sxe13 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2012 Καλημέρα σε όλους, Παρακολουθώ το θέμα από την αρχή γιατί έχω παραγγείλει και εγώ την τηλεόραση από τις 28/1. Μέχρι τώρα διαβάζοντας το θέμα υπήρχε κάποια υπομονή βλέποντας ότι αν και αργά οι παραγγελίες αποστέλνονται στους αγοραστές. Εγώ είχα λάβει αριθμό αποστολής από την ACS για σήμερα 18/02 και μέσω του site της ACS έβλεπα ότι η τηλεόραση θα παραδοθεί τη δευτέρα. Βάζοντας ξανά τον κωδικό σήμερα στο site της Acs βλέπω ότι η παραγγελία μου έχει εξαφανιστεί. Μετά από επικοινωνία με την ACS μου λένε ότι η παραγγελία/παράδοση έχει ακυρωθεί από τον αποστολέα στην Ηλιούπολη. Παίρνω στο Inthebox αλλά η μόνη απάντηση είναι ένα ηχογραφημένο μήνυμα! υπάρχει κάποιος άλλος που είχε αποστολή για 18/02, να δούμε μήπως έχουν ακυρωθεί γενικά οι αποστολές ή είναι μόνο η δικιά μου..
giannis_isavella Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2012 Καλημέρα σε όλους, Παρακολουθώ το θέμα από την αρχή γιατί έχω παραγγείλει και εγώ την τηλεόραση από τις 28/1. Μέχρι τώρα διαβάζοντας το θέμα υπήρχε κάποια υπομονή βλέποντας ότι αν και αργά οι παραγγελίες αποστέλνονται στους αγοραστές. Εγώ είχα λάβει αριθμό αποστολής από την ACS για σήμερα 18/02 και μέσω του site της ACS έβλεπα ότι η τηλεόραση θα παραδοθεί τη δευτέρα. Βάζοντας ξανά τον κωδικό σήμερα στο site της Acs βλέπω ότι η παραγγελία μου έχει εξαφανιστεί. Μετά από επικοινωνία με την ACS μου λένε ότι η παραγγελία/παράδοση έχει ακυρωθεί από τον αποστολέα στην Ηλιούπολη. Παίρνω στο Inthebox αλλά η μόνη απάντηση είναι ένα ηχογραφημένο μήνυμα! υπάρχει κάποιος άλλος που είχε αποστολή για 18/02, να δούμε μήπως έχουν ακυρωθεί γενικά οι αποστολές ή είναι μόνο η δικιά μου.. οπααααααααα...αρχιζουν τα οργανα σιγα σιγα...κι εμενα το ιδιο μου εβγαλε μολις... για να δουμε,θα εχουμε καμμια επισημη τοποθετηση?
makfil Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2012 Καλημέρα σε όλους, Παρακολουθώ το θέμα από την αρχή γιατί έχω παραγγείλει και εγώ την τηλεόραση από τις 28/1. Μέχρι τώρα διαβάζοντας το θέμα υπήρχε κάποια υπομονή βλέποντας ότι αν και αργά οι παραγγελίες αποστέλνονται στους αγοραστές. Εγώ είχα λάβει αριθμό αποστολής από την ACS για σήμερα 18/02 και μέσω του site της ACS έβλεπα ότι η τηλεόραση θα παραδοθεί τη δευτέρα. Βάζοντας ξανά τον κωδικό σήμερα στο site της Acs βλέπω ότι η παραγγελία μου έχει εξαφανιστεί. Μετά από επικοινωνία με την ACS μου λένε ότι η παραγγελία/παράδοση έχει ακυρωθεί από τον αποστολέα στην Ηλιούπολη. Παίρνω στο Inthebox αλλά η μόνη απάντηση είναι ένα ηχογραφημένο μήνυμα! υπάρχει κάποιος άλλος που είχε αποστολή για 18/02, να δούμε μήπως έχουν ακυρωθεί γενικά οι αποστολές ή είναι μόνο η δικιά μου.. Οι παραδόσεις, σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν δώσει οι αγοραστές, έχουν καταχωριστεί στο post #464 στη σελίδα 47. Από τα στοιχεία αυτά προκύπτει ότι είχαν προγραμματιστεί για σήμερα παραδόσεις στους rufianos (1474), kkaras78 (1497), a400 (1501) και για τις προηγούμενες μέρες, χωρίς να έχουν παραδοθεί όμως, στους apotos (1397), valkyria_gr (1509), loupi (1709), m.a.r.i.o.s (1742). Δηλαδή, οι παραδόσεις που είχαν προγραμματιστεί για Τρίτη 15/2 και έπειτα δεν έχουν εκτελεστεί, για διάφορους λόγους, αποκλειστικά και μόνον με ευθύνη του καταστήματος πώλησης. Το πρόβλημα στις παραδόσεις αρχίζει και παίρνει διαστάσεις και δεν ξέρω εάν μέσα στην επόμενη βδομάδα, που είναι και η τελευταία, σύμφωνα με το κατάστημα πώλησης, θα μπορέσουν να παραδοθούν, τουλάχιστον στα μέλη αυτού του forum, γιατί δεν γνωρίζουμε τι γίνεται με τους "απ' έξω", όλες οι τηλεοράσεις στους 19 υπόλοιπους αγοραστές και στον sxe13 που γράφτηκε μέλος σήμερα. Ενώ οι ανησυχίες, για το χρόνο παράδοσης, φαίνεται να έχουν βάση, η κ. Πρεβεζάνου δεν έχει δώσει εξηγήσεις στο forum, από την Πέμπτη στις 11.32 !!!. ΟΚ βαλε στη διαδικασια οπου "ληψη χρηματων απο deal site" τη φραση "συναλλαγη με deal site" . Πρακτικα δε νομιζω οτι αλλαζει κατι. Γνωριζω οτι τα deal sites εχουν προμηθεια (προφανως) αλλα αυτο που ηθελα να τονισω ειναι οτι ειναι αλλος ενας παραγοντας που μπορει να σημαινει εξτρα καθυστερηση για τον χ-ψ λογο. Που παραπληροφορω ομως? Το οτι οι παραγγελιες γινονται απο το εξωτερικο ειναι προφανες (αραγε εχουν ελληνικα manual?). Αν εχεις δουλεψει σε μαγαζι ηλεκτρονικων που δεν ειναι παραρτημα καποιας μεγαλης αλυσιδας τοτε σιγουρα θα εχεις κανει παραγγελια απο εξωτερικο. Ποσο καιρο κανουν να ερθουν τα πραγματα? Η μεταφορα -για να συμφερει η παραγγελια- θα γιενι οδικως απο καποια εταιρεια . Σκεψου τωρα να εχεις ενα καρο 32αρες να μεταφερεις. Θα παλεψεις να βρεις το φθηνοτερο μεταφορεα ωστε να εχεις κερδος με οτι κοστος σημαιενι αυτο σε χρονο. Έλεγα να μην συνεχίσω να σου επισημαίνω την ασχετοσύνη σου με το θέμα, αλλά συνεχίζεις να προκαλείς. Αφού σου απέδειξα, με στοιχεία, την "πατάτα" που έγραψες, αφενός προσπαθείς να την δικαιολογήσεις με φτηνά και αστήρικτα επιχειρήματα, όπως αυτά που γράφεις στην πρώτη παράγραφο αφετέρου προσπαθείς να γυρίσεις την κουβέντα σε άσχετο θέμα, όπως οι μεταφορές εμπορευμάτων από το εξωτερικό κλπ. Το βασικό θέμα της παραπληροφόρησης που προσπάθησες, ανεπιτυχώς, να περάσεις είναι ότι στις προσφορές αυτού του είδους, και, επομένως, και στη συγκεκριμένη περίπτωση, ο πωλητής εισπράττει τα χρήματα από τους αγοραστές και, στη συνέχεια, πληρώνει τον προμηθευτή του, για να στείλει αυτός το εμπόρευμα στον πωλητή, οπότε παρουσιάζεται καθυστέρηση στις παραδόσεις . Τέλος, στο θέμα αυτό, έχουμε άλλα θέματα, πολύ σοβαρότερα, να ασχοληθούμε.
kostis6844 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2012 Ακριβώς το ίδιο και με εμένα που ήμουν για 18/02...
Salvation81 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2012 Ηρεμηστε, στον αλλο αντι για Panasonic καμερα του εστειλαν Παγακια για ουισκι....Σε ολους εσας που περιμενατε την τηλεοραση μπορει να σας ειχαν στειλει το μπουκαλι με το ουισκι και γιαυτο να ακυρωσαν ολες τις παραγγελιες..... Ας κανουμε και λιγη πλακα γιατι ειναι τραγικα τα πραγματα.
paylidis Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2012 Ηρεμηστε, στον αλλο αντι για Panasonic καμερα του εστειλαν Παγακια για ουισκι....Σε ολους εσας που περιμενατε την τηλεοραση μπορει να σας ειχαν στειλει το μπουκαλι με το ουισκι και γιαυτο να ακυρωσαν ολες τις παραγγελιες..... Ας κανουμε και λιγη πλακα γιατι ειναι τραγικα τα πραγματα. Αλκοολικούς θα σας κάνει η κυρα μαιρη...
kaizer690 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2012 Παιδια ισως δεν πρεπει να ανησυχουμε γιατι αρχισαν οι παραλαβες.http://www.insomnia.gr βιαζομαι και εγω να την παραλαβω διοτι οι γονεις μου ειναι χωρις TV 2 μηνες και τους εχω παει μια 14΅αρα αλλα δεν μπορουν να δουν.Ασ κανοουμε λιγη υπομονη.Μην παθουμε και κανενα εγκεφαλικο για 400 ευρο.Αλλοστε αυτο που μας περιμενη αυριο θα ειναι απο τα απιστευτα για την υπολυπη ζωη μας.ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ. Απάντηση · · 7 Φεβρουάριος στις 2:01 μ.μ. Κυρια Μαιρη αυτο το μυνημα το εγραψα στο inthebox,και εχθες το πρωι σας εστειλα νεο e-mail στην σελιδα του καταστηματος.Εαν προκειται να αλαξουν οι ημερομηνιες παρακαλω ειδοποιηστεμε για τους λογους που σας γραφω στο μηνημα που σας εστειλα.(Δεν μπορω να τους παλεψω αλλο).
kkaras78 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2012 Και οι δύο (2) αριθμοί φορτωτικής της ACS που μου έστειλαν με email, για την φωτογραφική και για την τηλεόραση, έχουν ακυρωθεί...
dimikro Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2012 Σας καλησπερίζω, είμαι νέο μέλος. Έγραψα και στο θέμα για τη LUMIX, αλλά ενημερώνω και εδώ μιας που έχει πιο πολλές συμμετοχές. Έχω αγοράσει και εγώ κουπόνι απο το Crazydeals για τη lumix. Το κουπόνι αγοράστηκε από το CRAZYDEALS στις 27/01/2012. Σχετική αίτηση αγοράς με τον κωδικό του κουπονιού από το κατάστημα INTHEBOX έγινε στις 29/01/2012 . Σύμφωνα με την αρχική πληροφόρηση από Inthebox η φωτογραφική μηχανή θα έπρεπε να παραδοθεί στις 15/02. Αυτό δε συνέβη και η ενημερώθηκα τηλεφωνικά ότι η παράδοση θα γινόταν στις 16/02. Ούτε όμως τότε έγινε η παράδοση. Αντίστοιχα για αυτό το πρόβλημα η υπεύθυνη του ΙΝΤΗΕΒΟΧ επικαλέστηκε πρόβλημα με την παράδοση από τη μεταφορική εταιρεία ότι έγινε κάπου αλλού η παράδοση. Τέλος κλείστηκε νέο ραντεβού για την παράδοση για σήμερα 18/02. Προφανώς ούτε σήμερα έγινε κάποια παράδοση. Αναμένω και ανυσυχώ.
fipap33 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2012 Μολις επικοινώνησα με ACS και μου είπαν ότι ο αριθμός αποστολής που μου δώσαν από το inthebox είναι λανθασμένος!!!!
ErrorWebIS Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2012 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα σε όλους. Δημιουργήθηκε ένα σοβαρό πρόβλημα τις τελευταίες ημέρες με το μηχανογραφικό μας σύστημα του ACS Connect. Ο λόγος που βλέπετε ακυρωμένους τους κωδικούς της ACS, είναι επειδή αναγκαζόμαστε λόγω του προβλήματος, να επανεκδόσουμε νέους διότι οι παλιοί έπρεπε να διαγραφούν από το σύστημα. Όσοι είχαν λάβει κωδικό αποστολής της παραγγελίας για 15,16,17 & 18 /02, θα λάβουν τα προϊόντα τους μέχρι και την Τετάρτη. Αν μέχρι και την Τετάρτη, δεν έχει παραδώσει η ACS στο χώρο σας ή δεν έχει αφήσει σημείωμα μη εύρεσης παραλήπτη για την παραλαβή του δέματος, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να το αποστείλουμε με αυθημερόν παράδοση εντός λεκανοπεδίου. Μας συγχωρείτε για την ταλαιπωρία αυτή. Με εκτίμηση, Μ. Πρεβεζάνου Επειδή υπήρξε ξανά μία σύγχυση σχετικά με το πρόβλημα μας με το ACS Connect, να το διευκρινήσω. Το πρόβλημα δημιουργήθηκε από λάθος δικό μας και όχι της ACS, με την οποία έχουμε μία μόνιμη και εξαιρετική συνεργασία. Η μαζική καταχώρηση κουπονιών στο σύστημα (που βρίσκεται εγκατεστημένο σε υπολογιστή μας), και η εκτύπωση λιστών παραλαβής πριν την επιτρεπόμενη από το σύστημα ημερομηνία, δημιούργησε μεγάλο πρόβλημα καθώς οι λίστες παραλαβής πρέπει να εκτυπώνονται μόνο την ημερομηνία παραλαβής. Σε αλλαγές - τροποποιήσεις διπλο-αποστολών ή διευθύνσεων δεν μπορούσαμε να επέμβουμε και δημιουργήθηκε πρόβλημα στο σύστημα της ACS. Προσπαθήσαμε για επίλυσή του, αλλά ο πιο σωστός τρόπος ήταν να δημιουργηθούν οι ετικέτες εξ' αρχής και να διαγραφούν οι καταχωρήσεις από το σύστημα. Επίσης, μετά την εκτύπωση των λιστών παραλαβής, δημιουργήθηκε πρόβλημα στα τοπικά καταστήματα από πελάτες οι οποίοι δεν είναι εξοικιωμένοι με το σύστημα αποστολής - παραλαβής, και θεωρούσαν την ημερομηνία που έλαβαν, ως ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος και όχι αποστολής του, παρ' όλο που το αναφέραμε. Το πρόβλημα μας αναφέρθηκε από την ACS στις 14/02 και προσπαθούσαμε να βρούμε μία άλλη λύση από να ξανα καταχωρήσουμε όλες τις παραγγελίες από την αρχή, αλλά τελικώς δεν ήταν εφικτό. Επεξ/σία 18 Φεβρουαρίου 2012 από ErrorWebIS
Zandim Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2012 Έλεγα να μην συνεχίσω να σου επισημαίνω την ασχετοσύνη σου με το θέμα, αλλά συνεχίζεις να προκαλείς. Αφού σου απέδειξα, με στοιχεία, την "πατάτα" που έγραψες, αφενός προσπαθείς να την δικαιολογήσεις με φτηνά και αστήρικτα επιχειρήματα, όπως αυτά που γράφεις στην πρώτη παράγραφο αφετέρου προσπαθείς να γυρίσεις την κουβέντα σε άσχετο θέμα, όπως οι μεταφορές εμπορευμάτων από το εξωτερικό κλπ. Το βασικό θέμα της παραπληροφόρησης που προσπάθησες, ανεπιτυχώς, να περάσεις είναι ότι στις προσφορές αυτού του είδους, και, επομένως, και στη συγκεκριμένη περίπτωση, ο πωλητής εισπράττει τα χρήματα από τους αγοραστές και, στη συνέχεια, πληρώνει τον προμηθευτή του, για να στείλει αυτός το εμπόρευμα στον πωλητή, οπότε παρουσιάζεται καθυστέρηση στις παραδόσεις . Τέλος, στο θέμα αυτό, έχουμε άλλα θέματα, πολύ σοβαρότερα, να ασχοληθούμε. για πες ποια ειναι η σωστη πορεια
fipap33 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2012 From: Kostas Ntinoulis Sent: Friday, February 03, 2012 9:08 PM To: [email protected] Subject: Παραγγελία Kostas Ntinoulis 3 Φεβ προς info Πότε υπολογίζετε να παραλάβω την 3D Samsung που αγόρασα μέσω Goldendeals; Σας ευχαριστώ, Κώστας Ντινούλης InTheBox.gr [email protected] 7 Φεβ (Πριν από11 ημέρες) προς Εμένα Καλημέρα σας. Από την ημερομηνία παραγγελίας από το inthebox.gr, υπολογίστε 10-12 εργάσιμες. Σας ευχαριστούμε θερμά! Με εκτίμηση, Η ομάδα του InTheBox Γραφεία: Λεωφ. Εθνάρχου Μακαρίου 13, Ηλιούπολη, 16341 (1ος όροφος) Τ: 2109702184 – 2109928193 F: 2118001206 E: [email protected] W: www.inthebox.gr Η εταιρία γνωρίζει πότε έγινε η παραγγελία μου. Περιμένω άμεση και γραπτή απάντηση. Όλα τα στοιχεία είναι στη διάθεση του δικηγόρου μου πλέον. Είναι η δεύτερη φορά που αθετούν τον προγραμματισμό τους απέναντί μου.
Salvation81 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2012 Καλησπέρα σε όλους. Δημιουργήθηκε ένα σοβαρό πρόβλημα τις τελευταίες ημέρες με το μηχανογραφικό σύστημα του ACS Connect. Ο λόγος που βλέπετε ακυρωμένους τους κωδικούς της ACS, είναι επειδή αναγκαζόμαστε λόγω του προβλήματος, να επανεκδόσουμε νέους διότι οι παλιοί έπρεπε να διαγραφούν από το σύστημα. Όσοι είχαν λάβει κωδικό αποστολής της παραγγελίας για 15,16,17 & 18 /02, θα λάβουν τα προϊόντα τους μέχρι και την Τετάρτη. Αν μέχρι και την Τετάρτη, δεν έχει παραδώσει η ACS στο χώρο σας ή δεν έχει αφήσει σημείωμα μη εύρεσης παραλήπτη για την παραλαβή του δέματος, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να το αποστείλουμε με αυθημερόν παράδοση εντός λεκανοπεδίου. Μας συγχωρείτε για την ταλαιπωρία αυτή, ευχόμαστε να έχει επιλυθεί το μηχανογραφικό πρόβλημα έως τη Δευτέρα ώστε να μην υπάρξει καμία άλλη καθυστέρηση στην αποστολή των προϊόντων. Με εκτίμηση, Μ. Πρεβεζάνου Ελπιζω αυτα που "μαυρισα" να μην ειναι ενα prelude για περισσοτερες καθυστερησεις παντως.....
maomao Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2012 Αντε τον φαγαμε τον γαιδαρο και εμεινε η ουρα αλλα ατελειωτη η ατιμη για ουρα.Τι να κανουμε ρε παιδες πεσαν και ολα μαζεμενα ο σκατοκαιρος η μεταφορικη...υπομονη :cry: Ελπιζω αυτα που "μαυρισα" να μην ειναι ενα prelude για περισσοτερες καθυστερησεις παντως..... να σου πω οτι ηταν το πρωτο πραγμα που σκεφτηκα οταν το διαβασα
Προτεινόμενες αναρτήσεις