Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 368
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

και γω κατεβασα απο hotfile χτες... τι εγινε; εχουν σβησει ολα τα παλια αρχεια αλλα επιτρεπουν τα νεα;

 

android.png

 

Νεα αρχεια λογικα και θα επιτρεπουν, απλα αν κανουν ελεγχο και δουν οτι ειναι copyrighted θα το σβησουν

Δημοσ.

Παιδιά μόλις έλαβα ΘΕΤΙΚΗ απάντηση, 6 ημέρες αφότου καταχώρησα το paypal dispute σχετικά με την Lifetime Pro υπηρεσίας του Filesonic (που αγόρασα πριν 1 μήνα)! :D

Από τα $149.00 που πλήρωσα συνολικά για την υπηρεσία, αιτήθηκα για επιστροφή τα $140.00, λόγω του ότι έκανα και χρήση των υπηρεσιών για ένα μήνα.

 

Συγκεκριμένα πριν λίγα λεπτά έλαβα δύο μηνύματα από το Paypal.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Μήνυμα 1ο:

 

Resolution of case # PP-xxx-xxx-xxx-xxx

 

Hello xxxxxxxxxxx xxxxxxxx,

 

We have concluded our investigation into the following claim:

 

Seller's Name: FileSonic

Seller's Email: [email protected]

Seller's Transaction ID: xxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Transaction Date: Dec 23, 2011

Transaction Amount: -$149.00 USD

Your Transaction ID: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Case Number: xxx-xxx-xxx-xxx

 

Buyer's Transaction ID: xxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

The seller has agreed to your requested partial refund amount.

 

Thank you for your cooperation.

 

Thanks,

 

Protection Services Department

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Μήνυμα 2ο:

 

Resolution of Your Claim - Case ID PP-xxx-xxx-xxx-xxx

 

Hello xxxxxxxxxxx xxxxxxxx,

 

We have concluded our investigation into your claim.

 

Seller's Name: FileSonic

Seller's Email: [email protected]

Seller's Transaction ID: xxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Transaction Date: Dec 23, 2011

Transaction Amount: -$149.00 USD

Your Transaction ID: xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Case Number: PP-xxx-xxx-xxx-xxx

 

Buyer's Transaction ID: xxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

You have received a refund via PayPal in the amount of $140.00 USD.

 

Sincerely,

 

Protection Services Department

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Τελικό συμπέρασμα, ΟΡΜΑΤΕ ΠΑΙΔΙΑ! ΜΗ ΜΑΣΑΤΕ! Και ίσως δικαιωθείτε. :devil:

Κάντε αίτημα μέσω paypal και περιμένετε.

Θεωρώ πως αυτοί που ανήκουν στο >45 ημερών έχουν τις μεγαλύτερες πιθανότητες να πάρουν πίσω τα λεφτά τους

Δημοσ.

και γω ειχα κανει dispute στην filesonic πριν καμια βδομαδα περιπου και σημερα μου ρθε ακριβως το ιδιο μαιλ με τον απο πανω.

απο οτι φαινετε τουλαχιστον επιστρεφουν τα λεφτα .

ξαναεκανα πρεμιουμ στις 10 γεναρη οποτε περασαν καμια 10 αρια μερες πριν σταματησουν το file sharing.

 

μια ερωτηση--> ειχα πληρωσει μεσω Paypal με gift card apo tin attica bank. στο λογαριασμο μου στην καρτα ακομα δεν εχουν μπει ουτε στο account στην paypal.

Που ακριβως θα πανε τα λεφτα οταν επιστραφουνε???

Δημοσ.

Να ενημερωσω οτι μου επεστεψαν και μενα ολο το ποσο της 6μηνης που ειχα αγορασει 20 ημερες πριν αλλαξει το filesonic!

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Δημοσ.
μια ερωτηση--> ειχα πληρωσει μεσω Paypal με gift card apo tin attica bank. στο λογαριασμο μου στην καρτα ακομα δεν εχουν μπει ουτε στο account στην paypal.

Που ακριβως θα πανε τα λεφτα οταν επιστραφουνε???

 

τα λεφτά θα πάνε στον λογαριασμό paypal (λογικά).

Δημοσ.

τα λεφτά θα πάνε στον λογαριασμό paypal (λογικά).

 

 

σε ευχαριστω για την απαντηση κατσικουλα!

 

εσεις που κανατε dispute και σας εδωσαν τα λεφτα πισω,μπηκαν κατευθειαν στο λογαριασμο σας η αργησαν ?

Δημοσ.

Κι εμένα μου έστειλαν σήμερα θετική

απάντηση από το paypal μετά από μια

εβδομάδα.Μου επέστρεψαν όλο το ποσό!!

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Δημοσ.

 

εσεις που κανατε dispute και σας εδωσαν τα λεφτα πισω' date='μπηκαν κατευθειαν στο λογαριασμο σας η αργησαν ?[/quote']

 

Απευθείας στην κάρτα με την οποία πλήρωσες πηγαίνουν, δεν πάνε στο paypal balance..

 

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Δημοσ.

εμενα σημερα παλι μου ρθε αυτο και αρχιζω και νευριαζω....

 

----Ticket #244425: disabled filed sharing

 

Your request (#244425) has been resolved. To review the request, follow the link below:

http://helpdesk.filesonic.com/tickets/244425

 

 

Carm, Feb 01 04:31 pm (EST):

 

Hello,

 

 

As your access to the site is still valid, including storage features, we can not issue a refund.

 

 

If you wish to cancel recurring payments, you may do so through the payment processor (Paypal, Segpay, Alertpay or CCBill) you initially used to pay for your premium account.

 

******* Paypal ****************

If you have paid through PayPal please login into your PayPal account, find your transaction ID, view the recurring details and you will be able to cancel through there. Alternatively, you can send us the latest transaction ID and we can cancel recurring charges for you.

 

 

******* Credit Card ***************

If you have paid with credit card, you can cancel your recurring subscription using this link: http://www.filesonic.com/customer-support. Select credit card from the drop down menu and enter the required information. If you have any trouble cancelling there, please send us the transaction ID and we will cancel the subscription for you.

 

 

******* Segpay ***************

If you have paid through Segpay please cancel at this link: https://segpaycs.com/spsolo.aspx. If you do not have the necessary information to cancel at that link please submit a request and we can do that for you.

 

 

******* Alertpay **************

If you have paid through Alertpay, you may cancel your subscription by following these steps:

1. Login to your AlertPay account.

2. Click on "Profile".

3. Under "Financial", select "Subscriptions".

4. Select "Subscriptions Purchased" and find the subscription you wish to cancel. You can search by name, reference number or seller’s email address.

5. Select the subscription, click "Cancel", then "Next".

6. Review details and click on "Finish".

Alternatively, you can send us the subscription ID or reference number and we can cancel it for you.

 

 

******* CCBill **************

If you have paid through CCBill, please cancel at this link: https://support.ccbill.com/. If you do not have the necessary information to cancel at that link please submit a request and we can do that for you.Hello,

 

 

Thank you,

FileSonic Helpdesk

 

με λιγα λογια δε μου δινουν τα λεφτα πισω και δε ξερω τι πρεπει να κανω....

Δημοσ.

εμενα σημερα παλι μου ρθε αυτο και αρχιζω και νευριαζω....

 

----Ticket #244425: disabled filed sharing

 

Your request (#244425) has been resolved. To review the request, follow the link below:

http://helpdesk.filesonic.com/tickets/244425

 

 

Carm, Feb 01 04:31 pm (EST):

 

Hello,

 

 

As your access to the site is still valid, including storage features, we can not issue a refund.

 

 

If you wish to cancel recurring payments, you may do so through the payment processor (Paypal, Segpay, Alertpay or CCBill) you initially used to pay for your premium account.

 

******* Paypal ****************

If you have paid through PayPal please login into your PayPal account, find your transaction ID, view the recurring details and you will be able to cancel through there. Alternatively, you can send us the latest transaction ID and we can cancel recurring charges for you.

 

 

******* Credit Card ***************

If you have paid with credit card, you can cancel your recurring subscription using this link: http://www.filesonic.com/customer-support. Select credit card from the drop down menu and enter the required information. If you have any trouble cancelling there, please send us the transaction ID and we will cancel the subscription for you.

 

 

******* Segpay ***************

If you have paid through Segpay please cancel at this link: https://segpaycs.com/spsolo.aspx. If you do not have the necessary information to cancel at that link please submit a request and we can do that for you.

 

 

******* Alertpay **************

If you have paid through Alertpay, you may cancel your subscription by following these steps:

1. Login to your AlertPay account.

2. Click on "Profile".

3. Under "Financial", select "Subscriptions".

4. Select "Subscriptions Purchased" and find the subscription you wish to cancel. You can search by name, reference number or seller’s email address.

5. Select the subscription, click "Cancel", then "Next".

6. Review details and click on "Finish".

Alternatively, you can send us the subscription ID or reference number and we can cancel it for you.

 

 

******* CCBill **************

If you have paid through CCBill, please cancel at this link: https://support.ccbill.com/. If you do not have the necessary information to cancel at that link please submit a request and we can do that for you.Hello,

 

 

Thank you,

FileSonic Helpdesk

 

με λιγα λογια δε μου δινουν τα λεφτα πισω και δε ξερω τι πρεπει να κανω....

 

και σε μενα το ιδιο εστειλαν!!!

στον λογαριασμο μου παντως στο PAYPAL λεει οτι τα επεστρεψαν αλλα λεφτα δεν ειδα τι γινεται δεν ξερω...

Δημοσ.

μολις τωρα ενημερωθηκα οτι τα λεφτα μπηκαν στην καρτα μου. ολα καλα.

 

λοιπον γενικα οποιος θελει να παρει τα λεφτα του πισω κανει τα εξης.

1)dispute stin paypal και περιμενει απαντηση τους (περνει 1-2 μερες).

2) αυτοι επικοινωνουν με τον εκαστοτε file hoster και περιμενουν απαντηση του (3-5 μερες περιπου).

3)αν δεκτουν να δωσουν τα λεφτα πισω, τοτε θα εμφανιστει case closed στο Paypal και απλα περιμενεις 3-5 μερες για να μπουν τα λεφτα στη καρτα.

 

δηλαδη ολη η υποθεση κραταει 1-2 βδομαδες και τα λεφτα πηγαινουν στην καρτα σας και οχι στο paypal balance.

 

 

τωρα γιατι μου στειλαν τετοιο μαιλ ενω πηρα τα λεφτα πισω δε ξερω......

Δημοσ.

Ποια είναι τα καλύτερα εναλλακτικά τώρα που στην ουσία "έκλεισαν" τα Filesonic, Fileshare και MegaUpload;;

Τα rapidshare και uploaded.to έχουν παρόμοια θέματα αυτή την περίοδο, ή πιστεύετε αξίζει να τα χρησιμοποιήσουμε;

 

Παρεμπιπτόντως και εγώ ζήτησα ένα μέρος των χρημάτων μου πίσω από το Filesonic μέσω Paypal και με γείωσαν κανονικά στο Paypal, δεν πήρα τίποτα πίσω και αυτό που με εκνεύρισε περισσότερο ήταν ότι ούτε καν μελέτησαν το αίτημά μου και το απέρριψαν αμέσως κάνοντάς το Close! Απαράδεκτοι... Είχαν μάλιστα το θράσος να μου στείλουν μερικές μέρες μετά για αξιολόγηση του συστήματος τους για τις αποζημιώσεις και τους "έθαψα"!!! Βέβαια ούτε που ίδρωσε το αυτί τους μάλλον, καθώς κανείς δεν επικοινώνησε μαζί μου να ρωτήσει γιατί τους έκανα τόσο αρνητική κριτική!...

Δημοσ.

Πλακα πλακα περα απο megashares και rapidshare δεν παιζει να υπαρχει κανα σοβαρο. Fileserve και wupload εχουν μετριες ταχυτητες, waiting time και reCaptcha και κατι netload.in/uploadstation/uploaded.to εχουν αθλιες ταχυτητες. Τελος στο hotfile, οτι αρχειο ανεβαινει 15 λεπτα αργοτερα, εχει βγει offline...

 

Με alderbird υπηρεσιες easybytes κτλ. Κατεβαζεις με full ταχυτητα και οτι προνομια θα ειχες αν ησουν premium απευθειας στις υπηρεσιες τους? Βασικα σαν υπηρεσιες ειναι αυτες premium και σου μεταβιβαζουν τα πακετα σαν proxy? Πως ακριβως λειτουργουν?

Δημοσ.

Ρε παιδια πως κανω dispute στην paypai? ειχα κανει και εγω λογαριασμο σρο φαιλσονικ για 6 μηνες!!!και θα ηταν αδικο να χασω τα λεφτα μου.Μπορει να με βοηθησει κανα παιδι?επειδη δεν ξερω την εν λογο διαδικασια!!!ευχαριστω πολυ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...