Moderators matrixxx Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2017 Moderators Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2017 Εψαξα και το βρηκα, ηταν οχι στον προηγουμενο, αλλα στον προ-προηγουμενο 2-2.5 μηνες πριν. Οπου βεβαια ολως τυχαιως το εχουν με τροπο που να φαινεται οτι μιλαει για προσφορα. Επισης απο ποτε η εναρξη χρεωσης υπηρεσιας που ειναι δωρεαν, αναγραφεται-δηλωνεται ως "αυξηση απο 0.00€ σε 0.50€" ειναι αξιο παρατηρησης αν οχι καταγγελιων. Μου θυμιζει παιχνιδι τυπου "βρες την κρυμμενη λεξη"... Το θεμα ειναι οτι με εχουν χρεωσει και τις 3 υπηρεσιες και αναδρομικα για τον προηγουμενο μηνα, ενω οταν ειχα μαθει για αυτες τις αυξησεις (πριν 3+μηνες απο εδω και ΟΧΙ απο τον λογαριασμο μου) ειχα επιβεβαιωμενα απενεργοποιημενα ολα πλην αναγνωρισης. 1
DrNick Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2017 Εψαξα και το βρηκα, ηταν οχι στον προηγουμενο, αλλα στον προ-προηγουμενο 2-2.5 μηνες πριν. Οπου βεβαια ολως τυχαιως το εχουν με τροπο που να φαινεται οτι μιλαει για προσφορα. Επισης απο ποτε η εναρξη χρεωσης υπηρεσιας που ειναι δωρεαν, αναγραφεται-δηλωνεται ως "αυξηση απο 0.00€ σε 0.50€" ειναι αξιο παρατηρησης αν οχι καταγγελιων. Μου θυμιζει παιχνιδι τυπου "βρες την κρυμμενη λεξη"... αυτα ειναι.jpg Το θεμα ειναι οτι με εχουν χρεωσει και τις 3 υπηρεσιες και αναδρομικα για τον προηγουμενο μηνα, ενω οταν ειχα μαθει για αυτες τις αυξησεις (πριν 3+μηνες απο εδω και ΟΧΙ απο τον λογαριασμο μου) ειχα επιβεβαιωμενα απενεργοποιημενα ολα πλην αναγνωρισης. "Απλά" πρέπει να χαλάσεις το χρόνο σου και τη ζαχαριένια σου, να τους πάρεις τηλ, να περιμένεις 222 λεπτά και μετά να ξεχ$σεις τον 1ο δόλιο υπάλληλο/τηλεφωνητή που θα πετύχεις. Να δει το λογαριασμό σου και να διαπιστώσει (για 100η φορά μέσα στη μέρα) ότι οι υπηρεσίες που σε χρεώσαν ήταν ανενεργές, αλλά "το σύστημα είχε σφάλμα στη ρύθμιση". Να σου ζητήσει συγνώμη και να σου πει ότι οι λάθος χρεώσεις θα τακτοποιηθούν στον επόμενο λογαριασμό. Το έχω κάνει αρκετές φορές (με εξαίρεση το στάδιο του ξεχ$σίματος, όχι γιατί είμαι καλός άνθρωπος, απλά γιατί έτυχε κάποια γνωστή μου να δουλεύει πριν πολλά χρόνια σε τέτοια θέση και να καταλάβω και την άλλη μεριά πριν... θυμώσω). Cosmote, wind, cyta, forthnet. Τελικά έχω βγάλει πάντα άκρη. Και όντως, το βραβείο του λογαριασμού γρίφου πάει στη wind χ-α-λ-α-ρ-ά! 1
andreasece Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2017 Διάβασα τώρα το ποστ αυτό και θυμήθηκα ότι αρχές του μήνα μου στέλνει η wind τον e-bill με email, τώρα όμως δεν μου έστειλε τίποτα. Μπαίνω στο mywind και βέπω ότι έχει βγει ο λογαριασμός Δεκεμβρίου, 34€ αντί για 28€ και το πιο τρελό είναι ότι ο λογαριασμός δεν υπάρχει πουθενά. Μόνο κουμπί πληρωμή έχει, ούτε ανάλυση χρεώσεων, ούτε ανάλυση κλήσεων. Τι καινούρια κόλπα είναι αυτά;
sintalkas Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2017 παιδιά αφήστε το την πατήσαμε με την WIND εμένα αντί για 59 ευρώ ήρθε ο τελευταίος που είδα λογαριασμός κοντά στα 89 ,είχε κολλήσει και ένα ιο το κινητό και κατέβαζε ότι μ@λ@κία μπορούσες να φανταστείς ,από ότι μου είπαν οι νέες αυξήσεις για το πρόγραμμα μου είναι κοντά στα 6 ε (πρώην wind one l).
dimos39 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2017 Αύξηση προθεσμίας για καταγγελία σύμβασης: Αυξάνεται το χρονικό περιθώριο που έχει στη διάθεσή του ο συνδρομητής για την καταγγελία της σύμβασης αζημίως, σε περίπτωση μονομερούς τροποποίησης των συμβατικών όρων ή των τιμολογίων από τον πάροχο. Η παραπάνω προθεσμία καθορίζεται, για ορισμένου ή αορίστου χρόνου σύμβαση, είτε στους τρεις μήνες, εάν ακολουθείται μηνιαίος κύκλος τιμολόγησης, είτε στους τέσσερις μήνες, για διμηνιαίο κύκλο τιμολόγησης, από την ημερομηνία εφαρμογής των τροποποιήσεων. http://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News_new/news_0735.html Μπορείς να κάνεις καταγγελία σύμβασης αζημίως. Επίσης κοίτα στον λογαριασμό του Σεπτεμβρίου, αν η WIND αναφέρει αύξηση στο δικό σου πρόγραμμα. Edit : Τελικά η ημερομηνία ισχύος του κανονισμού είναι η 6η Δεκεμβρίου 2017 που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα τηε κυβερνήσεως. Η ανακοίνωση της 15ης Νοεμβρίου ( που είναι η επόμενη των αυξήσεων ) χρησιμοποιεί τον όρο "άμεσα" και όχι "αμέσως" . Συνήθως αυτός ο όρος σημαίνει "πολύ γρήγορα -πολύ σύντομα " και πάντως δεν θα πρέπει να συγχέεται με την λέξη αμέσως. http://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News_new/news_0735.html Επισημαίνεται ότι, η απαγόρευση της αύξησης του παγίου στις συμβάσεις ορισμένου χρόνου και η ρύθμιση για την αποστολή ηλεκτρονικών λογαριασμών τίθενται άμεσα σε ισχύ 1
Fabricated Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2017 Αύξηση προθεσμίας για καταγγελία σύμβασης: Αυξάνεται το χρονικό περιθώριο που έχει στη διάθεσή του ο συνδρομητής για την καταγγελία της σύμβασης αζημίως, σε περίπτωση μονομερούς τροποποίησης των συμβατικών όρων ή των τιμολογίων από τον πάροχο. Mπερδευτηκα με το ολο κειμενο, Συμπερασμα σε μια γραμμη;
sokelas Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 να ρωτησω κατι. εκανα τηλεφωνικως καινουριο συμβολαιο 24 μηνων με wind τον σεπτεμβρη και τωρα μου ηρθαν οι αυξησεις περιπου 10 ευρω. απο οτι καταλαβα δικαιουμαι με τον καινουριο νομο της εεττ να κανω καταγγελια αν δεν τα βρω με wind. απο την στιγμη που γινεται καταγγελια μετα τι ακολουθει? εχω δικαιωμα να αλλαξω παροχο για κινητο ιντερνετ και σταθερο με τα ιδια νουμερα?
makfil Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 να ρωτησω κατι. εκανα τηλεφωνικως καινουριο συμβολαιο 24 μηνων με wind τον σεπτεμβρη και τωρα μου ηρθαν οι αυξησεις περιπου 10 ευρω. απο οτι καταλαβα δικαιουμαι με τον καινουριο νομο της εεττ να κανω καταγγελια αν δεν τα βρω με wind. απο την στιγμη που γινεται καταγγελια μετα τι ακολουθει? εχω δικαιωμα να αλλαξω παροχο για κινητο ιντερνετ και σταθερο με τα ιδια νουμερα? Το πιθανότερο (για να μην πω, βέβαιο) είναι ότι στην αύξηση της Wind, που ίσχυσε από 14/11/17 και είχε ανακοινωθεί από τον ΣΕΠ, δεν έχει εφαρμογή η νέα οδηγία της ΕΕΤΤ. 1
dimos39 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ είναι απο την 6η Δεκεμβρίου 2017 και μετά.
sintalkas Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 δηλαδή εγώ που δίνω κάθε μήνα 7ε και κανονικά θα είμαι συνδρομητής έως τον 10/18 μπορώ αζημίως να φύγω με κάποιον τρόπο και ούτε γάτα ,ούτε ζημιά?
makfil Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Εάν ο πάροχός σου έκανε ή θα κάνει αύξηση από 6/12 και μετά, μπορείς να καταγγείλεις τη σύμβαση σε 3 μήνες 1
sintalkas Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 wind έχω ,ξέρεις αν έκανε καμιά αύξηση από 6/12 μπας και γλυτώσω?
AristidisZ Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Αύξηση προθεσμίας για καταγγελία σύμβασης: Αυξάνεται το χρονικό περιθώριο που έχει στη διάθεσή του ο συνδρομητής για την καταγγελία της σύμβασης αζημίως, σε περίπτωση μονομερούς τροποποίησης των συμβατικών όρων ή των τιμολογίων από τον πάροχο. Η παραπάνω προθεσμία καθορίζεται, για ορισμένου ή αορίστου χρόνου σύμβαση, είτε στους τρεις μήνες, εάν ακολουθείται μηνιαίος κύκλος τιμολόγησης, είτε στους τέσσερις μήνες, για διμηνιαίο κύκλο τιμολόγησης, από την ημερομηνία εφαρμογής των τροποποιήσεων. http://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News_new/news_0735.html Μπορείς να κάνεις καταγγελία σύμβασης αζημίως. Επίσης κοίτα στον λογαριασμό του Σεπτεμβρίου, αν η WIND αναφέρει αύξηση στο δικό σου πρόγραμμα. Edit : Τελικά η ημερομηνία ισχύος του κανονισμού είναι η 6η Δεκεμβρίου 2017 που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα τηε κυβερνήσεως. Η ανακοίνωση της 15ης Νοεμβρίου ( που είναι η επόμενη των αυξήσεων ) χρησιμοποιεί τον όρο "άμεσα" και όχι "αμέσως" . Συνήθως αυτός ο όρος σημαίνει "πολύ γρήγορα -πολύ σύντομα " και πάντως δεν θα πρέπει να συγχέεται με την λέξη αμέσως. http://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News_new/news_0735.html Επισημαίνεται ότι, η απαγόρευση της αύξησης του παγίου στις συμβάσεις ορισμένου χρόνου και η ρύθμιση για την αποστολή ηλεκτρονικών λογαριασμών τίθενται άμεσα σε ισχύ Πάντως εγώ έχω μπλεχτεί Από τη μία μιλάμε για απαγόρευση αύξησης του παγίου, από την άλλη λέμε αύξηση του χρονικού ορίου για καταγγελία της σύμβασης (η οποία προφανώς στις περισσότερες φορές γίνεται για περιπτώσεις όπου αυξάνεται το πάγιο) Επίσης ισχύει και για κινητά ή μόνο για σταθερά ;
makfil Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Δεν έχεις δίκιο. Που είδες την απαγόρευση αύξησης του παγίου; Όλοι οι πάροχοι ανακοινώνουν, κατά καιρούς, αυξήσεις είτε στη σταθερή είτε στην κινητή είτε στο πάγιο είτε στο χρόνο χρέωσης. Ο τρόπος που ενημερώνουν τους πελάτες τους είναι με ανακοίνωση στο site τους και στο λογαριασμό πριν από την εφαρμογή της αύξησης. Το πρόβλημα είναι ότι, εάν δεν δεις ούτε το ένα ούτε το άλλο, δεν έχεις καταλάβει τι γίνεται, εκτός από την ώρα που θα εξοφλήσεις το λογαριασμό και συνήθως τότε είναι αργά. Πέρα απ' αυτό, όμως, πολλοί συνδρομητές έχουν πετύχει καλή ή πολύ καλή προσφορά και δεν τους συμφέρει να καταγγείλουν τη σύμβασή τους.
Προτεινόμενες αναρτήσεις