ErrorWebIS Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2012 Καλημέρα σας. Δεν πρόκειται ν' απαντήσω σήμερα ούτε όμορφα, ούτε δήθεν επαγγελματικά. Θ' απαντήσω χύμα ως Μαίρη, όπως χύμα λέτε ό,τι θέλετε εδώ μέσα & έχετε πάρει και πολύ φόρα. Αρχικά αμφισβητείτε την υπόσταση της εταιρείας - παρέχω στοιχεία. Μετά ακούμε πως μας ανήκουν τα ανοίκιαστα καταστήματα στην πολυκατοικία που έχουμε τα γραφεία μας και πως έχουμε εξαφανιστεί- εξηγούμε πως είμαστε στον 1ο όροφο και πως δεν είμαστε φυσικό κατάστημα. (Σε λίγο καιρό που θα τρέξουμε το project Roadtrip θα μας πείτε πως δεν έχουμε... βενζινάδικο!!!!!) Μετά μας κατηγορούν πως δε δίνουμε αποδείξεις - απαντάμε και σε αυτό ( http://inthebox.gr/index.php/about-inthebox) Συνεχίζετε με θεωρίες περί βαλτών σχετικά με τις παραλαβές των τηλεοράσεων - Δε θα το σχολιάσω γιατί δεν ξέρω αν πρέπει να κλάψω ή να γελάσω. Μπορούν όσοι παρέλεβαν να σας αποστείλουν το κουπόνι τους από τη Goldendeals αλλά ειλικρινά όχι απλά δε θέλω να το κάνουν, αλλά να μην κάνουν καν τον κόπο να γράψουν πως παρέλαβαν, έτσι για να δω μέχρι πού θα φτάσει όλο αυτό. Το άτοπο της υπόθεσης είναι εμφανές. Ξεκίνησαν 2-3 μία θεωρία περί απάτης και το θέμα έχει πάρει τόσο μεγάλες διαστάσεις που σπάνε τα τηλέφωνα στη Goldendeals και σ' εμάς όχι για ημερομηνία αποστολής της τηλεόρασης, αλλά για επιβεβαίωση πως ισχύει! Παρ ότι εξ' αρχής ανακοίνωσα το πώς σκέφτηκα αυτή την προσφορά (http://inthebox.gr/index.php/megales-ekptwseis), σας πέρασε εντελώς αδιάφορο. Και γιατί άλλωστε να το σκεφτείτε ε; Ήταν περίπλοκο ε; Πέρα από εκεί, επειδή πολλά άκουσα και δεν έχω και τρελλή υπομονή, παρακαλώ όσοι αμφισβητούν την προσφορά να μας κάνουν τη χάρη να ακυρώσουν ΑΜΕΣΑ και να μας αφήσουν να κάνουμε τη δουλειά μας με ηρεμία, γιατί το μόνο που έχουν καταφέρει μέχρι τώρα είναι στην αρχή πολλά νεύρα και μετά απλά γέλιο. Πέρα από αυτό να ευχαριστήσω πραγματικά όλους τους λογικούς ανθρώπους που κάνουν τον κόπο και να διαβάσουν όσα γράφουμε και δεν παρασύρονται από τον πανικό. Το InTheBox το αγαπάω ως project, ψάχνω υπερβολικά πολύ να βρω τιμές χαμηλές και δε θ' αφήσω κανέναν να μου το χαλάσει. Απ τον 1ο μήνα λειτουργίας μας έχουμε αποκτήσει μόνιμους πελάτες που όχι απλά αγοράζουν ό,τι προβάλουμε αλλά μας ζητάνε να βρούμε φτηνά προϊόντα για αυτούς. Και ναι, φυσικά έχουμε και δυσαρεστημένους πελάτες σε ποσοστό 8,5% εκτελεσμένων παραγγελιών λόγω καθυστερήσεων προμηθευτών και δουλεύουμε να το τελειοποιήσουμε και αυτό. Και κλείνοντας, προσκαλώ όλους όσους θέλουν, να πιούμε έναν καφέ από κοντά την ερχόμενη εβδομάδα που θα εγκαινιάσουμε τα νέα μας γραφεία στον Άλιμο (σας προλαβαίνω γιατί θα πείτε πως εξαφανιστήκαμε από Ηλιούπολη). Θα ενημερώσουμε για την ώρα και για το μενού το οποίο θα περιλαμβάνει πολλά πολλά σφηνάκια (γιατί τα χρειαζόμαστε σίγουρα). Ευχαριστώ, Μαίρη
Salvation81 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2012 Καλημέρα σας. Δεν πρόκειται ν' απαντήσω σήμερα ούτε όμορφα, ούτε δήθεν επαγγελματικά. Θ' απαντήσω χύμα ως Μαίρη, όπως χύμα λέτε ό,τι θέλετε εδώ μέσα & έχετε πάρει και πολύ φόρα. Αρχικά αμφισβητείτε την υπόσταση της εταιρείας - παρέχω στοιχεία. Μετά ακούμε πως μας ανήκουν τα ανοίκιαστα καταστήματα στην πολυκατοικία που έχουμε τα γραφεία μας και πως έχουμε εξαφανιστεί- εξηγούμε πως είμαστε στον 1ο όροφο και πως δεν είμαστε φυσικό κατάστημα. (Σε λίγο καιρό που θα τρέξουμε το project Roadtrip θα μας πείτε πως δεν έχουμε... βενζινάδικο!!!!!) Μετά μας κατηγορούν πως δε δίνουμε αποδείξεις - απαντάμε και σε αυτό ( http://inthebox.gr/i.../about-inthebox) Συνεχίζετε με θεωρίες περί βαλτών σχετικά με τις παραλαβές των τηλεοράσεων - Δε θα το σχολιάσω γιατί δεν ξέρω αν πρέπει να κλάψω ή να γελάσω. Μπορούν όσοι παρέλεβαν να σας αποστείλουν το κουπόνι τους από τη Goldendeals αλλά ειλικρινά όχι απλά δε θέλω να το κάνουν, αλλά να μην κάνουν καν τον κόπο να γράψουν πως παρέλαβαν, έτσι για να δω μέχρι πού θα φτάσει όλο αυτό. Το άτοπο της υπόθεσης είναι εμφανές. Ξεκίνησαν 2-3 μία θεωρία περί απάτης και το θέμα έχει πάρει τόσο μεγάλες διαστάσεις που σπάνε τα τηλέφωνα στη Goldendeals και σ' εμάς όχι για ημερομηνία αποστολής της τηλεόρασης, αλλά για επιβεβαίωση πως ισχύει! Παρ ότι εξ' αρχής ανακοίνωσα το πώς σκέφτηκα αυτή την προσφορά (http://inthebox.gr/i...gales-ekptwseis), σας πέρασε εντελώς αδιάφορο. Και γιατί άλλωστε να το σκεφτείτε ε; Ήταν περίπλοκο ε; Πέρα από εκεί, επειδή πολλά άκουσα και δεν έχω και τρελλή υπομονή, παρακαλώ όσοι αμφισβητούν την προσφορά να μας κάνουν τη χάρη να ακυρώσουν ΑΜΕΣΑ και να μας αφήσουν να κάνουμε τη δουλειά μας με ηρεμία, γιατί το μόνο που έχουν καταφέρει μέχρι τώρα είναι στην αρχή πολλά νεύρα και μετά απλά γέλιο. Πέρα από αυτό να ευχαριστήσω πραγματικά όλους τους λογικούς ανθρώπους που κάνουν τον κόπο και να διαβάσουν όσα γράφουμε και δεν παρασύρονται από τον πανικό. Το InTheBox το αγαπάω ως project, ψάχνω υπερβολικά πολύ να βρω τιμές χαμηλές και δε θ' αφήσω κανέναν να μου το χαλάσει. Απ τον 1ο μήνα λειτουργίας μας έχουμε αποκτήσει μόνιμους πελάτες που όχι απλά αγοράζουν ό,τι προβάλουμε αλλά μας ζητάνε να βρούμε φτηνά προϊόντα για αυτούς. Και ναι, φυσικά έχουμε και δυσαρεστημένους πελάτες σε ποσοστό 8,5% εκτελεσμένων παραγγελιών λόγω καθυστερήσεων προμηθευτών και δουλεύουμε να το τελειοποιήσουμε και αυτό. Και κλείνοντας, προσκαλώ όλους όσους θέλουν, να πιούμε έναν καφέ από κοντά την ερχόμενη εβδομάδα που θα εγκαινιάσουμε τα νέα μας γραφεία στον Άλιμο (σας προλαβαίνω γιατί θα πείτε πως εξαφανιστήκαμε από Ηλιούπολη). Θα ενημερώσουμε για την ώρα και για το μενού το οποίο θα περιλαμβάνει πολλά πολλά σφηνάκια (γιατί τα χρειαζόμαστε σίγουρα). Ευχαριστώ, Μαίρη Εγω θα μεινω απλα στην υπογραμμισμενη/bold σημειωση οχι επειδη ειναι κατι υπερβολικο αλλα μου καθισε καπως ασχημα καθως οταν καποια εταιρεια θελει να ειναι σωστη τοτε ακομα και το 8.5% των δυσαρεστημενων πελατων (ακουγεται βεβαια καπως αφου εδω απο τους 50 που εκαναν παραγγελιες μεσω του GoldenDeals/InTheBox οι 47 ειναι δυσαρεστημενοι προς το παρον) δεν θα επρεπε να υφισταται καν. Ισως με βαση τα Ελληνικα δεδομενα καποιος που αποφασιζει να κανει εναρξη μιας επιχειρησης (αν και δεν ξερω αν η εναρξη - εδρα ειναι καν στην Ελλαδα) να μην σκεφτεται να κανει το "τελειο" και αρα να μην εχει κανει ολες τις απαραιτητες προετοιμασιες αλλα αυτο θα επρεπε να ισχυει. Απλα παραθετω τις σκεψεις μου και ελπιζω η Κα. Πρεβεζανου να μην τις παρει στραβα.
ErrorWebIS Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2012 Εγω θα μεινω απλα στην υπογραμμισμενη/bold σημειωση οχι επειδη ειναι κατι υπερβολικο αλλα μου καθισε καπως ασχημα καθως οταν καποια εταιρεια θελει να ειναι σωστη τοτε ακομα και το 8.5% των δυσαρεστημενων πελατων (ακουγεται βεβαια καπως αφου εδω απο τους 50 που εκαναν παραγγελιες μεσω του GoldenDeals/InTheBox οι 47 ειναι δυσαρεστημενοι προς το παρον) δεν θα επρεπε να υφισταται καν. Ισως με βαση τα Ελληνικα δεδομενα καποιος που αποφασιζει να κανει εναρξη μιας επιχειρησης (αν και δεν ξερω αν η εναρξη - εδρα ειναι καν στην Ελλαδα) να μην σκεφτεται να κανει το "τελειο" και αρα να μην εχει κανει ολες τις απαραιτητες προετοιμασιες αλλα αυτο θα επρεπε να ισχυει. Απλα παραθετω τις σκεψεις μου και ελπιζω η Κα. Πρεβεζανου να μην τις παρει στραβα. Ποιοί 47 από τους 50 είναι απογοητευμένοι εδώ μέσα; Δεν έχει εκτελεστεί η παραγγελία στο χρόνο που έχει οριστεί και έχουν απογοητευτεί; Μην ακούω τέτοια. Εδώ μέσα είναι το θέατρο του παραλόγου εντελώς. Μέχρι και ανταλλαγή μηνυμάτων γίνεται στο facebook για να επιβεβαιώσουν πως όποιος παρέλαβε είναι όντως πελάτης. Και ναι, όταν ο μέσος όρος των μεγάλων eshops είναι 18,6% με το 42% εξ αυτών να δηλώνουν πως λαμβάνουν ελαττωματικά προϊόντα και το 5% να έχει λάβει περισσότερες από 3 φορές ελαττωματικά προϊόντα , τότε σαφώς είμαι ευχαριστημένη όταν εξυπηρετούμε τόσο μεγάλο πλήθος παραγγελιών ημερησίων (και φυσικά δε μιλάω για τα κουπόνια για τα οποία απαιτείται μία ολοκλήρη διαδικασία ταυτοποίησης - εξαργύρωσης την οποία δε γνωρίζει ο πελάτης και δεν αντιλαμβάνεται.). Εννοείται πως στα Bold πρέπει να μείνεις. Ξέρω τι γράφω Thank you για τις απόψεις. Μ.
makfil Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2012 Και ναι, όταν ο μέσος όρος των μεγάλων eshops είναι 18,6% με το 42% εξ αυτών να δηλώνουν πως λαμβάνουν ελαττωματικά προϊόντα και το 5% να έχει λάβει περισσότερες από 3 φορές ελαττωματικά προϊόντα , τότε σαφώς είμαι ευχαριστημένη όταν εξυπηρετούμε τόσο μεγάλο πλήθος παραγγελιών ημερησίων (και φυσικά δε μιλάω για τα κουπόνια για τα οποία απαιτείται μία ολοκλήρη διαδικασία ταυτοποίησης - εξαργύρωσης την οποία δε γνωρίζει ο πελάτης και δεν αντιλαμβάνεται.). Επειδή η συντριπτική πλειοψηφία των αγοραστών δεν γνωρίζει τη διαδικασία, που ακολουθεί η συμφωνία μεταξύ ενός παρόχου προσφορών (όπως θέλετε να εξελίξετε την επιχείρησή σας) και ενός πωλητού, άνοιξα αυτό το θέμα όταν άρχισαν οι απορίες μας σχετικά με την προσφορά της συγκεκριμένης τηλεόρασης και της φωτογραφικής μηχανής. Θα ήταν χρήσιμο και διαφωτιστικό, για όλους μας, να δίνατε, στο παραπάνω θέμα, μερικές πληροφορίες για τη διαδικασία αυτή, όπως πχ το ποσοστό της προμήθειας που παίρνει ο πάροχος για κάθε πωλούμενο αντικείμενο ή υπηρεσία, τον τρόπο εξασφάλισης των προς πώληση αντικειμένων, από την εγχώρια ή άλλη αγορά, τον τρόπο με τον οποίο εισπράττει ο πωλητής τα χρήματα που έχουν κατατεθεί από τους αγοραστές στον πάροχο κ.α. Οι πληροφορίες αυτές θα βοηθήσουν πολλούς από εμάς να καταλάβουμε τον τρόπο λειτουργίας αυτής της αλυσίδας, ώστε να αποφύγουμε να γράφουμε στο forum τις απορίες που οφείλονται στην άγνοια γιαυτό το μεγάλο θέμα.
scoopmail1 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2012 αυτο ειναι ευχαριστο. αντε να παιρνουμε και εμεις σειρα σιγα σιγα. για πες πρωτες εντυπωσεις απο την tv? εγγυηση σου εδωσαν? αποδειξη? manual στα ελληνικα εχει? Καλημέρα σε όλους! Λοιπόν η TV είναι πολύ καλή! Είχαμε μια παλαιού τύπου Sony 21” και η καινούργια μου φαίνεται απίστευτη! 1) Έχει πανευρωπαϊκή εγγύηση και μετά από τηλεφώνημα στη Samsung Ελλάδας μου είπαν ότι με καλύπτει. 2) Η απόδειξη θα έρθει ηλεκτρονικά όπως αναφέρεται και στο site InTheBox 3) Το χάρτινο manual που έχει στο κουτί είναι στα Αγγλικά αλλά έτσι κι αλλιώς αυτό είναι σύντομο και το μεγάλο με όλες τις οδηγίες είναι σε ηλεκτρονική μορφή στην ίδια την τηλεόραση και είναι στα ελληνικά, καθώς ορίζεις εσύ τη γλώσσα της τηλεόρασης όταν την πρωτοστήνεις. Μια στιγμούλα γιατι εγώ ειμαι λιγο δυσπιστη.Εσύ τη μερα που περιμενες να ερθει η tv πηρες και τηλ στην Πρεβεζάνου, και επιασες και γραμμη; και ποτε πηρες τηλ; αφου το τελευταιο σου μηνημα ηταν στις 15:55. το τηλεφωνικο τους κεντρο ειχε κλεισει απο τις 2. Μηπως scoopmail1 εισαι βαλτος για να μας καθυσηχασεις;Sorry αν ετσι ειναι οπως τα λες απεδειξε μας καπως πως πηρες την tv. πχ πες μας τον αριθμο της acs να ρωτησουμε οτι πραγματι υπηρχε τετοια παραδοση.Sorry που σε πιεζω αλλα αν ειχες την ιδια αγωνια που εχουμε ολοι, βοηθησε μας. Για το αν ειναι καλη, ευγενική ή ψηλή(!) η Πρεβεζανου εμενα δε μου λεει τιποτα! Χμμμμμμ.......... Την ίδια ημέρα σου ήρθε το μήνυμα και την ίδια ημέρα σου ήρθε και η ACS!!!! Χμμμμ......... Ναι, πράγματι ακούγεται απίστευτο ότι έπιασα γραμμή και βγήκε ή ίδια η Κα Πρεβεζάνου! Κι εγώ, όταν απαντήθηκε η γραμμή, κόλλησα και της το είπα, γιατί έπαιρνα για ώρες, είχα βάλει το τηλέφωνο στην ανοιχτή ακρόαση και πάταγα συνεχώς redial. Αν πρόσεξες, στις 15:55 που έγραψα το τελευταίο μήνυμα είχα ήδη πάρει τηλέφωνο. Θα μου επιτρέψετε να πω ότι έχω κι άλλα πράγματα να κάνω στη ζωή μου από το να ελέγχω συνέχεια τα e-mail μου και το status της παραγγελίας μου στο InTheBox αλλά και τι γράφεται εδώ.
Seaman72 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2012 Δε θέλω να αμφισβητήσω κανένα αλλά αν γίνονται παραδόσεις τότε απ ότι φαίνεται δεν τηρείται η προτεραιότητα και συτό είναι πρόβλημα καθώς με αριθμό 000012039 δεν έχω καμία εξέλιξη. Ελπίζω το forum να μη λειτουργεί ώστε να παραλαμβάνει όποιος φωνάζει περισσότερο.
valkyria_gr Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2012 Scoopmail δωσε μας επιτελους τον αριθμο της acs παραγγελιας σου να το διασταυρωσουμε και να τελειωνει αυτη η ιστορια. Και λυπαμαι κυρια Πρεβεζανου αν σας αναστατωνουμε αλλα σε μια εποχη που δεν ειναι αξιοπιστη ουτε η κυβερνηση μας , και εταιρειες κολοσσοι καταρρεουν λογικο ειναι να αμφιβαλλουμε για το καθετι και να προσπαθουμε να περιφρουρησουμε τα λιγοστα χρηματα που παιρνουμε απο τους μισερους μισθους μας. Ευχαριστω
coyote2 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2012 αμα σου δώσει τον αριθμό θα σου δώσει και το σπίτι του. δε νομίζω ότι γίνεται
Salvation81 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2012 αμα σου δώσει τον αριθμό θα σου δώσει και το σπίτι του. δε νομίζω ότι γίνεται Ο αριθμος αποστολης ειναι αρκετος απλα για καποιον να παρει και να ρωτησει α) αν υπαρχει τετοιος αριθμος β) αν εγινε η αποστολη μια συγκεκριμενη ημερομηνια γ) αν ο αποστολεας ηταν το InTheBox πχ. Διευθυνση και στοιχεια παραληπτη ειναι απορρητα.
coyote2 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2012 Ο αριθμος αποστολης ειναι αρκετος απλα για καποιον να παρει και να ρωτησει α) αν υπαρχει τετοιος αριθμος β) αν εγινε η αποστολη μια συγκεκριμενη ημερομηνια γ) αν ο αποστολεας ηταν το InTheBox πχ. Διευθυνση και στοιχεια παραληπτη ειναι απορρητα. σου λενε κι άλλα αυτοί γι αυτό τους έχουν ρημάξει στα πρόστιμα. Προσωπικά λυπάμαι αλλά δε θα σου το έδινα (αν και δεν είμαι σε αυτό το thread)
papars Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2012 Γιατί δεν τον βάζεις στο http://www.acscourier.gr ;
makfil Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2012 Με τα τελευταία posts, πολλοί ζητούν επίμονα από τον scoopmail1 να τους δώσει τον αριθμό παραγγελίας της ACS για να ελέγξουν αυτοί οι ίδιοι (!!!) εάν λέει αλήθεια ή όχι στο θέμα της παραλαβής της τηλεόρασης (!!!). Πέρα από το γεγονός ότι το ζητούμενο στοιχείο αλλά και όλη η διαδικασία της "επαλήθευσης" ξεπερνάει τα όρια της ανωνυμίας που είναι το βασικό συστατικό ενός forum, όπως και το συγκεκριμένο που μας φιλοξενεί, νομίζω ότι, στο συγκεκριμένο θέμα,οι μεν αγοραστές της τηλεόρασης εκφράζουν ένα δικαιολογημένο άγχος για τα χρήματα που έδωσαν και για την παραλαβή της, οι δε υπόλοιποι συμμετέχοντες στη συζήτηση δεν εκτιμούν σωστά τα πραγματικά δεδομένα, ώστε να καταλήγουν σε τεκμηριωμένα συμπεράσματα. Διερωτώμαι εάν όλοι όσοι αμφισβητούν ειδικά τον scoopmail1 (γιατί όχι και την Stalitsa7 ; ) και του ζητούν να δώσει στοιχεία της παραλαβής από την ACS, θα έδιναν αυτά τα στοιχεία σε οποιονδήποτε άγνωστο και ανώνυμο, μέσα σε ένα forum. Είμαι βέβαιος, πως όχι. Είχα την υπομονή να ξαναδιαβάσω τις 18 σελίδες αυτού του θέματος, για να καταγράψω εκείνους που αποδεδειγμένα παρήγγειλαν την τηλεόραση, και διαπίστωσα ότι δήλωσαν την αγορά της 8 άτομα (eXrhosts, Stalitsa7/ 1504, m.a.r.i.o.s, maomao/1435, seaman72/12039, moufas83/1579, scoopmail1/1308, THOMAS23/1404) και 1 ακόμη (aris_rey) χωρίς επιβεβαίωση. Από τα 9 αυτά άτομα, που είναι μέλη του forum και δήλωσαν την αγορά, στο σύνολο των 375 αγοραστών, παρέλαβαν, μέχρι τώρα, τηλεοράσεις 2 άτομα και ήδη έχουν καταγράψει τις εντυπώσεις τους από τη συναλλαγή και την τηλεόραση. Πιστεύω ότι πρέπει να έχουμε υπομονή, λίγες μέρες ακόμη, για να δούμε και τις παραδόσεις στους υπόλοιπους 7, δεδομένου ότι οι συγκεκριμένοι 9 αποτελούν πολύ μικρό ποσοστό (2,4%) επί του συνόλου των 375 αγοραστών της συγκεκριμένης προσφοράς.
moufas83 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2012 εγω παιρνω συνεχεια τηλεφωνο απο το πρωι και ειναι κατεβασμενο. τι να κανω? η προθεσμια για ακυρωση ποτε ληγει?
Salvation81 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2012 Με τα τελευταία posts, πολλοί ζητούν επίμονα από τον scoopmail1 να τους δώσει τον αριθμό παραγγελίας της ACS για να ελέγξουν αυτοί οι ίδιοι (!!!) εάν λέει αλήθεια ή όχι στο θέμα της παραλαβής της τηλεόρασης (!!!). Πέρα από το γεγονός ότι το ζητούμενο στοιχείο αλλά και όλη η διαδικασία της "επαλήθευσης" ξεπερνάει τα όρια της ανωνυμίας που είναι το βασικό συστατικό ενός forum, όπως και το συγκεκριμένο που μας φιλοξενεί, νομίζω ότι, στο συγκεκριμένο θέμα,οι μεν αγοραστές της τηλεόρασης εκφράζουν ένα δικαιολογημένο άγχος για τα χρήματα που έδωσαν και για την παραλαβή της, οι δε υπόλοιποι συμμετέχοντες στη συζήτηση δεν εκτιμούν σωστά τα πραγματικά δεδομένα, ώστε να καταλήγουν σε τεκμηριωμένα συμπεράσματα. Διερωτώμαι εάν όλοι όσοι αμφισβητούν ειδικά τον scoopmail1 (γιατί όχι και την Stalitsa7 ; ) και του ζητούν να δώσει στοιχεία της παραλαβής από την ACS, θα έδιναν αυτά τα στοιχεία σε οποιονδήποτε άγνωστο και ανώνυμο, μέσα σε ένα forum. Είμαι βέβαιος, πως όχι. Είχα την υπομονή να ξαναδιαβάσω τις 18 σελίδες αυτού του θέματος, για να καταγράψω εκείνους που αποδεδειγμένα παρήγγειλαν την τηλεόραση, και διαπίστωσα ότι δήλωσαν την αγορά της 8 άτομα (eXrhosts, Stalitsa7/ 1504, m.a.r.i.o.s, maomao/1435, seaman72/12039, moufas83/1579, scoopmail1/1308, THOMAS23/1404) και 1 ακόμη (aris_rey) χωρίς επιβεβαίωση. Από τα 9 αυτά άτομα, που είναι μέλη του forum και δήλωσαν την αγορά, στο σύνολο των 375 αγοραστών, παρέλαβαν, μέχρι τώρα, τηλεοράσεις 2 άτομα και ήδη έχουν καταγράψει τις εντυπώσεις τους από τη συναλλαγή και την τηλεόραση. Πιστεύω ότι πρέπει να έχουμε υπομονή, λίγες μέρες ακόμη, για να δούμε και τις παραδόσεις στους υπόλοιπους 7, δεδομένου ότι οι συγκεκριμένοι 9 αποτελούν πολύ μικρό ποσοστό (2,4%) επί του συνόλου των 375 αγοραστών της συγκεκριμένης προσφοράς. Σε βρισκω λιγο λαθος φιλε μου...Μην κοιτας το συνολο των αγοραστων οταν κανεις μια συγκριση, κοιτα το συνολο των αγοραστων ανα συγκεκριμενο φορα που μπορεις εσυ ο ιδιος να μετρησεις.....Λογικο ειναι και οι 375 να μην βρισκονται εδω μεσα..... Οταν εδω απο τους 9 εχουν παραλαβει μονο οι 2 μιλαμε για ενα 25%.....Βαλε και οσους παραγγειλαν την Panasonic απο το αλλο thread και θα δεις πως συνολικα περισσοτερο απο το 90% απο τα μελη του Insomnia που εχουν παραγγειλει κατι απο το goldendeals/inthebox δεν το εχουν παραλαβει ακομα.
makfil Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2012 Σε βρισκω λιγο λαθος φιλε μου...Μην κοιτας το συνολο των αγοραστων οταν κανεις μια συγκριση, κοιτα το συνολο των αγοραστων ανα συγκεκριμενο φορα που μπορεις εσυ ο ιδιος να μετρησεις.....Λογικο ειναι και οι 375 να μην βρισκονται εδω μεσα..... Οταν εδω απο τους 9 εχουν παραλαβει μονο οι 2 μιλαμε για ενα 25%.....Βαλε και οσους παραγγειλαν την Panasonic απο το αλλο thread και θα δεις πως συνολικα περισσοτερο απο το 90% απο τα μελη του Insomnia που εχουν παραγγειλει κατι απο το goldendeals/inthebox δεν το εχουν παραλαβει ακομα. Βιάστηκες, ως συνήθως, και δεν κατάλαβες το συμπέρασμα όλων των στοιχείων που παρέθεσα. Οι 9 αποτελούν ένα πολύ μικρό υποσύνολο από τους 375 που έχει υποχρέωση να αντιμετωπίσει, με αποστολές, η συγκεκριμένη επιχείρηση. Εκτός της εξαίρεσης της Stalitsa, για διάφορους, επικοινωνιακούς, κυρίως, λόγους, δεν βλέπω τον ιδιαίτερο λόγο, για τον οποίο θα έπρεπε η συγκεκριμένη επιχείρηση να "ικανοποιήσει", κατ' εξαίρεση, συνολικά ΚΑΙ τους 9 αγοραστές αυτού του forum. Για το λόγο αυτό, έγραψα ότι πρέπει να κάνουν υπομονή όσοι αγωνιούν για την παραλαβή της τηλεόρασης. Άλλωστε, εσύ δεν έχεις αυτή την αγωνία ...
Προτεινόμενες αναρτήσεις