F R A N K Δημοσ. 5 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 5 Μαΐου 2016 Για να επιστρέψω ρούχα πίσω στο Amazon θα πληρώσω τα μεταφορικά ή θα μου τα επιστρέψουν? Γιατί διάβασα κάτι που λέει εδώ: https://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?nodeId=200182230 https://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html/ref=hp_gt_rr_aorp?nodeId=1161002 και μπερδεύτηκα. Μήπως ξέρει κάποιος τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
koystado Δημοσ. 5 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 5 Μαΐου 2016 άμα έχεις κάνει λάθος εσύ (πχ νούμερο) πληρώνεις εσύ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
F R A N K Δημοσ. 5 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 5 Μαΐου 2016 Και πόσο βγαίνουν περίπου τα μεταφορικά για την επιστροφή (πχ για 1 κιλό), μήπως ξέρεις? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gbouros Δημοσ. 5 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 5 Μαΐου 2016 Δες στα ΕΛΤΑ πόσο κοστίζει http://www.elta.gr/el-gr/%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CF%83%CF%89%CE%BA%CF%8C%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%82.aspx 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kax54638 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2016 Να ρωτήσω και εγώ με την σειρά μου για να μην ανοίγω άλλο θέμα. Θέλω να επιστρέψω ένα πακέτο στο amazon.co.uk το οποίο μου το έστειλαν παρόλο που είχα ακυρώσει την παραγγελία πριν σταλεί και ενώ έγινε πλήρες refund. Έχω μπερδευτεί με τις 4 ετικέτες. Η πρώτη (commercial invoice) λέει να επικολληθεί στο πακέτο, το ίδιο και η τρίτη. Η τέταρτη να μπεί μέσα στο πακέτο. Για την δεύτερη δεν καταλαβαίνω που είναι ίδια ακριβώς με την πρώτη. Λέει να την δώσω στα ΕΛΤΑ γιατί είναι απαραίτητη για το τελωνείο και χωρίς αυτήν δεν γίνεται η επιστροφή. Τι ακριβώς την κάνω; Θα την πάρουν τα ΕΛΤΑ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
TheAccountant Δημοσ. 14 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 2016 Να ρωτήσω και εγώ με την σειρά μου για να μην ανοίγω άλλο θέμα. Θέλω να επιστρέψω ένα πακέτο στο amazon.co.uk το οποίο μου το έστειλαν παρόλο που είχα ακυρώσει την παραγγελία πριν σταλεί και ενώ έγινε πλήρες refund. Έχω μπερδευτεί με τις 4 ετικέτες. Η πρώτη (commercial invoice) λέει να επικολληθεί στο πακέτο, το ίδιο και η τρίτη. Η τέταρτη να μπεί μέσα στο πακέτο. Για την δεύτερη δεν καταλαβαίνω που είναι ίδια ακριβώς με την πρώτη. Λέει να την δώσω στα ΕΛΤΑ γιατί είναι απαραίτητη για το τελωνείο και χωρίς αυτήν δεν γίνεται η επιστροφή. Τι ακριβώς την κάνω; Θα την πάρουν τα ΕΛΤΑ; Το τελωνειο που κολλα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ksessalonikios Δημοσ. 14 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 2016 προετοιμαζονται για το brexit Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hamer Δημοσ. 23 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2017 Kαλησπερα .Αγορασα μια καμερα παρακολουθησης εξωτερικου χωρου ,απο το Γερμανικο Αμαζον (απο καταστημα) καινουρια , ηρθε σημερα αλλα οταν την ανοιξα τα καλωδια ηταν μεσα στα χωματα και η θυρα ethernet κατεστραμενη. Εστειλα μηνυμα ask product question εγραψα οτι ειναι κατεστραμενα τα καλωδια και μεταχειρισμενη αλλα δεν μου απαντησε κανεις απο το πρωι. Στις παραγγελιες μου διπλα σ'αυτην την καμερα εχει Return item , βαζω σχολια και φωτος οτι ειναι χαλια η καμερα και με βγαζει στο τελος μηνυμα I'll Send & Pay Varies Please arrange shipment for the return items with order ID and return ID. We'll refund up to €8.40 in return postage costs once we receive the item. Printer required – print the label at any time from Your Orders. We’ll also e-mail it to you. Νομιζω λεει μεχρι 8.40 ευρω για ταχυδρομιο. Το κουτι πρεπει να ειναι 2 κιλα και για Γερμανια να κοστιζει ακριβοτερα τι παιζει ? Καποιο claim η κανενα μηνυμα στην amazon δεν βρισκω να στειλω. Να προχωρησω το return item και να πληρωσω τα εξοδα αποστολης οσα και ναναι ? Υποψην το δεμα ηρθε με γενικη ταχυδρομικη να το στειλω απο εκει ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
teosard Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2017 Έκανα μια επιστροφή στο amazon.de με ταχυδρομείο και ενώ φαίνεται στο tracking ότι το παρέλαβαν πριν 2 μέρες δεν φαίνεται στην σελίδα του αμαζον να έχουν παραλάβει. Eχω ζητήσει εν τω μεταξύ να μου πιστωθεί το ποσό στο Gift cart ballance για πιο γρήγορα μην περιμένω επιστροφές σε κάρτες κτλ. Ξέρει κάποιος πόσο θα πάρει η διαδικασία για να πάρω τα λεφτά μου πίσω? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gbouros Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2017 Από ότι λένε χρειάζονται 3-5 μέρες να ελέγξουν το προιόν και να σου δώσουν τα χρήματα αλλά δεν νομίζω να στα βάλουν σε GC. Πάντα τα χρήματα επιστρέφουν από εκεί που έφυγαν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
teosard Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2017 Λοιπόν εχθές τους έστειλα μαιλ και τους εξήγησα ότι φαίνεται ότι έχουν παραλάβει και χωρίς πολλά πολλά μου απάντησαν ότι θα μου επιστραφεί το ποσό σε 1 εργασιμη.Μεσα σε ένα 2ωρο τα λεφτά μπήκαν στο balance και τα έξοδα αποστολής μου πιστώθηκαν στην κάρτα(δεν φάνηκαν ακόμη και είναι λογικό) Amazon και πάλι Amazon Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
d_gkal Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2023 Επιστροφές στο amazon.co.uk είναι εφικτές; Τι παίζει με το κόστος επιστροφής και ενδεχόμενη χρέωση τελωνείου; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
maglor1981 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 3 Οκτωβρίου Στις 16/1/2023 στις 10:20 ΠΜ, d_gkal είπε Επιστροφές στο amazon.co.uk είναι εφικτές; Τι παίζει με το κόστος επιστροφής και ενδεχόμενη χρέωση τελωνείου; Ανακινώ λίγο το θέμα για να μην ανοίγω άλλο. Έχει κάνει κανένας επιστροφή λόγο βλάβης σε συσκευή. Για να το στείλουμε πίσω υπάρχουν δασμοί?? έχει κάνει κανείς τη διαδικασία?? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnieXoX Δημοσ. 3 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 6 λεπτά πριν, maglor1981 είπε Ανακινώ λίγο το θέμα για να μην ανοίγω άλλο. Έχει κάνει κανένας επιστροφή λόγο βλάβης σε συσκευή. Για να το στείλουμε πίσω υπάρχουν δασμοί?? έχει κάνει κανείς τη διαδικασία?? τι σου χάλασε ρε? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
maglor1981 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 3 Οκτωβρίου Ένα samsung s24 ultra, ξεκίνησε χθες να loopαρει συνεχόμενα σβήσιμο -άνοιγμα μόνο του. Oπότε σήμερα το πήγαν σε service center της Samsung εδώ. Απλά αν χρειαστεί να το στείλουν amazon.co.uk γιατί από εκεί αγοράστηκε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα