Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θα ήθελα να ρωτήσω τα μέλη του forum αν κάποιος από εσάς αντιμετώπισε κάποιο αντίστοιχο πρόβλημα με εμένα και τι έκανε στην περίπτωση αυτή.

Πρόσφατα έκανα αίτημα φορητότητας από τον ΟΤΕ στην Hol. Περίπου ένα μήνα πριν είχα τηλεφωνήσει στο 13888 για να διαπιστώσω ότι όντως έχει τελειώσει η 12μηνη δέσμευση μου (αν και είμαι χρόνια συνδρομητής πριν από 15 μήνες είχα βάλει το πρόγραμμα double-play), στο οποίο με διαβεβαίωσαν ότι έχει παρέλθει η 12μηνη δέσμευση και είμαι ελεύθερος να πάω σε οποιοδήποτε άλλο πάροχο χωρίς κάποιο πρόστιμο. Ωστόσο, σήμερα δέχτηκα τηλεφώνημα από υπάλληλο του ΟΤΕ, ο οποίος με ενημέρωσε ότι δε μπορώ να μεταφερθώ σε άλλο πάροχο γιατί ανανεώθηκε πρόσφατα η σύμβαση μου με τον ΟΤΕ και στην περίπτωση που επιθυμώ να φύγω θα πρέπει να πληρώσω τέλος αποδέσμευσης 115 ευρώ. Η γραμμή είναι στο όνομα της μητέρας μου και όταν την ρώτησα αν δέχτηκε κάποιο τηλεφώνημα από τον ΟΤΕ μου είπε ότι πριν λίγο καιρό της τηλεφώνησε μία κοπέλα, η οποία την ενημέρωσε ότι για τους επόμενους 2 μήνες θα έχουμε μία έκπτωση της τάξεως των περίπου 3 ευρώ για το ιντερνετ, χωρίς να της αναφέρει κάτι άλλο για ανανέωση 12μηνης σύμβασης κτλ. Μετά από νέα επικοινωνία μου με το 13888 μου είπαν ότι στο σύστημα τους φαίνεται ότι στις 9 Ιανουαρίου(ημέρα που έγινε το τηλεφώνημα για την φοβερή έκπτωση στο ιντερνετ)ανανεώθηκε η 12μηνη σύμβαση με τον ΟΤΕ. Όταν τους είπα ότι δεν αναφέρθηκε τίποτα σχετικό στο συγκεκριμένο τηλεφώνημα για επέκταση της δέσμευσης, με συμβούλεψαν να πάω σε ένα κατάστημα OTE για να ζητήσω απομαγνητοφώνηση της συγκεκριμένης κλήσης και στην περίπτωση που δεν αναφέρεται ρητά κάτι πέρι δέσμευσης θα μεταφερθώ στον άλλο πάροχο χωρίς να υποχρεούυμαι να πληρώσω το πρόστιμο.

Θεωρώ ότι ο ΟΤΕ έχει αρχίσει να εφαρμόζει παράνομες τακτικές γιατί βλέπει ότι έχει αρχίσει να χάνει ένα μεγάλο μέρος των συνδρομητών του. Π.χ. σου δίνω μία μικρή έκπτωση και χωρίς να σε ενημερώσω καταχωρώ και μία επέκταση στην 12μηνη δέσμευση σου, ώστε αν θες να φύγεις να σου τα αρπάξω με ύπουλο τρόπο.(φυσικά τα έψαλα στη μάνα μου γιατί της έχω πει να μην δέχεται προσφορές από τέτοιου είδους τηλεφωνήματα που κατά καιρούς γίνονται είτε από τον ΟΤΕ, είτε από αλλους παρόχους, αλλά τώρα είναι πλέον αργά...)

Αν την πάτησε κάποιο άλλο μέλος του forum με αντίστοιχο τρόπο και κατάφερε να γλυτώσει το τέλος αποδέσμευσης, ας με ενημερώσει για τις ενέργειες που έκανε.

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

να πας σε ένα ote-shop και να τους πείς τα παραπάνω, κάνοντας και έγγραφη καταγγελία προς τον ΟΤΕ (να πάρεις αριθμό προτοκόλου).

Δημοσ.

Ο Οτε δεν εφαρμόζει καμία τακτική(από όσο ξέρω μέχρι πριν κανά χρόνο).Στα call centers υπάρχει έλεγχος ποιότητας και ξέρουν ότι ένας δυσαρεστημένος πελάτης (από τον Οτε) είναι χαμένος πελάτης για πάντα.

Ως πρώην agent του Οτε,να σου αναφέρω οτι αν γινόταν κάτι τέτοιο,υπήρχε σοβαρό πρόβλημα στον agent(καθώτι δεν εξέφραζε την πολιτική),οπότε κανένας νοήμων δεν τόλμαγε να μην ενημερώσει ή παραλείψει.

Ακόμη πλέον μπόνους για τέτοια δεν παίζουν,οπότε ή δεν εξήγησε ακούσια επαρκώς ή κάτι κατάλαβε ανεπαρκώς η μητέρα σου.Πιόνια ήμασταν όλοι αλλά ποτέ δε μας δώθηκε τέτοια γραμμή.

Επίσης να σε ενημερώσω ότι αν έγινε 09/01 έχεις ακόμη άλλες 3 ημέρες για να υπαναχωρήσεις χωρίς πολλά πολλά και εξηγήσεις.(14 ημέρες από τη σχετική ενεργοποίηση).Πολύ φοβάμαι και χωρίς να θέλω να φανώ κακός, συχνά άτομα άσχετα με τη λειτουργία της αγοράς και των τεχνολογιών δεν καταλαβαίνουν για τι ακριβώς ενημερώνονται και στα πλαίσια της ευκολίας είναι συγκαταβατικοί.Εγώ στο σπίτι έχω πει στους δικούς μου να αφήνουν αυτά τα τηλ για μένα,για να μην τρέχω.Στη δικιά σου περίπτωση αν το τραβήξεις είναι υπερβολικά εύκολο το να μάθεις το τι έγινε.Όπως και να έχει πάρε αύριο και εκμεταλλεύσου το δικαίωμα υπαναχώρησης,πριν περάσουν οι μέρες.

Δημοσ.

Orfeus μήπως γνωρίζεις αν η διαδικασία της απομαγνητοφώνησης κλήσης γίνεται επιτόπου την ώρα που επικσκέπτεσαι κάποιο oteshop ή αν χρειάζεται κάποιες ημέρες μέχρι να πραγματοποιηθεί;

Δημοσ.

Η απομαγνητοφώνηση έχει κάποια διαδικασία και για να πραγματοποιηθεί πρέπει να έχουν αποτύχει όλα τα άλλα (πρέπει τα πράγματα να είναι πολύ σοβαρά!).

Επί τόπου δε γίνεται και παίζει μεγάλο ρόλο το από που σε κάλεσαν.Άσε το που για να την ακούσεις ο ίδιος είναι ακόμη πιο δύσκολο.Εύκολο να μάθεις είναι το ποιος/α είχε επικοινωνήσει μαζί σου,από που ήταν και μετά να βρεθεί η φόρμα επικοινωνίας.(σαν πρώτη εικόνα).Τηλ για υπαναχώρηση έπεσε?

Δημοσ.

Χμμ...οχι δεν έπεσε ακόμα.Τώρα πάει η μητέρα μου σε oteshop να δει τι θα γίνει.Από που είναι προτιμότερο να γίνει το αίτημα υπαναχώρησης; Από το κατάστημα ή μέσω 13888;

Δημοσ.

Μπα δε ξέρω. Είναι σίγουρο ότι θα πιάσει αυτό με την υπαναχώρηση ή θα αρχίσουν τα κλασικά δε γίνεται κτλ;

Δημοσ.

Εννοείται ότι θα αρχίσουν, αλλά υπάρχει σχετικός κανονισμός.Αν σε χειριστούν σωστα τηλ θα πρέπει να σε συνδέσουν στο τμήμα διαχείρησης παραπόνων κατευθείαν.

Δημοσ.

Το καλύτερο που έχεις να κάνεις ειναι να ζητήσεις οπως σου ειπαν την απομαγνητοφώνηση της συγκεκριμένης κλήσης την οποία και προφανώς δεν θα έχουν αφου οπως λες δεν έγινε ποτε, και για να γίνει πρέπει απο πριν να στο πουν οτι γίνεται καταγραφή.

 

Έχεις το δίκιο με το μέρος σου και να το διεκδικήσεις και ενοίται δεν πρέπει να τους πληρώσεις τίποτα απο την στιγμή που έχεις όντως δίκιο , μην κάνει καμία υποχώρηση γιατι αυτο θέλουν και αυτοί.

Δημοσ.

Άρχισαν τις κλασικές δικαιολογίες...στο κατάστημα δεν έχουν καμία σχέση λέει με την απομαγνητοφώνηση κλήσης και το αίτημα θα πρέπει να γίνει μέσω 13888. Στο 13888 της είπαν ότι απλά καταγράφηκε η σημερινή συνομιλία και ότι απλά θα μας καλέσει κάποιος τις επόμενες μέρες για περαιτέρω διευκρινίσεις. Ούτε αίτημα υπαναχώρησης προώθησε, ούτε αίτημα απομαγνητοφώνησης. Ε ρε ξύλο που τους χρειάζεται...κάνουν πρώτα τις αθέμιτες πρακτικές και μετά κάνουν πως δε ξέρουν τίποτα. Στην ουσία πάνε να παγιδεύσουν τον κόσμο, ώστε είτε να πληρώσει το τέλος είτε να παραμείνει στον ΟΤΕ, επειδή ψάρωσαε με την ποινή.

Δημοσ.

μην μασάς....αφού οι τύποι είναι απατεώνες, με τον ανάλογο τρόπο θα τους φερθείς και εσύ...ας χάσουν και μία φορά αυτοί που τα πέρνουν τόσα χρόνια

Δημοσ.

πάντως η έκπτωση που δίνουν από ότι κοίταξα στο site του Οτε είναι κορυφαία...1,6 ευρώ το μήνα για τους πρώτους 4 μήνες-μετά κανονικά. πραγματικά συγκινητική έκπτωση....

Δημοσ.

Εγώ σε περιπτώσεις που φτάσουν τα πράγματα στο αμήν λεώ ωραία εσεις δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα αφήστε με λοιπόν να μιλήσω με τον υπεύθηνο διευθυντή του κατάστήματος να δούμε τι θα γίνει. Δεν με ενδιαφέρει τι λετε και τι ισχυρίζεστε εσείς εγώ ξέρω αν μου προσφέρανε καινούργιο συμβόλαιο αν καταγράφηκε η κλήση κτλπ , αποδευσμεύστε με άμεσα μιλήστε με τα κεντρικά δεν με ενδιαφέρει αλλα δεν φεύγω απο εδώ αν δεν μου δώσετε μια λύση άμεσα.

 

Ολα αυτά με ήρεμο τρόπο και εφόσον ξέρεις οτι έχεις το δίκιο με το μέρος σου απλα δεν υποχωρείς και πίστεψε με στο τέλος βρίσκεις το δίκιο σου οχι πάντα αλλα το βρίσκεις.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...