apotos Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2012 Αγαπητοι συμφορουμιτες καποιες παρατηρησουλες κ απο μενα: 1.Κατα την διαρκεια του deal-προσφορας η τιμη ηταν στα 799 και ακριβως στην ληξη του deal η τιμη στο site αλλαξε στα 549 !!! κριμα γιατι ειχα αρχικα πιστεψει οτι αγορασα με 50% εκπτωση (καλο τρυκ εεεε???). 2.Ο χρονος απο 7-10 μερες για τα διαθεσιμα κομματια εγινε 8-10 μερες !!! Παραθεση - απαντηση σε πελατη τους απο το site τουInTheBox.gr Από τις 1.500 εκτελεσμένες παραγγελίες σε διάστημα 4 μηνών, είχαμε 20 δυσαρεστημένους πελάτες ναι. Δε συνηθίζουμε να εκθέτουμε κανέναν βέβαια και ν' απαντάμε σε αυτά. Η προσφορά αναφέρει "Η παράδοση γίνεται μέσα σε 7 - 10 εργάσιμες μέρες, ενώ σε περίπτωση εξάντλησης των αποθεμάτων θα γίνει νέα παραλαβή σε 10 - 15 μέρες" . Μπορείτε να ακυρώσετε από τώρα αν επιθυμείτε, καθώς η σειρά προτεραιότητας τηρείται αυστηρά και η δική σας παραγγελία είναι στο Νο 221 από τα 400. Σημαίνει πως θα εξυπηρετηθείτε εντός 8-10 εργασίμων. Ευχαριστούμε! 3.Δυστυχως τα ουσιαστικα μεσα επικοινωνιας μιας εταιριας email (που δεν απαντηθηκαν ΠΟΤΕ ), τηλεφωνα (που δειχνουν διαρκως κατελλημενα ) αλλα η αμεση "επεμβαση" μεσω φορουμ και μαλιστα με διαθεση επιθετικη μα και ταυτοχρονα "εξυπηρετικη"(για καποιους οσο αφορα τον χρονο παραδοσης) ουτε τα βασικα στοιχεια επαγγελματισμου δεν τηρουν !!! κ λογω οτι καθώς η σειρά προτεραιότητας τηρείται αυστηρά......Κα Πρεβεζανου.... Υ.Γ ημερομηνια παραγγελιας 28/1 με id :1397 κ ακοοοοοομα περιμενω... Ενα απο τα μειον του Ελληνα ειναι οτι ξεχναει γρηγορα !! φιλικα Αργυρης Πότος
manosfp Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2012 Καλώς τον, κι' ας άργησες ... Εάν έτσι κατάλαβες τη θέση μου σ' αυτή τη συζήτηση, κάνεις μεγάλο λάθος και, μάλλον, είσαι ο μόνος ... Εν πάση περιπτώσει, εγώ θεωρώ ότι, στο άλλο άκρο βρίσκονται όσοι, παρά τις αμφισβητήσεις τους, για το κατάστημα και την ιδιοκτήτρια, έφτασαν στο σημείο να παρακαλούν αφενός την ίδια αφετέρου τους άλλους αγοραστές για μία τηλεόραση. Φίλε μου καλέ. Το ένα άκρο κλαίει τα λεφτά του και το άλλο κάνει αυτό ακριβώς που κάνεις εσύ.Τα βλέπει όλα ρόδινα. Είσαστε και οι δυο ομάδες ΛΑΘΟΣ. θέλεις μια ψύχραιμη και σωστή στάση; #108Δημοσίευση 02 Φεβρουάριος 2012 - 07:50 μμ Προτείνω να χαλαρωσετε. Δε ζούμε στο Πακιστάν (ακόμα). Κι εμένα με ξενίζει η προχειρότητα του καταστήματος. Αν όμως είχα παραγγείλει, θα έκανα υπομονή μέχρι να εξαντληθούν τα χρονικά περιθώρια των πωλητών. Μετά σαφώς και θα τους έσκιζα με την παραμικρή τους ατασθαλία. Άν κάποιος το μετάνιωσε, αγοράζω το κουπόνι του! Από εκεί και πέρα δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος να τα βλέπει όλα χάλια ή όλα ρόδινα (όπως εσύ). Η τιμή είναι εξευτελιστική και αν τελικά παραδοθεί σε όλους ο πωλητής θα αξίζει πολλά μπράβο και απλά θα'χει να λέει ότι μια πολύ καλή επιχειρηματική κίνηση την αμαύρωσε στα ψιλά γράμματα. Αν τελικά δεν παραδώσει σαφώς και θα σταυρωθεί, όχι επειδή δεν παρέδωσε, -υπάρχουν δεκάδες περιπτώσεις πωλητών στο παρόν forum που μας δούλεψαν ψιλό γαζί- αλλά γιατί βγήκε και από πάνω. Υ.Γ. Καλώς τον, κι' ας άργησες ...Υπονοείς κάτι ή απλά ήθελες να κοσμήσεις το post σου με μια καλή ατάκα;;;;
manosfp Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2012 Αγαπητοι συμφορουμιτες καποιες παρατηρησουλες κ απο μενα: 1.Κατα την διαρκεια του deal-προσφορας η τιμη ηταν στα 799 και ακριβως στην ληξη του deal η τιμη στο site αλλαξε στα 549 !!! κριμα γιατι ειχα αρχικα πιστεψει οτι αγορασα με 50% εκπτωση (καλο τρυκ εεεε???). 2.Ο χρονος απο 7-10 μερες για τα διαθεσιμα κομματια εγινε 8-10 μερες !!! Παραθεση - απαντηση σε πελατη τους απο το site τουInTheBox.gr Από τις 1.500 εκτελεσμένες παραγγελίες σε διάστημα 4 μηνών' date=' είχαμε 20 δυσαρεστημένους πελάτες ναι. Δε συνηθίζουμε να εκθέτουμε κανέναν βέβαια και ν' απαντάμε σε αυτά. Η προσφορά αναφέρει "Η παράδοση γίνεται μέσα σε 7 - 10 εργάσιμες μέρες, ενώ σε περίπτωση εξάντλησης των αποθεμάτων θα γίνει νέα παραλαβή σε 10 - 15 μέρες" . Μπορείτε να ακυρώσετε από τώρα αν επιθυμείτε, καθώς η σειρά προτεραιότητας τηρείται αυστηρά και η δική σας παραγγελία είναι στο Νο 221 από τα 400. Σημαίνει πως θα εξυπηρετηθείτε εντός 8-10 εργασίμων. Ευχαριστούμε! 3.Δυστυχως τα ουσιαστικα μεσα επικοινωνιας μιας εταιριας email (που δεν απαντηθηκαν ΠΟΤΕ ), τηλεφωνα (που δειχνουν διαρκως κατελλημενα ) αλλα η αμεση "επεμβαση" μεσω φορουμ και μαλιστα με διαθεση επιθετικη μα και ταυτοχρονα "εξυπηρετικη"(για καποιους οσο αφορα τον χρονο παραδοσης) ουτε τα βασικα στοιχεια επαγγελματισμου δεν τηρουν !!! κ λογω οτι καθώς η σειρά προτεραιότητας τηρείται αυστηρά......Κα Πρεβεζανου.... Υ.Γ ημερομηνια παραγγελιας 28/1 με id :1397 κ ακοοοοοομα περιμενω... Ενα απο τα μειον του Ελληνα ειναι οτι ξεχναει γρηγορα !! φιλικα Αργυρης Πότος[/quote'] Αργυρη σωστος σε ολα εκτος της αναγραφομενης αρχικης. Κι αν εγραφε αρχικη 10.000 θα πουλουσες οτι ειχες και δεν ειχες να τα κανεις τηλεορασεις;; Ειναι μια συνηθης καταδικαστεα πρακτικη πολλων. .... #271 Το εκλαμβάνω ως "συζητώ μέχρι εκεί που με παίρνει και μετά σιωπώ με πρόσχημα συγκεκριμένους λόγους συμμετοχής. Το αν έχω αφήσει κάποια συζήτηση στη μέση δεν με απασχολεί και γράφω κανονικά και τους συνομιλούντες μου."
apotos Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2012 το θεμα δεν ειναι το ποσον αγαπητε manosfp αλλα η κοροιδια , ειναι σαν να σου πουλησω ενα προιον των 100 ευρω με 50% εκπτωση και την επομενη μερα που θα ερθεις να παραλαβεις απο το μαγαζι μου να εχω βαλει μια ταμπελα με 65 ευρω για το ιδιο προιον !!! τοσο γρηγορη κ αποτομη μεταβολη τιμης!! ειναι ηθικο το θεμα κ οχι χρηματικο !! φιλικα Αργυρης
manosfp Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2012 Mα σου είπα είναι καταδικαστέο. Δυστυχώς όμως το κάνουν όλοι, ακόμα και το amazon που είναι ότι πιο σοβαρό έχω δει σε τέτοιου είδους επιχειρήσεις. Οπότε τι κάνουμε; Ή δεν αγοράζουμε τίποτα και από κανένα ή δε μασάμε,ψαχνόμαστε και αφήνουμε τον καθένα πωλητή να γράφει το μακρύ του και το κοντό του.
paylidis Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2012 Αντικειμένικα τώρα, ανεξαρτήτως αρχικής τιμή και πραγματικής ή μη εκπτωσης, η τιμή που την πήραν όσοι την πήραν ειναι καλή...
apotos Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2012 Αγοραζουμε απο αυτους που πραγματικα σεβονται τα χρηματα - κοπο μας και φυσικα την νοημοσυνη -αξιοπρεπεια μας !!!!
ErrorWebIS Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2012 Την τιμή τη μειώσαμε από την αρχική στα 549 ευρώ, γιατί ήταν πολλοί εκείνοι που δεν πρόλαβαν την προσφορά και δεν μπορούσαμε να διαθέσουμε άλλα τεμάχια στην τιμή των 399€. Τη μειώσαμε όσο μπορούσαμε για να εξυπηρετηθούν και εκείνοι. Νομίζω μπορούμε όλοι μέσα από τις μηχανές σύγκρισης τιμών αλλά και από τις μεγάλες αλυσίδες, να δούμε το μέσο όρο τιμής πώλησης ενός προϊόντος και να αποφασίσουμε αν όντως έχει έκπτωση ή αυτή είναι πλασματική. Πέρα από αυτό, έχουμε προχωρήσει σε αναβάθμιση του τηλεφωνικού κέντρου (πλέον καθημερινά από 8πμ έως 9μμ με 10 γραμμές). Αυτό ήταν ένα "μαύρο" σημείο όντως που δημιούργησε δικαιολογημένη ανησυχία στους πελάτες. Μας έπιασε απροετοίμαστους. Αποφασίσαμε επίσης σύντομα ν' ανοίξουμε και το 1ο φυσικό μας κατάστημα. Δεν πιστεύαμε πως θα απαιτηθεί τόσο άμεσα, αλλά πλέον χρειάζεται. Ελπίζουμε μέχρι τις 15/03 να ειναι και αυτό σε λειτουργία κάπου στα νότια προάστια για να μπορεί κάποιος να δει προϊόντα τα οποία θα φέρουμε (και ήδη φέρνουμε) σε 1η κυκλοφορία στην Ελλάδα, αλλά και να μπορεί να εξυπηρετηθεί με παραλαβή από το κατάστημα. Για τη σειρά προτεραιότητας έχω ξανα εξηγήσει πως προσπαθήσαμε να κάνουμε έναν συνδυασμό χρόνου παραγγελίας από το Goldendeals και από το InTheBox. Τελικώς καταλήγουμε πως ό,τι και να επιλέξουμε κάποιος θα είναι δυσαρεστημένος. Θα προχωρήσουμε με τη σειρά που έχουμε θέσει για την αποστολή - παραλαβή των προϊόντων. Όσοι δεν έχουν ακόμη λάβει κωδικό ACS, θα τον λάβουν σήμερα και θα εξυπηρετούμε κατ' εξαίρεσην κάποιες περιπτώσεις οι οποίες επείγουν (όπως μετακόμιση στην επαρχία - εξωτερικό, απουσία για μεγάλο διάστημα ή άλλες). Στη λήξη των παραδόσεων των προϊόντων, θα καλέσουμε όλους τους αγοραστές να μας αξιολογήσουν, ώστε να μπορέσουμε να βελτιώσουμε όλα τα μελανά σημεία. Η καταληκτική ημερομηνία παράδοσης όλων των τηλεοράσεων βάση των όρων της προσφοράς είναι 24/02/2012. Μπορείτε την 25η Φεβρουαρίου να μας κατηγορήσετε για καθυστερήσεις, καθώς θα έχετε απόλυτο δίκιο. Ευχαριστώ, Μαίρη
apotos Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2012 Την τιμή τη μειώσαμε από την αρχική στα 549 ευρώ, γιατί ήταν πολλοί εκείνοι που δεν πρόλαβαν την προσφορά και δεν μπορούσαμε να διαθέσουμε άλλα τεμάχια στην τιμή των 399€. Τη μειώσαμε όσο μπορούσαμε για να εξυπηρετηθούν και εκείνοι. Για σιγα τωρα γιατι μαλλον μιλαμε για εμπαιγμο ...εδω εμφανιστηκε ηδη αδυναμια εξυπηρετησης των ηδη υπαρχοντων παραγγελιων για ποια εξυπηρετηση μιλατε ???!! Νομίζω μπορούμε όλοι μέσα από τις μηχανές σύγκρισης τιμών αλλά και από τις μεγάλες αλυσίδες, να δούμε το μέσο όρο τιμής πώλησης ενός προϊόντος και να αποφασίσουμε αν όντως έχει έκπτωση ή αυτή είναι πλασματική. http://www.skroutz.gr/s/335395/Samsung-UE32D6500-32.html ποιος πουλαει με 799 γιατι εγω δεν τον βρηκα ακομη!! Πέρα από αυτό, έχουμε προχωρήσει σε αναβάθμιση του τηλεφωνικού κέντρου (πλέον καθημερινά από 8πμ έως 9μμ με 10 γραμμές). Αυτό ήταν ένα "μαύρο" σημείο όντως που δημιούργησε δικαιολογημένη ανησυχία στους πελάτες. Μας έπιασε απροετοίμαστους. Δεκτο ..αλλα περα του marketing υπαρχει κ το business plan σε μια επιχειρηση!! "πρωτα βαζεις τα θεμελια και μετα σηκωνεις την οικοδομη"!! Αποφασίσαμε επίσης σύντομα ν' ανοίξουμε και το 1ο φυσικό μας κατάστημα. Δεν πιστεύαμε πως θα απαιτηθεί τόσο άμεσα, αλλά πλέον χρειάζεται. Ελπίζουμε μέχρι τις 15/03 να ειναι και αυτό σε λειτουργία κάπου στα νότια προάστια για να μπορεί κάποιος να δει προϊόντα τα οποία θα φέρουμε (και ήδη φέρνουμε) σε 1η κυκλοφορία στην Ελλάδα, αλλά και να μπορεί να εξυπηρετηθεί με παραλαβή από το κατάστημα. Για τη σειρά προτεραιότητας έχω ξανα εξηγήσει πως προσπαθήσαμε να κάνουμε έναν συνδυασμό χρόνου παραγγελίας από το Goldendeals και από το InTheBox. Τελικώς καταλήγουμε πως ό,τι και να επιλέξουμε κάποιος θα είναι δυσαρεστημένος. Αοριστο κ αμφισβητουμενο γιατι και στις δυο περιπτωσεις υπηρξα απο τους πρωτους που εκανα αγορα - παραγγελια διαψευστε με!! Θα προχωρήσουμε με τη σειρά που έχουμε θέσει για την αποστολή - παραλαβή των προϊόντων. Όσοι δεν έχουν ακόμη λάβει κωδικό ACS, θα τον λάβουν σήμερα και θα εξυπηρετούμε κατ' εξαίρεσην κάποιες περιπτώσεις οι οποίες επείγουν (όπως μετακόμιση στην επαρχία - εξωτερικό, απουσία για μεγάλο διάστημα ή άλλες). Ποια ACS?? εδω διαβασα οτι εγιναν και κατα ιδιαν παραδοσεις ...εν πας περιπτωσει καποιος εδω δεν κανει σωστα την δουλεια του γιατι καπνος χωρις φωτια δεν γινεται και μην θεωρητε οτι εχουμε καποιον λογο να προσβαλουμε κανεναν!! Στη λήξη των παραδόσεων των προϊόντων, θα καλέσουμε όλους τους αγοραστές να μας αξιολογήσουν, ώστε να μπορέσουμε να βελτιώσουμε όλα τα μελανά σημεία. Η καταληκτική ημερομηνία παράδοσης όλων των τηλεοράσεων βάση των όρων της προσφοράς είναι 24/02/2012. Μπορείτε την 25η Φεβρουαρίου να μας κατηγορήσετε για καθυστερήσεις, καθώς θα έχετε απόλυτο δίκιο. Ευχαριστώ, Μαίρη Φιλικοτατα Αργυρης Ποτος
Salvation81 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2012 Εγω θα μεινω περισσοτερο στο θεμα των αποστολων....Σχεδον 1 μηνας για αποστολη προιοντος σε μια αγορα (τηλεορασεων) που οι τιμες πεφτουν μερα με την μερα ? Και φυσικα αν παραδοθουν ολες ως τοτε αφου περα απο τους "μονοημερους" λογαριασμους που ανοιχτηκαν για να ενημερωσουν οτι τους παραδωθηκε η τηλεοραση μονο 2 ατομα στα 13-14 (δεν θυμαμαι ακριβη αριθμο) την εχουν παραλαβει. Χωρια το θεμα με την Panasonic και χωρια το οτι η σειρα παραγγελιων εχει μπλεχτει περα απο καθε φαντασια....
moufas83 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2012 εγω παρελαβα σημερα το μεσημερι . θα θελα να ευχαριστησω την κυρια πρεβεζανου για την εως τωρα συνεργασια. λιγη υπομονη παιδια και μεσα στην εβδομαδα θα εχουν παραλαβει και οι τελευταιοι
Spyros7 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2012 Έχετε πάρει tv σε τιμή πιο χαμηλή από τη Γερμανική αγορά, πολύ χαμηλότερη από τη φτηνότερη τιμή στην Ελλάδα και κάποιοι γρινιάζετε εδώ και τόσες σελίδες για το χρόνο παραλαβής και ποιός θα παραλάβει πρώτος. Αποδείχθηκε ότι το μαγαζί υπάρχει και θα παραλάβετε. Κράξατε διακιολογημένα για την έλειψη ενημέρωσης και το μαγαζί σας απαντάει μέσα από το φορουμ. Για το χρόνο παραλαβής είσασταν ενήμεροι από την αρχή και τη σειρά προτεραιότητας απλά δεν μπορείτε να την ελέγξετε γιατί δεν έχετε τα στοιχεία. Μπορείτε ακόμα (απ' ότι φαίνεται) να ακυρώσετε ή να πουλήσετε το κουπόνι σας σε άτομα εδώ μέσα που έχουν ενδιαφερθεί και δεν πρόλαβαν. Αλλιώς προτείνω να μετονομαστεί το θρέντ σε "θρεντ εκτόνωσης του κάθε πικραμένου" και να μεταφερθεί στην ενότητα "μπλα μπλα"
Themos3 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2012 +1 στο να μεταφερθει η' να κλειδωθει και να ανοιξει οταν παρελθουν οι τελικες ημερομηνιες που ειπε η διδα απ το καταστημα...Βαρεθηκα να το βλεπω να φιγουραρει πρωτο πρωτο συνεχεια συμπληρωνοντας 1000αδες views.Καλυτερη διαφημιση απ αυτην δε γινοταν να ζητησει το καταστημα αφου αν οντως παραδωσει στο τελος θα μας εχει κανει να ασχολουμαστε μαζι του κανα μηνα απ το πουθενα....
eliassot Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2012 Εγώ πάντως ούτε τηλεόραση έχω λάβει ακόμη, ούτε ενημερωτικό μέιλ με τον αριθμό αποστολής κι αν δουλεύουν τέτοια ώρα μάλλον κάτι δεν πάει καλά με το επιχειρησιακό μοντέλο της εταιρείας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις