volleyball Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Έβγαλε ανακοίνωση και για τη σταθερή τηλεφωνία. Λέει πάρα πολλά, αυξήσεις, μειώσεις σε τιμές παγίων και βάζει πλέον χρέωση στην αναγνώριση κλήσεων (από 0,00€ σε 0,50€) & στην Φραγή εξερχομένων / Αναμονή κλήσεων ( από 0,00€ σε 0,27€)Αναλυτικά εδώ : https://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/anakoinosi/?prid=473 1
mtriandros Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 ANTE ΓEIA WIND!!! Λόγω όλων των ανωτέρω αλλαγών, οι συνδρομητές που επηρεάζονται έχουν το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασής τους αζημίως (εξαιρείται τυχόν επιδότηση συσκευής - ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΕΙΠΕ Ο ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ), εντός ενός (1) μηνός από τη δημοσίευση της παρούσας ανακοίνωσης και της κοινοποίησής της μέσω του μηνιαίου λογαριασμού που λαμβάνει ο συνδρομητής.
bill987 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 ANTE ΓEIA WIND!!! Λόγω όλων των ανωτέρω αλλαγών, οι συνδρομητές που επηρεάζονται έχουν το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασής τους αζημίως (εξαιρείται τυχόν επιδότηση συσκευής - ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΕΙΠΕ Ο ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ), εντός ενός (1) μηνός από τη δημοσίευση της παρούσας ανακοίνωσης και της κοινοποίησής της μέσω του μηνιαίου λογαριασμού που λαμβάνει ο συνδρομητής. Τα bold μπορεί κάποιος να μας πει με σιγουριά αν ισχύει ?? Δλδ αν εγώ κάνω καταγγελία της σύμβασή μου και έχω επιδότηση συσκευής, θα μου ζητήσουν τα λεφτά πίσω???
papars Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Υποθέτω ότι θα ακολουθήσει όλο το καρτέλ ... 1
a16 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Σε περίπτωση καταγγελίας της σύμβασης με την wind σταθερη ποια ειναι πρακτικά η διαδικασία; Ας πούμε για την ώρα έχω ένα συμβόλαιο που λήγει σε έναν χρόνο.Με τη καταγγελία μπορώ να το σπάσω και να πάω σε άλλη εταιρία; Οι άλλες εταιρίες θα ακολουθήσουν ίδιες αυξήσεις ; Ευχαριστώ 1
batatoudis Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Στην ίδια κατεύθυνση βλέπω κινείται και η σταθερή της WIND. Στον τελευταίο λογαριασμό, στα ψιλά γράμματα στο μπλε πλαίσιο, αναφέρει από 24/11/2017 αλλαγή τιμολογιακής πολιτικής για υπηρεσίες σταθερής και internet με βασικότερες τις: - αυξάνεται η μηνιαία χρέωση της υπηρεσίας αναγνώρισης κλήσεων από 0.00€ σε 0.50€ !!! - αυξάνεται η μηνιαία χρέωση της υπηρεσίας αναμονής κλήσεων από 0.00€ σε 0.29€ !!! Δηλαδή για όσα θεωρητικά ήταν δωρεάν τώρα μου αυξάνει το κόστος 0.80€ γιατί έτσι θέλει (ποσοστιαία τη λες και τεράστια την αύξηση!!) Θα δω τι υπόλοιπο συμβολαίου έχω από την εξυπηρέτηση πελατών σταθερής WIND με χρέωση 0.26€/κλήση και αν μπορέσω να κάνω κάτι ώστε να αποφύγω τις αυξήσεις μέσω του συνηγόρου του Καταναλωτή... Edit: Σε επικοινωνία με τη wind μου ανέφεραν πως αυτή η αύξηση αποτελεί δικαίωμα της εταιρείας από την ΕΕΤΤ εφόσον μου δίνουν τη δυνατότητα να διακόψω το συμβόλαιο εντός ενός μήνα. Όταν βεβαίως ρώτησα αν εγώ έχω δικαίωμα να στείλω στην εταιρεία ένα έγγραφο που της αναφέρω ότι από τον επόμενο μήνα αποφάσισα να πληρώνω 10€ λιγότερο και αν θέλει η εταιρεία ας διακόψει το συμβόλαιο μας ατελώς, μου είπε ότι αυτό δεν γίνεται.. Επεξ/σία 21 Σεπτεμβρίου 2017 από batatoudis 5
Moderators matrixxx Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Moderators Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Στα υπαρχοντα συμβολαια βεβαια νομικα δεν νομιζω να εχει δικαιωμα να ανεβασει τιμες, απο την στιγμη που ειναι ηχογραφημενα τα λογια του υπαλληλου της "ο λογαριασμος σας για δυο χρονια θα ειναι χχ.χχ€ +ΦΠΑ". Παρολα αυτα δεν αποκλειω να το κανει και στα υπαρχοντα συμβολαια η wind. Αν δεν κανω λαθος εχει κανει και αλλη αυξηση σε υπαρχοντα συμβολαια! (εχω χασει το μετρημα!) 2
batatoudis Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Πολύ σωστά θυμάσαι μοδεράτορα!! Άξιος ο ρόλος σου στο παρόν forum, και μάλιστα ποικιλοτρόπως Για του λόγου το αληθές θα σε πάω 2.5 χρόνια Site: πίσω Εκεί βεβαίως ήταν νέα υπήρεσία (WIND300, παντελώς άχρηστο) που έμπαινε ετσιθελικά και χρεωνόταν, οπότε τελικά τη γλίτωσα τη χρέωση αρνούμενως έστω και εκπρόθεσμα (κατά την εταιρεία) την συγκεκριμένη υπηρεσία. Εδώ τα πράγματα είναι κάπως διαφορετικά και η επικοινωνία με τη WIND δεν δίνει λύση σε πρώτη φάση. Edit: Δυστυχώς δεν βλέπω οι οδηγίες από ΕΕΤΤ να είναι υπερ των καταναλωτών στο συγκεκριμένο. Όπως ενημέρωσε φίλος σε γειτονικό forum, στις οδηγίες της Site: ΕΕΤΤ (βλ. ερώτηση 39 σελ. 19), οι εταιρείες έχουν δικαίωμα μονομερούς τροποποίησης του συμβολαίου αρκεί να ενημερώσουν 1 μήνα νωρίτερα μέσα στον οποίο ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα ατελούς διακοπής του. Και τότε τι ρόλο παίζει το συμβόλαιο, όταν η εταιρεία μπορεί να το σπάσει ουσιαστικά όποτε θέλει, και μάλιστα επιλέγοντας περίοδο όπου δεν παίζουν καλές προσφορές από τους ανταγωνιστές; 3
Moderators matrixxx Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Moderators Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Και τότε τι ρόλο παίζει το συμβόλαιο, όταν η εταιρεία μπορεί να το σπάσει ουσιαστικά όποτε θέλει, και μάλιστα επιλέγοντας περίοδο όπου δεν παίζουν καλές προσφορές από τους ανταγωνιστές; Προφανως ο ρολος του συμβολαιου στην πραξη ειναι μονο για να δεσει/δεσμευσει τον καταναλωτη σε μια μεγαλη διαρκεια παραμονης και προσφερει μονομερη προστασια μονο στον εμπορο και οχι στον καταναλωτη! 2
Shadowjump Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2017 Πρωτα κανουμε καταγγελια (σε καταστημα ή τηλεφωνικα; ) και μετα κανουμε αιτηση στον καινουριο παροχο; Ή μπορουμε να κανουμε κατευθειαν αιτηση στον καινουριο παροχο;
SnakeMJK Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2017 Πρωτα κανουμε καταγγελια (σε καταστημα ή τηλεφωνικα; ) και μετα κανουμε αιτηση στον καινουριο παροχο; Ή μπορουμε να κανουμε κατευθειαν αιτηση στον καινουριο παροχο; Πρώτα καταγγελία κ μετά αίτηση στον άλλο πάροχο. Στην τελευταία μου αλλαγή το call center υποτίθεται ότι θα αναλάμβανε όλη την διαδικασία της καταγγελίας σύμβασης (αυξήσεις ΟΤΕ φέτος Μάρτιο-Απρίλιο), κ τελικά δεν έγινε ποτέ από αυτούς με αποτέλεσμα να φάω το πέναλτυ. (το οποίο πλήρωσε ο νέος πάροχος (νοβα) που πήγα μετά από φουλ γκρίνια μου για την όλη κατάσταση) 2
a16 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2017 Αν πάμε σε νέο πάροχο θα πληρώσουμε τέλη ενεργοποίησης ; Αν ναι δεν θα μας βγει μια ή άλλη αυξήσεις wind/τέλη νέου παρόχου;
MikeJ Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Ναι, εκτός προσφοράς θα έχουμε τέλη που είναι γυρω στο 35αρι. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Πιστεύετε εσείς ότι δεν θα ακολουθήσουν και οι άλλοι παροχοι? Αφού ότι κάνει ο ένας κάνουν μετά και οι άλλοι.
Shadowjump Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Καλυτερα να εχω ΟΤΕ με 2-3Ε παραπανω απ οτι ειχα Wind παντως!
twingo Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2017 Wind, ούτε για φτύσιμο. Ούτε στο Ριο τέτοιο καρναβάλι. Έφαγα τέτοιο δούλεμα από δαύτους που μετά έκανα ασφάλεια για νομική προστασία απο κάτι τέτοιους. Μια κολεγιά είναι με την ΕΕΤΤ σαν τις τράπεζες ενα πράμα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις