mchls Δημοσ. 19 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2012 http://www.youtube.com/watch?v=D254czP9kHE http://www.youtube.com/watch?v=8Tts7Ec-Pzo http://www.youtube.com/watch?v=r3-RoVArQHw
mchls Δημοσ. 26 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2012 Resident Evil 6 pre-orders from Capcom store include rain protection device All pre-orders for Resident Evil 6 placed through the Capcom store will include the freebie seen above: a literal Umbrella umbrella!
mchls Δημοσ. 2 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2012 http://www.youtube.com/watch?v=wX3EqUJMSDg http://www.youtube.com/watch?v=hp3dSpnDz4o
John-lamia Δημοσ. 3 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2012 πιτε το οπως αλλιώς θέλετε αλλά οχι RE. δεν εχει καμια σχεση με RE αυτο το πράμα.
OROKUSAKI Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 ακομα δεν εχει ξεκινησει η αναπτυξη της pc εκδοσης ειπε ο sven http://www.capcom-unity.com/ask_capcom/go/thread/view/7371/29270937/PC_release_date_of_Resident_Evil_6__Features Θα ξεκινησει τον Σεπτεμβριο η τελη Αυγουστου οταν θα ειναι ετοιμες οι εκδοσεις των κονσολων. Ωστοσο ομως ο ιδιος ειπε οτι η capcom θα δωσει μεγαλη προσοχη στην pc εκδοση και εδω που τα λεμε αυτο ειναι που εχει σημασια
naruto14 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 ακομα δεν εχει ξεκινησει η αναπτυξη της pc εκδοσης ειπε ο sven http://www.capcom-un...vil_6__Features Θα ξεκινησει τον Σεπτεμβριο η τελη Αυγουστου οταν θα ειναι ετοιμες οι εκδοσεις των κονσολων. Ωστοσο ομως ο ιδιος ειπε οτι η capcom θα δωσει μεγαλη προσοχη στην pc εκδοση και εδω που τα λεμε αυτο ειναι που εχει σημασια Θα ξεκινήσει τότε ο σχεδιασμός της PC έκδοσης και θα είναι καλή? Εμένα μου φαίνεται ότι θα γίνει προχειροδουλεία και θα είναι ένα κακό port. 1
Bourdoulas Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Τον τερματισμό τον έδωσαν σε longplay ή ακόμα;
jim777 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Πωπωπωπω. Πριν βγει το game καν για κονσολες κατεληξε ηδη κακο port και ηδη δεν ειναι RE (υποθετω αν μπορεις να περπατας/τρεχεις ενω πυροβολας αυτοματα χαλαει το gameplay).
naruto14 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Πωπωπωπω. Πριν βγει το game καν για κονσολες κατεληξε ηδη κακο port και ηδη δεν ειναι RE (υποθετω αν μπορεις να περπατας/τρεχεις ενω πυροβολας αυτοματα χαλαει το gameplay). Για ποιο λόγο να το χαλάει? δεν νομίζω. πάντως μόνο να περπατάς φαίνεται να μπορείς ενώ πυροβολείς. καλό θα ήταν και να τρέχεις...
OROKUSAKI Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 gamecom 2012 gameplay http://www.youtube.com/watch?v=L25DkksYj6A&feature=player_embedded#! το παιχνιδι φαινεται ολο και καλυτερο με καθε νεο trailer που βγαινει και οπως ανακοινωσε η capcom τα 2 απο τα 4 campaigns θα εχουν περισσοτερο horror και λιγοτερο action δηλαδη οπως ηταν τα πρωτα re ενω τα αλλα 2 campaigns θα εχουν περισσοτερο action σαν τα re4&5. Απο τα πιο αναμενομενα παιχνιδια της χρονιας!
naruto14 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Έλεος όχι και άλλο gameplay. Θα μάθουμε όλο το παιχνίδι από τα gameplay σε λίγο!
OROKUSAKI Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2012 Τον Noεμβριο θα εχουμε νεα για την pc εκδοση και το παιχνιδι θα κυκλοφορησει στις αρχες του 2013 ειπε σημερα υπαλληλος της capcom http://www.capcom-unity.com/ask_capcom/go/thread/view/7371/29363097/RE6_demo_for_PC
draginfable Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2012 Resident Evil 6 preview Μια πρώτη γεύση από το έκτο κεφάλαιο της δημοφιλούς Survival Horror σειράς. Η σειρά Resident Evil διανύει αισίως την δεύτερη δεκαετία της ζωής της και έχει κερδίσει την εκτίμηση και τον σεβασμό εκατομμυρίων παιχτών ανά τον κόσμο. Εντούτοις, το τέταρτο μέρος της ξένισε αρκετούς οπαδούς της, καθώς το horror στοιχείο άρχισε σιγά-σιγά να παραγκωνίζεται. Τόσο ο παραπάνω τίτλος, όσο και το sequel του, το Resident Evil 5, μπορούν κάλλιστα να χαρακτηριστούν ως "καθαρόαιμα" Third-Person Shooters, τα οποία ναι μεν προσφέρουν μια διασκεδαστική εμπειρία, αλλά σε καμιά περίπτωση δεν μπορούν να αποδώσουν το feeling των τριών προκατόχων τους. Στο Resident Evil 6 η Capcom προσπαθεί να παντρέψει τα καλύτερα στοιχεία από τα προηγούμενα μέρη της σειράς και να μας παρουσιάσει ένα όσο το δυνατόν πιο ελκυστικό πακέτο. Το single-player mode περιλαμβάνει τρία σενάρια, ενώ με την ολοκλήρωσή τους ξεκλειδώνει και ένα τέταρτο όπου πρωταγωνιστεί η Ada Wong. Σε καθένα από αυτά υπάρχουν δυο κεντρικοί χαρακτήρες, ενώ μεταξύ τους παρουσιάζουν ορισμένες μικρές διαφοροποιήσεις στο gameplay. Οι εντυπώσεις που θα καταγράψουμε παρακάτω βασίζονται στο πρώτο demo του Resident Evil 6, το οποίο είναι διαθέσιμο από τις 5/9 μέσω ενός voucher code που βρίσκεται στο Dragon's Dogma. Ο αντίστοιχος κωδικός που βρισκόταν στην έκδοση του πρόσφατου Action RPG της Capcom για το Xbox 360 ξεκλείδωνε το demo δυο μήνες νωρίτερα, στις 5/7. Για να δούμε όμως τι προσφέρει αυτό το demo. Καταρχήν, μπορείτε να πάρετε μια γεύση και από τα τρία διαφορετικά σενάρια του παιχνιδιού στα οποία πρωταγωνιστούν αντίστοιχα στο πρώτο ο Leon S. Kennedy και η Helena Harper, στο δεύτερο ο Jake Muller και η Sherry Birkin και στο τρίτο o Chris Redfield και ο Piers Nivans. Επιλέγετε όποιον από τους δυο χαρακτήρες επιθυμείτε σε κάθε σενάριο, με τον έτερο πρωταγωνιστή να αποτελεί τον partner σας, όπως ακριβώς στο προηγούμενο μέρος της σειράς. Επιπλέον, το demo σας δίνει πρόσβαση και στο multiplayer κομμάτι του τίτλου στο οποίο μπορείτε να παίξετε online co-op. Η online εμπειρία δεν διαφοροποιείται σε τίποτα από την single-player, καθώς η μόνη διαφορά έγκειται στο ότι τον partner σας τον ελέγχει κάποιος άλλος παίχτης και όχι η A.I. Leon S. Kennedy Ξεκινώντας το campaign του Leon θα βρεθείτε στο Ivy University, από το οποίο θα πρέπει να διαφύγετε με την βοήθεια μιας νέας ηρωίδας, η οποία ονομάζεται Helena Harper (στο demo δεν μας δίνονται περαιτέρω στοιχεία για το βιογραφικό της). Η ατμόσφαιρα είναι αρκετά κλειστοφοβική, ο φωτισμός είναι ελάχιστος και γενικά το horror στοιχείο δείχνει να κάνει θριαμβευτική επιστροφή. Η ένταση συνεχώς αυξάνεται καθώς ακούτε περίεργους ήχους και ουρλιαχτά, βλέπετε πολυελαίους να πέφτουν, παρατηρείτε αίματα στους τοίχους κ.ο.κ. Οι developers προσπαθούν μαεστρικά να σας βάλουν στο κλίμα, καθώς στο μεγαλύτερο μέρος αυτού του level, οι χαρακτήρες προχωρούν αργά, κάθε φορά που ανοίγουν μια πόρτα παρατηρούν πρώτα προσεχτικά το περιβάλλον και γενικά είναι συνεχώς στην “τσίτα” για το τι θα αντιμετωπίσουν παρακάτω. Βεβαία, παρατηρήσαμε και ένα αρνητικό στοιχείο το οποίο ελπίζουμε να έχει διορθωθεί όταν κυκλοφορήσει το παιχνίδι. Όταν λοιπόν η δράση εξελίσσεται με αυτόν τον αργό ρυθμό που αναλύσαμε παραπάνω δεν μπορείτε να τραβήξετε το όπλο σας. Το στοιχείο αυτό σας δίνει την αίσθηση ότι το όλο σκηνικό είναι σκηνοθετημένο για να ανεβάσει την αδρεναλίνη σας, αλλά στην ουσία κανένα ζόμπι δεν πρόκειται να ξεπεταχτεί από κάπου. Jake Muller O Jake είναι ένας νέος χαρακτήρας στο σύμπαν της σειράς και πρόκειται ουσιαστικά για τον γιο του Albert Wesker (σ.σ. ο κεντρικός κακός του Resident Evil 5). Σύμμαχός του είναι η Sherry Birkin, η οποία δεν έχει καμία σχέση με το ανυπεράσπιστο κορίτσι που είχατε συναντήσει στο Resident Evil 2, καθώς δουλεύει πια ως κυβερνητικός πράκτορας. Αφού παρακολουθήσετε το εισαγωγικό cutscene ακολουθεί μια εκρηκτική σεκάνς, όπου θα πρέπει να τρέξετε για να ξεφύγετε από ένα τεράστιο πλάσμα που θυμίζει τον Nemesis από το Resident Evil 3. Στην πορεία θα βρεθείτε σε μια εγκαταλελειμμένη αποθήκη και θα αναμετρηθείτε με τους J'avo. Πρόκειται για ανθρώπους που έχουν μεταλλαχθεί από τον C-Virus και αποτελούν μαζί με τα zombies του δυο βασικούς τύπους εχθρών στο παιχνίδι. Λίγο πριν αποδράσετε από την αποθήκη θα πάρετε μια μικρή γεύση από τα boss fights, καθώς θα πρέπει να αντιμετωπίσετε το γιγαντιαίο πλάσμα που σας κυνήγαγε στην αρχή του level. Chris Redfield Η εμβληματική φιγούρα του ομώνυμου πρωταγωνιστή δεσπόζει σε ένα ακόμα κεφάλαιο της σειράς, αν και στην αρχή θυμίζει μια σκιά του προηγούμενου εαυτού του, αφού τον βρίσκετε να πίνει μέχρι τελικής πτώσης σ' ένα μπαρ. Σύντομα θα τον προσεγγίσει ο Piers Nivans -ένα μέλος της B.S.A.A, στην οποία άνηκε και ο Chris- και θα του ζητήσει την βοήθειά του, καθώς μια νέα απειλή βιολογικών όπλων έχει εμφανιστεί στην Κίνα. Στην πορεία θα χρειαστεί να αντιμετωπίσετε δεκάδες J'avo πάνω σε οροφές κτιρίων με το όλο gameplay να θυμίζει το αντίστοιχο του Resident Evil 5. H δράση και το πιστολίδι έχουν τον πρώτο ρόλο σε αντίθεση με το campaign του Leon που έχει σαφώς μια πιο υποβλητική ατμόσφαιρα. Controls To μοντέλο χειρισμού δεν διαφέρει ιδιαίτερα από το αντίστοιχο των δυο προκατόχων του. Βάση αυτού, όσοι από σας έχετε παίξει τις παραπάνω δημιουργίες θα εξοικειωθείτε πολύ σύντομα μαζί του. Με τον αριστερό αναλογικό μοχλό κινείτε τον χαρακτήρα σας, ενώ ο δεξιός χρησιμοποιείται για τον έλεγχο της κάμερας. Με το κουμπί L1 τραβάτε και κάνετε ready το όπλο σας και με το R2 πυροβολείτε. Η διαδικασία αυτή μπορεί να γίνει και ενώ κινείστε, σε αντίθεση με τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς. Σημαντική προσθήκη είναι ότι πατώντας τον δεξιό αναλογικό μοχλό (R3) αλλάζετε την γωνία στόχευσης. Μπορείτε πια δηλαδή να κρυφτείτε πίσω από έναν τοίχο και να πυροβολήσετε κι από τις δυο κατευθύνσεις, είτε δεξιά είτε αριστερά. Το control pad χρησιμοποιείται για να κάνετε equip τα όπλα σας και τις διάφορες χειροβομβίδες χωρίς να χρειαστεί να καταφύγετε στο menu του inventory. Με το κουμπί R1 πραγματοποιείτε melee επιθέσεις (οι οποίες είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικές απέναντι στους απλούς εχθρούς) ή σπάτε διάφορα κιβώτια που περιέχουν πολύτιμα αντικείμενα. Το HUD είναι αρκετά λειτουργικό, καθώς ανά πάσα στιγμή σας υποδεικνύει τα hit points σας και τα πυρομαχικά που σας έχουν απομείνει. Το pathfinding ειναι “παιχνιδάκι”, καθώς πατώντας το κουμπί L2 εμφανίζεται στην οθόνη ένας κέρσορας που σας υποδεικνύει την κατεύθυνση που θα πρέπει να ακολουθήσετε. Α.Ι Τα πρώτα δείγματα της τεχνητής νοημοσύνης δεν είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά. Τόσο οι απλοί εχθροί όσο και το boss που θα αντιμετωπίσετε έχουν απελπιστικά προβλέψιμες αντιδράσεις. Τα J'avo αρκετές φορές είναι εξοπλισμένα με πιστόλια ή πυροβόλα, αλλά το σημάδι τους είναι απαράδεκτο και σας δίνεται η εντύπωση ότι πυροβολούν στα τυφλά. Στον αντίποδα, η A.I του εκάστοτε συμμάχου σας κινείται σε πιο ικανοποιητικά επίπεδα. Μπορείτε μάλιστα να του δώσετε και κάποιες άπλες εντολές, όπως να σας ακολουθήσει ή να παραμείνει στάσιμος σε ένα σημειο. Επιπλέον, στην περίπτωση που τα hit points σας τελειώσουν και βρίσκεστε πεσμένος στο έδαφος, θα σπεύσει να σας κάνει revive. Τεχνικός τομέας Το Resident Evil 6 χρησιμοποιεί μια αναβαθμισμένη έκδοση της MT Framework, όπως ακριβώς και το Dragon's Dogma. Οι χαρακτήρες είναι σχεδιασμένοι με μεγάλη λεπτομέρεια και ρεαλισμό, ενώ παράλληλα και το bump mapping παρουσιάζεται ικανοποιητικό. Το dynamic lighting και τα particle effects κλέβουν την παράσταση, ενώ η χρήση του shadow mapping είναι πραγματικά υποδειγματική. Τα εντυπωσιακά οπτικά εφέ και ειδικά αυτά που έχουν να κάνουν με τον φωτισμό οφείλονται στην χρήση της Deferred Rendering τεχνολογίας, την οποία η Capcom ενσωμάτωσε για πρώτη φορά στην μηχανή γραφικών MT Framework (έβδομης γενιάς) η οποία παρουσιάστηκε στο Dragon's Dogma. Ωστόσο, η χρήση του Deferred Rendering οδηγεί σε προβλήματα με το anti-aliasing, τα οποία όμως μπορούν να αντιμετωπιστούν χρησιμοποιώντας μια edge-smoothing τεχνική, όπως την FXAA (Crysis 2, F.E.A.R 3), MLAA (Killzone 3, Dragon Age II), DLAA (Star Wars: The Force Unleashed II) κ.ο.κ. Οι developers είναι φανερό οτι προσπαθούν να βρουν την κατάλληλη τεχνική από τις παραπάνω, κάτι που φαίνεται από τις διακυμάνσεις της ποιότητας των textures σε διάφορα σημεία του demo. Για παράδειγμα, σε κάποιες περιπτώσεις, όπως όταν τραβάτε το όπλο σας και η κάμερα κάνει κοντινό στην πλάτη του χαρακτήρα σας, τα textures του “θολώνουν”. Ένα σημαντικό πρόβλημα που εντοπίσαμε είναι οι μεγάλες πτώσεις του frame rate στις περιπτώσεις που υπάρχουν πολύ εχθροί στην οθόνη ή κατά την διάρκεια μιας έκρηξης. Παρόμοιο θέμα είχαμε συναντήσει και στο Dragon's Dogma, όπου στην έκδοση για Xbox 360 είχαμε πτώση του v-sync ώστε να διατηρηθεί το frame rate σταθερό κοντά στα 30fps με ταυτόχρονη εμφάνιση έντονου screen tearing, ενώ στο PS3 χρησιμοποιήθηκε διπλό buffering με συνεχώς ενεργοποιημένο το v-sync και ναι μεν δεν υπήρχε screen tearing, εντούτοις το frame rate έκανε...βουτιά στα 15 fps. Το πιο ανησυχητικό φαινόμενο είναι ότι και στο αντίστοιχο demo του Resident Evil 6 για το Xbox 360, υπήρξαν προβλήματα με το frame rate και το screen tearing. Συνεπώς, πραγματικά ευχόμαστε το τελικό προϊόν να παρουσιάζει ένα σαφώς πιο βελτιωμένο πρόσωπο. Συμπεράσματα Το πρωτο demo του πολυαναμενόμενου τίτλου της Capcom μας άφησε μια "γλυκόπικρη" γεύση. Από την μια πλευρά τα τρία διαθέσιμα campaigns και οι διαφορετικοί χαρακτήρες προσφέρουν μια ποικιλία στο gameplay. Από την άλλη όμως, ο τεχνικός τομέας μας προβλημάτισε έντονα. Στις 18 και 19 Σεπτεμβρίου (στο Xbox 360 και στο PS3 αντιστοιχα) θα κυκλοφορήσει ένα ακόμα demo του παιχνιδιού, το οποίο λογικά θ' αντικατοπτρίζει σε μεγαλύτερο βαθμό την εικόνα της τελικής έκδοσης. To δημιούργημα αυτό της Capcom αποτελεί ένα μεγάλο στοίχημα για την εταιρεία, καθώς η ιδία έχει σηκώσει πολύ ψηλά τον πήχη της ποιότητας με τα τα προηγούμενα μέρη της σειράς και εδώ επιχειρεί -ένα δίχως αμφιβολία- μεγαλεπήβολο project. Το αν θα τα καταφέρει θα το μάθουμε στις αρχές του επόμενου μήνα. Το Resident Evil 6 θα κυκλοφορήσει στις 2 Οκτωβρίου για PS3 και Xbox 360, ενώ ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί η ημερομηνία κυκλοφορίας του για τα PC. Πηγή: Gameworld.gr
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα