Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

γεια σας,

 

θα ηθελα να ρωτησω, στον αντικειμενικό προγραμματισμό πως ελεγχουμε την συναρτηση απο ενα αντικείμενο π.χ. aaa, εστω συναρτηση aaa αντικειμενου aaa1 να ελέγχει τις συναρτήσεις απο ενα αλλο αντικείμενο π.χ. bbb. συναρτησεις bbb p.x. bbb1, bbb2.... δηλαδη

 

if (aaa1 == "text1"){ function bbb1 }

if (aaa1 == "text2"){ function bbb2 }

.

.

.

.

.

 

απο οτι βλεπω δεν γινεται να ελεξει ολοκληρο αντικειμενο μια συναρτηση και με μεταβλητη εκχώρησης τιμης δεν το δεχεται ομαλα ο compiler........

Δημοσ.

...στον αντικειμενικό προγραμματισμό...

Αντικειμενικός δε λέγεται σίγουρα. Υπάρχει μια διαμάχη μεταξύ αντικειμενοστραφή και αντικειμενοστρεφή.

Αντικειμενικός πάντως όχι.

 

Έπειτα, δεν μπορώ να πω πως κατάλαβα τι ακριβώς ρωτάς.

 

Τι εννοείς "ελέγχει" τις συναρτήσεις;

 

Τι εννοείς "να ελεξει ολοκληρο αντικείμενο"

 

Και τέλος για ποια γλώσσα μιλάς;

Δημοσ.

χαχα....ναι λαθος τυπογραφικο....αντικειμενοστρεφης...

 

θελω λοιπον να καλεσω μια συναρτηση που εχει ηδη δημιουργηθει. πρεπει να την εκχωρησω σε μεταβλητη η κατευθειαν στην if ?

 

 

if (functiona == "string1")

 

do something....

else()

 

do something else....

Δημοσ.

Αν καταλαβαίνω καλά εννοείς ότι έχεις μια συνάρτηση που επιστρέφει κάτι (πχ string) και θες να συγκρίνεις το αποτέλεσμα τις με ένα άλλο string.

 

Ναι γίνεται κατευθείαν.

 

πχ.

 

>
if(myFunction() == "kati") ...

Δημοσ.

αυτο κανω τωρα αλλα ο compiler μου βγαζει αυτο το μυνημα

 

 

if (onAddItem() == "Stress") {

.

.

.

.

"mdapp, Layer 'Layer 1', Frame 3, Line 17 1136: Incorrect number of arguments. Expected 1."

 

μηπως πρεπει να δηλωσω και την κλαση που εχει δημιουργηθεί?

 

if (firstclass.onAddItem() == "Stress") {

.

.

.

.

 

η συνατηση ειναι ετσι...

 

firstclass.addEventListener(ComponentEvent.ENTER, onAddItem);

 

function onAddItem(event:ComponentEvent) {

.

.

.

.

Δημοσ.

το βρηκα....δηλωνουμε την κατασταση if (event.target.addItemAt == "string"){... αλλα καπου κολλαει το θεμα γιατι πρεπει να δηλωσω απο ποιο object ειναι αλλα δεν το δεχετε....

Δημοσ.

ενα iphone app και εχει objective C++ τωρα κολλαω στο αν μπορώ να καλεσω συνερτηση απο ενα frame σε αλλο ενω εχουν keyframe.....

Δημοσ.

ναι ναι....εστι ειναι απλα ειναι βασικα objective C++ αλλα εκαναν και τις παλιοαλλαγες τους και μας ζαλιζουν...

 

μπορω να καλεσω μια συναρτηση η εστω μια μεταβλητη απο ενα keyframe σε αλλο keyframe??????

Δημοσ.

υπαρχει μια συναρτηση αλλα εν προκειμενο, πρεπει να εκχωρησουμε σε καθολικη μεταβλητη το αποτελεσμα και μετα να την χρησιμοποιησουμε ευκολα οπου θελουμε....

Δημοσ.

α) Objective C++ δεν υπάρχει, "objective c" υπάρχει

 

β) Αν δεν γίνεις πιο συγκεκριμένος δεν θα μπορέσει κανένας να σε βοηθήσει. Έχεις φτάσει τη συζήτηση στο μήνυμα 12 χωρίς κανένας να καταλαβαίνει τίποτα...

Δημοσ.

Να ελέγχεις μέθοδο ενός αντικειμένου από ένα άλλο αντικείμενο..

 

 

ΔΕΝ είναι αντικειμενοστρεφής προγραμματισμός.

 

 

Αυτό που θες, εδώ, μου κάνει για Command design pattern. Αλλά όπως το περιγράφεις είναι εντελώς λάθος τακτική.

 

Μοντελοποίησε καλύτερα το σύστημά σου.

Δημοσ.

κανω μια εφαρμογη με adobe flash και actionscript 3.0 και μαλλον θα χρειαστει να κανω κλαση ξεχωριστο αρχειο γιατι στην actionscript ενα αντικειμενο δεν μπορει να κρατησει δεδομενα οταν αλλαζει frame το προγραμμα.

3

 

ps. ξερω οτι λεγεται objective C αλλα ολα ειναι C++ εκει και μου την δινει που οι δημιουργοι της εχουν κολλησει με την C.....xmmm

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...