contest Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2012 γεια σας, θα ηθελα να ρωτησω, στον αντικειμενικό προγραμματισμό πως ελεγχουμε την συναρτηση απο ενα αντικείμενο π.χ. aaa, εστω συναρτηση aaa αντικειμενου aaa1 να ελέγχει τις συναρτήσεις απο ενα αλλο αντικείμενο π.χ. bbb. συναρτησεις bbb p.x. bbb1, bbb2.... δηλαδη if (aaa1 == "text1"){ function bbb1 } if (aaa1 == "text2"){ function bbb2 } . . . . . απο οτι βλεπω δεν γινεται να ελεξει ολοκληρο αντικειμενο μια συναρτηση και με μεταβλητη εκχώρησης τιμης δεν το δεχεται ομαλα ο compiler........
moukoublen Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2012 ...στον αντικειμενικό προγραμματισμό... Αντικειμενικός δε λέγεται σίγουρα. Υπάρχει μια διαμάχη μεταξύ αντικειμενοστραφή και αντικειμενοστρεφή. Αντικειμενικός πάντως όχι. Έπειτα, δεν μπορώ να πω πως κατάλαβα τι ακριβώς ρωτάς. Τι εννοείς "ελέγχει" τις συναρτήσεις; Τι εννοείς "να ελεξει ολοκληρο αντικείμενο" Και τέλος για ποια γλώσσα μιλάς;
παπι Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2012 Μπας και λες για equal operator; (Αν και εγω δεν καταλαβα Χριστο απο τα παραπανω)
contest Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2012 χαχα....ναι λαθος τυπογραφικο....αντικειμενοστρεφης... θελω λοιπον να καλεσω μια συναρτηση που εχει ηδη δημιουργηθει. πρεπει να την εκχωρησω σε μεταβλητη η κατευθειαν στην if ? if (functiona == "string1") do something.... else() do something else....
moukoublen Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2012 Αν καταλαβαίνω καλά εννοείς ότι έχεις μια συνάρτηση που επιστρέφει κάτι (πχ string) και θες να συγκρίνεις το αποτέλεσμα τις με ένα άλλο string. Ναι γίνεται κατευθείαν. πχ. > if(myFunction() == "kati") ...
contest Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2012 αυτο κανω τωρα αλλα ο compiler μου βγαζει αυτο το μυνημα if (onAddItem() == "Stress") { . . . . "mdapp, Layer 'Layer 1', Frame 3, Line 17 1136: Incorrect number of arguments. Expected 1." μηπως πρεπει να δηλωσω και την κλαση που εχει δημιουργηθεί? if (firstclass.onAddItem() == "Stress") { . . . . η συνατηση ειναι ετσι... firstclass.addEventListener(ComponentEvent.ENTER, onAddItem); function onAddItem(event:ComponentEvent) { . . . .
contest Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2012 το βρηκα....δηλωνουμε την κατασταση if (event.target.addItemAt == "string"){... αλλα καπου κολλαει το θεμα γιατι πρεπει να δηλωσω απο ποιο object ειναι αλλα δεν το δεχετε....
moukoublen Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2012 Για τι γλώσσα μιλάμε και τι προσπαθείς να φτιάξεις;
contest Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2012 ενα iphone app και εχει objective C++ τωρα κολλαω στο αν μπορώ να καλεσω συνερτηση απο ενα frame σε αλλο ενω εχουν keyframe.....
παπι Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2012 Για τι γλώσσα μιλάμε και τι προσπαθείς να φτιάξεις; Ο γουγλη μου λεει adobe action script
contest Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2012 ναι ναι....εστι ειναι απλα ειναι βασικα objective C++ αλλα εκαναν και τις παλιοαλλαγες τους και μας ζαλιζουν... μπορω να καλεσω μια συναρτηση η εστω μια μεταβλητη απο ενα keyframe σε αλλο keyframe??????
contest Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2012 υπαρχει μια συναρτηση αλλα εν προκειμενο, πρεπει να εκχωρησουμε σε καθολικη μεταβλητη το αποτελεσμα και μετα να την χρησιμοποιησουμε ευκολα οπου θελουμε....
nplatis Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2012 α) Objective C++ δεν υπάρχει, "objective c" υπάρχει β) Αν δεν γίνεις πιο συγκεκριμένος δεν θα μπορέσει κανένας να σε βοηθήσει. Έχεις φτάσει τη συζήτηση στο μήνυμα 12 χωρίς κανένας να καταλαβαίνει τίποτα...
Timonkaipumpa Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2012 Να ελέγχεις μέθοδο ενός αντικειμένου από ένα άλλο αντικείμενο.. ΔΕΝ είναι αντικειμενοστρεφής προγραμματισμός. Αυτό που θες, εδώ, μου κάνει για Command design pattern. Αλλά όπως το περιγράφεις είναι εντελώς λάθος τακτική. Μοντελοποίησε καλύτερα το σύστημά σου.
contest Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2012 κανω μια εφαρμογη με adobe flash και actionscript 3.0 και μαλλον θα χρειαστει να κανω κλαση ξεχωριστο αρχειο γιατι στην actionscript ενα αντικειμενο δεν μπορει να κρατησει δεδομενα οταν αλλαζει frame το προγραμμα. 3 ps. ξερω οτι λεγεται objective C αλλα ολα ειναι C++ εκει και μου την δινει που οι δημιουργοι της εχουν κολλησει με την C.....xmmm
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα