chek2fire Δημοσ. 24 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2012 To αιμοβόρο κουνέλι ο τρόμος και φόβος των Ιπποτών.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 18 Αυγούστου 2012 Super Moderators Δημοσ. 18 Αυγούστου 2012 Σύντομες εντυπώσεις μετά το νέο patch (1.2.2.1) και τα DLC Return of the Elves και Master of Artefacts: Με τα (Dark) Elves ο αριθμός των playable φυλών φτάνει τις 4. Τα Εlves είναι περισσότερο melee από ό,τι τα περιμένα, αλλά γενικά έχουν καλή ισορροπία μονάδων και τα ιπτάμενα war machines τους, με σωστή προστασία, μπορούν να αποτελέσουν πολύτιμες μονάδες. Τα artefacts μπήκαν στο παιχνίδι με το (δωρεάν) patch 1.2 και πλέον ο παίκτης, αντί να βασίζεται στην τύχη (αν και γενικά υπάρχουν αρκετές ευκαιρίες να βρεθούν artefacts, μέσω εμπόρων, εξερεύνησης monster lairs και συντριβής των μισητών αντιπάλων ηρώων) μπορεί να επενδύσει mana για να φτιάξει το artefact που του λείπει. Το σύστημα λειτουργεί καλά, αν και το κόστος των καλών αντικειμένων σημαίνει πως χρειάζεται σκέψη για το πότε θα γίνει μια τέτοια επένδυση. Στα αρνητικά, η συνεχιζόμενη (παντελής, θα τολμούσα να γράψω, αφού ακόμη δεν έχω δει upgraded εχθρικό σκάφος) αδυναμία της ΑΙ να χειριστεί τη θάλασσα στο παιχνίδι. Συγκεντρώνει πολλά first tier πλοία, τα οποία δεν τα κάνει κάτι ουσιαστικό και μοιάζει να τα χάνει τελείως απέναντι στα θαλάσσια τέρατα. Αυτή η αδυναμία έχει προεκτάσεις, αναπόφευκτα, και στις αποβάσεις, που είναι λίγες, ασυντόνιστες και αναποτελεσματικές (στο παιχνίδι που ουσιαστικά τελείωσα σήμερα, η ΑΙ απέτυχε να επεκταθεί πέρα από τις ηπείρους όπου έγινε spawn, με αποτέλεσμα το παιχνίδι από το mid-game να έχει λιγοστό ενδιαφέρον). Η λύση σε αυτό το πρόβλημα είναι οι mega-continent χάρτες, όπου τα πράγματα είναι σαφώς καλύτερα καθώς περιορίζεται η ανάγκη για πλοία, αλλά και πάλι η ΑΙ έχει θέμα με την αναβάθμιση των μονάδων της. Γενικά, όμως, για να είμαστε δίκαιοι, η αναβάθμιση είναι χρονοβόρα και δαπανηρή διαδικασία, με αποτέλεσμα να κυκλοφορούν first tier μονάδες στο χάρτη ακόμη και στο endgame, από ανθρώπους και ΑΙ. Αν φτιάξουν κάποια στιγμή αυτό το θέμα με τα upgrades και τα πλοία -και φύγει το multi από το beta στάδιο με την προβληματική διπλωματία- θα έχουμε να κάνουμε με ένα διαμαντάκι. Για την ώρα, υπάρχει ένα παιχνίδι με ωραία ατμόσφαιρα, πολλές προοπτικές αλλά και αδυναμίες, που πάντως με τις ώρες που του έχω αφιερώσει έχει τιμήσει και με το παραπάνω τα χρήματά του.
chek2fire Δημοσ. 19 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2012 Από zavvi ακόμα να μου το φέρουν. Τους έστειλα email ότι δεν μου ήρθε ποτέ και μου το ξανάστειλαν στα μέσα του προηγούμενου μήνα. Δεν βλέπω να έρχετε καθόλου
EddieObscurant Δημοσ. 20 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2012 Εγω παρατηρώ ότι ακόμα και στο impossible level η AI έχει σοβαρα προβλήματα. Δεν είναι δυνατόν να επιτιθομαι στην πρωτεύουσα να μου εχει μεινει μονο ενας χαρακτηρας που να μπορει να τον σκοτώσει με τις μοναδες του και να φεύγει να παει να σκοτώσει τερατα που του απειλουν μια άλλη πολη και γω τελικά να του παίρνω την πρωτευουσα. Ή αντιστοιχα η capital να μην εχει ποντους αλλα να μην την εχω πάρει, και αυτος πάλι να βγαζει μοναδες και να τις στελνει αλλου χωρις να μενει κανείς μέσα στην capital. Στην θάλασσα και γω συμφωνώ με τα παραπάνω, παρ'όλα αυτά και γω εθισμένος.
dark_banishing Δημοσ. 21 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2012 Ωραία όλα αυτά αλλά διάβασα ότι δεν έχει multiplayer !?
Super Moderators Snoob Δημοσ. 27 Αυγούστου 2012 Super Moderators Δημοσ. 27 Αυγούστου 2012 Multiplayer έχει, αλλά είναι σε beta στάδιο και η διπλωματία δε λειτουργεί σωστά (βγαίνεις σε war σχεδόν αυτόματα). Στα προβλήματα του single player: σήμερα πέτυχα σε endgame (impossible, 5 mages, large continents) τα πρώτα (από ό,τι θυμάμαι) upgraded πλοία. Καλή εξέλιξη αυτή μεν, αλλά στη θάλασσα η ΑΙ πελαγώνει άσχημα. Την πρωτεύουσα καλά την προστάτεψε, όσο είχε μονάδες και κρατούσε τις παραλιακές πόλεις του ο τελευταίος, αλλά τότε πλέον ήταν αργά για την ΑΙ, είχα κατακλύσει τον υπόλοιπο χάρτη, άφθονο μάνα, 2-3 spell per turn, όποιος και να ήταν σε αυτή τη θέση χαμένος θα ήταν, άνθρωπος ή υπολογιστής. Οπότε, πρέπει σοβαρά να δουν οι devs πώς θα κωδικοποιήσουν την εντολή ώστε, με το που ο παίκτης πάρει τον τίτλο του "leader" (-15 relations αυτόματα, άρα υπάρχει ένα trigger εκεί) οι μάγοι που ελέγχονται από την ΑΙ να συνασπίζονται αυτομάτως μεταξύ τους, αντί να σφάζονται όλοι με όλους και να αφήνουν τον παίκτη να αλωνίζει και να τους εξοντώνει με τη σειρά. Αν γίνει αυτό και φτιαχτεί η θάλασσα, θα έχει γίνει ένα τεράστιο βήμα (η θάλασσα παρακάμπτεται με το supercontinent χάρτη, αλλά είναι κρίμα να πετάς τα πλοία από τη μέση, πάντως ο επόμενος χάρτης μου supercontinent θα είναι, αν δε βγει κανένα patch εντωμεταξύ.
skiabox Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2012 Στα 11.90 ευρώ παρακαλώ. --> http://www.worldofcdkeys.com/en/warlock-mota/ <--
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα