Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εξωτερικό δίσκο απο το Amazon.co.uk πρέπει να έχουν πάρει κάποιοι απ' το φόρουμ.

Είστε ικανοποιημένοι; Αξίζει; Οι τιμές εδω δεν πρόκειται να πέσουν παρα μόνο αν τις κτυπήσει κανένας Patriot! :confused:

 

Σκέφτομαι αυτόν για backup: Seagate ST2000DL003 Barracuda Green 3.5-inch 2TB SATA 6 Gb/s Drive (64MB Buffer,5900RPM)

  • Απαντ. 128
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Moderators
Δημοσ.

Τα εχουμε πει δεκαδες φορες, το RMA του amazon ειναι πολυ καλο.

Και αν εχει αποθεμα και με λιγη τυχη απο τις μεταφορικες, τον εχεις και νωριτερα απο το να το παραγγελνες απο ελληνικο καταστημα που δεν εχει αμεση διαθεσιμοτητα...

Δημοσ.

ρε παιδια εμενα που μου εσκασε ενας passport 320GB δε μπηκα καν στη διαδικασια να ασχοληθω με το e-shop.Επειδη η εγγυηση εληγε σε 3 μερες,πηγα Πουλιαδη (infoquest) δε ξερω τι ειναι εκει το μερος και τον εδωσα.Χωρις πολλα γιατι και πως μετα απο 1 βδομαδα και κατι ψιλα πηρα νεο σφραγισμενο με νεα εγγυηση.Την προοπτικη αυτη την εξετασες?

Δημοσ.

Καλησπερα σε όλους . Αρχισε και το δικο μου εργο με πρωταγωνιστη εναν wd caviar black 640gb oποίος εβγαλε bad sector και γενικα σερνεταιαπο χθες, αγορασμενος 17-12-2010 απο το πλαισιο σε μια εποινινωνια που ειχα πριν μου ειπαν να μου πιστωθει το ποσο των 73.80 που ειχε αγορασθει αν διαπιστώσουν και αυτοι στο service στο Σύνταγμα οτι υπαρχει προβλημα επειδη δεν ευπαρχει δισκος! τα ιδια παντου !! Τι κανουμε τώρα ? Να τον στειλω wd ?

Δημοσ.

το κοστος αραγε ειναι μεγαλο ? παει Germany απο οτι βλεπω, μετο RMA στην συσκευασία μπορω να τον στειλω με τα ΕΛΤΑ ? Ξερει κανεις ? πρωτη φορα στελνω .

Δημοσ.

Επειδη ειμαι σε επικονωνια με την WD για διευκρινισεις περιμενε λιγο και θα σου πω.

Προς το παρον απο email τους:

 

" * Subject* RMA HD * Discussion Thread* * Response Via Email (Sally

> Dayana)*02/21/2012 07:39 AM Dear Kostas,

>

> Thank you for contacting Western Digital Customer Service and Support. My

> name is Sally Dayana.

>

> In order to get a replacement for your defective drive, please activate an

> RMA by clicking the link below:

>

> http://websupport.wdc.com/warranty/rmainfo.asp?custtype=end&lang=en

>

> You will receive a confirmation email with the shipping and packaging

> instructions.

>

> In an Advance RMA, we will ship you the replacement product prior to

> receiving your defective product. We require a credit or debit card to

> assure receipt of your defective product. An authorization is placed

> against your credit or debit card for the fair market value of the product.

> Please note that some financial institutions will hold funds for a debit

> card. The amount of time the funds are held will vary. Please contact your

> financial institution for their specific policy.

>

> If we do not receive your defective product within 30 days from the

> shipment date of the replacement product, the fair market value of the

> product will be charged to the card used to create the RMA.

>

> In a Standard RMA, we will ship the replacement product only after we have

> received your defective product. No credit or debit card is required in a

> Standard RMA.

>

> The current turnaround time for an Advance RMA is 5 working days and 9 to

> 11 days for a Standard RMA.

>

> You may create your RMA online by visiting the links below. Please

> remember that an RMA number is required in order to replace your defective

> drive.

>

> If you decide to use our online RMA service, please make sure to use one

> of the WD RMA shipping labels in the pre-mailer.

>

> Please see the links below for more information.

>

> Answer Title: How to check the warranty of your WD drive

> Answer Link:

> http://wdc.custhelp.com/cgi-bin/wdc.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=915

>

> Answer Title: How to request an RMA (Return Merchandise Authorization) or

> replace a defective product under warranty

> Answer Link:

> http://wdc.custhelp.com/cgi-bin/wdc.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=8

>

> Answer Title: Where can I get packaging and shipping information for my

> RMA?

> Answer Link:

> http://wdc.custhelp.com/cgi-bin/wdc.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=683

>

> Title: Current RMA turnaround

> Link: http://support.wdc.com/warranty/rmapost.asp'>http://support.wdc.com/warranty/rmapost.asp

>

> If you have any further questions, please reply to this email and we will

> be happy to assist you further.

>

> Sincerely,

> Sally Dayana

> Western Digital Service and Support

> http://support.wdc.com "

Δημοσ.

Δεν μου έκαναν αντικατασταση.. Τους εκανα καταγγελια στην Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη τους το δηλωσα κ ζητησαν να μου βγαλουν ενα πιστωτικο χωρις να παρω τα λεφτα ακομα.. Θα περιμενω να δω τι θα γινει με την καταγγελια. Αν δεν γινει κατι θα παω να εισπραξω. Αν σου κανουν πιστωση μπορεις να παρεις τα λεφτα στο χερι. Ποσο εκανε ο δικο σου κ ποσο κανει τωρα; Ενημερωσεμε για την απαντηση σου αν δεν εχεις προβλημα. Ειμαι περιεργος τι θα σου πουν. Αν κ ειμαι 99,999999% οτι θα εχεις το ιδιο αποτελεσμα με εμενα. Εγω τηνΤεταρτη περιμενω δισκο απο plaisio.. ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ E-SHOP!!!

 

1)Το eshop είναι χρεοκοπημένο εδώ και καιρό.

Εμένα μου θυμίζει εταιρία φάντασμα.

2) Το plaisio μια από τα ιδία χάλια είναι. Σιγά το service μην χεσω ... απλά έχουν πολλά καταστήματα και καλή αποθήκη.

  • Super Moderators
Δημοσ.

καλή αποθήκη είχαν, οι διαθεσιμότητα που έχουν πλέον είναι αστείο σε σχέση με παλιότερα...

Δημοσ.

Το εστειλα συστημένο σε κουτι το ποποιο ειναι απο σκληρο χαρτι και ο δισκος τυλιγμενος με αντιστατικη σακουλα .

Δημοσ.

Πριν 2χρονια κ κατι μηνες αγορασα το νεο μου pc απο το e-shop. Μιαμιση εβδομαδα πριν ο σκληρος δισκος(WD WD5000AAKS 500GB SATA 2), κ μοναδικος εσωτερικος, τα τιναξε. Εχοντας εγγυηση παω το δισκο στο e-shop ωστε να επιβεβαιωσουν τη βλαβη κ να γινει αντικατασταση. Κ τοτε αρχιζει το πανηγυρι...

 

Σαββατο πρωι λοιπον παω τον δισκο κ Δευτερα πρωι πηγαινω απο το καταστημα στα Ιωαννινα για να πιεσω λιγο ωστε να μην καθυστερουμε πολυ. Η απαντηση τους οταν ρωτησα το γινεται με τον δισκο ηταν οτι "ειναι νωρις ακομα..". Τελικα εφυγα εχοντας εξασφαλιση οτι την επομενη μερα(Τριτη) κ μεχρι το μεσημερι θα με εχουν παρει τηλεφωνο. Δεν εγινε ποτε αυτο φυσικα κ την Τεταρτη ξαναπηγα εγω απο το καταστημα. Μου ειπαν οτι τελικα επιβεβαιωθηκε η βλαβη κ ενημερωσαν τα κεντρικα στην Αθήνα κ περιμενουν απαντηση για το τι θα γινει. Τα ενδεχομενα μου ειπαν οτι ειναι 1) να γινει αντικατασταση(το πιο φυσιολογικο) κ 2) να γινει πιστωση στην αξια αγορας του δισκου. Να σημειωθει οτι τον δισκο τον πηρα το 2009 44,20€ κ τωρα η αξια του ειναι 102€!!!

 

Την επομενη μερα,Πεμπτη, με παιρνουν απο την Αθήνα κ μου λενε οτι αποφαση της εταιριας ειναι να γινει πιστωση. Αφου του εξηγησα οτι δεν θελω εγω να γινει πιστωση κ οτι εγω ενδιφερομαι για αντικατασταση μου λεει το πρωτο χεμα οτι ο δισκος ο συγκεκριμενος δεν υπαρχει.. Του ειπα να ξανακοιταξει καλα πραγμα που εκανε κ διαπιστωσε οτι υπαρχει ο δισκος κ γ διαθειμοτητα του ειναι "κατοπιν παραγγελιας". Τοτε βγηκε η αληθεια λεγοντας κου οτι την εταιρια τους δεν την συμφερει να γινει αντικατασταση εφοσον η διαφορα στην τιμη που το αγορασα εγω κ αυτη που εχει τωρα ειναι τοσο μεγαλη. Το προϊον ειναι εντος εγγυησης επαναλαμβανω κ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΟΥΤΕ ΠΟΣΟ ΕΧΕΙ ΤΩΡΑ ΟΥΤΕ ΑΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ Ή ΟΧΙ!!! Γιατι στο κατω κατω ουτε εμενα με συμφερει να γινει πιστωση κ να παω να τους σκασω ακομα 60€ για να παρω το ιδιο πραγμα. Αφου μου ιπε οτι ειναι σεβαστο το αιτιμα μου ειπε οτι θα το μεταφερει κ θα μου απαντησουν.

 

Απο την Πεμπτη μεχρι σημερα φυσικα δεν με πηραν ποτε αλλα τους πηρα εγω σημερα το πρωι. Μου επανελαβαν οτι μπορει να γινει πιστωση ή αλλιως... αντικατασταση μπορει να γινει μονο αν στειλουν τον χαλασμενο μου δισκο στην Western Digital ωστε να τον διορθωσουν κ να μου σταλει παλι πισω, με μεσο ορο αναμονης 1-2 μηνες.. Τοτε τα ακουσαν ενα χερακι κ το κλεισαμε!!!

 

Κυριοι του e-shop ειστε γελιοι!!!

το κορυφαίο είναι πως όταν η τιμή πέσει και σε πιστώσουν θα σε πιστώσουν με την πεσμένη αλλά όταν ανεβαίνει ως δια μαγείας πιστώνεσαι με την αρχική τιμή. αυτά μόνο τα ελληνολαμόγια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...