Προς το περιεχόμενο

Golden Deals - 165€ από 400€ Panasonic Lumix FT3


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παγακια εννοουσα, που πηγε το μυαλο σου ? :P

Αυτό ακριβώς κατάλαβα κι εγώ... άλλωστε μας έχουν βάλει πάγο εδώ και μέρες :wacko:

  • Απαντ. 270
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Πολλα δεν ειναι τα 160.000?

200 τεμ με 165€ δωσανε και αν.

33.000 € στην χειροτερη περιπτωση, εκ των οποιων το 30% ειναι η προμηθεια τους.... 20.000 φεσι φαγανε απο την κυρα Μαιρη. Τι να πει και η GD?

Δεν νομιζω οτι θα ξεπουλησουν το brand τους για τετοιο ποσο.

Απλα πρεπει να κινηθουμε μαζικα για να αποκτησουμε ισχυ.

 

Μην ξεχνάς ότι έχουν ρήξει και αυτούς με τις TV SAMSUNG.

Θεωρητικά νομιζω ότι δεν χρειάζεται πλέον να περιμένουμε, για καταγγελία στο ΙΝΚΑ, αφού έχουν παρέλθει ήδη όλες οι ημερομηνίες....

Τωρα σχετικά με το να ακυρώσουν οι περισσότεροι και να πάραλαβουν τελικά μερικοί την προσφορά, απλώς αποδεικνύει τα τυπικά χαρακτηριστικά ενός ελληνάρα, γιαυτό άλλωστε φτάσαμε εδω που φτάσαμε σαν χώρα. Μας κοροιδευουν στα μούτρα μας και εμεις χαμογελάμε. Αν γινόταν κάτι τέτοιο σε μια οποιαδήποτε Ευρωπαϊκή χώρα, μην πω Αμερική, θα είχαν ηδη κινηθεί νομικά όχι μόνο οι ίδιες εταιρείες που εμπλέκονται στο σκάνδαλο αλλα και καταναλωτικές οργανώσεις.

Δημοσ.

Ωραία μπορούμε να ετοιμάσουμε ένα εμαιλ το οποίο να αποστείλουμε όλοι στο crazydeals ζητώντας σε πρώτη φάση την επιστροφή των χρημάτων?Με τις ανάλογες αναφορές για ΙΝΚΑ κτλ. Από εκεί και πέρα και ανάλογα με την απάντηση και συμπεριφορά τους αποφασίζουμε πως θα κινηθούμε.Αν τυγχάνει κάποιος με νομικές γνώσεις να το γράψει καλύτερα αλλιώς το ετοιμάζω και εγώ.

Δημοσ.

Λοιπόν -μεχρι τώρα- δεν υπάρχει η φωτογραφική μηχανή και πολιτική της GD είναι να επιστρέψει τα λεφτά σε όσους δεν την έχουν παραλάβει, μου είπαν οτι τους ¨κρέμασε" η ITBox...Θα ήθελα αν μπορεί κάποιος να μας πεί οτι ΕΧΕΙ παραλάβει κατι απο την ITBox, γιατι νομίζω δεν υπάρχει κανεις...

 

Σαν δώρο η GD θα μας πιστώσει τα goldencoins της αγοράς...

Δημοσ.

Ναι το ξέρω...Μεγάλη υπόθεση. Αλλα τι να κάνεις?Να περιμένεις?

Δεν νομίζω να ερθουν ποτε τα προιοντα, ισως αν υπήρχε κάποιος που να δει τα post καινα μας πεί οτι έλαβε κατι...

Δημοσ.

Ορίστε ένα προσχέδιο για το εμαιλ. Ας βοηθήσει κάποιος να το βελτιώσουμε

 

Αγαπητέ κύριε-α

 

Έχω πραγματοποιήσει αγορά της προσφοράς "165€ για μια φωτογραφική μηχανή Panasonic Lumix FT3, με κάμερα 12.1MP, αδιάβροχη στα 12 μ., με ενσωματωμένο GPS και 3D Mode, freeze-proof μέχρι τους -10 βαθμούς C, από το ηλεκτρονικό κατάστημα InTheBox (τι άλλο να ζητήσει κανείς!), αρχικής αξίας 393€. Έκπτωση 58%!!" όπως ακριβώς αναφέρεται στο κουπούνι. Η αγορά έγινε στις 24/1/2012. Όπως σίγουρα έχετε γνώση το συγκεκριμένο κατάστημα δεν έχει ανταποκριθεί στις αποστολές των προϊόντων δίνοντας μάλιστα αβάσιμες δικαιολογίες για την καθυστέρηση και έχοντας επιδείξει προκλητική συμπεριφορά απέναντι στους πελάτες του. Δεδομένου ότι η συναλλαγή έγινε με εσάς και η χρέωση αφορά το δικό σας κατάστημα είμαστε αναγκασμένοι να ζητήσουμε την ακύρωση του κουπονιού από εσάς και την ΑΜΕΣΗ επιστροφή των χρημάτων στους αγοραστές. Έχοντας γνώση ότι ανάλογο deal site που προώθησε την ίδια προσφορά έχει αρχίσει να επιστρέφει ήδη χρήματα στους αγοραστές σας καλούμε να πράξετε και εσείς παρομοίως. Σε κάθε περίπτωση καταγγελία θα γίνει και στο ΙΝΚΑ. προκειμένου να διασφαλιστούν τα δικαιώματα μας.

 

 

 

 

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΟΥΠΟΝΙΟΥ

Δημοσ.

 

Τωρα σχετικά με το να ακυρώσουν οι περισσότεροι και να πάραλαβουν τελικά μερικοί την προσφορά, απλώς αποδεικνύει τα τυπικά χαρακτηριστικά ενός ελληνάρα, γιαυτό άλλωστε φτάσαμε εδω που φτάσαμε σαν χώρα. Μας κοροιδευουν στα μούτρα μας και εμεις χαμογελάμε. Αν γινόταν κάτι τέτοιο σε μια οποιαδήποτε Ευρωπαϊκή χώρα, μην πω Αμερική, θα είχαν ηδη κινηθεί νομικά όχι μόνο οι ίδιες εταιρείες που εμπλέκονται στο σκάνδαλο αλλα και καταναλωτικές οργανώσεις.

 

Δεν ξέρω αν πήρες αφορμή από το δικό μου μήνυμα, πάντως επειδή εγώ σίγουρα θα περιμένω μέχρι τέλους τη φωτογραφική (η ελπίδα πεθαίνει τελευταία!), έχω να πω ότι:

 

1)Ο λόγος που θα ΔΕΝ θα ακυρώσω με δική μου πρωτοβουλία, είναι διότι ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ πραγματικά τη μηχανή (ο φίλος μου συγκεκριμένα) και προτιμώ να πάρω το ρίσκο, παρά να μπαίνω στον κόπο από την αρχή να βρω καλή προσφορά. Γνωρίζω ότι πλέον είναι πιθανό να μην πάρω ποτέ τη μηχανή στα χέρια μου, αλλά έχω την άνεση του χρόνου και μπορώ να περιμένω (ξέροντας ότι θα μου επιστραφούν, εν πάση περιπτώσει, τα λεφτά).

 

2) Φυσικά, υπάρχουν κάποιοι που δεν θα ακυρώσουν, γιατί πιστεύουν ότι η διδάκτωρ Harvard θα στείλει τις μηχανές σε αυτούς, εάν μειωθεί ο συνολικός αριθμός των παραγγελιών. Καταρχάς, δεν γνωρίζουμε αν αυτό θα συμβεί και ποτέ, δηλ. ακόμη κι αν μείνουν 50 αγοραστές, π.χ. Εγώ αυτό σαν νοοτροπία το καταδικάζω οπωσδήποτε. Από την άλλη, "τυπικά χαρακτηριστικά ελληναρά" θα έχει όποιος αφήσει το θέμα να πάει στο βρόντο (και θα είναι πολλοί αυτοί), είτε παραλάβει είτε όχι. Εγώ προσωπικά θα υποβάλω καταγγελία για παραπλανητική τακτική, σε κάθε περίπτωση. Όπως έχω κάνει και στον Κωτσόβολο, π.χ., στο παρελθόν.

 

 

ΥΓ: Ο πρώτος φορέας στον οποίο θα πρέπει να απευθύνονται όσοι ακυρώσουν δεν είναι το ΙΝΚΑ, αλλά η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή...Και δευτερευόντως το ΣΔΟΕ! Εάν παραλάβω τελικώς και δεν πάρω νόμιμη απόδειξη για το προϊόν (ανεξαρτήτως ισχύος εγγύησης), θα έχω βάσιμους λόγους να πιστέψω ότι δεν θα αποδοθεί ο ΦΠΑ. Αλλά ας μην προτρέχουμε.

Δημοσ.

....

2) Φυσικά, υπάρχουν κάποιοι που δεν θα ακυρώσουν, γιατί πιστεύουν ότι η διδάκτωρ Harvard θα στείλει τις μηχανές σε αυτούς, εάν μειωθεί ο συνολικός αριθμός των παραγγελιών. Καταρχάς, δεν γνωρίζουμε αν αυτό θα συμβεί και ποτέ, δηλ. ακόμη κι αν μείνουν 50 αγοραστές, π.χ. Εγώ αυτό σαν νοοτροπία το καταδικάζω οπωσδήποτε. Από την άλλη, "τυπικά χαρακτηριστικά ελληναρά" θα έχει όποιος αφήσει το θέμα να πάει στο βρόντο (και θα είναι πολλοί αυτοί), είτε παραλάβει είτε όχι. Εγώ προσωπικά θα υποβάλω καταγγελία για παραπλανητική τακτική, σε κάθε περίπτωση. Όπως έχω κάνει και στον Κωτσόβολο, π.χ., στο παρελθόν.

...

 

Ο λόγος που η κα Μαίρη (και κάθε κα Μαίρη) μπορεί και υπόσχεται τόσο ανταγωνιστική τιμή, είναι ο μεγάλος αριθμός παραγγελίων! Ο τρόπος που λειτουργούν είναι να περιμένουν αρχικά να δουν την ζήτηση, να "κλειδώσουν" τις παραγγελίες μέσω χρεώσεων π.χ. σε πιστωτικές κάρτες (γι αυτό και συνήθως δεν δέχονται πληρωμή με αντικαταβολή) και στο τέλος να προβούν στην μαζική παραγγελία του προϊόντος από τον προμηθευτή (γι αυτό και οι παραδόσεις δεν μπορούν να γίνουν άμεσα γιατί πολύ απλά τα προϊόντα δεν βρίσκονται σε κάποια αποθήκη).

 

Ως εκ τούτου, αν γίνουν μαζικές ακυρώσεις, δεν υπάρχει καμία περίπτωση να παραλάβουν φωτογραφική μηχανή έστω και οι λίγο υπομονετικοί που θα μείνουν στο τέλος, γιατί πολυ απλά η κα Μαίρη δεν θα μπορεί να δώσει τόσο ανταγωνιστική τιμή πλέον (λόγω της μειωμένης ζήτησης)!

Δημοσ.

From: Ioanna Tsilimpounidou <[email protected]>

Date: 2012/2/28

Subject: Ενημέρωση για την προσφορά του InTheBox για την φωτογραφική μηχανή Panasonic Lumix FT3

 

Αγαπητοί GoldenDealers,

 

Σας ευχαριστούμε πολύ για την προτίμηση που δείξατε αγοράζοντας την προσφορά που παρουσιάστηκε στο GoldenDeals «165€ για μια φωτογραφική μηχανή Panasonic Lumix FT3, με κάμερα 12.1MP, αδιάβροχη στα 12 μ., με ενσωματωμένο GPS και 3D Mode, freeze-proof μέχρι τους -10 βαθμούς C, από το ηλεκτρονικό κατάστημα InTheBox (τι άλλο να ζητήσει κανείς!), αξίας 393€ - έκπτωση 58%» (http://www.goldendeals.gr/deals/165euros-inthebox-panasonic-lumix και http://www.goldendeals.gr/deals/165euros-inthebox-panasonic-lumix-thess)

 

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο προμηθευτής InTheBox.gr μας ειδοποίησε ότι αδυνατεί να παραδώσει μέσα στους συμβατικούς χρόνους που είχαν οριστεί, τη φωτογραφική μηχανή Panasonic Lumix FT3, που παραγγείλατε με κουπόνι μέσω του Goldendeals.gr.

 

Πρωταρχικός στόχος του Goldendeals.gr είναι τόσο η διασφάλιση της ποιότητας της υπηρεσίας ή του προϊόντος που έχετε αγοράσει μέσω του site, όσο και των χρημάτων που έχετε διαθέσει, καθώς ακολουθούμε με ακρίβεια τις διαδικασίες που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό να διαφυλάσσονται όλες οι αγορές σας.

 

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, επειδή o προμηθευτής δεν μπορεί να εγγυηθεί την εμπρόθεσμη παράδοση του προϊόντος, σας ενημερώνουμε ότι θα προβούμε αμέσα στην επιστροφή των χρημάτων σας. Παρακαλούμε πολύ, όλοι εσείς που δεν έχετε παραλάβει την φωτογραφική μηχανή, να μας αποστείλετε ένα email στο [email protected] με τον κωδικό του κουπονιού σας ζητώντας την επιστροφή των χρημάτων σας.

 

Παρά το γεγονός ότι προστατεύσαμε στο ακέραιο τα χρήματα σας, αισθανόμαστε την ανάγκη να απολογηθούμε για την αναστάτωση, και να σας ενημερώσουμε ότι, παρά την ακύρωση της αγοράς σας, τα GoldenCoins που συγκεντρώσατε από τη συγκεκριμένη αγορά θα παραμείνουν στον λογαριασμό σας για μελλοντικές αγορές στην ιστοσελίδας μας.

 

Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη και την προτίμηση που δείχνετε στο GoldenDeals.gr και για οτιδήποτε χρειαστείτε είμαστε στη διάθεσή σας!

Δημοσ.

Και τώρα; Ξέρει κανένας πού μπορούμε να βρούμε αντίστοιχο μοντέλο, με τα ίδια χαρακτηριστικά, σε ανταγωνιστική τιμή;;

Λογικά η τιμή της θα πέσει σύντομα λόγω κυκλοφορίας του επόμενου μοντέλου, αλλά τόσο χαμηλά δεν νομίζω ότι μπορεί να πάει.

Δημοσ.

Έχοντας δοκιμάσει σε ποτάμια και θάλασσες μπορώ να πω ότι λίγες είναι οι καλές αδιάβροχες μηχανές.

Το θέμα είναι να βγάλουν και τα σωστά μοντέλα σε προσφορά. Πχ η Canon D10 ήταν και είναι φοβερή στις φωτογραφίες αν και παλιά...

Η νέα ft4 που βγαίνει τώρα (359€ στο skroutz.gr) έχει και 60fps στο βίντεο 1080i (για όσους ενδιαφέρει). Οπότε με βλέπω να τα σκάω κανονικά για να την πάρω...

Δημοσ.

Μόλις επικοινώνησα με το Crazydeals, η εκπρόσωπός τους, ευγενική, με ενημέρωσε ότι και αυτοί, όπως το Goldendeals, αποφάσισαν να επιστρέψουν τα χρήματα οι ίδιοι σε όποιον αγοραστή το ζητήσει. Ενημερωτικά, χθες μου τηλεφώνησαν από το inthebox -με απόκρυψη και μάλλον η ίδια εταιρεία γραμματειακής υποστήριξης- ρωτώντας με αν θα επιθυμούσα να περιμένω μέχρι τις 5-7/3 για την παραλαβή της Lumix ή αν ήθελα επιστροφή χρημάτων. Εδώ που φθάσαμε και επειδή θέλω τη φωτογραφική, τους είπα ότι θα περιμένω για τελευταία φορά.

 

Βέβαια, ξέρω ότι θα πάρω τα rχ/ μου, αλλά η ελπίδα πεθαίνει τελευταία!

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...