Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πρόσφατα ένας φίλος μου έδωσε αυτήν την εξάτμιση (=wmi|//wmark.png|C|25"]http://www.stelpet.gr/thumb/phpThumb.php?src=/images/detailed_images/4690_4689_4688_4687_Protecht-oli.gif&w=1407&fltr[]=wmi|//wmark.png|C|25) και ας πούμε ότι εξωτερικά δεν είναι και στην καλύτερη κατάσταση..τι θα μπορούσα να κάνω για να φαίνεται κάπως σε καλή κατάσταση ;

Δημοσ.

Πάρε καμιά 10αριά γυαλόχαρτα με διάφορα grit, από 60-80 έως 5000+ (εάν βρεις τόσο μεγάλο). Τρίψτην με όλα, από το μικρότερο στο μεγαλύτερο. Καθρέπτης θα γίνει...

Δημοσ.

εκτος αμα θες μια πιο ευκολη λυση, την τριβεις λιγο με γυαλοχαρτο (800) ισα να θολωσει-αγριεψει και μετα την βαφεις με σπραιη υψηλης θερμακρασιας (βγαινει σε κοκκινο, μαυρο, ασπρο και ανθρακι ολα ματ)

Δημοσ.

Θα απαντήσω εδώ αντί για το ΠΜ που μου έστειλες, ώστε να υπάρχει σαν αρχείο. Μπορεί να το χρειαστούν και άλλοι. Άλλωστε δε μου έστειλες κάτι προσωπικό.

 

Λοιπόν.

 

Τα γυαλόχαρτα, όπως και κάθε υλικό τριψήματος, έχουν ορισμένη τραχύτητα. Αυτό πρακτικά σημαίνει «πόσο γρατσουνάει». Μπορεί να είναι πολύ τραχύ, που αν τρίψεις πάνω στην εξάτμιση θα κάνει χαρακιές, μπορεί να είναι και ελάχιστα έως καθόλου, όπου αν την τρίψεις με ένα τέτοιο, θα τη γυαλίζεις (ουσιαστικά θα σβήσει κάθε γρατσουνιά).

 

Η τραχύτητα μετριέται σε "grit". Δε θυμάμαι τι σημαίνει σαν μονάδα, αλλά αυτό που πρέπει να ξέρεις είναι: μικρό grit = τραχύ. Μεγάλο grit = λείο.

 

Η συνήθης διαδικασία όταν θέλουμε να επιδιορθώσουμε κάποιο γυαλιστερό μέταλλο, είναι να το τρίψουμε σε όλη του την επιφάνεια με γυαλόχαρτα διαφορετικού grit, από το πιο μικρό, το οποίο θα διώξει σκουριές, θα ισιώσει ατέλειες, κλπ, έως το πιο μεγάλο, το οποίο θα το λειάνει και θα το γυαλίσει.

 

Στο εμπόριο βρίσκεις εύκολα grit 80-1000. Για πιο πάνω (θα σου χρειαστεί!) πρέπει να ψάξεις.

 

Ξεκινάς με ένα αρκετά τραχύ γυαλόχαρτο, π.χ. 80-100 grit. Αυτό θα γεμίσει την εξάτμιση χαρακιές, (μη φοβηθείς!) αλλά θα διώξει και οτιδήποτε ανεπιθύμητο. Μετά πας σε 300-500 grit, το οποίο θα σβήσει τις χαρακιές και θα την αφήσει «θαμπή» αλλά με εμφανή σημάδια τριψήματος. Μετά πας σε 1000 grit, το οποίο θα αρχίσει να τη θαμπώνει κανονικά, σβήνοντας κάθε... αυλάκι. Μετά πας σε 3000 grit, το οποίο θα τη γυαλίσει. Εάν θέλεις να κάνεις ακόμα καλύτερη δουλειά, τρίβεις και με 5000 grit (το οποίο μόνο γυαλόχαρτο δεν είναι, είναι απίστευτα λείο) και θα την κάνεις... καθρέπτη.

 

Σημ.: Γυαλόχαρτο 5000 grit δε ξέρω αν υπάρχει. Υπάρχουν όμως άλλα είδη τριψίματος τόσο λεία, όπως σφουγγαράκια σαν γυαλόχαρτο, ειδικές πέτρες, κλπ.

 

Εάν παρ' όλα αυτά, σα διαδικασία το βλέπεις πολύ κουραστικό (δες το post του από πάνω :mrgreen:) τρίβεις μέχρι 1000 grit να θαμπώσει και μετά τη βάφεις, όπως έγραψε ο elvisjedi. Αλλά προσοχή! Πάλι ξεκινάς με μικρό grit, ώστε να φύγουν σκουριές και άλλες ανωμαλίες στην επιφάνεια.

 

Πριν αρχίσεις το γυάλισμα, δες και αυτό το thread γιατί θα σου χρειαστεί.

 

Θεός! :mrgreen:

Δημοσ.

Ποια απο τις 2? :P

χαχα σωστή παρατήρηση...εννοώ στην πρώτη λύση..με τα πολλά γυαλόχαρτα

 

Θα απαντήσω εδώ αντί για το ΠΜ που μου έστειλες, ώστε να υπάρχει σαν αρχείο. Μπορεί να το χρειαστούν και άλλοι. Άλλωστε δε μου έστειλες κάτι προσωπικό.

 

Λοιπόν.

 

Τα γυαλόχαρτα, όπως και κάθε υλικό τριψήματος, έχουν ορισμένη τραχύτητα. Αυτό πρακτικά σημαίνει «πόσο γρατσουνάει». Μπορεί να είναι πολύ τραχύ, που αν τρίψεις πάνω στην εξάτμιση θα κάνει χαρακιές, μπορεί να είναι και ελάχιστα έως καθόλου, όπου αν την τρίψεις με ένα τέτοιο, θα τη γυαλίζεις (ουσιαστικά θα σβήσει κάθε γρατσουνιά).

 

Η τραχύτητα μετριέται σε "grit". Δε θυμάμαι τι σημαίνει σαν μονάδα, αλλά αυτό που πρέπει να ξέρεις είναι: μικρό grit = τραχύ. Μεγάλο grit = λείο.

 

Η συνήθης διαδικασία όταν θέλουμε να επιδιορθώσουμε κάποιο γυαλιστερό μέταλλο, είναι να το τρίψουμε σε όλη του την επιφάνεια με γυαλόχαρτα διαφορετικού grit, από το πιο μικρό, το οποίο θα διώξει σκουριές, θα ισιώσει ατέλειες, κλπ, έως το πιο μεγάλο, το οποίο θα το λειάνει και θα το γυαλίσει.

 

Στο εμπόριο βρίσκεις εύκολα grit 80-1000. Για πιο πάνω (θα σου χρειαστεί!) πρέπει να ψάξεις.

 

Ξεκινάς με ένα αρκετά τραχύ γυαλόχαρτο, π.χ. 80-100 grit. Αυτό θα γεμίσει την εξάτμιση χαρακιές, (μη φοβηθείς!) αλλά θα διώξει και οτιδήποτε ανεπιθύμητο. Μετά πας σε 300-500 grit, το οποίο θα σβήσει τις χαρακιές και θα την αφήσει «θαμπή» αλλά με εμφανή σημάδια τριψήματος. Μετά πας σε 1000 grit, το οποίο θα αρχίσει να τη θαμπώνει κανονικά, σβήνοντας κάθε... αυλάκι. Μετά πας σε 3000 grit, το οποίο θα τη γυαλίσει. Εάν θέλεις να κάνεις ακόμα καλύτερη δουλειά, τρίβεις και με 5000 grit (το οποίο μόνο γυαλόχαρτο δεν είναι, είναι απίστευτα λείο) και θα την κάνεις... καθρέπτη.

 

Σημ.: Γυαλόχαρτο 5000 grit δε ξέρω αν υπάρχει. Υπάρχουν όμως άλλα είδη τριψίματος τόσο λεία, όπως σφουγγαράκια σαν γυαλόχαρτο, ειδικές πέτρες, κλπ.

 

Εάν παρ' όλα αυτά, σα διαδικασία το βλέπεις πολύ κουραστικό (δες το post του από πάνω :mrgreen:) τρίβεις μέχρι 1000 grit να θαμπώσει και μετά τη βάφεις, όπως έγραψε ο elvisjedi. Αλλά προσοχή! Πάλι ξεκινάς με μικρό grit, ώστε να φύγουν σκουριές και άλλες ανωμαλίες στην επιφάνεια.

 

 

 

Θεός! :mrgreen:

 

Περίμενα να μπω στο thread και να διαβάσω καμιά τεχνική γυαλίσματος..χαχαχαχα ευχαριστώ και πάλι για τις συμβουλές..δεν μου φαίνεται κουραστικό...άμα την δω να γυαλίζει θα τα ξεχάσω όλα :-D

Δημοσ.

ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ειναι αμα τελικα την γυαλισεις να της περασεις μετα βερνικι η καποιο αλλο προστατευτικο (κατι που να αντεχει υψηλες θερμοκρασιες) γιατι υπαρχει μεγαλος κινδυνος αφου την τριψεις να βγαλει σκουριες παρα πολυ ευκολα (μιλαω για διαστημα 1-2 εβδομαδων)

το επαθα με κατι καθρεφτες για μηχανη παλιους, τους ειχα ταραξει στο τριψιμο γινανε σαν καινουριοι κ μετα απο 2 μερες!!

γεμισαν σκουριες, ευτηχως φυγανε με λιγο τριψιμο κ κατευθειαν μετα περασα βερνικι και δεν ειχα ξανα προβλημα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...