Sellers Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2012 Να κάνω λίγο τον δικηγόρο του διαβόλου? Μήπως στο fight club ο fincher ήταν ο ίδιος fincher που ήταν και σε όλες τις άλλες του δουλειές, και ήταν η ιδέα του βιβλίου του Palahniuk που έκανε την διαφορά στο fight club?
DeadOrganPlayer Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2012 Μετριοτατες προς κακες ηταν ολες οι ταινιες που αναφερεις.Ειδικα το Zodiac ηταν τα ζωα μου αργα σε ολα τα επιπεδα.Επισης ο Fincher ειναι απο τους χειροτερους συγχρονους σκηνοθετες αυτη τη στιγμη και εχει βαλτωσει.Υπαρχουν αυτη τη στιγμη σκηνοθετες 2 κλασεις πιο πανω απο τον Fincher και μαλιστα νεαροτεροι απο αυτον. Επισης δεν ειναι ολα τα remake χαλια και καλο ειναι να τα βλεπουμε για να εκφερουμε αποψη. Αυτο που θελω ειναι να τολμησει να κανει ολη την τριλογια.Εκει θα φανει η ανεπαρκεια του διοτι τα αλλα δυο βιβλια ειναι ακομη πιο δυσκολα θεματικα αλλα και πιο δυσκολα να μεταφερθουν στην μεγαλη οθονη.O Oplev κατι ηξερε και αγγιξε μονο το πρωτο βιβλιο μιας και μετα ο Alfredson τα εκανε ψιλομανταρα με τα αλλα 2 (οχι οτι δεν βλεποταν, αλλα ηταν σαφως κατωτερα του πρωτου). Αν δε κάνω λάθος οι ταινίες που συνήθως προτείνεις εσύ είναι πιο αργές κι από το replay (no offence, εμένα μου αρέσουν οι αργές ταινίες), απόρω πως σε ενόχλησε η "ταχύτητα" του Zodiac. Τώρα αν ο Fincher είναι από τους χειρότερους σύγχρόνους σκηνοθέτες οκ, οι γνώμες είναι γνώμες και ο καθένας κρίνεται από τα λεγόμενα του. Να κάνω λίγο τον δικηγόρο του διαβόλου? Μήπως στο fight club ο fincher ήταν ο ίδιος fincher που ήταν και σε όλες τις άλλες του δουλειές, και ήταν η ιδέα του βιβλίου του Palahniuk που έκανε την διαφορά στο fight club? Σίγουρα μια καλή ιδέα είναι κάτι πολύ βασικό για μια καλή ταινία. Από την άλλη ξέρεις πόσες ωραίες ιδέες έχουν καταστραφεί λόγω του σκηνοθέτη και του πως τις απέδωσε τελικά στο πανί? Μπορώ να σου αραδειάσω δεκάδες. Το σενάριο για μένα είναι το 40% (μη σου πω και λιγότερο), η σκηνοθετική ματιά το υπόλοιπο 60%.
Sellers Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2012 Εγώ πάντως τον πάω τον Fincher. Και το social network μου άρεσε (είχε ένα feeling απο beautiful mind ειδικά στα χρώματα που χρησιμοποίησε) και το Zodiac μου άρεσε (ίσως απλά αν είχε ενα μισάωρο λιγότερης διάρκειας να ήταν ακόμα καλύτερο)
DeadOrganPlayer Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2012 Ναι κι εγώ τον ψιλοπάω ψηλέ. Μέχρι και το Άλιεν 3 μου άρεσε.
Ahigh_forvalue Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2012 ο fincher για το ειδος ταινιων που αναλαμβανει ειναι πολυ καλος..τις ιδιες ταινιες αν τις επαιρνε αλλος αμερικανος θα τις σφαγιαζε..εχοντας και δυο ταινιαρες στο ενεργητικο του fight club και zodiac........ και το social network καλο αλλα μου τι σπαει επειδη ειναι καπως υπερτημημενο.. το "κοριτσι με το τατουαζ"δεν το εχω δει..αλλα να εχεται στο νου σας πως θα μπορουσε να πεσει σε πολυ κακα χερια το remake..και με το fincher ξερεις τουλαχιστον οτι αυτο που θα δεις θα ειναι αξιοπρεπες.. για να δουμε θα με διαψευση??
V for Vagelis Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2012 Να κάνω λίγο τον δικηγόρο του διαβόλου? Μήπως στο fight club ο fincher ήταν ο ίδιος fincher που ήταν και σε όλες τις άλλες του δουλειές, και ήταν η ιδέα του βιβλίου του Palahniuk που έκανε την διαφορά στο fight club? Αυτό ακριβώς. Προσωπικά βρίσκω τα Panik Room και Zodiac (δεν έχω δει social network και CCoBB), από σκηνοθετικής απόψεως, εξίσου εξαιρετικά με τις παλιότερες δουλειές του.
porco_rosso21 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2012 το αλιεν 3 μου αρεσε παντα, industrial-gothic cyberpunk εφιαλτης, πολυ υποτιμημενο αλλα αναμενομενο οταν εχει να διαδεχθει 2 ιερες ταινιες.. το se7en και το fight club συμφωνουμε πως ειναι αριστουργηματα, ειδικα το δευτερο σαν το νεο κουρδιστο πορτοκαλι της generation x.. το panic room ηταν αδιαφορο-θριλερακι της σειρας-, οπως και το the game-το οποιο αφου βασισε ολη του την δυναμικη στο φιναλε, εφοσων ειχε απογοητευτικο φιναλε χαλασε και το υπολοιπο του φιλμ αυτοματα-... το Zodiac ειναι απο τις καλυτερες ταινιες των 00ς κατ εμε και η αγαπημενη μου μαζι με το Fight Club, αλλα χωρις να θελω να φανω ελιτιστης και να το αναλυσω-γτ ειναι και οφτοπικ κ δεν ψηνομαι ιδιαιτερα να flame-αρω-, δεν επιασε στο ευρη κοινο γιατι ειναι ταινια που πολυ απλα, προυποθετει κινηματογραφικη παιδεια την οποια ο μεσος θεατης αγνοει...το σεναριο του το θεωρω αριστουργημα ενω η σκηνοθεσια ειναι αψεγαδιαστη απο κει και περα, εχουμε το Benjamin Button, ενα κακο εργο-κοπια του Forrest Gump, ενος επισης χαζου φιλμ-οσο και να το γουσταρα μικρος κτλ κτλ, lets face it, η κεντρικη νοηματικη γραμμη του αλλα και το 'μηνυμα' του ειναι τοσο χαζα και αφελη οσο και ο πρωταγωνιστης του...ταινια με κανενα νοημα απολυτως, απλα για να αισθανθουν και λιγο οι αμερικανοι οτι παραγουν κουλτουρα-ταχα μου-... Το social network ηταν τραγικα αδιαφορο, σαν ενα επεισοδιο του HBO... χαρακτηρες μηδεν και τερμα κλισαρισμενοι, μηδεν βαθος, τιποτα, αλλη μια wanna be πολιτης κεην αλληγορια περι ιδανικων κτλ κτλ και μαλακιες, 26 χρονων ειμαι και δεν τα χαβω πλεον ετσι ευκολα... για το κοριτσι, ειπα πιο πριν.. οπωτε εχεις απο τη μια 3 πολυ δυνατες ταινιες, μια αμφιλεγομενη και οι υπολοιπες αδιαφορες ή κακες..και διαβαζεις στο imdb οτι το επομενο σχεδιο του ειναι το ρημεηκ του 20000 λευγες κατω απο τη θαλασσα της ντισνεη... σορυ, δεν πειθομαι..προτιμω πχ τον Νολαν ο οποιος κανει πιο αναλαφρες ταινιες και δεν προσβαλλει την νοημοσυνη μου, παρα τον Φιντσερ που τον παρουσιαζουν σαν συγχρονο αμερικανο μεσσια τα μηντια και καθε του ταινια πρεπει να παρει 239 βραβεια για να το επιβεβαιωσει...δεν εκτιμω το οτι σκηνοθετει οτι του δωσουν..ο Νολαν τουλαχιστον, γραφει ή ακολουθει προσωπικα οραματα σε οτι και αν κανει-ασχετως αν ποτε δεν θα αγγιξει κατι αντιστοιχο ενος Fight Club-... ο Νολαν αποδυκνυει οσο περναει ο καιρος, γιατι ξεκινησε ως βιντεοκλιπας και μαλλον ως βιντεοκλιπα θα τον θεωρω: σκηνοθεσια ακρως εθιστικη για το κοινο των multiplex και 0 καλλιτεχνικο οραμα ή προσωπικη σφραγγιδα...καλος σκηνοθετης για αυτο που κανει, τραγικα αδιαφορος σαν δημιουργος...
V for Vagelis Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2012 το αλιεν 3 μου αρεσε παντα, industrial-gothic cyberpunk εφιαλτης, πολυ υποτιμημενο αλλα αναμενομενο οταν εχει να διαδεχθει 2 ιερες ταινιες.. το se7en και το fight club συμφωνουμε πως ειναι αριστουργηματα, ειδικα το δευτερο σαν το νεο κουρδιστο πορτοκαλι της generation x.. το panic room ηταν αδιαφορο-θριλερακι της σειρας-, οπως και το the game-το οποιο αφου βασισε ολη του την δυναμικη στο φιναλε, εφοσων ειχε απογοητευτικο φιναλε χαλασε και το υπολοιπο του φιλμ αυτοματα-... το Zodiac ειναι απο τις καλυτερες ταινιες των 00ς κατ εμε και η αγαπημενη μου μαζι με το Fight Club, αλλα χωρις να θελω να φανω ελιτιστης και να το αναλυσω-γτ ειναι και οφτοπικ κ δεν ψηνομαι ιδιαιτερα να flame-αρω-, δεν επιασε στο ευρη κοινο γιατι ειναι ταινια που πολυ απλα, προυποθετει κινηματογραφικη παιδεια την οποια ο μεσος θεατης αγνοει...το σεναριο του το θεωρω αριστουργημα ενω η σκηνοθεσια ειναι αψεγαδιαστη απο κει και περα, εχουμε το Benjamin Button, ενα κακο εργο-κοπια του Forrest Gump, ενος επισης χαζου φιλμ-οσο και να το γουσταρα μικρος κτλ κτλ, lets face it, η κεντρικη νοηματικη γραμμη του αλλα και το 'μηνυμα' του ειναι τοσο χαζα και αφελη οσο και ο πρωταγωνιστης του...ταινια με κανενα νοημα απολυτως, απλα για να αισθανθουν και λιγο οι αμερικανοι οτι παραγουν κουλτουρα-ταχα μου-... Το social network ηταν τραγικα αδιαφορο, σαν ενα επεισοδιο του HBO... χαρακτηρες μηδεν και τερμα κλισαρισμενοι, μηδεν βαθος, τιποτα, αλλη μια wanna be πολιτης κεην αλληγορια περι ιδανικων κτλ κτλ και μαλακιες, 26 χρονων ειμαι και δεν τα χαβω πλεον ετσι ευκολα... για το κοριτσι, ειπα πιο πριν.. οπωτε εχεις απο τη μια 3 πολυ δυνατες ταινιες, μια αμφιλεγομενη και οι υπολοιπες αδιαφορες ή κακες..και διαβαζεις στο imdb οτι το επομενο σχεδιο του ειναι το ρημεηκ του 20000 λευγες κατω απο τη θαλασσα της ντισνεη... σορυ, δεν πειθομαι..προτιμω πχ τον Νολαν ο οποιος κανει πιο αναλαφρες ταινιες και δεν προσβαλλει την νοημοσυνη μου, παρα τον Φιντσερ που τον παρουσιαζουν σαν συγχρονο αμερικανο μεσσια τα μηντια και καθε του ταινια πρεπει να παρει 239 βραβεια για να το επιβεβαιωσει...δεν εκτιμω το οτι σκηνοθετει οτι του δωσουν..ο Νολαν τουλαχιστον, γραφει ή ακολουθει προσωπικα οραματα σε οτι και αν κανει-ασχετως αν ποτε δεν θα αγγιξει κατι αντιστοιχο ενος Fight Club-... ο Νολαν αποδυκνυει οσο περναει ο καιρος, γιατι ξεκινησε ως βιντεοκλιπας και μαλλον ως βιντεοκλιπα θα τον θεωρω: σκηνοθεσια ακρως εθιστικη για το κοινο των multiplex και 0 καλλιτεχνικο οραμα ή προσωπικη σφραγγιδα...καλος σκηνοθετης για αυτο που κανει, τραγικα αδιαφορος σαν δημιουργος... lol, μου αρέσει πως ξεκίνησες να κρίνεις τις ταινίες του Φίντσερ και τελικά κατέλιξες κρίνοντας τον Νόλαν.
DeadOrganPlayer Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2012 O Δαίμων του τυπογραφείου ευθύνεται γι αυτο. Fincher ήθελε να γράψει στη τελευταία παράγραφο, όχι Νόλαν. Τουλάχιστον αυτός ξεκίνησε σαν βιντεοκλιπάς από όσο ξέρω.
porco_rosso21 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2012 νταξ, ανεφερα ενα παραδειγμα εταιρου καργα χολυγουντιανου σκηνοθετη, οπου μαζι με φινστερ αρονοφσκιδες κτλ αποτελουν την συγχρονη πρωτη γραμμη του Χολυγουντ και το πως εξελιχθηκε..αμα ηταν τοσο δυσνοητο να το καταλαβετε πασο
Catalyst Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2012 Βρε παιδιά δεν είναι λίγο "άσχημο" να κρίνουμε μια ταινία, μόνο από τις προηγούμενες ταινίες που έχει γυρίσει ο σκηνοθέτης της; Ο Fincher γύρισε κάποτε το Se7en και το Fight Club, οι οποίες είναι σεναριακά, σκηνοθετικά και ερμηνευτικά από τις καλύτερες που έχω δει, αλλά η εν λόγω ταινία δεν είναι τόσο κακή όσο την παρουσιάζετε. Δεν θα έπρεπε να κριθεί πρώτα από το αν πατάει πάνω στο βιβλίο που αναφέρεται, που προσωπικά δεν το ξέρω καθώς δεν το έχω διαβάσει και έπειτα κριθούν οι ηθοποιοί και ο σκηνοθέτης, αλλά πάνω στο αν έπαιξαν καλά τον ρόλο τους και όχι στο πόσο καλά θα μπορούσαν να το έχουν κάνει βάση προηγούμενων δουλειών τους. Εμένα μου άρεσε η ταινία. Δεν έκλαψα τα ευρώ που έδωσα στον κινηματογράφο, ούτε τις 2.5 ώρες που πέρασα καθισμένος μπροστά στην μεγάλη οθόνη. Ναι η ταινία έκανε κοιλιά στο τέλος, αλλά η γεύση που μου άφησε στο τέλος ηταν καλή. Δεν ήταν γλυκιά, αλλά ούτε πικρή. Επίσης δεν έχω δει τόσες ταινίες όσες έχετε πολλοί από εσάς που σχολιάζετε στο θέμα αυτό (και γενικότερα στο συγκεκριμένο section του φόρουμ), για να έχω μια ευρύτερη έννοια του τι είναι "αριστούργημα" και τι "σκουπίδι". Αλλά ποτέ δεν πήγα με την απαίτηση να δω το νέο Fight Club ή την ταινία που θα σαρώσει τα βραβεία.
konnak Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2012 To 7/10 που της έβαλα δεν είναι κακό. Αν ήταν από κάποιον άλλο δε θα έγραφα τίποτα παραπάνω, μπορεί να μην έγραφα καν αναλυτική γνώμη. Όλη η κριτική είναι προς τον Fincher τον οποίο θεωρώ πλέον underachiever, μιας και χαραμίζεται, όντας ικανότατος κινηματογραφιστής, σε σενάρια πολύ μέτρια και τετριμμένα. Ακόμα και το Panic Room πιο πρωτότυπο ήταν. Και εννοείται ότι έχω διαγράψει από το μυαλό μου το βίντεο κλιπ Μπέντζαμιν Μπάτον.
*nenya* Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2012 Όλοι παρουσιάζετε την ταινία σαν νά'ναι το remake της Σουηδικής ταινίας. Και γιατί να είναι το remake της προηγούμενης ταινίας δλδ και όχι μια νέα ερμηνεία του βιβλίου; Τί να σας πω...εγώ δεν την βλέπω σαν remake αλλά σαν μια νέα ταινία που προσπαθεί να φέρει στην οθόνη το πρώτο βιβλίο. Επίσης, πολύ έντονο κράξιμο ρε παιδιά. Δεν χρειάζεται imo να συγκρίνουμε με ΚΑΘΕ ταινία που έχει γυρίσει ο συγκεκριμένος σκηνοθέτης. Και επιπλέον, η ταινία δεν είναι τόσο πια συντηρητική κλισεδιάρικη "αμερικανιά". Πραγματικά δεν μπορώ να σας καταλάβω Αλλά σέβομαι φυσικά τις απόψεις σας. Κουβέντα να γίνεται.
TAKE5 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2012 Να κάνω λίγο τον δικηγόρο του διαβόλου? Μήπως στο fight club ο fincher ήταν ο ίδιος fincher που ήταν και σε όλες τις άλλες του δουλειές, και ήταν η ιδέα του βιβλίου του Palahniuk που έκανε την διαφορά στο fight club? Το βασικό στοιχείο του βιβλίου είναι οι κακοποιημένες γυναίκες. Ακόμα και η Λισμπεθ είναι ένα πληγωμένο κοριτσάκι που ας πούμε στο μετρό της καταστρέφουν το λαπτοπ γιατί είναι φρικιο και την ματώνουν στο ξύλο. Ο σκηνοθέτης (μαζί με τον παραγωγό που θεωρητικά ελεγχουν τους σεναριογράφους) παρουσίασε την ηρωίδα να πλακώνει στο ξύλο τον κλέφτη και τον λαπτοπ να σπαει κατά τύχη. Να μην μιλήσουμε για τις γυναίκες της οικογένειας (π.χ Σεσίλια) που απο βασικοί ήρωες του βιβλίου έγιναν 30" και 2 φράσεις. Θα έφταιγε το βιβλιο αν το είχαν ακολουθήσει στην ατμόσφαιρα και το νόημα. Από την στιγμή που επέλεξε να το μετατρέψει σε έναν Μποντ με σκουλαρικια και τατουάζ είναι μάλλον δικια του ευθύνη
john1987 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2012 Προσυπογραφω την κριτικη του Κονακ για αλλη μια φορα. 7/10 και να ναι ευχαριστημενος ο κυριος Φιντσερ με το υπερ-promotion και το hype.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα