Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

Τα 10 δεν μου φαινονται και παραλογα για πολη για 1.4 κινητηρα με σχεδον 100 αλογα της συγκεκριμενης περιοδου.

Αλλωστε και ο κατασκευαστης για πολη δινει πανω απο 8.

 

Για το κλασικο Corsa 1.4 TwinPort 90PS, η Opel δινει 7.9 στην πολη, οποτε και παλι τα 9 λογικα μου φαινονται.

 

Παρακολουθησε το Getz για μερικα γεμισματα ακομα. Επισης παιζει ρολο η θερμανση και η ωρα που περιμενεις μεχρι να ζεσταθει αν κανεις συχνα μικρες αποστασεις. Εγω με αυτα χανω τωρα το χειμωνα καπου 80 χιλιομετρα αυτονομια σε καθε γεμισμα...

  • Απαντ. 78
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

αν ηταν ολα τα χιλιομετρα να τα ειχα μεσα σε κινηση πρωτη-δευτερα-νεκρα, θα το δεχομουν. αλλα τα πιο πολλα απο δαυτα τα εχω κανει αττικη οδο. δηλαδη τη μετρηση την εκανα στα 300 χλμ οπου εβαλα και τις 2 φορες 30 λιτρα (οταν εφτανε στο 1/4 το ντιποζιτο εγραφε 298-300 χλμ και τις 2 φορες πηρε ακριβως 29,7 λιτρα). απο αυτα τα 600 χλμ, αντε να εκανα σε κινηση πηγμενος τα 150. τα υπολοιπα ειναι σε χαλαρη κινηση και χωρις σκισιμο. ο τυπος απο την χιουνται μου ειπε οτι φταιει το ντιζατο γκαζι.. ισως επειδη ειχα συνηθισει να οδηγω ηλεκτρογκαζο και τωρα με το ντιζατο εχω θεμα.

Δημοσ.

Αν η εργοστασιακή του Getz για μέσα στην πόλη είναι πάνω από αυτήν του Corsa...

Γιατί και το Corsa δεν καίει λίγο, ένα Yaris πχ. καίει 0,5λ λιγότερα στις ίδιες συνθήκες.

Πάντως θα βελτιωθείς όσο θα περνάει ο καιρός. Ίσως πράγματι να θέλει περισσότερη προσοχή με το γκάζι το ντιζάτο!

Δημοσ.

Πολύ ρε συ το getz τόσο! Το elantra του πατέρα μου (1600) εντός πόλης πάει στα 9 μόνο καλοκαίρι με air con! Εδώ εμένα το coupe 1600turbo και μόνο αν το πιεσω πάει 10!

Δημοσ.

δεχομαι οτι ως ενα βαθμο φταιει το οτι εχω συνηθισει να οδηγαω ηλεκτρογκαζο (ειδικα στο μαζντα 2 της κοπελας μου δε χαμπαριαζει τιποτα. πατας αφηνεις δεν κανει τιποτα!). αλλα ρε παιδια 10 λιτρα; θα κανω αλλη μια 3η μετρηση κι οτι γραψει.. επισης φανταζομαι παιζει καποιο ρολο το οτι το αυτοκινητο αν και 4ετιας ειναι και λιγο αστρωτο (30.000χλμ).. δεν ξερω στα ποσα χλμ ανοιγουν τα μοτερ χιουνται...

Δημοσ.

Άστρωτο δεν είναι. Τα μοτέρ πλέον βγαίνουν «στρωμμένα» από το εργοστάσιο, αλλά και να μην ήταν έτσι... έχει γράψει 30K χιλιόμετρα.

Δημοσ.

τα service του τα εχει κανει με τα χρονια (επειδη το χρονικο οριο ερχοταν συνηθως πριν το χιλιομετρικο). service εκανε πριν απο 1 μηνα, το μεγαλο των 30.000 χλμ.. φυσικα σε επισημη αντιπροσωπεια μιας και λογω αριθμου πλαισιου εχουμε εφ ορου ζωης δωρεαν σερβις.

Δημοσ.

focus 2004 εδω 1.4 κρατάω "στατιστικά" απ τον αυγουστο.

min 7.3 L/100km

avg 8.4

max 9.8

 

3500km με 300 λίτρα.

σεπτέβρη μεχρι μεσα οκτώβρη ήτανε γύρω στο 7.5, τώρα έχει πάει στο 8.5 λόγω κρύου λογικά...

Δημοσ.

Με το κρύο αυξάνει η κατανάλωση; Το αντίθετο ήξερα. Κρύος αέρας = μικρότερος όγκος = πιο πολλή δύναμη = λιγότερο γκάζι.

 

Πέρα απ' το ότι το καλοκαίρι έχουμε κλιματισμό ή ανοιχτά παράθυρα, που χειροτερεύουν κι άλλο την κατανάλωση.

  • Moderators
Δημοσ.

Κι εγω ετσι ελεγα, αλλα check this. Τα στατιστικα του δικου μου...

post-71294-0-21940700-1329569415_thumb.png

 

Με το που επιασε Νοεμβρης με γ@μ¥σ€!

  • Moderators
Δημοσ.

Αργεί περισσότερο ο κινητήρας να έρθει στη κανονική θερμοκρασία λειτουργίας του.

 

Εγω τα λεγα...

 

Επισης παιζει ρολο η θερμανση και η ωρα που περιμενεις μεχρι να ζεσταθει αν κανεις συχνα μικρες αποστασεις. Εγω με αυτα χανω τωρα το χειμωνα καπου 80 χιλιομετρα αυτονομια σε καθε γεμισμα...

 

Προσωπικα αν δεν κουνηθει εστω λιγο η βελωνα θερμοκρασιας λαδιου (γιατι αυτο παιζει ρολο), δεν ξεκιναω. Δεν την παλευει το αμαξι με παγωμενο λαδι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...