ανησυχίας, τουλάχιστον για τους αγοραστές των κουπονιών.
axidousgr Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Ο λόγος που θέλω την φωτογραφική μηχανη εγω προσωπικά ειναι όχι ότι μου περίσσευαν , αλλα η διάφορα τιμής μέσω skroutz που στην καλύτερη η πιο φτηνή ήταν στα 340 και κάτι Σαφώς η στάση του καταστήματος ειναι απαράδεκτη , αλλα θα δούμε που θα καταλήξει Εγω θέλω το εμπόρευμα μου
Προτεινόμενες αναρτήσεις