Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν έχεις δίκιο.  Που  είδες την απαγόρευση αύξησης του παγίου;

Όλοι οι πάροχοι ανακοινώνουν, κατά καιρούς, αυξήσεις είτε στη σταθερή είτε στην κινητή είτε στο πάγιο είτε στο χρόνο χρέωσης.

 

 

 

 

Για αυτό σου λέω δε καταλαβαίνω τι γίνεται

 

nOdCPoZ.jpg

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τι δεν καταλαβαίνεις;

Αυτό που σημείωσες ισχύει από 6/12/2017 και όχι από 15/11/2017.

Επομένως, αν αυξηθεί κάτι, μετά την 6/12/17, από τη σύμβαση που έχεις με οποιονδήποτε πάροχο, και θέλεις να φύγεις απ' αυτόν την  καταγγέλεις είτε σε 3 μήνες αν έχεις μηνιαίο λογαριασμό είτε σε 4 αν έχεις διμηνιαίο.

 

Τόσο απλά.

  • Like 1
Δημοσ.

Πλάκα μου κάνεις τώρα ; 

 

Άσε την 15/11, οκ την ξεχνάμε

 

Αν τα ελληνικά μου δε με ξεγελάνε, εγώ διαβάζω ότι πλέον "ο πάροχος δεν θα έχει δικαίωμα στη διάρκεια του ορισμένου χρόνου της σύμβασης να αυξάνει το πάγιο"

  • Like 2
Δημοσ.

Μάλλον δεν γνωρίζουμε τα ίδια ελληνικά.

Στο post #1252 δεν έγραψα κάτι για αύξηση παγίου μετά την 6/12/17.

 

Αντίθετα, στο post #1250 έγραψα γενικά πως γίνονται αυξήσεις τιμολογίων από τους παρόχους.

 

Για άρση κάθε παρεξήγησης, στη σελ. 56200 του ΦΕΚ 4262/Β/6.12.2017 ορίζεται ότι

 

Η ενημέρωση του συνδρομητή/χρήστη σχετικά με την τροποποίηση των τιμολογίων πραγματοποιείται σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 2.1.16 της παρούσας. Ειδικά για τις περιπτώσεις συμβάσεων ορισμένου χρόνου, ανεξαρτήτως του εάν υπάρχει επιδότηση συσκευής ή έκπτωση παγίου, δεν δύναται εντός του ορισμένου χρόνου της σύμβασης να πραγματοποιηθεί αύξηση του παγίου ή μείωση οποιασδήποτε υπηρεσίας του πακέτου υπηρεσιών (όπως λεπτά χρόνου ομιλίας, αριθμός SMS/MMS και όγκος δεδομένων) το οποίο περιλαμβάνεται στο πάγιο.

Δημοσ.

Μάλλον δεν γνωρίζουμε τα ίδια ελληνικά.

Στο post #1252 δεν έγραψα κάτι για αύξηση παγίου μετά την 6/12/17.

 

 

Τέλος πάντων, στο 1249 ξεκαθαρίζω ότι μιλάω για αύξηση παγίων και όχι γενικότερα αυξήσεις, στο 1250 μου απαντάς "Που  είδες την απαγόρευση αύξησης του παγίου" αλλά ΟΚ, δε θα διαφωνήσουμε 

 

Στο κομμάτι του ΦΕΚ που παρέθεσες ξεκάθαρα αναφέρει ότι δε μπορεί να γίνει αύξηση του παγίου

 

Εμένα μου κάνει εντύπωση η αύξηση της Cosmote, έχει ανακοινωθεί άραγε προ της 6/12 ή θα έχουν βρει κάποιο παραθυράκι που θα λέει ότι το προηγούμενο πρόγραμμα δεν είναι πλέον εμπορικά διαθέσιμο και εφόσον σου γίνεται αύξηση στις παροχές μπορούμε να την εφαρμόσουμε ; 

Δημοσ.

Προφανώς δεν μπορεί να αυξηθεί το πάγιο , αλλά μπορεί να αυξηθεί η τιμή μετά την εξάντληση του παγίου οπότε σου δίνεται το δικαίωμα να φύγεις αζημίως.

Επίσης η ετιαρεία μπορεί να αυξήσει το τιμολόγιο για τους νέους πελάτες αλλά όχι για τα υπάρχοντα συμβόλαια.

Δημοσ.

Κοτσοβωλος. Τηλεόραση Samsung 55 ιντσών. Την βάζει συνέχεια από 799 Κ την φτάνει 1199 Κ την βγάζει προσφορά με κέρδος Κ καλά 400€.Σημερα από 799 την έχει κοντά στα 1000. Εκπτώσεις κοτσοβωλος 

Δημοσ.
Στις 8/1/2018 στις 3:18 ΜΜ, kargo130 είπε

Χαχχαχα

1.JPG.6e7454dfb04f4da202eb5db95e02d95b.JPG

To επαθα σημερα. Παρελαβα απο καταστημα του public σημερα αυτο

http://www.public.gr/product/gaming/accessories/xbox-one/mesa-apothikeysis/eks-skliros-diskos-intenso-6021560-1tb-25-usb-30-mayro/prod6910330pp/

59,99 η τιμη. Μου φεραν την παραγκελια στο ταμειο, πληρωσα το πηρα κι εφυγα. Στο σπιτι παω να το ανοιξω και στο κουτι τιμη public 54.99!!!

  • Like 1
Δημοσ.

Μια μικρή συμβολή και από μένα στο θέμα των αυξήσεων double play της wind. Θυμίζω τα σχετικά post προ 4μήνου και στη συνέχεια παραθέτω τις ενέργειες που έκανα. Καθώς ακολουθεί μακροσκελές post με στόχο την ενημέρωση των συνφορουμιτών για το θέμα, θα παρακαλέσω τον moderator αν κρίνει ότι δεν αρμόζει στη συγκεκριμένη ενότητα να το μεταφέρει καταλλήλως.

 

Στις 9/21/2017 στις 10:13 ΠΜ, batatoudis είπε

Στον τελευταίο λογαριασμό, στα ψιλά γράμματα στο μπλε πλαίσιο, αναφέρει από 24/11/2017 αλλαγή τιμολογιακής πολιτικής για υπηρεσίες σταθερής και internet με βασικότερες τις:

- αυξάνεται η μηνιαία χρέωση της υπηρεσίας αναγνώρισης κλήσεων από 0.00€ σε 0.50€ !!!

- αυξάνεται η μηνιαία χρέωση της υπηρεσίας αναμονής κλήσεων από 0.00€ σε 0.29€ !!!

Δηλαδή για όσα θεωρητικά ήταν δωρεάν τώρα μου αυξάνει το κόστος 0.80€ γιατί έτσι θέλει (ποσοστιαία τη λες και τεράστια την αύξηση!!)

Θα δω τι υπόλοιπο συμβολαίου έχω από την εξυπηρέτηση πελατών σταθερής WIND με χρέωση 0.26€/κλήση :) και αν μπορέσω να κάνω κάτι ώστε να αποφύγω τις αυξήσεις μέσω του συνηγόρου του Καταναλωτή...

Edit: Σε επικοινωνία με τη wind μου ανέφεραν πως αυτή η αύξηση αποτελεί δικαίωμα της εταιρείας από την ΕΕΤΤ εφόσον μου δίνουν τη δυνατότητα να διακόψω το συμβόλαιο εντός ενός μήνα.

Όταν βεβαίως ρώτησα αν εγώ έχω δικαίωμα να στείλω στην εταιρεία ένα έγγραφο που της αναφέρω ότι από τον επόμενο μήνα αποφάσισα να πληρώνω 10€ λιγότερο και αν θέλει η εταιρεία ας διακόψει το συμβόλαιο μας ατελώς, μου είπε ότι αυτό δεν γίνεται..

 

Στις 9/21/2017 στις 1:44 ΜΜ, matrixxx είπε

Στα υπαρχοντα συμβολαια βεβαια νομικα δεν νομιζω να εχει δικαιωμα να ανεβασει τιμες, απο την στιγμη που ειναι ηχογραφημενα τα λογια του υπαλληλου της "ο λογαριασμος  σας για δυο χρονια θα ειναι χχ.χχ€ +ΦΠΑ".

Παρολα αυτα δεν αποκλειω να το κανει και στα υπαρχοντα συμβολαια η wind. Αν δεν κανω λαθος εχει κανει και αλλη αυξηση σε υπαρχοντα συμβολαια! (εχω χασει το μετρημα!)

 

Στις 9/22/2017 στις 10:11 ΠΜ, batatoudis είπε

...................

Δυστυχώς δεν βλέπω οι οδηγίες από ΕΕΤΤ να είναι υπερ των καταναλωτών στο συγκεκριμένο. Όπως ενημέρωσε φίλος σε γειτονικό forum, στις οδηγίες της ΕΕΤ (βλ. ερώτηση 39 σελ. 19), οι εταιρείες έχουν δικαίωμα μονομερούς τροποποίησης του συμβολαίου αρκεί να ενημερώσουν 1 μήνα νωρίτερα μέσα στον οποίο ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα ατελούς διακοπής του.

Και τότε τι ρόλο παίζει το συμβόλαιο, όταν η εταιρεία μπορεί να το σπάσει ουσιαστικά όποτε θέλει, και μάλιστα επιλέγοντας περίοδο όπου δεν παίζουν καλές προσφορές από τους ανταγωνιστές;

Μετά από τα παραπάνω προχώρησα στις 3/10/2017 σε καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή αναφέροντας πως για το συμβόλαιο ορισμένου χρόνου που είχα συνάψει τον 12/2016 η WIND έχει κάνει ήδη μια αύξηση (Φεβ 2017 αύξηση παγίου) και έχει εξαγγείλει και 2η αύξηση (14/11/2017 αύξηση τιμολόγησης υπηρεσιών) επί της συμφωνηθείσας τιμής και υπηρεσιών. Παράλληλα ζήτησα διευκρινήσεις αναφορικά με την έως τότε ισχύουσα οδηγία της ΕΕΤΤ όπου ανέφερε (ερώτηση 39 στον οδηγό) ότι "Η εταιρία έχει δικαίωμα να τροποποιήσει μονομερώς τα τιμολόγια, συμπεριλαμβανομένου του βήματος χρέωσης των κλήσεων, ακόμα και πριν τη λήξη της σύμβασης ορισμένου χρόνου ".

Μια σύνοψη των βασικών ερωτημάτων προς τη ΓΓΚ ήταν η εξής:

- Θεωρώ νομικά απαράδεκτο να γίνεται δεκτή η μονομερής τροποποίηση των όρων υφισταμένου συμβολαίου από την εταιρεία, όταν μάλιστα ο καταναλωτής δεν έχει αντίστοιχο δικαίωμα. Η κάλυψη από την ΕΕΤΤ τέτοιων μονομερών τροποποιήσεων γίνεται αντικείμενο εκμετάλλευσης (θεωρώ καταχρηστικά) από την εταιρεία, εφαρμόζοντας μια πάγια τακτική διαρκών μονομερών αυξήσεων (2 εντός 10 μηνών) οι οποίες δεν οφείλονται σε εξωγενείς παράγοντες όπως το σχετικό συμβόλαιο αναφέρει.

- Το διάστημα 1 μηνός που δίνεται στον καταναλωτή για καταγγελία της σύμβασης είναι ελάχιστο καθώς στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα είναι πιθανό να μην «τρέχουν» οι βέλτιστες προσφορές από ανταγωνίστριες εταιρείες. Σημειώνω πως η αρχική αποδοχή νέου συμβολαίου οφειλόταν ακριβώς στην φθηνότερη κατά 2-3€ προσφορά της συγκεκριμένης εταιρείας τη δεδομένη στιγμή, η οποία τώρα αντιστρέφεται μη δίνοντας μου το περιθώριο αναζήτησης της πλέον συμφέρουσας προσφοράς, άρα τεχνηέντως στερώντας μου το δικαίωμα να λειτουργήσω ως υπεύθυνος καταναλωτής.

- Η εταιρεία εκμεταλλεύεται επίσης το κόστος φορητότητας της τηλεφωνικής γραμμής σε άλλη εταιρεία, «εκβιάζοντας» ουσιαστικά τον καταναλωτή να δεχτεί αδιαμαρτύρητα τις επιβαλλόμενες προσαυξήσεις στο ήδη συμφωνηθέν συμβόλαιο, καθώς ενδεχόμενη μετακίνηση δεν είναι πλέον συμφέρουσα.

- Παράλληλα, από αντίστοιχες περιπτώσεις καταναλωτών που προχώρησαν σε καταγγελία της σύμβασης (μπορούν εύκολα να βρεθούν στο διαδίκτυο), προκύπτει πως η συγκεκριμένη τακτική αποσκοπεί στην κερδοσκοπία εις βάρος όσων καταναλωτών δεν έχουν το χρόνο, τη διάθεση αλλά και τις γνώσεις να αντιδράσουν. Αυτό επιβεβαιώνεται καθώς, με το που γίνεται αντιληπτή η αίτηση φορητότητας σε άλλη εταιρεία, επανέρχεται εκ νέου η WIND με σαφώς βελτιωμένη προσφορά προκειμένου να μην αποχωρήσει ο καταναλωτής!!

Ζητώ από τη ΓΓΚ να παρέμβει ώστε:

α) Να υποχρεωθεί η εταιρεία να συνεχίσει να μου παρέχει τις υπηρεσίες που συμφωνήθηκαν στην τιμή που συμφωνήθηκε αρχικά.
β) Αν το (α) δεν είναι νομικά εφικτό (θα ήθελα όμως μια επαρκή νομική αιτιολόγηση για την δυνατότητα μονομερούς παραβίασης των όρων ενός συμβολαίου και μάλιστα μόνο από τη μια πλευρά), θα ήθελα να μου δοθεί το δικαίωμα υπαναχώρησης αζημίως από το συμβόλαιο μου μόλις εγώ κρίνω σκόπιμο και όχι εντός του δεσμευτικού διαστήματος του ενός (1) μήνα.
γ) Να διερευνηθεί σε τι βαθμό στέκει νομικά η δυνατότητα μονομερούς παραβίασης των όρων ενός συμβολαίου από τις εταιρείες του χώρου (δεν γνωρίζω αν αποτελεί δυνατότητα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή ή θα πρέπει να απευθυνθώ σε άλλη Υπηρεσία/Δημόσια Αρχή).

Η εξέλιξη της υπόθεσης έχει ως εξής:

27/10/2017: Έλαβα ενημέρωση από τη ΓΓΚ ότι διαβίβασε την καταγγελία μου στην ΕΕΤΤ

30/11/2017: Έλαβα επιστολή από τη WIND που αναφέρει (όπως ανέμενα) ότι η διαδικασία των αυξήσεων που ακολούθησε είναι σύμφωνη με τον Κανονισμό Γενικών Αδειών της ΕΕΤΤ!!!

Έκτοτε, και λόγω έλλειψης χρόνου, δεν υπήρξε κάποια νέα αντίδραση ή επικοινωνία με την ΓΓΚ-ΕΕΤΤ από μέρους μου.

Παρακολουθώντας τα πρόσφατα posts, ενημερώνομαι από τους φίλους στο Insomnia ότι έχει τροποποιηθεί ο Κανονισμός Γενικών Αδειών, ενισχύοντας σε κάποιο βαθμό τα δικαιώματα του Καταναλωτή (απαγόρευση αύξησης παγίου για τις συμβάσεις ορισμένου χρόνου αλλά και αύξηση στο χρονικό περιθώριο για καταγγελία της σύμβασης). Αν και η δική μου περίπτωση δεν δικαιώθηκε, θα ήθελα να πιστεύω ότι έβαλα κι εγώ ένα μικρό λιθαράκι στην συγκεκριμένη θετική (σε κάποιο βαθμό) εξέλιξη. Αν δεν συμφωνείτε αφήστε με στην πλάνη μου (:rolleyes:), ώστε να θεωρώ πως δεν σπατάλησα άδικα χρόνο και κόπο που δεν μου περισσεύουν το τελευταίο διάστημα...

 

  • Like 15
  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 12/1/2018 στις 11:14 ΠΜ, batatoudis είπε

Μια μικρή συμβολή και από μένα στο θέμα των αυξήσεων double play της wind. Θυμίζω τα σχετικά post προ 4μήνου και στη συνέχεια παραθέτω τις ενέργειες που έκανα. Καθώς ακολουθεί μακροσκελές post με στόχο την ενημέρωση των συνφορουμιτών για το θέμα, θα παρακαλέσω τον moderator αν κρίνει ότι δεν αρμόζει στη συγκεκριμένη ενότητα να το μεταφέρει καταλλήλως.

Μετά από τα παραπάνω προχώρησα στις 3/10/2017 σε καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή αναφέροντας πως για το συμβόλαιο ορισμένου χρόνου που είχα συνάψει τον 12/2016 η WIND έχει κάνει ήδη μια αύξηση (Φεβ 2017 αύξηση παγίου) και έχει εξαγγείλει και 2η αύξηση (14/11/2017 αύξηση τιμολόγησης υπηρεσιών) επί της συμφωνηθείσας τιμής και υπηρεσιών. Παράλληλα ζήτησα διευκρινήσεις αναφορικά με την έως τότε ισχύουσα οδηγία της ΕΕΤΤ όπου ανέφερε (ερώτηση 39 στον οδηγό) ότι "Η εταιρία έχει δικαίωμα να τροποποιήσει μονομερώς τα τιμολόγια, συμπεριλαμβανομένου του βήματος χρέωσης των κλήσεων, ακόμα και πριν τη λήξη της σύμβασης ορισμένου χρόνου ".

Μια σύνοψη των βασικών ερωτημάτων προς τη ΓΓΚ ήταν η εξής:

- Θεωρώ νομικά απαράδεκτο να γίνεται δεκτή η μονομερής τροποποίηση των όρων υφισταμένου συμβολαίου από την εταιρεία, όταν μάλιστα ο καταναλωτής δεν έχει αντίστοιχο δικαίωμα. Η κάλυψη από την ΕΕΤΤ τέτοιων μονομερών τροποποιήσεων γίνεται αντικείμενο εκμετάλλευσης (θεωρώ καταχρηστικά) από την εταιρεία, εφαρμόζοντας μια πάγια τακτική διαρκών μονομερών αυξήσεων (2 εντός 10 μηνών) οι οποίες δεν οφείλονται σε εξωγενείς παράγοντες όπως το σχετικό συμβόλαιο αναφέρει.

- Το διάστημα 1 μηνός που δίνεται στον καταναλωτή για καταγγελία της σύμβασης είναι ελάχιστο καθώς στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα είναι πιθανό να μην «τρέχουν» οι βέλτιστες προσφορές από ανταγωνίστριες εταιρείες. Σημειώνω πως η αρχική αποδοχή νέου συμβολαίου οφειλόταν ακριβώς στην φθηνότερη κατά 2-3€ προσφορά της συγκεκριμένης εταιρείας τη δεδομένη στιγμή, η οποία τώρα αντιστρέφεται μη δίνοντας μου το περιθώριο αναζήτησης της πλέον συμφέρουσας προσφοράς, άρα τεχνηέντως στερώντας μου το δικαίωμα να λειτουργήσω ως υπεύθυνος καταναλωτής.

- Η εταιρεία εκμεταλλεύεται επίσης το κόστος φορητότητας της τηλεφωνικής γραμμής σε άλλη εταιρεία, «εκβιάζοντας» ουσιαστικά τον καταναλωτή να δεχτεί αδιαμαρτύρητα τις επιβαλλόμενες προσαυξήσεις στο ήδη συμφωνηθέν συμβόλαιο, καθώς ενδεχόμενη μετακίνηση δεν είναι πλέον συμφέρουσα.

- Παράλληλα, από αντίστοιχες περιπτώσεις καταναλωτών που προχώρησαν σε καταγγελία της σύμβασης (μπορούν εύκολα να βρεθούν στο διαδίκτυο), προκύπτει πως η συγκεκριμένη τακτική αποσκοπεί στην κερδοσκοπία εις βάρος όσων καταναλωτών δεν έχουν το χρόνο, τη διάθεση αλλά και τις γνώσεις να αντιδράσουν. Αυτό επιβεβαιώνεται καθώς, με το που γίνεται αντιληπτή η αίτηση φορητότητας σε άλλη εταιρεία, επανέρχεται εκ νέου η WIND με σαφώς βελτιωμένη προσφορά προκειμένου να μην αποχωρήσει ο καταναλωτής!!

Ζητώ από τη ΓΓΚ να παρέμβει ώστε:

α) Να υποχρεωθεί η εταιρεία να συνεχίσει να μου παρέχει τις υπηρεσίες που συμφωνήθηκαν στην τιμή που συμφωνήθηκε αρχικά.
β) Αν το (α) δεν είναι νομικά εφικτό (θα ήθελα όμως μια επαρκή νομική αιτιολόγηση για την δυνατότητα μονομερούς παραβίασης των όρων ενός συμβολαίου και μάλιστα μόνο από τη μια πλευρά), θα ήθελα να μου δοθεί το δικαίωμα υπαναχώρησης αζημίως από το συμβόλαιο μου μόλις εγώ κρίνω σκόπιμο και όχι εντός του δεσμευτικού διαστήματος του ενός (1) μήνα.
γ) Να διερευνηθεί σε τι βαθμό στέκει νομικά η δυνατότητα μονομερούς παραβίασης των όρων ενός συμβολαίου από τις εταιρείες του χώρου (δεν γνωρίζω αν αποτελεί δυνατότητα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή ή θα πρέπει να απευθυνθώ σε άλλη Υπηρεσία/Δημόσια Αρχή).

Η εξέλιξη της υπόθεσης έχει ως εξής:

27/10/2017: Έλαβα ενημέρωση από τη ΓΓΚ ότι διαβίβασε την καταγγελία μου στην ΕΕΤΤ

30/11/2017: Έλαβα επιστολή από τη WIND που αναφέρει (όπως ανέμενα) ότι η διαδικασία των αυξήσεων που ακολούθησε είναι σύμφωνη με τον Κανονισμό Γενικών Αδειών της ΕΕΤΤ!!!

Έκτοτε, και λόγω έλλειψης χρόνου, δεν υπήρξε κάποια νέα αντίδραση ή επικοινωνία με την ΓΓΚ-ΕΕΤΤ από μέρους μου.

Παρακολουθώντας τα πρόσφατα posts, ενημερώνομαι από τους φίλους στο Insomnia ότι έχει τροποποιηθεί ο Κανονισμός Γενικών Αδειών, ενισχύοντας σε κάποιο βαθμό τα δικαιώματα του Καταναλωτή (απαγόρευση αύξησης παγίου για τις συμβάσεις ορισμένου χρόνου αλλά και αύξηση στο χρονικό περιθώριο για καταγγελία της σύμβασης). Αν και η δική μου περίπτωση δεν δικαιώθηκε, θα ήθελα να πιστεύω ότι έβαλα κι εγώ ένα μικρό λιθαράκι στην συγκεκριμένη θετική (σε κάποιο βαθμό) εξέλιξη. Αν δεν συμφωνείτε αφήστε με στην πλάνη μου (:rolleyes:), ώστε να θεωρώ πως δεν σπατάλησα άδικα χρόνο και κόπο που δεν μου περισσεύουν το τελευταίο διάστημα...

Πολύ ωραία τα έγραψες φίλε! Μπράβο από εμένα!

Δημοσ.
Στις 1/12/2018 στις 11:14 ΠΜ, batatoudis είπε

Μια μικρή συμβολή και από μένα στο θέμα των αυξήσεων double play της wind. Θυμίζω τα σχετικά post προ 4μήνου και στη συνέχεια παραθέτω τις ενέργειες που έκανα. Καθώς ακολουθεί μακροσκελές post με στόχο την ενημέρωση των συνφορουμιτών για το θέμα, θα παρακαλέσω τον moderator αν κρίνει ότι δεν αρμόζει στη συγκεκριμένη ενότητα να το μεταφέρει καταλλήλως.

Μετά από τα παραπάνω προχώρησα στις 3/10/2017 σε καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή αναφέροντας πως για το συμβόλαιο ορισμένου χρόνου που είχα συνάψει τον 12/2016 η WIND έχει κάνει ήδη μια αύξηση (Φεβ 2017 αύξηση παγίου) και έχει εξαγγείλει και 2η αύξηση (14/11/2017 αύξηση τιμολόγησης υπηρεσιών) επί της συμφωνηθείσας τιμής και υπηρεσιών. Παράλληλα ζήτησα διευκρινήσεις αναφορικά με την έως τότε ισχύουσα οδηγία της ΕΕΤΤ όπου ανέφερε (ερώτηση 39 στον οδηγό) ότι "Η εταιρία έχει δικαίωμα να τροποποιήσει μονομερώς τα τιμολόγια, συμπεριλαμβανομένου του βήματος χρέωσης των κλήσεων, ακόμα και πριν τη λήξη της σύμβασης ορισμένου χρόνου ".

Μια σύνοψη των βασικών ερωτημάτων προς τη ΓΓΚ ήταν η εξής:

- Θεωρώ νομικά απαράδεκτο να γίνεται δεκτή η μονομερής τροποποίηση των όρων υφισταμένου συμβολαίου από την εταιρεία, όταν μάλιστα ο καταναλωτής δεν έχει αντίστοιχο δικαίωμα. Η κάλυψη από την ΕΕΤΤ τέτοιων μονομερών τροποποιήσεων γίνεται αντικείμενο εκμετάλλευσης (θεωρώ καταχρηστικά) από την εταιρεία, εφαρμόζοντας μια πάγια τακτική διαρκών μονομερών αυξήσεων (2 εντός 10 μηνών) οι οποίες δεν οφείλονται σε εξωγενείς παράγοντες όπως το σχετικό συμβόλαιο αναφέρει.

- Το διάστημα 1 μηνός που δίνεται στον καταναλωτή για καταγγελία της σύμβασης είναι ελάχιστο καθώς στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα είναι πιθανό να μην «τρέχουν» οι βέλτιστες προσφορές από ανταγωνίστριες εταιρείες. Σημειώνω πως η αρχική αποδοχή νέου συμβολαίου οφειλόταν ακριβώς στην φθηνότερη κατά 2-3€ προσφορά της συγκεκριμένης εταιρείας τη δεδομένη στιγμή, η οποία τώρα αντιστρέφεται μη δίνοντας μου το περιθώριο αναζήτησης της πλέον συμφέρουσας προσφοράς, άρα τεχνηέντως στερώντας μου το δικαίωμα να λειτουργήσω ως υπεύθυνος καταναλωτής.

- Η εταιρεία εκμεταλλεύεται επίσης το κόστος φορητότητας της τηλεφωνικής γραμμής σε άλλη εταιρεία, «εκβιάζοντας» ουσιαστικά τον καταναλωτή να δεχτεί αδιαμαρτύρητα τις επιβαλλόμενες προσαυξήσεις στο ήδη συμφωνηθέν συμβόλαιο, καθώς ενδεχόμενη μετακίνηση δεν είναι πλέον συμφέρουσα.

- Παράλληλα, από αντίστοιχες περιπτώσεις καταναλωτών που προχώρησαν σε καταγγελία της σύμβασης (μπορούν εύκολα να βρεθούν στο διαδίκτυο), προκύπτει πως η συγκεκριμένη τακτική αποσκοπεί στην κερδοσκοπία εις βάρος όσων καταναλωτών δεν έχουν το χρόνο, τη διάθεση αλλά και τις γνώσεις να αντιδράσουν. Αυτό επιβεβαιώνεται καθώς, με το που γίνεται αντιληπτή η αίτηση φορητότητας σε άλλη εταιρεία, επανέρχεται εκ νέου η WIND με σαφώς βελτιωμένη προσφορά προκειμένου να μην αποχωρήσει ο καταναλωτής!!

Ζητώ από τη ΓΓΚ να παρέμβει ώστε:

α) Να υποχρεωθεί η εταιρεία να συνεχίσει να μου παρέχει τις υπηρεσίες που συμφωνήθηκαν στην τιμή που συμφωνήθηκε αρχικά.
β) Αν το (α) δεν είναι νομικά εφικτό (θα ήθελα όμως μια επαρκή νομική αιτιολόγηση για την δυνατότητα μονομερούς παραβίασης των όρων ενός συμβολαίου και μάλιστα μόνο από τη μια πλευρά), θα ήθελα να μου δοθεί το δικαίωμα υπαναχώρησης αζημίως από το συμβόλαιο μου μόλις εγώ κρίνω σκόπιμο και όχι εντός του δεσμευτικού διαστήματος του ενός (1) μήνα.
γ) Να διερευνηθεί σε τι βαθμό στέκει νομικά η δυνατότητα μονομερούς παραβίασης των όρων ενός συμβολαίου από τις εταιρείες του χώρου (δεν γνωρίζω αν αποτελεί δυνατότητα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή ή θα πρέπει να απευθυνθώ σε άλλη Υπηρεσία/Δημόσια Αρχή).

Η εξέλιξη της υπόθεσης έχει ως εξής:

27/10/2017: Έλαβα ενημέρωση από τη ΓΓΚ ότι διαβίβασε την καταγγελία μου στην ΕΕΤΤ

30/11/2017: Έλαβα επιστολή από τη WIND που αναφέρει (όπως ανέμενα) ότι η διαδικασία των αυξήσεων που ακολούθησε είναι σύμφωνη με τον Κανονισμό Γενικών Αδειών της ΕΕΤΤ!!!

Έκτοτε, και λόγω έλλειψης χρόνου, δεν υπήρξε κάποια νέα αντίδραση ή επικοινωνία με την ΓΓΚ-ΕΕΤΤ από μέρους μου.

Παρακολουθώντας τα πρόσφατα posts, ενημερώνομαι από τους φίλους στο Insomnia ότι έχει τροποποιηθεί ο Κανονισμός Γενικών Αδειών, ενισχύοντας σε κάποιο βαθμό τα δικαιώματα του Καταναλωτή (απαγόρευση αύξησης παγίου για τις συμβάσεις ορισμένου χρόνου αλλά και αύξηση στο χρονικό περιθώριο για καταγγελία της σύμβασης). Αν και η δική μου περίπτωση δεν δικαιώθηκε, θα ήθελα να πιστεύω ότι έβαλα κι εγώ ένα μικρό λιθαράκι στην συγκεκριμένη θετική (σε κάποιο βαθμό) εξέλιξη. Αν δεν συμφωνείτε αφήστε με στην πλάνη μου (:rolleyes:), ώστε να θεωρώ πως δεν σπατάλησα άδικα χρόνο και κόπο που δεν μου περισσεύουν το τελευταίο διάστημα...

Μπράβο σου, μακάρι όλοι μας να είχαμε την δυνατότητα να γράψουμε κάτι παρόμοιο.

Πριν 2 μήνες καταλάθος πρόλαβα και έκανα καταγγελία σε 2 από τα 4 οικογενειακά συμβόλαια σε cosmote. Θα έπρεπε τουλάχιστον να είναι υποχρεωμένες οι εταιρίες να ενημερώνουν τους πελάτες τους με sms η mail.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα ιδια κανουν ολες οι εταιρειες οχι μονο η Wind. Εγω ειχα συμβολαιο με Vodafone για 38ε τον μηνα και μεσα σε 2 χρονια ανεβηκε στα 43ε χωρις καν να με ενημερωσουν.
Αποτι καταλαβα ειναι καλλυμενοι οποτε δεν τους νοιαζει οτι και να λεμε.

Επεξ/σία από Salvation81
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...