*Kezar* Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2012 Με το κρύο αυξάνει η κατανάλωση; Το αντίθετο ήξερα. Κρύος αέρας = μικρότερος όγκος = πιο πολλή δύναμη = λιγότερο γκάζι. Πέρα απ' το ότι το καλοκαίρι έχουμε κλιματισμό ή ανοιχτά παράθυρα, που χειροτερεύουν κι άλλο την κατανάλωση. σε αυτο εχεις δικιο.. αλλα και η μηχανη εχει το οριο της δεν μπορει να λειτουργησει σε χαμηλη θερμοκρασια σου θετει οριο ο κατασκευαστης π.χ απο 60 βαθμους μεχρι 140 max παραδειγμα.. τωρα οσο για το ζεσταμα γενικα εγω περιμενω να ανεβει η θερμοκρασια λαδιου στην μεση σε φυσιολογικα επιπεδα για να ξεκινησω.εκτος αμα βιαζομαι τοσο πολυ που ξεκιναω και με το που βαλω δευτερα το αφηνω χωρις ταχυτητα να τσουλαει οσο ποιο πολυ μπορω ωστε να δουλευει λιγο περισσοτερο το εμβολο για να ανεβασει γρηγορα θερμοκρασια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickolas Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2012 Εγώ πάλι δεν έχω δει σημαντική διαφορά στην κατανάλωση. Ίσως ένα ~10% άυξηση. ΔΕΝ το αφήνω καθόλου να ζεσταθεί, ξεκινάω κατευθείαν όπως λέει και ο κατασκευαστής. Αν έχει πολύ κρύο (ας πούμε κάτω από 5C) τα πρώτα 1-2 λεπτά είναι λίγο περίεργο στο γκάζι και σκορτσάρει λίγο αλλά τίποτα περισσότερο. Πόση ώρα πρέπει να περιμένεις για να φτάσει το λάδι σε θερμοκρασία λειτουργίας στο ρελαντί? Υποθέτω με θερμοκρασίες κοντά στο 0 πρέπει να είναι 5λεπτο το οποίο είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ και πραγματικά δεν ξέρω αν κάνει καλό στον κινητήρα (μιας και είναι μεν στο ρελαντί, για παρατεταμένο διάστημα όμως δουλεύει κρύος σε σχέση με το να ξεκινούσες αμέσως και να οδηγούσες χαλαρά). Να σημειωθεί ότι το δικό μου δεν καίει και καθόλου λάδι (με αλλαγές κάθε 15.000χλμ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alxnks Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2012 εχετε υποψη σας παιδια οτι περα απο τη μηχανη, υπαρχει και κατι αλλο που ζοριζεται οσο δεν ζεσταινεται το λιπαντικο του. κι αυτο ειναι το σασμαν! και τρωει μεγαλα ζορια μεχρι να ζεσταθει η βαλβολινη! ειναι αλλος ενας λογος που το αμαξι πρεπει να πηγαινει πολυ κυριλε στα πρωτα 5-10 λεπτα διαδρομης, για να μην παρετε τιποτα συγχρονιζε κτλ στο χερι. και τους κατασκευαστες αφηστε τους να λενε οτι θελουν! αυτοι στα συνεργεια σας θελουν με ''φυσιολογικες φθορες''!! μην τους κανετε τη χαρη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_BASSstarlet_ Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2012 To λάδι μάλλον ζεσταίνεται πιο αργά από το ψυκτικό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andreapaog328 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2012 ίσως έχει να κάνει και με κυκλους otto/δοχεία θερμοκρασίας/καυσαέρια που αποβαλλονται σε μερος με μικρότερη ή μεγαλύτερη θερμοκρασία. την εχω ξεχασει τη θερμοδυναμικη πλέον... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
daPro Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2012 Μέλος Share Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2012 Λοιπον παιδες μουρθε το OBD2 κατεβασα το torque(οχι το pro)κ μπορω να πω οτι δεν το περιμενα να δειχνει τοσες πληροφοριες.Δειχνει κ την καταναλωση ανα 100 χιλιομετρα.Το μονο που δεν παιζει ειναι το voltage κ το ντεποζιτο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*Kezar* Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2012 για δωσε λινκ να δουμε απο αυτο που πηρες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
daPro Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2012 Μέλος Share Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2012 http://www.ebay.co.uk/itm/120846727630?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649#ht_4524wt_1163 Δεν ξερω αν αξιζει να αγορασω το torque pro,δλδ τι παραπανω θα εχει απτο free? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2012 Υπάρχει τρόπος να βρω κι εγώ την κατανάλωση στο δικό μου μέσω VagCOM; Το έχω το πρόγραμμα, όσο και το καλώδιο, απλά δε ξέρω που να πάω για να βρω τα στοιχεία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
daPro Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2012 Μέλος Share Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2012 Φιλε μου δεν το ξερω το vagcom. Ξερει κανεις αν υπαρχει προβλημα να αφηνω το obd2 στην θυρα οταν το αμαξι δεν κινειται(εννοω την νυχτα αςπουμε) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2012 Moderators Share Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2012 Φυσικα η καταναλωση που δειχνουν αυτα ενδεχεται να απεχει απο την πραγματικη. Οταν ειχα το Grande Punto που το φουλαρα καθε φορα και μετρουσα, σε συγκριση με τα αποτελεσματα του computer αλλες φορες επεφτε μεσα (αποκλιση 0.1-0.2 λιτρα/100km), ενω αλλες η πραγματικη ηταν μεχρι και 1+ λιτρο πανω απο οσο ελεγε! Γενικα δεν ειναι 100% ακριβη αυτα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2012 μα την καταναλωση την δειχνουν μεσω του εγκεφαλου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2012 Moderators Share Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2012 Γιαυτο ακριβως και απεχει απο την πραγματικη (αλλοτε ελαχιστα-καθολου, και αλλοτε εμφανως). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
daPro Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2012 Μέλος Share Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2012 Μα κ αυτα που βαζουν οι κατασκευαστες δεν νομιζω να δινουν ακριβης μετρηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2012 Moderators Share Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2012 Γιαυτο καθε φορα μολυβακι και σημειωσουλα, μα 3 λεπτα υποθεση ειναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα