Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πριν 2χρονια κ κατι μηνες αγορασα το νεο μου pc απο το e-shop. Μιαμιση εβδομαδα πριν ο σκληρος δισκος(WD WD5000AAKS 500GB SATA 2), κ μοναδικος εσωτερικος, τα τιναξε. Εχοντας εγγυηση παω το δισκο στο e-shop ωστε να επιβεβαιωσουν τη βλαβη κ να γινει αντικατασταση. Κ τοτε αρχιζει το πανηγυρι...

 

Σαββατο πρωι λοιπον παω τον δισκο κ Δευτερα πρωι πηγαινω απο το καταστημα στα Ιωαννινα για να πιεσω λιγο ωστε να μην καθυστερουμε πολυ. Η απαντηση τους οταν ρωτησα το γινεται με τον δισκο ηταν οτι "ειναι νωρις ακομα..". Τελικα εφυγα εχοντας εξασφαλιση οτι την επομενη μερα(Τριτη) κ μεχρι το μεσημερι θα με εχουν παρει τηλεφωνο. Δεν εγινε ποτε αυτο φυσικα κ την Τεταρτη ξαναπηγα εγω απο το καταστημα. Μου ειπαν οτι τελικα επιβεβαιωθηκε η βλαβη κ ενημερωσαν τα κεντρικα στην Αθήνα κ περιμενουν απαντηση για το τι θα γινει. Τα ενδεχομενα μου ειπαν οτι ειναι 1) να γινει αντικατασταση(το πιο φυσιολογικο) κ 2) να γινει πιστωση στην αξια αγορας του δισκου. Να σημειωθει οτι τον δισκο τον πηρα το 2009 44,20€ κ τωρα η αξια του ειναι 102€!!!

 

Την επομενη μερα,Πεμπτη, με παιρνουν απο την Αθήνα κ μου λενε οτι αποφαση της εταιριας ειναι να γινει πιστωση. Αφου του εξηγησα οτι δεν θελω εγω να γινει πιστωση κ οτι εγω ενδιφερομαι για αντικατασταση μου λεει το πρωτο χεμα οτι ο δισκος ο συγκεκριμενος δεν υπαρχει.. Του ειπα να ξανακοιταξει καλα πραγμα που εκανε κ διαπιστωσε οτι υπαρχει ο δισκος κ γ διαθειμοτητα του ειναι "κατοπιν παραγγελιας". Τοτε βγηκε η αληθεια λεγοντας κου οτι την εταιρια τους δεν την συμφερει να γινει αντικατασταση εφοσον η διαφορα στην τιμη που το αγορασα εγω κ αυτη που εχει τωρα ειναι τοσο μεγαλη. Το προϊον ειναι εντος εγγυησης επαναλαμβανω κ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΟΥΤΕ ΠΟΣΟ ΕΧΕΙ ΤΩΡΑ ΟΥΤΕ ΑΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ Ή ΟΧΙ!!! Γιατι στο κατω κατω ουτε εμενα με συμφερει να γινει πιστωση κ να παω να τους σκασω ακομα 60€ για να παρω το ιδιο πραγμα. Αφου μου ιπε οτι ειναι σεβαστο το αιτιμα μου ειπε οτι θα το μεταφερει κ θα μου απαντησουν.

 

Απο την Πεμπτη μεχρι σημερα φυσικα δεν με πηραν ποτε αλλα τους πηρα εγω σημερα το πρωι. Μου επανελαβαν οτι μπορει να γινει πιστωση ή αλλιως... αντικατασταση μπορει να γινει μονο αν στειλουν τον χαλασμενο μου δισκο στην Western Digital ωστε να τον διορθωσουν κ να μου σταλει παλι πισω, με μεσο ορο αναμονης 1-2 μηνες.. Τοτε τα ακουσαν ενα χερακι κ το κλεισαμε!!!

 

Κυριοι του e-shop ειστε γελιοι!!!

  • Απαντ. 128
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Super Moderators
Δημοσ.

Πάρτον πίσω και στείλτον εσύ στην WD, σε 2 βδομάδες λογικά θα έχεις πίσω new HDD...

 

το κακό μετά βέβαια είναι ότι ο επόμενος δίσκος θα έχει εγγύηση μόνο από την WD

 

αναμενόμενη λαμογιοτακτική αυτή με τους δίσκους :-(

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε ενα μηχανημα που ειχα μια GTX9800+, την οποια αγορασα τον Δεκεμβριο του 2008 211 ευρω, (χαλασε πριν 1,5 μηνα) ουτε λογος για πιστωση... Μου στειλανε μια αλλη GTX9800+ μεσα σε 5 μερες (απορω που την βρηκανε κιολας). Σε εσενα που ειναι να στα αρπαξουνε παρε μια πιστωση..

Επεξ/σία από DreadKnight
Δημοσ.

αντικατασταση μπορει να γινει μονο αν στειλουν τον χαλασμενο μου δισκο στην Western Digital ωστε να τον διορθωσουν κ να μου σταλει παλι πισω, με μεσο ορο αναμονης 1-2 μηνες.. Τοτε τα ακουσαν ενα χερακι κ το κλεισαμε!!!

 

Κυριοι του e-shop ειστε γελιοι!!!

Δεν καταλαβαίνω γιατί συγχύζεσαι τόσο,σου είπαν το πλέων σωστό να γίνει rma με την western digital,γιατί δηλαδή να φορτωθούν αυτοί τα σπασμένα;

  • Super Moderators
Δημοσ.

και το καλό ξέρεις ποιο είναι έτσι? ότι σε περίπτωση που δεχτείς το πιστωτικό και αγοράσεις τον 500gb στην αυξημένη τιμή, θα έχουν βάλει +60 euro στην τσέπη από σένα. Μετά θα κάνουν RMA στην WD τον δικό σου, θα τους στείλει καινούριο σφραγισμένο, τον οποίο θα πουλήσουν σε άλλον στην αυξημένη τιμή και πάλι...

 

profit όχι μλκιες...

 

Δεν καταλαβαίνω γιατί συγχύζεσαι τόσο,σου είπαν το πλέων σωστό να γίνει rma με την western digital,γιατί δηλαδή να φορτωθούν αυτοί τα σπασμένα;

 

να του δώσουν από τώρα τον νέο δίσκο τσάμπα και περιμένουν αυτοί 1-2 μήνες να τους στείλει η WD τον δίσκο πίσω και ας τον βάλουν για πούλημα μετά...

Δημοσ.

Εννοειται πως δεν προκειται να περιμενω 1-2μηνες που μου λενε για Rma απο την WD.. Σε περιπτωση παντως που γινει πιστωση την καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη δεν την γλιτωνουν... Αυτο ειναι το μονο σιγουρο.

Δημοσ.

Εννοειται πως δεν προκειται να περιμενω 1-2μηνες που μου λενε για Rma απο την WD.. Σε περιπτωση παντως που γινει πιστωση την καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη δεν την γλιτωνουν... Αυτο ειναι το μονο σιγουρο.

Με ποιο αίτιο/δικαιολογία;;Νομιμότατη είναι,δεν σου αρνούνται κάτι.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Με ποιο αίτιο/δικαιολογία;;Νομιμότατη είναι,δεν σου αρνούνται κάτι.

 

Οι 1-2 μήνες δεν είναι normal χρόνος για RMA στην WD, μόνος του να τον έστελνε πιο γρήγορα θα τον είχε πίσω, 1-2 βδομάδες παίρνει κανονικά...

 

το λένε επίτηδες ώστε να ακούσει ο πελάτης τον χρόνο και να αναγκαστεί να δεχτεί την πρόταση τους!

Δημοσ.

Γιατί ρε συ Ελφ λες ότι θα πλερώσουν αυτοί τα σπασμένα; Εντός εγγύησης απ' την ΓουΝτου είναι, με διαμεσολαβητή (στην ουσία) τα λαμόγια. Αυτή είναι και η αιτιολογία που πρέπει να επικαλεστεί στην αρμόδια υπηρεσία όπου θα κάνει την καταγγελία και θα πάει να τρίψει στην μούρη του υπεύθυνου του μαγαζιού, ΑΝ συνεχίσει να του λέει "Ιστορίες Για Αρκούδες Από Τα Κεντρικά".

 

Ή έχεις την εντύπωση ότι τις ΟΠΟΙΕΣ τυχόν τιμολογιακές διαφορές στην αγορά, τις πληρώνουν από τις τσέπες τους...;

 

Όπως λέει ο Θρες, πατάνε σε διάφορες πίπες (και τρενάρουν κι όλας τον χρόνο του RMA). Aν πάει και γκαρίζει κάθε μέρα στο μαγαζί και "απειλεί" με καταγγελίες (εν μέσω πελατών) ή και αγωγές ακόμα, δε νομίζω πως θα του το συνεχίσουν για πολύ το δούλεμα...

 

Τέλος, cgiovarthis, να τους τονίσεις ΟΤΑΝ (δεν λέω ΑΝ, αν πρόσεξες...) ξαναπάς, πως το δικαίωμά σου ως αγοραστής περιλαμβάνει την αντικατάσταση με ίδιο ή και καλύτερο προϊόν, αν -όπως επικαλούνται, πίπες δηλαδή- δεν υπάρχει το ίδιο, και ότι η ΠΙΣΤΩΣΗ που σου προτείνουν, είναι δυνατότητα ΕΠΙΛΟΓΗΣ που έχεις, κι όχι μονόδρομο δικαίωμά τους.

 

Δυστυχώς, ναι, μόνο αν "τραμπουκίσεις" ολίγον, θα βρεις δίκιο με τις "μαγαζάρες"...

 

 

Δημοσ.

Στην τιμη ενος προϊοντος συμπεριλαμβανεται κ η αξια τη εγγυησης την οποια προφανως λοιπον εχω πληρωσει.. Οποτε ειναι υποχρωμενοι να μου κανουν αντικατασταση.. Αν αυξηθηκε η τιμη για οποιδηποτε λογο εμενα δεν με απασχολει απο την στογμη που εχω πληρωσει. Αν θελουν να μου κανουν πιστωση να μου κανουν στην αξια που εχει τωρα ο δικος γιατι η τιμη δεν γινεται να αυξηθει μονο γιαυτους.. Κ εγω το ιδιο προϊον ειχα..

Δημοσ.

Οι 1-2 μήνες δεν είναι normal χρόνος για RMA στην WD, μόνος του να τον έστελνε πιο γρήγορα θα τον είχε πίσω, 1-2 βδομάδες παίρνει κανονικά...

 

το λένε επίτηδες ώστε να ακούσει ο πελάτης τον χρόνο και να αναγκαστεί να δεχτεί την πρόταση τους!

Ε,δεν μπορείς να απαιτήσεις από μια μεγάλη εταιρία να κάνει rma κάθε δίσκο ξεχωριστά!

Περιμένουν να γεμίσει το κοντέινερ,όχι το e-shop ή το όποιο e-shop αλλά ο κεντρικός εισαγωγέας, για να τους στείλουν, όπως και η WD θα κάνει το ίδιο για την επιστροφή.

Οπότε πιστεύω ότι είναι εύλογος χρόνος,για αυτά τα πλαίσια.

 

Γιατί ρε συ Ελφ λες ότι θα πλερώσουν αυτοί τα σπασμένα; Εντός εγγύησης απ' την ΓουΝτου είναι, με διαμεσολαβητή (στην ουσία) τα λαμόγια.

Γιατί ο cgiovarthis λέει:«πάρτε το χαλασμένο και δώστε μου έναν καινούργιο σφραγισμένο» που «αξίζει» (αυτήν την στιγμή) πάνω από τα διπλά,και δεν του αρέσει του κυρίου να περιμένει να γίνει η επισκευή/τράμπα με την wd που αυτό είναι το δικαίωμά του.

 

http://www.ministryofjustice.gr/site/LinkClick.aspx?fileticket=3mmfglxeYf0%3D&tabid=132

Άρθρο 540

Δικαιώματα του αγοραστή

Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του:

1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνση του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες.

2. να μειώσει το τίμημα.

3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.

Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή.

 

1.Το δέχονται να τον στείλουν rma.

2.Δεν μείωσαν καν το τίμημα του προσφέρουν ολόκληρο το ποσό.

3.Αν θέλει ας υπαναχωρήσει και να τον στείλει μόνος του rma.

Δημοσ.

Στην τιμη ενος προϊοντος συμπεριλαμβανεται κ η αξια τη εγγυησης την οποια προφανως λοιπον εχω πληρωσει.. Οποτε ειναι υποχρωμενοι να μου κανουν αντικατασταση.. Αν αυξηθηκε η τιμη για οποιδηποτε λογο εμενα δεν με απασχολει απο την στογμη που εχω πληρωσει. Αν θελουν να μου κανουν πιστωση να μου κανουν στην αξια που εχει τωρα ο δικος γιατι η τιμη δεν γινεται να αυξηθει μονο γιαυτους.. Κ εγω το ιδιο προϊον ειχα..

...μα είπαμε, ούτε ΚΑΝ τους ησοπατζήδες δεν τους αφορά η όποια αλλαγή στις τιμές τις αγοράς. Ενδιάμεσοι είναι, και κοιτάν με τα τερτίπια τους να σε οδηγήσουν όχι μόνο στο να πάρουν κάτι άλλο, αλλά να βγάλουν κι όλας απ' τη διαδικασία, στην πλάτη σου...(αυτό που έγραψε ο Θρες δηλαδή).

 

 

 

* Ελφ, καλά τα λες στην "αγνή θεωρία". Στην βρώμικη πράξη όμως, όλοι ξέρουμε τί παίζεται. Και μόνο να βάλεις δηλαδή ότι δεν του εξηγούν ΟΙ ΙΔΙΟΙ τα δικαιώματά του (για να μην πω για την εφηρμοσμένη τους τακτική, να τρενάρουν όσο οι ίδιοι γουστάρουν, ακόμη και με αποδεδειγμένα ελλατωματικά προϊνόντα). Μόνο και μόνο για να του "πετάξουν στα μούτρα", εκβιαστικά σχεδόν, την επιλογή που ΤΟΥΣ συμφέρει...

  • Super Moderators
Δημοσ.

Ε,δεν μπορείς να απαιτήσεις από μια μεγάλη εταιρία να κάνει rma κάθε δίσκο ξεχωριστά!

Περιμένουν να γεμίσει το κοντέινερ,όχι το e-shop ή το όποιο e-shop αλλά ο κεντρικός εισαγωγέας, για να τους στείλουν, όπως και η WD θα κάνει το ίδιο για την επιστροφή.

Οπότε πιστεύω ότι είναι εύλογος χρόνος,για αυτά τα πλαίσια.

 

 

Γιατί ο cgiovarthis λέει:«πάρτε το χαλασμένο και δώστε μου έναν καινούργιο σφραγισμένο» που «αξίζει» (αυτήν την στιγμή) πάνω από τα διπλά,και δεν του αρέσει του κυρίου να περιμένει να γίνει η επισκευή/τράμπα με την wd που αυτό είναι το δικαίωμά του.

 

http://www.ministryofjustice.gr/site/LinkClick.aspx?fileticket=3mmfglxeYf0%3D&tabid=132

 

 

1.Το δέχονται να τον στείλουν rma.

2.Δεν μείωσαν καν το τίμημα του προσφέρουν ολόκληρο το ποσό.

3.Αν θέλει ας υπαναχωρήσει και να τον στείλει μόνος του rma.

 

ξέρεις κάτι? όταν η τιμή του προϊόντος πέφτει το πιστωτικό βγαίνει στην "τελευταία τιμή", τώρα που ανεβαίνει γιατί δεν βγαίνει στην "τελευταία τιμή"? μήπως επειδή δεν τους βολεύει? ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΒΟΛΕΜΑ ΤΟΥ ΜΑΓΑΖΙΟΥ ΝΑ ΥΠΕΡΙΣΧΥΕΙ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ?

 

για αυτό πάντα πρέπει να βγαίνει στην τιμή απόδειξης, όχι 2 μέτρα και 2 σταθμά, όπου μας βολεύει!

 

και με το να του δώσουν κατευθείαν καινούριο δίσκο χωρίς να πληρώσει την "διαφορά" δεν πρόκειται να έχουν χασούρα, γιατί το RMA του χαλασμένου θα το κάνουν και θα έχουν νέο προϊόν προς πώληση, απλά θέλουν να βάλουν extra λεφτά στην τσέπη!

 

Ε ΟΧΙ! τους αξίζουν μπινελίκια και από τα χειρότερα μάλιστα (επιπέδου Λεβέντη ο Θεός να στείλει ξέρεις τι)...

Δημοσ.

* Ελφ, καλά τα λες στην "αγνή θεωρία". Στην βρώμικη πράξη όμως, όλοι ξέρουμε τί παίζεται.

Καμία αντίρρηση,έλληνες είμαστε όλοι μας ^_^

Στην προκειμένη όμως είναι νομιμότατη οι κύριοι και τσάμπα τους βρίζει το παιδί.

 

για αυτό πάντα πρέπει να βγαίνει στην τιμή απόδειξης, όχι 2 μέτρα και 2 σταθμά, όπου μας βολεύει!

Όπως είπε και ο wash πάνω έχει δικαίωμα να επιλέξεις να τα δεχτείς τα λεφτά ή να περιμένεις το rma,σε άλλες ιστορίες παρόμοιες που δίνουν λιγότερα λεφτά στο πιστωτικό και δεν δέχονται και να τον φτιάξουν/στείλουν rma καλός,εδώ είναι άλλη περίπτωση.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Καμία αντίρρηση,έλληνες είμαστε όλοι μας ^_^

Στην προκειμένη όμως είναι νομιμότατη οι κύριοι και τσάμπα τους βρίζει το παιδί.

 

δεν είναι ηθικοί, τέλος...

 

γιατί να ζητήσουν extra 60 euro (επειδή αυξήθηκε η τιμή) για να του δώσουν άμεσα το προϊόν? δεν θα το κάνουν RMA στην WD ώστε να πάρουν πισώ καινούριο και να το πουλήσουν σε άλλον πελάτη? χασούρα δεν θα έχουν...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...