Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σας παραθέτω e-mail που απέστειλα στην τεχνική υποστήριξη πελατών της Cyta αλλά και στο τμήμα παραπόνων. Παρακαλώ πολύ οι τεχνικοί της Cyta να το προωθήσουν στο αρμόδιο τμήμα μιας και εγώ έχω στείλει αρκετά e-mail χωρίς να παίρνω απάντηση.

Ευχαριστώ.

 

Είμαι πελάτης της εταιρείας σας εδώ και 6 μήνες.

Ήρθα στην Cyta με την ελπίδα τις αδιάλειπτης, απροβλημάτιστης, γρήγορης και οικονομικής σύνδεσης στο Internet αγνοώντας τα αρνητικά σχόλια των ήδη πελατών σας.

Μπορώ να σας πω ότι πολύ γρήγορα το μετάνιωσα και ήρθα στην θέση τους όσο και αν προσπάθησα να μην συμβεί αυτό.

 

ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να μην έχω τηλέφωνο και Internet για 2 συνεχόμενες ημέρες και το τηλεφωνικό σας κέντρο αντί να λύσει το πρόβλημα δηλώνοντας άμεση βλάβη να μου διαβάζει ένα ερωτηματολόγιο από τον υπολογιστή με αστείες ερωτήσεις τύπου:

1. Είναι σωστά συνδεδεμένο το καλώδιο;

2. Έχετε βάλει δικό σας καλώδιο ή το καλώδιο της Cyta;

Και ενώ εγώ διακόπτω τον άνθρωπο που προφανώς και δεν φταίει αφού ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ και του λέω ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΕΙΡΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ αυτός συνεχίζει:

3. Μήπως έχετε συνδέσει κάποιο φίλτρο στις πρίζες τηλεφώνου;

Λυπάμαι αλλά αυτό προσβάλει την νοημοσύνη όχι μόνο την δική μου που στο κάτω-κάτω έχω και πτυχίο πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών αλλά όλων των πελατών σας και δεν το ανέχομαι σε καμία περίπτωση.

 

Και συνεχίζω:

 

ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να έχει έρθει το συνεργείο σας 2 φορές στο σπίτι μου λύνοντας υποθετικά το πρόβλημα και την επόμενη μέρα να μην έχω ούτε τηλέφωνο, ούτε Internet.

ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να σας πληρώνω κάθε μήνα και να προσεύχομαι κάθε φορά που ξυπνάω να έχω internet και τηλέφωνο!!!

ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να ζητάει ο πελάτης σας router άλλης μάρκας από το (επιεικώς άχρηστο) Pirelli και να του απαντάτε δεν γίνεται κάτι τέτοιο!

ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ 2 μήνες τώρα να έχω κατά μέσο όρο 7-8 αποσυνδέσεις την ημέρα.

ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ 2 μήνες τώρα να μην έχω τηλέφωνο ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ 2 μήνες τώρα να συγχρονίζω με 729/4809Kbps από την στιγμή που συγχρόνιζα με 1022/13000Kbps και πληρώνω για 24Mbps.

ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να σας έχω στείλει τόσα email και να μην μου έχετε απαντήσει ούτε σε ένα.

ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να καλώ την τεχνική υποστήριξη από το κινητό μου (αφού δεν έχω τηλέφωνο) και να περιμένω ώρες να μου απαντήσει κάποιος

ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να καλώ την τεχνική υποστήριξη και να μην βρίσκω έναν άνθρωπο που να γνωρίζει να κάνει τεχνική υποστήριξη.

ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να καλώ την τεχνική υποστήριξη και να το σηκώνει μια κυρία που σου λέει: «λυπάμαι όλοι οι υπάλληλοι είναι απασχολημένοι και θα σας καλέσουμε σε αυτό το νούμερο».

ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να μην σε καλούν ποτέ από την τεχνική υποστήριξη όταν συμβαίνει το από πάνω.

 

Για όλα αυτά και για ακόμα περισσότερα σας δηλώνω ότι ήταν η τελευταία φορά που πλήρωσα τον λογαριασμό της Cyta.

Από σήμερα προβαίνω σε καταγγελία σύμβασης για τους ανωτέρω λόγους χωρίς μάλιστα να σας καταβάλω τα 70 ευρώ λόγο πρόωρης διακοπής.

Θεωρώ δε ότι 70 ευρώ μου τα χρωστάτε εσείς για τα τηλεφωνήματα που χρεώθηκα από το κινητό μου καλώντας επί ώρες την τηλεφωνική (ανύπαρκτη) υποστήριξη.

 

Σας ενημερώνω ότι το παρόν email θα δημοσιευθεί σε forums και blogs τηλεπικοινωνιών για αυτούς που θέλουν να ξέρουν πριν αγοράσουν.

Επεξ/σία από wolfkain
Δημοσ.

Επίσης, είναι απαράδεκτο να γράφεις τη λέξη "απαράδεκτο" με "Χ". Διόρθωσέ το πριν το στείλεις παραέξω :mrgreen:

 

j/k to chill you out a bit ^^

Δημοσ.

Σας παραθέτω e-mail που απέστειλα στην τεχνική υποστήριξη πελατών της Cyta αλλά και στο τμήμα παραπόνων. Παρακαλώ πολύ οι τεχνικοί της Cyta να το προωθήσουν στο αρμόδιο τμήμα μιας και εγώ έχω στείλει αρκετά e-mail χωρίς να παίρνω απάντηση.

Ευχαριστώ.

 

Μου αρεση πολυ το eimail σου :mrgreen:

Δημοσ.

εγω παντως ειμαι της αποψης.οταν μια εταιρεια δεν σου κανει η υπαρχει ενα προβλημα που δεν λυνεται ειτε φταινε αυτοι ειτε αλλοι δεν το ψαχνω 10 χρονια.αλλαζω εταιρεια ηρεμα και ωραια.δεν προσπαθω να κανω τον γαιδαρο να πεταξει.σε σενα πχ δεν εκατσε καλα η cyta σε αλλο θα κατσει.μαζεψε τα γυρνα την γρμαμη σε αλλο παροχο απλα κανονισε για να μην πληρωσεις τα 70 ευρω.

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...