Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κατα βαση αν εχει καταγραφει το αιτημα του για υπαναχώρηση εμπροθεσμα, και δεκα μερες μετα να τον καλεσουν, η αποδέσμευση μπορεί να γίνει.Αλλιως μετά δίνεται ένα πάτημα παραπάνω για μη ακύρωση.

Επίσης να ξέρετε ότι υπάρχει ένας άτυπος ανταγωνισμός μεταξύ καταστημάτων και call center (ο οποίος είναι αδιάφορος για τον πελάτη αλλά έτσι είναι η πραγματικότητα),οπότε συχνά ο καταναλωτής απλά προωθείται σε αυτόν που έχει κάνει την πατατιά.Στην προκειμένη περίπτωση σε έστειλαν στο υπεύθυνο κανάλι πώλησης.

Άσχετο: Πως ξέρετε ότι η συζήτηση δεν μαγνητοφωνήθηκε?

Κάνε μια καλή και κοίτα μια τις εισερχόμενες κλήσεις στη τηλ. συσκευή,μπορεί να βρεις τον αριθμό από τον οποίο σε κάλεσαν.(δε χρησιμοποιούν απόκρυψη οι άμεσα συμβεβλημένοι εκπρόσωποι του Οτε)

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

εγω δεν καταλαβαίνω γιατι μπλέκεις τα πράγματα παραπάνω απο όσο είναι ήδη... δεν χρειαζόταν να τους πείς για απομαγνητοφώνηση κτλπ. έγγραφη επιστολή με αριθμό προτοκόλου οτι δεν έχεις δεχτεί καμία 12μηνη σύμβαση και αν σε ένα μηνα δεν έχει λυθεί το πρόβλημα σου καταγγελία σε ΕΕΤΤ.

Δημοσ.

Μα αφού στο oteshop κάνουν τους ανήξερους...λέει το μόνο που μπορείτε να καταθέσετε από εδώ είναι κάτι σαν αίτημα υπαναχώρησης που εμείς θα στείλουμε στο 13888 και θα πάρετε απάντηση σε 2 μήνες περίπου. Κοινώς σαν να λέγαν φύγε από το κεφάλι μας και κάνε ότι θες μέσω 13888

Δημοσ.

ζαλισε τους στα τηλεφωνηματα πριξτους μονο ετσι γινεται δουλεια χωρις βρισιες και γαλλικα περνε τηλεφωνα

Δημοσ.

Ναι πήρε η μητέρα του πρωί αφού γύρισε άπρακτη από το κατάστημα. Κράτησε το όνομα της κοπέλας που μίλησε, η οποία της είπε ότι θα προωθήσει ένα αίτημα με βάση αυτά που τις περιέγραψε η μητέρα μου για το πως έχει η κατάσταση και της είπε να περιμένει τηλεφώνημα από το αρμόδιο τμήμα μέσα στις επόμενες ημέρες. Θα πάρω κι εγώ αύριο μπας και μάθω τίποτα παραπάνω.

Δημοσ.

Μα αφού στο oteshop κάνουν τους ανήξερους...λέει το μόνο που μπορείτε να καταθέσετε από εδώ είναι κάτι σαν αίτημα υπαναχώρησης που εμείς θα στείλουμε στο 13888 και θα πάρετε απάντηση σε 2 μήνες περίπου. Κοινώς σαν να λέγαν φύγε από το κεφάλι μας και κάνε ότι θες μέσω 13888

στο λέω γιατι πριν λίγο καιρό αντιμετώπισα κάτι τέτοιο και με τηλεφωνήματα στα κεντρικά μου είπαν να κάνω τα παραπάνω. τελικά λύθηκε αλλιώς το θέμα και δεν χρειάστηκε. μην σου πώ οτι μόλις θα το ακούσουν αυτό μπορεί και να καταλάβουν οτι δεν μασάς και θα στο λύσουν αμέσως το θέμα.

Δημοσ.

ερώτηση: συμπλήρωσα την φόρμα παραπόνων σε ένα κατάστημα Oteshop αναφέροντας όλο το ιστορικό κτλ. 'Έπρεπε να μου δώσουν τον αριθμό πρωτοκόλλου? Γιατί ανέφερε πάνω στην αίτηση αριθμό πρωτοκόλλου, αλλά η υπάλληλος μόλις της έδωσα συμπληρωμένη την αίτηση μου είπε είστε έτοιμοι χωρίς να μας δώσει κάποιο αποδεικτικό της αίτησης που υπέβαλα.

Δημοσ.

ναι έπρεπε. τι θα δώσεις στην ΕΕΤΤ μετά απο ένα μήνα αν δεν στο έχουν λύσει? (αν και πιστεύω θα στο λύσουν)... ενημέρωσε μας πάντως για ότι γίνει

 

http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Electronics/kataggelia.html

 

Σε κάθε γραπτή καταγγελία, οι εταιρείες οφείλουν να αποδίδουν «μοναδικό αριθμό αναφοράς» της καταγγελίας, που ουσιαστικά αποτελεί έναν εύκολο τρόπο αναζήτησης του εγγράφου σας. Ενημέρωση για το συγκεκριμένο αριθμό μπορείτε να λάβετε από τις εταιρείες.

 

Η εταιρεία υποχρεούται να απαντά εγγράφως σε έγγραφες καταγγελίες εντός 20 ημερών από την παραλαβή τους.
Δημοσ.

Σήμερα επιτέλους μετά από πολλές μέρες μας κάλεσαν από τον ΟΤΕ για να μας πουν ότι έγινε δεκτό το αίτημα μας και δε θα χρειαστεί να πληρώσουμε τέλος αποδέσμευσης. Ο επιμένων νικά...ευχαριστώ τα παιδιά του φόρουμ για τις χρήσιμες συμβουλές.

Δημοσ.

Σήμερα επιτέλους μετά από πολλές μέρες μας κάλεσαν από τον ΟΤΕ για να μας πουν ότι έγινε δεκτό το αίτημα μας και δε θα χρειαστεί να πληρώσουμε τέλος αποδέσμευσης. Ο επιμένων νικά...ευχαριστώ τα παιδιά του φόρουμ για τις χρήσιμες συμβουλές.

ολε! :P

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

Kαλησπέρα σε όλους,

πραγματικά απορω με τις τακτικές του ΟΤΕ.

Και στην περίπτωσή μου έγινε μια τηλεφωνική επικοινωνία  πριν 2 μήνες με υπάλληλο του ΟΤΕ, όπου έγινε έκπτωση-αλλαγή πακέτου,αλλά:

α)Δεν μίλησε με τον κάτοχο της γραμμής,αλλά με άλλο μέλος της οικογένειας.

β)Μόλις πριν λίγο με ενημέρωσε δικηγόρος, ότι η τηλεφωνική "συμφωνία",δεν μπορεί να θεωρηθεί σύναψη συμβολαίου.

 

Και τώρα μας είπαν ότι θα πληρώσουμε πρόστιμο 85 ευρώ,επειδή θέλουμε να αλλάξουμε εταιρεία.

 

Επειδή θέλω να τρέξω την διαδικασία ώστε να κλείσει οριστικά το θέμα,θέλω μια βοήθεια όσο αφορά τη διαδικασία.

Θα προσπαθήσω πρώτα να το επιλύσω προφορικά στο 13888 και μετά αν δεν γίνει αυτό,προχωράμε σε γραπτή καταγγελία σύμφωνα με το link που παρέθεσε ο Luciddream,σωστά;

http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Electronics/kataggelia.html

 

Λέτε να κάνω κατευθείαν γραπτή καταγγελία;

Δεν ξέρω...Πραγματικά απορώ με το θράσος τους..

 

Υ.Γ.Τελικά πήρα στο 13888 κατέγραψαν το αίτημά μου και δεσμεύτηκαν να μου απαντήσουν μέχρι το τέλος της επόμενης εβδομάδας.Οπότε αν έχω καταλάβει καλά,στην περίπτωση που δεν δικαιωθώ,

προχωράω σε έγγραφη καταγγελία.

Δημοσ.

Ειναι νομιμες οι τηλεφωνικες "υπογραφες" συμβολαιου; Δεν θα επρεπε και τα δυο μερη να εχουν αντιγραφο τις συμβασης;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...