zervis Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 Γεια χαρά σε όλους, παρακαλουθώ τη συζήτηση από την έναρξη της και προχθές έλαβα κι εγώ το email με τον αριθμό αποστολής από την ACS που αναφέρει: η κατάσταση της παραγγελίας No. 00001706 έχει αλλάξει η νέα κατάσταση είναι: Έχει αποσταλεί Σχόλια στην παραγγελία σας: Η αποστολή σας έχει προγραμματισθεί για τις 21/02 με μαζικό αριθμό ΑCS: 1382775634. Η αποστολή θα είναι ανιχνεύσιμη online από τις 20/02 το απόγευμα. Ευχαριστούμε. Για να δούμε...
makfil Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 (επεξεργασμένο) Σχεδον ολοι που παρελαβαν εγιναν μελη μεσα στις τελευταιες 2 εβδομαδες...... Γιατί αυτή η παραπληροφόρηση; Γιατί αυτή η αντίδραση; Σε ωφελεί σε κάτι; Γνωρίζεις ότι συνειδητά λες ψέμματα, αφού από τους 7 που παρέλαβαν, οι 4 είναι παλαιά μέλη (seaman72, scoopmail1, THOMAS23, moufas83) και οι υπόλοιποι τρεις νέα (dfilipus, GEORGIOS2012, Stalitsa7), και όμως το κάνεις. Πέρα από αυτό. Προτρέπω το νέο μέλος να δώσει τον αριθμό παραγγελίας, με στόχο να προωθηθεί και η δική της παράδοση και εσύ, αντιδρώντας συνειδητά σε όλη αυτή την προσπάθεια, της λες να μην τον δώσει, αν και παραδέχεσαι ότι, όσοι έγραψαν τον αριθμό, πήραν ενημέρωση για την παράδοση. Τι προσφέρεις με τη στάση σου αυτή; ΥΓ Υπάρχει πρόβλημα συμβατότητας του υπολογιστή που γράφω με τον κειμενογράφο του forum, γιαυτό και οι παράξενοι χαρακτήρες ΥΓ2 Νομίζω ότι διόρθωσα το πρόβλημα. Επεξ/σία 17 Φεβρουαρίου 2012 από makfil
dfilipus Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 Καλημέρα...πέρα από τη δικαιολογημένη ανησυχία όλων εδώ μέσα (παλαιών & νέων μελών)πιστεύω πως αξίζει να ευχαριστήσω τον φίλο Makfil γιατί με τη δουλειά που έκανε και με το χρόνο που σπατάλησε βοήθησε πολύ στο να έχουμε μια πλήρη εικόνα του τι γίνεται με τισ αποστολές και παραδόσεις από το εν λόγω κατάστημα...Οπότε φίλε Makfil keep walking...
eXrhsots Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 InTheBox.gr [email protected] 12:08 μ.μ. (Πριν από 25 λεπτά) προς info Αγαπητοί φίλοι καλημέρα σας. Από τη δημοσίευση της προσφοράς μας για την τηλεόραση Samsung 3D D6500 32’’ με 399€, υπήρξε μία αναστάτωση η οποία ξεκίνησε από ανθρώπους που δεν είχαν αγοράσει την προσφορά και ήθελαν να δημιουργήσουν αρνητικό κλίμα. Πολλοί χαρακτήρισαν αυτή την προσφορά ως «απάτη», πριν κάνει λήξει ή παρέλθει ο χρόνος παράδοσης των τηλεοράσεων και φυσικά χωρίς καν να μπουν στη διαδικασία να μιλήσουν μαζί μας. Το τηλεφωνικό μας κέντρο αντιμετώπισε πρόβλημα λόγω του υπερβολικά μεγάλου όγκου κλήσεων με ερωτήματα σχετικά με την ενδεχόμενη απάτη, με αποτέλεσμα για περισσότερο από 1 εβδομάδα να μην μπορούμε να εξυπηρετήσουμε σωστά τους πελάτες μας και να καθυστερήσουμε αποστολές άλλων μεγάλων προσφορών όπως η Panasonic Lumix. Καθημερινά βρισκόμασταν αντιμέτωποι με καταγγελίες περί απάτης οι οποίες σαφώς και δεν ευσταθούν, αλλά και με τη δικαιολογημένη ανησυχία των πελατών και αγοραστών που τα άκουγαν αυτά και ήθελαν μία απάντηση από εμάς. Ο «θόρυβος» που δημιουργήθηκε μας έπιασε απροετοίμαστους, καθώς δεν είχαμε το απαιτούμενο προσωπικό για να εξυπηρετούνται 400 κλήσεις ημερησίως. Ωστόσω έχουμε ήδη από την περασμένη εβδομάδα προχωρήσει σε αναβάθμιση των υπηρεσιών μας, με τη λειτουργία του τηλεφωνικού μας κέντρου 8πμ με 9μμ και με αρκετούς εκπροσώπους. Για να καθησυχάσουμε τους αγοραστές, προγραμματίσαμε όλες τις αποστολές μέσω του ACS Connect ώστε να γνωρίζει ο καθένας την ακριβή ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος του. Εξυπηρετήσαμε και εξυπηρετούμε εκτός προγραμματισμένου χρονοδιαγράμματος περιπτώσεις ανάγκης όπως απουσία για μεγάλο διάστημα, ηλικιωμένους ή άλλες περιπτώσεις. Απαντήσαμε και συνεχίζουμε να απαντάμε σε αρνητικά δημοσιεύματα, τα οποία κυρίως αναφέρουν πως αυτές οι τηλεοράσεις είτε δεν υπάρχουν, είτε δεν πρόκειται να παραδοθούν ποτέ όλες. Οι περισσότεροι αγνοούν πως ο προμηθευτής μας είναι ο μεγαλύτερος της Ευρώπης αυτή τη στιγμή με παρουσία σε δεκάδες χώρες. Το όνομα δεν μπορούμε να το αποκαλύψουμε, καθώς δεσμευόμαστε από απόρρητο λόγω της χαμηλής τιμής. Η συμφωνία που κλείσαμε για μαζική αγορά 400 τεμαχίων, μας επέτρεψε να λάβουμε μία άκρως ανταγωνιστική τιμή και μαζί και με δική μας επένδυση, καταφέραμε να βγάλουμε την προσφορά των 399€. Σχετικά με τη δική μας επένδυση έχουμε ήδη εξηγήσει σε αυτό το κείμενο το πώς σκεφτήκαμε εν καιρώ κρίσης: http://inthebox.gr/index.php/megales-ekptwseis Δε σας κρύβουμε πως μετά το μεγάλο πόλεμο που δεχτήκαμε, σκεφτήκαμε ακόμη και την ακύρωση της προσφοράς και επιστροφή των χρημάτων σε όλους τους αγοραστές. Κάτι τέτοιο όμως θα χαροποιούσε τους λίγους που θα επιβεβαίωναν τα αρνητικά τους σενάρια και θα απογοητεύαμε τους πολλούς οι οποίοι πραγματικά επωφελήθηκαν από την προσφορά αυτή. Ακόμη, δε θα θέλαμε να εκθέσουμε σε καμία περίπτωση τη συνεργασία μας με τη GoldenDeals η οποία ήταν εξαιρετική. Σας διαβεβαιώνουμε και σας υποσχόμαστε πως όλες οι παραγγελίες θα εκτελεστούν και όλα τα προϊόντα θα παραδοθούν, ανεξάρτητα με το αν αυτά είναι Samsung 3D με 399€ ή κούπα Keep Cup με 8€. Για εμάς οι πελάτες δε διαχωρίζονται ανάλογα με το ποσό της αγοράς τους, ούτε πρόκειται να εξυπηρετήσουμε γρηγορότερα τα μεγάλα Deals από τα μικρότερα. Μάλιστα, επειδή δε μας πτοούν τα αρνητικά δημοσιεύματα, αλλά μας δίνουν ενέργεια για ακόμη περισσότερα πράγματα, σας ενημερώνουμε πως ενδέχεται κάποιοι από τους αγοραστές της Samsung 3D να λάβετε το ίδιο μοντέλο σε περισσότερες ίντσες (37’’ ή 40’’) και κάποιοι από τους αγοραστές Lumix κάρτες μνήμης 16GB ώς 32GB ή προστατευτικές θήκες. Οι αγοραστές όλων των υπολοίπων προσφορών μας μέσω της GoldenDeals και του Crazydeals, θα λάβουν με email και δωροεπιταγή εξαργύρωσης από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Πέρα από αυτά, σας ενημερώνουμε πως υπήρξαν αρκετά κρούσματα αγορών είτε με λανθασμένους κωδικούς αγορών είτε προσπάθειες διπλής εξαργύρωσης κουπονιών.Σας καλούμε και σας παρακαλούμε όλους θερμά να αποστείλετε ένα email στο [email protected] με ένδειξη «Αγορά προσφοράς από το InTheBox» στο οποίο θα αναγράφετε το όνομά σας, τον κωδικό του κουπονιού σας και τον αριθμό αποστολής της ACS, ώστε να προχωρήσουμε σε ταυτοποίηση του email του αγοραστή με το email της παραγγελίας από το InTheBox. Αν θέλετε να αφήσετε σχόλια για το προϊόν, θα χαιρόμασταν να τα προωθούσατε και αυτά. Σας ευχαριστούμε θερμά για τη μέχρι τώρα εμπιστοσύνη σας και δεσμευόμαστε απέναντι σε όλους για ακόμη καλύτερες προσφορές μέσω της νέας μας συνεργασίας με το Deals365.gr. Μία συνεργασία η οποία βασίζεται σε αμοιβαία σχέση εμπιστοσύνης. Γιατί πρώτα απ’ όλα είμαστε άνθρωποι και μετά «λογιστήριο». Σας ευχαριστώ όλους ειλικρινά! Με εκτίμηση, Μ. Πρεβεζάνου
makfil Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 (επεξεργασμένο) Καλημέρα...πέρα από τη δικαιολογημένη ανησυχία όλων εδώ μέσα (παλαιών & νέων μελών)πιστεύω πως αξίζει να ευχαριστήσω τον φίλο Makfil γιατί με τη δουλειά που έκανε και με το χρόνο που σπατάλησε βοήθησε πολύ στο να έχουμε μια πλήρη εικόνα του τι γίνεται με τισ αποστολές και παραδόσεις από το εν λόγω κατάστημα...Οπότε φίλε Makfil keep walking... Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και, ιδιαίτερα, γιατί περιέγραψες, με πολύ απλά λόγια, το στόχο της προσπάθειας που ήταν ο πλήρης και, συνεχώς, ενημερωμένος κατάλογος των αγοραστών-μελών του forum της συγκεκριμένης προσφοράς, προκειμένου να γνωρίζουν όλοι, αγοραστές και κατάστημα, τη συνολική πορεία των παραγγελιών. Εύχομαι και ελπίζω, παρά τις συνεχείς αμφισβητήσεις και αδικαιολόγητες αντιδράσεις, για την αγορά της συγκεκριμένης προσφοράς, από ορισμένα μέλη που, προφανώς, είτε δεν πίστεψαν την προσφορά είτε δεν την πρόλαβαν είτε είναι εκ φύσεως αντιδραστικοί και αμφισβητίες, όλα τα μέλη αυτού του forum, που αγόρασαν τη συγκεκριμένη τηλεόραση, να την πάρουν, μέσα στο καθορισμένο χρονοδιάγραμμα. Δηλώνω, επίσης, ότι θα συνεχίσω να προσπαθώ για την ολοκληρωτική επίτευξη αυτού του στόχου, γιατί μόνο όταν ενώνονται, όσοι παλεύουν για ένα σκοπό, έχουν ελπίδες να τον πετύχουν. Επεξ/σία 17 Φεβρουαρίου 2012 από makfil
Spyros7 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 Γιατί αυτή η παραπληροφόρηση;<br /> Γιατί αυτή η αντίδραση;<br /> Σε ωφελεί σε κάτι;<br /><br /> Γνωρίζεις ότι συνειδητά λες ψέμματα, αφού από τους 7 που παρέλαβαν, οι 4 είναι παλαιά μέλη (seaman72, scoopmail1, THOMAS23, moufas83) και οι υπόλοιποι τρεις νέα (dfilipus, GEORGIOS2012, Stalitsa7), και όμως το κάνεις. <br /><br /> Η πλάκα είναι makfil ότι από τα 236 ποστ του "παλιού" μέλους Salvation81 καμιά 50ρια (20%, 1 στα 5!!) είναι εδώ και στο thread για την Panasonic Lumix! Πάμε για θεωρίες συνωμοσίας?
loupi Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 @Spyros7 θα γελάσουμε τώρα!! είμαι σίγουρος ότι έχει πάρει φόρα κ ετοιμάζεται να τα χώσει ο @Salvation81!! :lol: :lol: πάντως έχει την πλάκα του να παρακολουθεί κάποιος όλη τη στιχομυθία!! BTW: Μια και σήμερα!! Αύριο παραλαμβάνω!!
apotos Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 .. BTW: Μια και σήμερα!! Αύριο παραλαμβάνω!! εισαι πολυ σιγουρος οτι αυριο παραλαμβανεις ?...γιατι σε εμενα ξαφνικα αλλαξαν τα δεδομενα !!!
loupi Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 τα πολλά λόγια είναι φτώχεια... οπότε θα σου πω αυριο!
maomao Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 εισαι πολυ σιγουρος οτι αυριο παραλαμβανεις ?...γιατι σε εμενα ξαφνικα αλλαξαν τα δεδομενα !!! Το ιδιο και σε μενα φιλε μου ελπιζω να παραλαβουμε αυριο γιατι δεν θα αντεξω χωρις την τv το Σαββατοκυριακο
apotos Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 Το ιδιο και σε μενα φιλε μου ελπιζω να παραλαβουμε αυριο γιατι δεν θα αντεξω χωρις την τv το Σαββατοκυριακο εμενα το mail απο intbox μιλουσε για παραδοση 15/2 ενω στο site της acs φαινοταν για 16/2(λεω Οκ μια μερα ειναι) σημερα το πρωι με πηραν τηλεφωνο απο το inthebox και μου ειπαν για αυριο 17/2 λογω οτι κατι συνεβει??? με την courier κ τις παραλαβοπαραδοσεις !! μιλησα με την acs πριν λιγο κ μου ειπαν δεν εχουν παραλαβει τιποτα στον κωδικο αυτον κ οτι εχουν να παραλαβουν απο την προηγουμενη παρασκευη εμπορευματα απο το εν λογω μαγαζι ...επιπλεον μου ηρθε και αλλο μηνυμα απο Inthbox που λεει να επικοινωνησω με goldendeal για καποια διασταυρωση των στοιχειων παραγγελιας μου ....παιδια δεν ξερω πλεον τι να πω κ τι να υποθεσω ...ημαρτον τα νευρα μου εχουν γινει 4D!!!! γιατι λογω οτι δουλευω το πρωι υποχρεωνομαι να κατσει καποιος συγγενης στο σπιτι να παραλαβει ... και δεν ξερω τελικα κ ποτε θα αποσταλει !!! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΙΑ ΟΥΣΙΩΔΗΣ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΑΓΑΖΙ???
maomao Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 εμενα το mail απο intbox μιλουσε για παραδοση 15/2 ενω στο site της acs φαινοταν για 16/2(λεω Οκ μια μερα ειναι) σημερα το πρωι με πηραν τηλεφωνο απο το inthebox και μου ειπαν για αυριο 17/2 λογω οτι κατι συνεβει??? με την courier κ τις παραλαβοπαραδοσεις !! μιλησα με την acs πριν λιγο κ μου ειπαν δεν εχουν παραλαβει τιποτα στον κωδικο αυτον κ οτι εχουν να παραλαβουν απο την προηγουμενη παρασκευη εμπορευματα απο το εν λογω μαγαζι ...επιπλεον μου ηρθε και αλλο μηνυμα απο Inthbox που λεει να επικοινωνησω με goldendeal για καποια διασταυρωση των στοιχειων παραγγελιας μου ....παιδια δεν ξερω πλεον τι να πω κ τι να υποθεσω ...ημαρτον τα νευρα μου εχουν γινει 4D!!!! γιατι λογω οτι δουλευω το πρωι υποχρεωνομαι να κατσει καποιος συγγενης στο σπιτι να παραλαβει ... και δεν ξερω τελικα κ ποτε θα αποσταλει !!! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΙΑ ΟΥΣΙΩΔΗΣ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΑΓΑΖΙ??? τωρα μπηκα στο σαιτ τηs acs και ενω το πρωι μου ειπαν και εμενα για παραδοση στις 17,βλεπω αναμονη παραδοσης 20 ΓΑΜΩΤΟ
makfil Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 (επεξεργασμένο) εμενα το mail απο intbox μιλουσε για παραδοση 15/2 ενω στο site της acs φαινοταν για 16/2(λεω Οκ μια μερα ειναι)σημερα το πρωι με πηραν τηλεφωνο απο το inthebox και μου ειπαν για αυριο 17/2 λογω οτι κατι συνεβει??? με την courier κ τις παραλαβοπαραδοσεις !! μιλησα με την acs πριν λιγο κ μου ειπαν δεν εχουν παραλαβει τιποτα στον κωδικο αυτον κ οτι εχουν να παραλαβουν απο την προηγουμενη παρασκευη εμπορευματα απο το εν λογω μαγαζι ...επιπλεον μου ηρθε και αλλο μηνυμα απο Inthbox που λεει να επικοινωνησω με goldendeal για καποια διασταυρωση των στοιχειων παραγγελιας μου ....παιδια δεν ξερω πλεον τι να πω κ τι να υποθεσω ...ημαρτον τα νευρα μου εχουν γινει 4D!!!! γιατι λογω οτι δουλευω το πρωι υποχρεωνομαι να κατσει καποιος συγγενης στο σπιτι να παραλαβει ... και δεν ξερω τελικα κ ποτε θα αποσταλει !!! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΙΑ ΟΥΣΙΩΔΗΣ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΑΓΑΖΙ??? Για το νέο θέμα της διασταύρωσης στοιχείων, παρέθεσε ο eXrhsots, στο post #410, το κείμενο που βρήκε στο site του καταστήματος (Διορθώνω, μετά από επεξήγηση του ιδίου, "το mail που του έστειλαν". Νέο μπλέξιμο, νέα ταλαιπωρία των αγοραστών, που σημαίνει και νέα καθυστέρηση στην παραλαβή ... Επεξ/σία 17 Φεβρουαρίου 2012 από makfil
Salvation81 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 Η πλάκα είναι makfil ότι από τα 236 ποστ του "παλιού" μέλους Salvation81 καμιά 50ρια (20%, 1 στα 5!!) είναι εδώ και στο thread για την Panasonic Lumix! Πάμε για θεωρίες συνωμοσίας? 1) Ναι γενικα δεν μιλαω αλλα οταν βλεπω να δουλευουν τον κοσμο ψιλο γαζι συγνωμη αλλα δεν μπορω να σιωπησω. Φυσικα δεν αναφερθηκα ποτε οτι ειναι απατη η προσφορα αλλα το δουλεμα που γινεται σχετικα με τις παραδοσεις ειναι πρωτακουστο, για μενα εστω. 2) Δεν εχω να χασω η να κερδισω κατι με το να λεω οσα λεω, εγω απλα το κανω για να "πονηρεψω" οσους πανε τυφλα και αγοραζουν τετοιες προσφορες γιατι πολυ ο συνδιασμος μιας χωρας με το οικονομικο κλιμα της Ελλαδας και ενος κομματιου της αγορας οπως τα ηλεκτρονικα εχει σαν αποτελεσμα καθημερινες πτωσεις των τιμων και φυσικα και στα ολοκαινουργια μοντελα. Μπορει μερικοι να μην νοιαζονται για το οτι 30-40 μερες μετα μπορουν να βρουν κατι καλυτερο στα ιδια χρηματα η εστω κατι καλυτερο με ελαφρως λιγοτερα αλλα νομιζω πως αρκετους τους νοιαζει. 3) Δεν υπαρχει θεωρια συνομοσιας εκ μερους μου, οσοι με ξερουν που ειναι αρκετοι το γνωριζουν αυτο. Βεβαια οκ αν μια μεγαλη αλυσιδα μου εδινε 100.000ε για να πρωθησω κοσμο προς τα εκει παιζει και να το εκανα, ποιος θα ελεγε οχι εξαλλου
eXrhsots Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 Για το νέο θέμα της διασταύρωσης στοιχείων, παρέθεσε ο eXrhsots, στο post #410, το κείμενο που βρήκε στο site του καταστήματος. Νέο μπλέξιμο, νέα ταλαιπωρία των αγοραστών, που σημαίνει και νέα καθυστέρηση στην παραλαβή ... Δεν ξέρω εάν το συγκεκριμένο κείμενο ανέβηκε και στο site του InTheBox, αλλά πρέπει να διευκρινίσω ότι αυτό που παρέθεσα εγώ, είναι από προσωπικό email που μου έστειλαν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις