Προς το περιεχόμενο

Golden Deals - 165€ από 400€ Panasonic Lumix FT3


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η μηχανή δεν παραδόθηκε 2-4 και στα τηλ δεν απαντάει κανείς το inthebox...

Ελπίζει τώρα να πάρει τα λεφτά της πίσω από CrazyDeals...

Η ACS δεν είναι πολύ αξιόπιστη στις ώρες των παραδόσεων... τουλάχιστον το κατάστημα της περιοχής μου.

  • Απαντ. 270
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Δεν φταίει η ACS ...

Φωτογραφική δεν παρελαβέ ΚΑΝΕΙΣ. Ο μόνος που πήρε κάτι είμουν εγώ που μου στείλαν παγάκια αντι για φωτογραφική ως και καλά λάθος που από ότι φαίνεται αν δεν το άνοιγα το δέμα στο γραφείο της ACS παρουσία των υπαλλήλων σιγά μην το παραδεχόντουσαν . Δύο φόρες μου είπε η ίδια η Δρ. Πρεβεζάνου ότι μου στέλνει την φωτογραφική και ότι Δευτέρα θα την έχω στα χέρια μου αλλά μάλλον εννούσε την Δευτέρα Παρουσία ....

Δημοσ.

Δεν φταίει η ACS ...

Φωτογραφική δεν παρελαβέ ΚΑΝΕΙΣ. Ο μόνος που πήρε κάτι είμουν εγώ που μου στείλαν παγάκια αντι για φωτογραφική ως και καλά λάθος που από ότι φαίνεται αν δεν το άνοιγα το δέμα στο γραφείο της ACS παρουσία των υπαλλήλων σιγά μην το παραδεχόντουσαν . Δύο φόρες μου είπε η ίδια η Δρ. Πρεβεζάνου ότι μου στέλνει την φωτογραφική και ότι Δευτέρα θα την έχω στα χέρια μου αλλά μάλλον εννούσε την Δευτέρα Παρουσία ....

Για τις ώρες εννοούσα ότι δεν είναι αξιόπιστη η ACS. Προφανώς και δεν έχει καμμία ευθύνη για τα υπόλοιπα.

Δημοσ.

Για τις ώρες εννοούσα ότι δεν είναι αξιόπιστη η ACS. Προφανώς και δεν έχει καμμία ευθύνη για τα υπόλοιπα.

Το ξέρω φίλε μου άλλωστε είσαι από τους παλιούς στο θέμα . Οι νέοι στα 2 νήματα ακόμη νομίζουν ότι φταίει η ACS.

Δημοσ.

Πιστεύαμε ότι φταίει η ACS γιατί η απάντηση του inthebox ήταν ότι φταίει η μηχανογράφιση της acs και που δεν μπορεί να στείλει μαζικά κωδικούς. Αρχικά το χάψαμε, όπως και κάτι άκυρες δικαιολογίες για κακοκαιρία στην Ευρώπη!? Τεσπά, σίγουρα δεν είναι θέμα acs...

Επίσης πιστεύαμε ότι η GoldenDeals συνεργάζεται με "σοβαρά" καταστήματα :)

Δημοσ.

Φρέσκο mail από inthebox:

 

Αγαπητοί πελάτες,

 

Σας ενημερώνουμε ότι δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα με τη διαθεσιμότητα και την παράδοση των προϊόντων από τους προμηθευτές μας σχετικά με τις προσφορές που αναρτήσαμε στο CrazyDeals.

Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε όλες οι παραγγελίες να έχουν εκτελεστεί έως τις 5/3.

Δυστυχώς, δεν μπορούμε να σας ενημερώσουμε αυτή τη στιγμή με την ακριβή ημερομηνία ή ώρα παράδοσης του προϊόντος.

Το τηλεφωνικό μας κέντρο θα είναι ξανά σε λειτουργία από την Τρίτη για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση.

 

Σε περίπτωση που δεν λάβετε τα προϊόντα σας έως τις 5/3, θα γίνει επιστροφή των χρημάτων σας.

 

Με εκτίμηση,

Η ομάδα του InTheBox.

Δημοσ.

Φρέσκο mail από inthebox:

 

Αγαπητοί πελάτες,

 

Σας ενημερώνουμε ότι δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα με τη διαθεσιμότητα και την παράδοση των προϊόντων από τους προμηθευτές μας σχετικά με τις προσφορές που αναρτήσαμε στο CrazyDeals.

Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε όλες οι παραγγελίες να έχουν εκτελεστεί έως τις 5/3.

Δυστυχώς, δεν μπορούμε να σας ενημερώσουμε αυτή τη στιγμή με την ακριβή ημερομηνία ή ώρα παράδοσης του προϊόντος.

Το τηλεφωνικό μας κέντρο θα είναι ξανά σε λειτουργία από την Τρίτη για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση.

 

Σε περίπτωση που δεν λάβετε τα προϊόντα σας έως τις 5/3, θα γίνει επιστροφή των χρημάτων σας.

 

Με εκτίμηση,

Η ομάδα του InTheBox.

Το CrazyDeals τους έχει πληρώσει άρα πλήρωσε η Δρ. τον χοντρέμπορο άρα κάποια στιγμή θα σας τα στείλουν. Τους εκ GoldenDeals χμμμμμ ..... No money , no honey που λένε στο χωρίο μου.

Δημοσ.

ας απαντήσει κάποιος που ξέρει....

το κουπόνι το έχω αγοράσει από crazydeals.

όταν μας ζητήθηκε να το επιβεβαιώσουμε μας είπαν να στείλουμε μέιλ στην goldendeals όπως και έγινε.

ποια η σχέση της crazy με την golden λοιπόν;

γιατί η crazy λέει ότι όλα είναι οκ τώρα και απλά θα υπάρξει καθυστερηση ενώ η golden μιλάει για επιστροφές;

Δημοσ.

καλησπέρα σας,

 

νέος στο forum και εχω αγορασει και εγω την Panasonic απο το golden deals.

υπάρχει καμια πιθανότητα να παραλάβουμε ποτέ την μηχανή ή το βλέπεται αδύνατο.

σκεφτομαι με το φτωχο μου μυαλο ότι αν είναι τελείως απατη (αν και δειχνει κατα πολύ έτσι) ότι δεν θα έστελναν κάποιο mail αλλά θα μας είχαν στην αγνόηση

 

Δυστυχώς,ο καλοπροαίρετος άνθρωπος έχει ανοχή και δικαιολογεί τις αστοχίες των αναξιόπιστων ή/και πονηρών ανθρώπων.Κι εγώ έχω πιάσει τον εαυτό μου να το κάνει.Φίλε μου,τα δείγματα δείχνουν οτι δεν....

Φιλικά.

Δημοσ.

Για όσους δεν το διαβάσαν στο αδελφό νήμα της Samsung

 

Καλησπέρα σε όλους.

 

Προσπάθησα να διαβάσω και τις 89 σελίδες μέχρι τώρα για το θέμα αλλά δεν τα κατάφερα και πρέπει να διάβασα περίποθ ένα 50% από όλα αυτά που έχουν γραφτεί καθώς κατά καιρούς ξεφεύγε το θέμα από την απάτη που συζητάτε.

 

Καταρχήν συγγνώμη για τα ορθογραφικά λάθη που τυχόν κάνω αλλά τα ελληνικά στο ίντερνετ δεν είναι το φόρτε μου δυστυχώς καθώς μεγάλωσα με greeklish :)

 

Στην υπογραφή μου θα δείτε πιο ηλεκτρονικό κατάστημα έχω από το 2007 για αυτό και θέλω να γράψω μερικά πραγματάκια για το φλέγον ζήτημα του inthebox.gr και την ανάμιξη της goldendeals.

 

Για να παίρνουμε τα πράγματα με τη σειρά τους καταρχήν θα πρέπει όσοι είστε στο 15ήμερο limit που έχουν οι τράπεζες για επιστροφή χρημάτων να το πράξετε άμμεσα αν δε το έχετε κάνει μέχρι σήμερα και αν φυσικά γίνεται ακόμα καθώς δεν έχω προσέξει τις ημερομηνίες καθόλου.

 

Εν συνεχεία έχω συνεργαστεί με την GoldenDeals.gr από πρόπερσυ τα Χριστούγεννα σε συνολικά 5-6 deals τα οποία και εξυπηρέτησα όσο πιο άμεσα μπόρεσα και με τη σειρά της η Goldendeals με εξόφλησε όπως όφειλε.

 

Δυστυχώς για εσάς τους καταναλωτές που έχετε αγοράσει τα συγκεκριμένα deals έχετε πέσει σίγουρα θύμα απάτης καθώς αν δείτε τα site της κυρίας Πρεβεζάνου (inthebox.gr/car-gadgets.gr) πρώτον είναι πολύ καινούρια στο χώρο (λιγότερο από 6μηνο) και τα έστησε 100% με βάση τα deal sites με ανάλογα banners , μπούσουλα για το πως αγοράζει κάποιος deal κτλ.

 

Από οσο γνωρίζω η κυρία Πρεβεζάνου χρωστάει σε όποιον "μιλάει Ελληνικά" όπως λέμε λαικιστί και με όποιον έχει συνεργαστεί την ψάχνει καθώς έχει εξαφανιστεί δια προσώπου γης, από ACS μέχρι καταναλωτές , Goldendeals κτλ.

 

Σίγουρα θα αποζημιωθείτε από την Goldendeals που δυστυχώς ουδεμία ευθύνη έχει για τον κακό χαμό που προκάλεσε η κυρία Πρεβεζάνου και μάλιστα αμαυρώνετε το όνομα της εταιρείας καθώς αυτή φένεται στον πολύ το κόσμο που δεν καταλαβαίνει ότι ο προμηθευτής βάρεσε κανόνι ή έστησε μαεστρικά μία απάτη...

 

Δυστυχώς στους καιρούς που ζούμε αυτά τα φαινόμενα ολοένα και θα αυξάνονται καθώς όλοι ψάχνουν τις αρπαχτές και τα γρήγορα μετρητά.

 

Για αυτό καλό θα είναι πλέον πριν κάνετε οποιαδήποτε αγορά από οποιοδήποτε ιστοχώρο μέσα στο ιντερνετ να ψάξετε καλά το προφίλ της επιχειρήσης , τα google stats του και δεν είναι κακό να έρχεστε και σε επικοινωνία μαζί τους πριν κάνετε αγορά.

 

Με εκτίμηση

Δημοσ.

Πλέον είμαι σίγουρος για 2 πράγματα.

 

α) δεν θα πάρουμε φωτογραφική μηχανή ΠΟΤΕ. Λεφτά θα πάρουμε όμως με επιστροφή. Όπως είπαν κ πριν, εφόσον το inthebox δεν έχει πάρει τα φράγκα , κανένας προμηθευτής δεν θα του δώσει εμπόρευμα στον αέρα. Εκτός βέβαια και αν είχε μεγάλο χρηματικό απόθεμα στην ακρη. Κανονικά το GoldenDeals δίνει τα χρήματα όταν του δοθεί ο κωδικός απο τον προμηθευτή. Εδώ ευτυχώς έκανε σωστή κίνηση και δεν τα έδωσε...

 

β) 200.000 ευρώ με επιτόκιο 6% σε κάποια τελειωμένη ελληνική τράπεζα, σημαίνουν ένα κέρδος 1000 ευρώ σε ένα μήνα. Όχι πολλά, αλλά όχι και άσχημα για τον GoldeanDeals.

Δημοσ.

Αγόρασα τη φωτογραφική μηχανή όχι για μένα, αλλά για τον κολλητό μου, που την περιμένει εδώ και ένα μήνα και έχει αγανακτήσει πια, διότι τη χρειάζεται! Εάν την είχα πάρει για την πάρτη μου θα είχα ακυρώσει προ πολλού, τώρα όμως υπάρχει ανάγκη, γι' αυτό και έχω αποφασίσει να περιμένω ηρωικά στις επάλξεις! Πιστεύετε ότι θα την έχουμε στα χέρια μας όσοι δεν ακυρώσουμε, έστω και στις 5/3;;;

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...