Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όλοι οι κινητήρες έχουν ένα ιδανικό ιξώδες λειτουργίας που τους προσφέρει την καλύτερη δυνατή λίπανση, και για νορμάλ κινητήρες το ιξώδες αυτό είναι παρόμοιο. Αυτό που ΔΕΝ είναι όμοιο όμως είναι η θερμοκρασία στην οποία φτάνουν το λάδι κατά τη λειτουργία τους!

Δηλαδή άλλος κινητήρας δουλεύει με το λάδι στους 100C και άλλος στους 110C (τυχαία παραδείγματα). Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που δεν προτείνουν όλοι οι κατασκευαστές λάδια με το ίδιο ιξώδες, κάποιοι κινητήρες είναι πιο "ζεστοί" στη λειτουργία τους από άλλους.

Αυτά όσον αφορά τις διαφορές στο 2ο νούμερο που όπως ειπώθηκε αφορά τη συμπεριφορά του λαδιού όταν είναι ζεστό.

Το πρώτο νούμερο, σε σύγχρονο μοτέρ το θέλουμε χαμηλό, γενικά ανοίξτε το βιβλιαράκι σας και βάλτε το χαμηλότερο ιξώδες που προτείνει ο κατασκευαστής σας. Όχι μόνο για οικονομία, αλλά γιατί οι περισσότερες φθορές γίνονται όταν το μοτέρ είναι κρύο και ένα πιο λεπτό λάδι θα μειώσει ακριβώς αυτές τις φθορές.

Με τα σύγχρονα συνθετικά λάδια ο κίνδυνος το λάδι να λεπτύνει πολύ επειδή υπερθερμάνθηκε πρακτικά δεν υπάρχει, εμφανίζουν πολύ καλές αντοχές, αρκεί πάντα οι επιλογές μας να είναι εντός της οδηγίας του κατασκευαστή.

Πέρα από το ιξώδες, πάντα να φροντίζετε το λάδι που θα βάλετε να πληροί και τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, αν αυτές υπάρχουν.

  • 2 χρόνια αργότερα...
  • Απαντ. 51
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • 5 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.
Στις 25/1/2012 στις 2:20 ΜΜ, Alxnks είπε

τις δυο τελευταιες φορες χρησιμοποιησα το GM 10-40 (αλλαγες κανω συχνες λογω turbo) και το λαδακι βγαινει πεντακαθαρο.

Να το κοιτάξεις, αυτό πρέπει να σε ανησυχεί, υποδηλώνει ότι το λάδι δεν κάνει σωστά την δουλειά του, γνωστός μου , μηχανικός μοτοσυκλετών από παρόμοιο συμβάν κατάλαβε ότι η παρτίδα με τα λάδια που του είχαν στείλει, ήταν μαϊμού. Όλοι στην αλλαγή λαδιών, βλέποντας το λιπαντικό να βγαίνει πεντακάθαρο, νόμιζαν ότι είχαν μοτέρ "διαμάντι" . Το λάδι, με το που μπει στον κινητήρα και μέχρι το περίπτερο που λέει ο λόγος να πάς, πρέπει να "πάρει" χρώμα, γιατί εκτός από λιπαντικές ιδιότητες πρέπει να κρατάει και τον κινητήρα καθαρό, έτσι όλες τις ακαθαρσίες από τις τριβές και από την καύση πάει και προσκολλάται στο λάδι το οποίο τείνει να μαυρίζει και τα οποία μικροσωματίδια να κρατιούνται στο φίλτρο.

Δημοσ.
19 ώρες πριν, jimzak είπε

Να το κοιτάξεις, αυτό πρέπει να σε ανησυχεί, υποδηλώνει ότι το λάδι δεν κάνει σωστά την δουλειά του, γνωστός μου , μηχανικός μοτοσυκλετών από παρόμοιο συμβάν κατάλαβε ότι η παρτίδα με τα λάδια που του είχαν στείλει, ήταν μαϊμού. Όλοι στην αλλαγή λαδιών, βλέποντας το λιπαντικό να βγαίνει πεντακάθαρο, νόμιζαν ότι είχαν μοτέρ "διαμάντι" . Το λάδι, με το που μπει στον κινητήρα και μέχρι το περίπτερο που λέει ο λόγος να πάς, πρέπει να "πάρει" χρώμα, γιατί εκτός από λιπαντικές ιδιότητες πρέπει να κρατάει και τον κινητήρα καθαρό, έτσι όλες τις ακαθαρσίες από τις τριβές και από την καύση πάει και προσκολλάται στο λάδι το οποίο τείνει να μαυρίζει και τα οποία μικροσωματίδια να κρατιούνται στο φίλτρο.

μετά απο μια 10ετία σχεδόν απο τότε που πόσταρε θα έβγαλε συμπεράσματα...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, jimzak είπε

Να το κοιτάξεις, αυτό πρέπει να σε ανησυχεί, υποδηλώνει ότι το λάδι δεν κάνει σωστά την δουλειά του, γνωστός μου , μηχανικός μοτοσυκλετών από παρόμοιο συμβάν κατάλαβε ότι η παρτίδα με τα λάδια που του είχαν στείλει, ήταν μαϊμού. Όλοι στην αλλαγή λαδιών, βλέποντας το λιπαντικό να βγαίνει πεντακάθαρο, νόμιζαν ότι είχαν μοτέρ "διαμάντι" . Το λάδι, με το που μπει στον κινητήρα και μέχρι το περίπτερο που λέει ο λόγος να πάς, πρέπει να "πάρει" χρώμα, γιατί εκτός από λιπαντικές ιδιότητες πρέπει να κρατάει και τον κινητήρα καθαρό, έτσι όλες τις ακαθαρσίες από τις τριβές και από την καύση πάει και προσκολλάται στο λάδι το οποίο τείνει να μαυρίζει και τα οποία μικροσωματίδια να κρατιούνται στο φίλτρο.

Τα λάδια μαυρίζουν γιατι όπως περνάνε απο τους εκκεντροφόρους της κεφαλής, και πίσω απο τις βαλβίδες, έρχονται σε επαφή με την καύση της βενζίνας.Ενα μικρο τους μερος.Οσο καλα και να πατανε οι βαλβιδες στα εδρανα τους παντα ενα μικρο μερος θα ερθει σε επαφη. Όποτε απο εκει ειναι που σταδιακά θα μαυρίσουν. Το μοτέρ δεν θα τα μαυρίσει, ουτε η θερμοκρασία. Η θερμοκρασια απλα με τον καιρο θα τα "σπασει"

Επεξ/σία από Petros Electron
Δημοσ.

εμενα μου λενε να κανουν καθαρισμο κινητηρα με υδρογονο ενω δουλευει κανονικα 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...