Salvation81 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2012 Επειδή μας έχει βάλει η κ. Πρεβεζάνου σε κατάσταση αναμονής και από χθες, που δεν έχουμε με τι άλλο να εκτονωθούμε σ' αυτό το thread, έχουν αρχίσει να ακούγονται, από κάποια μέλη, φωνές συμπαράστασης στην άποψη του μόνιμου αντιρρησία, κατά της δημοσιοποίησης του αριθμού παραγγελίας, ας δούμε και το θέμα αυτό με την αλάνθαστη γλώσσα των αριθμών, για να βγάλει καθένας τα συμπεράσματά του. Από τα, γνωστά μέχρι σήμερα, 30 μέλη του forum, που έχουν αγοράσει την τηλεόραση, μόνον τα 5 (eXrhsot, antb, sxe13, GusK21, oxman7) δεν έχουν δηλώσει τον αριθμό τους και, από αυτά, μόνον το ένα (eXrhsot) είναι παλαιό μέλος που από την αρχή είχε δηλώσει ότι δεν θα τον δώσει. Τα υπόλοιπα 4 μέλη γράφτηκαν στο forum, μετά την αγορά του κουπονιού, με προφανή και μοναδικό στόχο να συμμετάσχουν στο γενικό προβληματισμό και τη συζήτηση, που έχει, επίσης, μοναδικό σκοπό, την εμπρόθεσμη παράδοση των τηλεοράσεων από το κατάστημα, αφού όλα τα posts τους αφορούν σε αυτό το θέμα. Εξετάζοντας τα 7 μέλη, τα οποία παρέλαβαν τις τηλεοράσεις, και τις χαίρονται, και εξαιρώντας τη μία και μοναδική περίπτωση που την πήρε με ξεχωριστό τρόπο (και μπράβο της για τον τσαμπουκά και το δυναμισμό που έδειξε), από τα υπόλοιπα έξι μέλη, τα πέντε (1239 seaman72, 1308 scoopmail1, 1399 dfilipus, 1404 THOMAS23, 1408 GEORGIOS2012) αποδεικνύεται ότι καταλαμβάνουν τις πρώτες αντίστοιχες θέσεις της λίστας των μελών αυτού του forum, κατά σειρά προτεραιότητας, με βάση τον αριθμό παραγγελίας. Από τα ατράνταχτα αυτά δεδομένα, προκύπτει, αβίαστα, το συμπέρασμα ότι, τόσο ο αριθμός παραγγελίας όσο και η λίστα, που καταρτίστηκε και συνεχώς ενημερώνεται, για την επίτευξη του στόχου της εμπρόθεσμης, σωστής και αντικειμενικής παράδοσης των τηλεοράσεων, βοήθησαν ουσιαστικά αφενός τα μέλη αυτού του forum αφετέρου την ιδιοκτήτρια του καταστήματος, η οποία, αποδεδειγμένα, διαβάζει αυτό το thread, ώστε να έχουν την πραγματική εικόνα της σειράς των παραγγελιών και, επομένως, των παραδόσεων στα μέλη. Όλα τα άλλα αποτελούν, απλώς, ....υλικό για να γίνεται ανέξοδη και, κυρίως, ανώφελη κουβέντα ... ΥΓ. Και μην ακούσω, πάλι, τις αόριστες, υποθετικές και μεγάλες κουβέντες, για δίκαιη και αντικειμενική παράδοση, σύμφωνα με τον αριθμό παραγγελίας, σε όλους τους 375 αγοραστές της τηλεόρασης, γιατί ΚΑΝΕΝΑ, από τα μέλη του forum, εκτός της ιδιοκτήτριας, δεν έχει την πλήρη εικόνα των παραδόσεων, ώστε να γνωρίζει τι πραγματικά συμβαίνει με τους εκτός forum. Ατρανταχτα δεδομενα ? Η λιστα βοηθησε τα μελη ? Εμ με αυτα που γραφεις καλα εκαναν και του εστειλαν παγακια για ουισκι του αλλου γιατι αλλιως δεν παλευονται.... 1) Σου ζητησα να μην αναφερεσαι σε μενα με εριστικα σχολια, δεν ακουσες οποτε πεφτει η πρωτη ειδοποιηση στην συντονιστικη ομαδα. Συνεχισε και θα πεσουν και αλλες. 2) Για οσους δεν μπορουν να καταλαβουν τι λεω τοσες μερες ο λογος που ΔΕΝ επρεπε να δωθουν τα νουμερα παραγγελιων (περα απο το οτι δεν ειναι ο σωστος τροπος) ειναι επειδη μπορει καλιστα να παραδωθουν τα κομματια στους 30 εδω μεσα και οι αλλοι 345 να περιμενουν μεχρι ενας θεος ξερει ποτε. Φυσικα σαν Ελληναρες σχεδον ολοι κοιτανε την παρτη τους, εδω ομως δεν εξεταζουμε τα ατομα που παραγγειλαν την τηλεοραση απο εδω μεσα, εδω εξεταζουμε το πως συμπεριφερεται το εν λογο "καταστημα" στους πελατες γενικα. 3) Η "υπερασπιση" σου του εν λογο καταστηματος στην αρχη ηταν απλα "περιεργη", οπως ηταν και η δημιουργια λιστας για να "βοηθησεις" τα μελη που εχουν παραγγειλει πανω στο τσακ οταν αρχισαν τα πρωτα παραπονα....Πλεον εφοσον και μετα απο οσα εχουν γινει δεν εχει αλλαξει η σταση σου σχεδον καθολου θα την ελεγα "υποπτη" στην καλυτερη.... 4) Αν και εφοσον οντως ειναι απλα "τυχαια" η υποστηριξη σου και αν και εφοσον οντως περνεις τις μετρητοις οτι παρελαβαν την τηλεοραση οσοι γραφτηκαν μεσα στον Φλεβαρη απλα για να το πουν (οχι για να λαβουν μερος στην συζητηση) αυτο ειναι δικαιωμα σου, μην ζητας ομως και απο αλλους να ειναι τοσο ευκολοπιστοι.
eXrhsots Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2012 Συγνωμη που παρεμβαινω αλλα εχει δικιο ο salvation ..δεν επρεπε να τους ποσταρουμε εδω μεσα αν και ημουν απο τους πρωτους που το εκανα και ζητω συγνωμη (βεβαια ηθελα να τονισω στο εν λογω μαγαζι τι εστι αυστηρη προτεραιοτητα που τοσο διατυμπανιζε)οπως και να χει δεν επρεπε.. για τους λογους που αναφερεις..και εγω πιστευω οτι ετσι ισως καποιοι δεχτηκαν ανιση μεταχειριση !! φιλικα Αργυρης Ποτος Κάποιοι κατάλαβαν, και τους τιμά αυτό!! Ειμαι ο maomao με αριθμο παραγγελιας 1435 και απαγορευω στους υπολοιπους και ειδικα στον eXrhsots να δωσουν το αριθμο τους.Ευχαριστω για την κατανοηση. Ετσι για να εχουν λογω καποιοι να μουρμουρανε Από εσένα δεν έχει κανένας την απαίτηση αλλά ούτε καν την ελπίδα να καταλάβεις. (και σίγουρα εχεις και αλλού προβλημα εάν εννοείς οτι εγω μουρμουράω.)
antb Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2012 ΥΓ. Και μην ακούσω, πάλι, τις αόριστες, υποθετικές και μεγάλες κουβέντες, για δίκαιη και αντικειμενική παράδοση, σύμφωνα με τον αριθμό παραγγελίας, σε όλους τους 375 αγοραστές της τηλεόρασης, γιατί ΚΑΝΕΝΑ, από τα μέλη του forum, εκτός της ιδιοκτήτριας, δεν έχει την πλήρη εικόνα των παραδόσεων, ώστε να γνωρίζει τι πραγματικά συμβαίνει με τους εκτός forum. Αυτό αγαπητέ makfil μάλλον το λες για αυτό που έγραψα εγώ. Θα συμφωνήσω μαζί σου ΚΑΝΕΝΑΣ δεν έχει εικόνα των παραδόσεων!!! ΟΥΤΕ ΕΣΥ!!!! Γιατί λοιπόν να δώσω τον κωδικό μου (και έμεσα όλα τα στοιχεία μου) μέσα απο το forum στην κ. Μαίρη και να μην πάρω μόνη μου τηλέφωνο? Εκτός κι αν είσαι νόμιμος εκπρόσωπος του In the box και δεν μας το λες... Σε καμία περίπτωση δεν θα χρειαζόμουνα μεσάζοντα! Και προσωπικότητα έχω και φωνούλα να μιλήσω και τσαμπουκά αν χρειαστεί...
eliassot Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2012 Εγώ πάντως και έχω δώσει τον αριθμό παραγγελίας και έχω γκρινιάξει πολύ και τηλεόραση δεν έχω πάρει. Επίσης, δεν έχω λάβει ούτε τη φωτογραφική μηχανή που εκεί δεν έχω δώσει τον αριθμό παραγγελίας, αλλά έχω γκρινιάξει. Όχι ότι μπορούν να βγουν ασφαλή συμπεράσματα από την περίπτωσή μου, αλλά είπα να πω κι εγω τον πόνο μου
maomao Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2012 Και εγω τον πονο μου ηθελα να πω,αλλα μου εκατσε ο μεγας κριτης παραπανω
m.a.r.i.o.s. Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2012 Τελικά, μόνο σε έναν ήρθε mail για αναβάθμιση σε περισσότερες ίντσες επί πληρωμή? Και αυτή η αναβάθμιση ήταν για 37'' ή για 40''?
makfil Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2012 Αυτό αγαπητέ makfil μάλλον το λες για αυτό που έγραψα εγώ. Θα συμφωνήσω μαζί σου ΚΑΝΕΝΑΣ δεν έχει εικόνα των παραδόσεων!!! ΟΥΤΕ ΕΣΥ!!!! Γιατί λοιπόν να δώσω τον κωδικό μου (και έμεσα όλα τα στοιχεία μου) μέσα απο το forum στην κ. Μαίρη και να μην πάρω μόνη μου τηλέφωνο? Εκτός κι αν είσαι νόμιμος εκπρόσωπος του In the box και δεν μας το λες... Σε καμία περίπτωση δεν θα χρειαζόμουνα μεσάζοντα! Και προσωπικότητα έχω και φωνούλα να μιλήσω και τσαμπουκά αν χρειαστεί... Νομίζω ότι κανένας δεν σε υποχρέωσε να δώσεις τον αριθμό παραγγελίας και πώς θα μπορούσε, άλλωστε; Σου θυμίζω την αντίδρασή σου (post #400, σελ. 40) σε σχετικό σχόλιο του Salvation81: Ελπίζω πραγματικά να μην ισχύει αυτό. Δηλαδή όποιος είναι ευγενικός και περιμένει τη σειρά του τρώει γράψιμο?? Κα Πρεβεζάνου σας παρακαλώ να απαντήσετε..γιατί όλοι έχουμε κακό εαυτό αλλά είμαστε και πολιτισμένοι και αυτό θα έπρεπε να το εκτιμάτε!! Σχεδον ολοι που παρελαβαν εγιναν μελη μεσα στις τελευταιες 2 εβδομαδες...... Εσύ τελικά τη βρίσκεις να κάνεις πανικό!! Ποιός ο λόγος? Ναι εγώ γράφτηκα σήμερα γιατί τώρα είχα κάτι κοινό με όσους άλλους έχουν πάρει TV!! τα τονισμένα δικά μου Καταλαβαίνω ότι, όταν γράφτηκες στο forum, στις 15.2.2012 (post #388, σελ. 39) , δεν είχες το χρόνο να διαβάσεις όλο το υλικό που είχε γραφτεί από τις 26.1.2012, σ' αυτό το thread, στις προηγούμενες 38 σελίδες. Αλλά ακόμη και να μην τις είχες διαβάσει, είμαι βέβαιος, ότι έχεις διαβάσει τα μεταγενέστερα και επανειλημμένα posts μου σχετικά με το μοναδικό στόχο της συμμετοχής μου σ' αυτό το thread, που είναι, αποκλειστικά και μόνο, η οργάνωση ΟΛΩΝ των μελών αυτού του forum, που αγόρασαν την τηλεόραση, για την εμπρόθεσμη, σωστή και αντικειμενική παραλαβή, τουλάχιστον, των τηλεοράσεών τους, αφού ΚΑΝΕΝΑΣ, εκτός της ιδιοκτήτριας, και προφανώς ούτε και εγώ, δεν γνωρίζει τη συνολική εικόνα των παραδόσεων στους 375 αγοραστές, ώστε να τις παρακολουθεί. Και αυτή η οργάνωση έφερε αποτελέσματα, όπως αποδεικνύουν τα αδιαμφισβήτητα στοιχεία που παρέθεσα στο post #586 σελ. 59, και είναι εύκολο να διαπιστώσει κάθε καλόπιστος αναγνώστης. Επομένως, ο χαρακτηρισμός σου αποδεικνύεται συνειδητά αναληθής και παραπλανητικός,
manosfp Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2012 Για να σπασω τον πάγο: Αντιγραφή απο το thread της lumix: http://www.infactor.com/el/talent/6387 Sent from my iPhone using Insomnia 2009: Phd in Business Marketing (Harvard) 2007: Master in Applied Mathematics & Business Marketing (Harvard) 2005: Degree in Mathematics (UOA) Sent from my iPhone using Insomnia
eliassot Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2012 Any publicity is good publicity... Άραγε το διδάσκουν και στο Harvard;
makfil Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2012 Όπως και να το κάνουμε, Master και Phd στο Harvard, μετά το Καποδιστριακό, αποτελεί ένα πολύ καλό κεφάλαιο γνώσεων για να ξεκινήσεις τον αγώνα της ζωής. Το θέμα είναι με ποιο τρόπο σχεδιάζεις να αντιμετωπίσεις την αδηφάγα αγορά και, μάλιστα, στη σημερινή σκληρή συγκυρία της ελληνικής πραγματικότητας, όταν αποφασίζεις να ανοίξεις μια νέα επιχείρηση. Το μέλλον θα δείξει ...
eliassot Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2012 Η ταπεινή μου άποψη πάντως είναι ότι η μέχρι ώρας αντιμετώπιση δεν κρίνεται ιδιαιτέρως επιτυχής.
maomao Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2012 Any publicity is good publicity Δειτε και αυτο http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/02/blog-post_5181.html
eliassot Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2012 Any publicity is good publicity Δειτε και αυτο http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/02/blog-post_5181.html Ωχχχ, αυτό έτσουξε!
makfil Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2012 Η ταπεινή μου άποψη πάντως είναι ότι η μέχρι ώρας αντιμετώπιση δεν κρίνεται ιδιαιτέρως επιτυχής. Νομίζω ότι η άποψη αυτή, με την οποία συμφωνώ, αποδίδει τη συνολική εικόνα που προκύπτει από τις άστοχες ενέργειες και κινήσεις της ιδιοκτήτριας, που επισκίασαν τις όποιες έξυπνες και θετικές είχε κάνει, και όχι, μόνον, από τις πρόσφατες εξελίξεις, με την καθυστέρηση των παραδόσεων. Σε κάθε περίπτωση, αύριο ξημερώνει μια μέρα παραδόσεων, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις, και ας ευχηθούμε να διαβάσουμε πολλά σχετικά μηνύματα παραλαβής από τα μέλη του forum.
p.chris Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2012 μην κάθεστε και ασχολείστε με κάθε τυχάρπαστο-η wannabe "επιχειρηματία" , μόνο την ψυχική σας υγεία χαλάτε. Δεν μας ενδιαφέρουν οι αγνές προθέσεις και οι "απρόσμενοι" παράγοντες που συναντά ο κάθε τυχαίος στις επιχειρηματικές του δραστηριότητες. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι το αντίκρισμα των χρημάτων μας στην συναλλαγή και πόσο σωστή και γρήγορη είναι αυτή η διαδικασία. Το πως θα βρούν το τάδε προιόν, το πως θα το μεταφέρουν, τι θα κάνουν για έγκαιρη παράδοση, καθόλου δεν με απασχολεί σαν καταναλωτή. Έλεος απλά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις