Ahigh_forvalue Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2012 1)Για το πρώτο, είναι λίγο δύσκολο να βγεί μέσος όρος, αν κάποιος έχει δει μερικές εκατοντάδες ταινίες (δεν έχει τέτοια επιλογή το IMDb, ούτε να δείξει πόσες έχουν συγκεκριμένη βαθμολογία, που επίσης θα απλούστευε την εύρεση του μέσου όρου).2) Πάντως και με την αναφορά του μέσου όρου, αν δεν ξέρεις τι ταινίες έχει δει ο άλλος, και πάλι, δεν θα βγάλεις άκρη. 3)Όσον αφορά το δεύτερο, δεν υπάρχει περίπτωση να συμβεί κάτι τέτοιο. Εαν τύχει και συμβεί, ο τύπος μόλις δει μια πραγματικά καλή ταινία, τότε οι υπόλοιπες, θα πάνε αυτομάτως κοντά στην βάση. 4)Οπότε, κλείνοντας, το καλύτερο που έχεις να κάνεις, μιας και είσαι νέος στο φόρουμ, είναι να παρατηρείς. 1)ισχυει αυτο αλλα ενος 15 λεπτου δουλεια ειναι,εγω το εκανα σενα τεταρτο εχοντας βαθμολογηση κοντα στις 400 ταινιες..τον εβγαλα μονος μου τον μεσο ορο..και ειναι 6 περιπου 2)ισχυει και αυτο που λες,αλλα καλυτερα απο το τιποτα.. 3)αυτο που ειπα ηταν ενα ακραιο παραδειγμα,θελοντας να πω πως ο καθενας μπορει να βαθμολογει οπως θελει,το μονο που αλλαζει ειναι το ποσο λεπτομερεις ειναι η βαθμολογηση,καποιος μπορει να βαθμολογει στα 100,αλλος στα 20,αλλος στα 10,αλλος στα 5,καιαλλος οπως ανεφερα πριν στο ακραιο παραδειγμα στα 2.(μπορει να μην ειναι αντιπροσωπευτικη αυτη η κλιμακα,αλλα αμα αυτον τον βολευει..) 4)οταν λες να παρατηρω τι εννοεις?? και ζηταω συγνωμη για το οτι γραφω ασχετα με το θεμα,δεν ξαναγραφω κατι αλλο..αλλα δεν ξερω που αλλου αλλωστε μπορει να γινει αυτη η σηζυτηση..
*nenya* Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2012 Μπράβο στον Fincher. Μας κράτησε [αρκετούς θέλω να πιστεύω] στην άκρη του καθίσματος σε όλη την διάρκεια της ταινίας. Η κοπέλα που έπαιζε τον ρόλο της Lisbeth ήταν εξαιρετική, ο Craig ποτέ δεν μου πολυάρεσε αλλά εδώ έπαιζε ΟΚ και το υπόλοιπο cast φαινόταν πολύ ταιριαστό. Γενικά πετυχημένη ατμόσφαιρα και σίγουρα η Σουηδία βοήθησε σ'αυτό. Η ταινία περιέχει επίσης σκληρές σκηνές, γυμνό κλπ. Ε δεν είναι να πάρει ο γονιός το παιδί του και να πάνε παρεούλα. Η ταινία είναι βασικά για ενήλικες...και μερικές σκηνές για γερά στομάχια. You've been warned! Πολύ το χάρηκα που είδα μια καλογυρισμένη ταινία απόψε. 8.5/10 άνετα. Ή και 9.
Material_Defender_1032 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2012 Μην ξεχνάμε και τους επικούς τίτλους αρχής... http://www.youtube.com/watch?v=tcp9Ysi75f0&feature=share
kuzko21 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2012 ξκιουζ μι , ασχετο με την ταινια αυτη καθαυτη ,το ''the girl with the dragon tatoo'' δεν ειναι το πρωτο μερος της σουιδικης τριλογιας;
Catalyst Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2012 Ναι, είνα το πρώτο μέρος της τριλογίας και στη wiki λένε ότι έχει αποφασιστεί να γυριστούν οι άλλες δυο ταινίες μαζί, παρόλο που δεν έκανε και πολύ καλά νούμερα. Η ταινία είναι πολύ καλή. Σε βάζει στο κλίμα της και σε κρατάει μέχρι το τέλος. Περίμενα να σε αφήσει με κάποιο ερωτηματικό στο τέλος, καθώς είναι η 1 από 3 ταινίες/βιβλία, αλλά το σενάριο που καλύπτει είναι αυτοτελές. Η Mara είναι εξαιρετική και ο Graig επίσης. Απλά σε σχέση με το σύνολο του cast ο Graig δεν πείθει ως Σουηδός, καθώς και η συνεργάτιδα του. Οι Σουηδοί στην ταινία εμφανίζουν μια μεγάλη δόση "τρέλας" και επόμενο είναι να υπάρχουν σκληρές και σοκαριστικές σκηνές. Δεν έχω δει ή διαβάσει τις 3 σουηδικές ταινίες ή βιβλία αλλά θα δω σίγουρα την συνέχεια αν και όποτε βγει στο σινεμά. 8.5/10
Super Moderators paredwse Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2012 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2012 Μην ξεχνάμε και τους επικούς τίτλους αρχής... [...] Κατ' εμέ οι πιο εκπληκτικοί τίτλοι αρχής από εποχής SE7EN, επίσης σε σκηνοθεσία David Fincher. Δεν είναι τυχαίο.
sno0py Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2012 Eιμαι στην φαση να δω τι παιζει με αυτην την ταινια να διαλεξω πιστευετε το αυθεντικο ή αυτη την εκδοχη?
porco_rosso21 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2012 Κακό σαν ρημεηκ, μετριο σαν ταινια... Ο Φιντσερ ευκολα ο πιο υπερτιμημενος αμερικανος σκηνοθετης... Αν το να παρει μια ωραια γκομενα, την ντυσει -στην πενα παντα, συμφωνα με καθε χολυγουντιανο στυλιστα που θα φροντισει την παραμικρη λεπτομερια για να φανει το τελικο αποτελεσμα και εντυπωσιακο και να 'γραφει' στην οθονη, ωστε να το λατρεψουν τα αμερικανακια- 'εκκεντρικα', την βαλει να εχει μια κλαψομουνικη μαπα σε καθε σκηνη ΑΛΛΑ εννιωτε να στριγκλιζει ή να βρυχατε καθως θυμωνει, λεγοντας κλισε ατακες του τυπικου weird teenager που στην μετα-Ledger εποχη καθε ταινια θελει να εχει-μπας και χτυπησει κοινο- και 'αστεια' τυπου 'μπορω να τον σκοτωσω-ειμαι τοσο γαματα περιεργη' ή να απαντα με απαθεια οτι πχ χακαρει για πλακα κ ετσ, οουυυφ, τοτε οκ, ναι, η νεα Λισμπεθ εκπλήρωσε το σκοπο της, το αμερικανικο κοινο που ψοφα για 'πειραγμανες' προσωπικοττηες θα την αγαπησει, διοτι πολυ απλα ειναι αμερικανικο προιον καθαρα...αντε και σε κουκλακι ή σε κολεξιον latex συντομα... Μιας και εχω διαβασει το βιβλιο, η Λισμπεθ, σε πολυ απλές γραμμες μπορει να περιγραφει σαν 'αγριμι', οπως η Ραπας μονο το επιασε και οχι η weird american teenager της σειρας, στην νεα ταινια... Ο Φιντσερ λιγη σχεση εχει με τον σκηνοθετη του Fight ή του seven, αφου, οπως εχει αποδειξει και με τις 2 προηγουμενες υπερπατατες του, παιζει πλεον πολυ safe-και ας πεταει και εναν βιασμο εδω μεσα-, οχι στα σεναρια που διαλεγει-γιατι πλεον δεν διαλεγει, του δινουν και αυτος δεν μιλαει αλλα τα παιρνει- αλλα σκηνοθετικα, μπας και χτυπησει κανα οσκαρ... ο Κρεγκ μετριος, ο Παλμερ μονο μαζι με τον τυπαπουξεχναωτονοματου και επαιζε τον Μαρτιν, οι καλυτερες ερμηνειες σε ενα ρημεηκ αχρειαστο, ανουσιο και αδιαφορο... Αμα δυσκολευονται τοσο εκει απεναντι να διαβαζουν διαλογους δεν με αφορα, ειναι κριμα ομως ταινιες οπως το Let the right one in, την εν λογω, το Funny Games, το Oldboy σε κανα χρονο να παιρνανε τετοιες διαδικασιες υπονομευσης των πραγματικων δημιουργων τους, απλα για τα εισητηρια..και ειναι και επι το πλειστον ολα τα ρημεηκ τους, κακες ταινιες.. Οπωτε τι μενει; Αμερικανοι που μιλανε σουηδικα και εχουν σουηδικα ονοματα, ατμοσφαιρα αιμομιξιας και ναζισμου απουσα μιας και το feeling δεν μπορει να μεταφερθει αμα δεν νιωσεις οτι εισαι οντως στην σουηδια, μια ευρωπαικη χωρα και οχι σε οτι ηταν αυτοι και μερικες σκηνες βιας και σοκ που τραβηγμενες απο τα μαλλια και υπερτονισμενες-πχ στο πρωτοτυπο δεν διαρκουσαν τοσο ουτε εδειχναν τοσα- θα τραβηξουν το κοινο των multiplex... δεν εχω παραταυτα χοντρο θεμα με τα ρημεηκς, ουτως ή αλλως μερικες απο τις καλυτερες ταινιες εβερ ειναι ρημεηκς παλαιοτερων..απλα το συγκεκριμενο ειναι κακο, τρωει υπερπροωθηση για το τιποτα και το χειροτερο ολων, υπονομευει μια πολυ καλη ευρωαπικη προσπαθεια χολυγουντιανων προδιαγραφων του 2009 μολις! Αλλα και σαν ταινια, ειναι μετρια σαν αυτη που θα δεις κανα βραδυσ την τιβι για να σε παρει ο υπνος ή καλιστα θα εσπαγε σε 3 μερη ωστε να γινοταν μια ωραια τηλεταινια του HBO.. Ταφοπλακα σε Φιντσερ, αλλιως ξεκινησε και αλλιως καταντησε..αντε και οσκαρ!
john1987 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2012 Μαλλον θα την δω την ταινια αν και η μεγαλη διαρκεια ειναι ενα αρνητικο απο μονο του καθως ειναι δυσκολο μια ταινια να σε κρατησει για πανω απο 2 ωρες,ποσο μαλλον 3 παρα. Σε γενικες γραμμες συμφωνω με τον απο πανω φιλο για την πορεια του Fincher.Μας εδωσε 2 αριστουργηματα αλλα μετα το Fight Club οι ταινιες του ειναι στην κατηγορια "πολυ κακο για το τιποτα" με τεραστιο promotion. Ας πουνε οσοι τους αρεσε αν βρηκανε το social network καλο ωστε να ξερουμε να γλιτωσουμε τον χρονο και το χρημα να το δουμε στο σινεμα κι εμεις οι υπολοιποι
Bandura Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2012 Πηγα και την ειδα και δε μου αρεσε, με χαλασανε οι ερμηνειες που τις θεωρησα καπως... κρυες και αδιαφορες μπορω να πω. Σε φαση μου εδινε την εντυπωση οτι απλα ακολουθουμε ενα σεναριο καθως οι αντιδρασεις και πολλες κινησεις των ηθοποιων δεν ηταν επακολουθες των γεγονοτων που ειχαν προηγηθει. Οσων αφορα τα γεγονοτα και τις διαφορες στη πλοκη σε σχεση με το σουηδικο... μονο οσοι εχουν διαβασει το βιβλιο μπορουν να πουν τι ισχυει... Ακομη απορω γιατι επρεπε να γινει remake και μαλιστα τοσο συντομα... μοιαζει σαν να εγινε στο ποδι... προχειροτητα... Κριμα για τον Daniel Craig, γιατι εχω δει αρκετα εργα του και δε με εχει απογοητευσει... αλλα εδω η ερμηνεια του ηταν, τουλαχιστον μετρια... για να μην πω κακη...
konnak Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2012 Το είδαμε και εμείς λοιπόν το κορίτσι. Η αλήθεια είναι ότι καλή ήταν, όχι όμως πολύ καλή. Είναι ένα θριλεράκι που εκδοχές του έχουμε δει άπειρες φορές στο παρελθόν, και από αυτή την άποψη είναι τετριμμένο. Τι το διαφοροποιεί; Η σκηνοθετική ματιά; Η καλλιτεχνική διεύθυνση και προσέγγιση; Δυστυχώς όχι. Όσο και αν θεωρώ τον Fincher κορυφαίο κινηματογραφιστή της εποχής μας, αυτή η δουλειά του δεν έχει κάτι που να με κάνει να τη θυμάμαι... αύριο. Από σκηνοθετικής άποψης μου φάνηκε σχετικά συγγρατημένη καισυντηρητική για έναν φιλόδοξο και αδιαμφισβήτητα προικισμένο σκηνοθέτη και δημιουργό σαν αυτόν. Δυστυχώς ο Φίντσερ νομίζω έχει βαλτώσει σε μία no script land. Μετά το Seven και το FightClub, στα οποία υπήρχε κάτι ενδιαφέρον, κάτι αιχμηρό, κάτι καινοτόμο στην ιστορία που είχε να πει, δυστυχώς δεν έχει βρεθεί κάτι αντίστοιχα δυνατό στα χέρια του. Δεν ξέρω αν φταίει και αυτός αλλά ότι καινούριο έρχεται είναι απλά μια "καλή ταινία". Αυτό είναι ό,τι χειρότερο για έναν μεγάλο δημιουργό (αν θέλει να λέγεται δημιουργός, καθώς πλέον μάλλον απλός film-maker είναι παρά μεγάλος δημιουργός). Για μένα το Zodiac είναι μεγάλη και τρανή απόδειξη για το πόσο λάθος είναι οι σεναριακές επιλογές του. Η ταινία αυτή από άποψη κινηματογράφησης ίσως να είναι και ό,τι καλύτερο έχει γυρίσει ποτέ, όμως η αδυναμία της ιστορίας και του σεναρίου δεν επέτρεψαν στο Zodiac να γίνει κάτι το ιδιαίτερο. Και μετά είναι και αυτή η αναθεματισμένη 3ωρη διάρκεια, ακριβώς σε ταινίες που έχουν λίγα να πουν. Στο Κορίτσι τώρα, καλή η σκηνοθεσία, όχι όμως πραγματικά ενδιαφέρουσα ή προκλητική, δεν ερέθισε και δεν επέβαλλε τους όρους της. Η ιστορία ενδιαφέρουσα, αλλά, ειλικρινά, πόσες παρόμοιες ιστορίες έχουμε δει; Πόσα θριλεράκια τέτοιου τύπου; Πόσα θυμόμαστε; Γιατί έπρεπε σώνει και καλά να γίνει remake μια τέτοια Σουηδική ταινία; Τι το καινοτόμο ή ενδιαφέρον ή προκλητικό είχε να προσφέρει πέρα από τα φράγκα το remake μιας τόσο πρόσφατης Σουηδικής ταινίας; Οι ηθοποιοί το πάλεψαν, η Μάρα είναι ελπίδα για το μέλλον, και στο Social Network μου άρεσε η περαστική παρουσία της, αλλά δεν διέκρινα κάτι το τόσο συγκλονιστικό στην ερμηνεία της. Επίσης μου άρεσε η υποτονική και γήινη ερμηνεία του Κρεγκ - και δεν τον πολυπηγαίνω γενικά. Τέλος πάντων ένα 7/10 το πήρε στο imdb, όμως η παραπάνω κριτική πήγαινε στην ταινία έχοντας στο μυαλό ότι έρχεται από έναν σκηνοθέτη που αδικεί τον εαυτό του και χαραμίζεται θεωρώ σε μέτριες δουλειές που δεν έχουν κάτι το ιδιαίτερο να πουν. Ευτυχώς άλλοι σαν τον Αρονόφσκι ακόμα ψάχνονται και δεν μαζεύουν φράγκα για τα γεράματα.
g_alkis Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2012 Πολύ κατώτερη της Σουηδικής. Δεν μου άρεσε.
fearwhatnow Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2012 Ο Fincher τελειωσε στο Fight Club.Αντι να συνεχισει την "ανεξαρτητη" κινηματογραφηση επελεξε τον ευκολο δρομο του χρηματος του Hollywood με τις πατατες να διαδεχονται η μια την αλλη και με πληρωμενους κριτικους να εκθειαζουν ολες αυτες τις παπαριες που εχει σκηνοθετησει μετα το Fight Club παραπλανωντας τον απλο κοσμο.Το ιδιο γινεται και σε αυτο το ΓΕΛΟΙΟΔΕΣΤΑΤΟ remake οπου ο τυπος ξεφυγε και στο casting επιλεγοντας ηθοποιους της πλακας (αυτος ο Craig ειναι για μπατσες).Επισης ατυχεστατη επιλογη ταινιας για την Mara που δεν την θεωρω κακη ηθοποιο αλλα αμα αρχισει απο τωρα να επιλεγει βλακες σκηνοθετες δεν την βλεπω να προχωραει. Η ταινια ειναι απλα για γελια.Αυτο το 8.2 στο imdb ειναι εκτος πραγματικοτητας και επρεπε να ειναι 5.2 λιαν επιεικως.Το οτι το remake ειναι πιο κοντα στο βιβλιο δεν μου λεει τιποτα.Το adaptation ειναι θεμα και σκηνοθετικης αποψης και επιλογης και δεν με χαλασε που το σουηδικο παρεκλινε λιγο του βιβλιου.Το Hollywood συνεχιζει την σπαταλη για εμπορικους σκοπους και για να ικανοποιησει το 80% των "προβληματικων" Αμερικανων που δεν μπορουν να δουν υποτιτλισμενες ταινιες.Φυσικα ειναι αυτο το 80% που δεν ξερουν να δουν και ταινιες γενικοτερα και φαινεται και στο imdb..
DeadOrganPlayer Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2012 Ως συνήθως η υπερβολή είναι στο πετσί μας. Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. O Fincher είναι από του καλύτερους σύγχρονους σκηνοθέτες αυτή τη στιγμή. Οι επιλογές του μετά το αριστουργηματικό Fight Club έχουν ρίξει τον πήχη, αυτό δε σημαίνει ότι ήταν και πατάτες. Και το Social Network και το Zodiac και το Benjamin Button βλέπονται ευχάριστα και είναι αξιοπρεπέσατες ταινίες. Απλά δε μπόρεσαν να ανταπεξέλθουν στο μύθο που έχτισαν τα Seven & Fight CLub. Παρόαλα αυτά πιστεύω ότι η παροσυία του FIncher πίσω από τη κάμερα έδωσε το κάτι παραπάνω, δηλαδή αν ήταν κάποιος άλλος ο σκηνοθέτης οι παραπάνω ταινίες μπορεί να μη βλεπόντουσαν. Ναι οκ, επέλεξε τον (ευκολο?) mainstream δρόμο του Hollywood που απαιτεί συμβιβασμούς, ούτε ο πρώτος είναι ούτε ο τελευταίος. Τo Girl with the Dragon Tatoo δε το έχω δει ακόμα (μόνο το σουηδικό έχω δει προς το παρόν) αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι θα κινείται στο φάσμα του Social Netwrok, mια αξιοπρεπέστατη ταινία δηλαδή χωρίς όμως το κάτι παραπάνω ή το κάτι ξεχωριστό που χρείαζεται για να μπει στο πάνθεον. Όσο για το θέμα των remake και της δυσκολίας των Αμερικανών να διαβάζουν υπότιτλους, κι εγώ δε μπορώ να πω ότι το βλέπω θετικά αλλά αν με χαλούσε και πολύ στο χέρι μου είναι να μη βλέπω τα remake
fearwhatnow Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2012 Ως συνήθως η υπερβολή είναι στο πετσί μας. Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. O Fincher είναι από του καλύτερους σύγχρονους σκηνοθέτες αυτή τη στιγμή. Οι επιλογές του μετά το αριστουργηματικό Fight Club έχουν ρίξει τον πήχη, αυτό δε σημαίνει ότι ήταν και πατάτες. Και το Social Network και το Zodiac και το Benjamin Button βλέπονται ευχάριστα και είναι αξιοπρεπέσατες ταινίες. Απλά δε μπόρεσαν να ανταπεξέλθουν στο μύθο που έχτισαν τα Seven & Fight CLub. Παρόαλα αυτά πιστεύω ότι η παροσυία του FIncher πίσω από τη κάμερα έδωσε το κάτι παραπάνω, δηλαδή αν ήταν κάποιος άλλος ο σκηνοθέτης οι παραπάνω ταινίες μπορεί να μη βλεπόντουσαν. Ναι οκ, επέλεξε τον (ευκολο?) mainstream δρόμο του Hollywood που απαιτεί συμβιβασμούς, ούτε ο πρώτος είναι ούτε ο τελευταίος. Τo Girl with the Dragon Tatoo δε το έχω δει ακόμα (μόνο το σουηδικό έχω δει προς το παρόν) αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι θα κινείται στο φάσμα του Social Netwrok, mια αξιοπρεπέστατη ταινία δηλαδή χωρίς όμως το κάτι παραπάνω ή το κάτι ξεχωριστό που χρείαζεται για να μπει στο πάνθεον. Όσο για το θέμα των remake και της δυσκολίας των Αμερικανών να διαβάζουν υπότιτλους, κι εγώ δε μπορώ να πω ότι το βλέπω θετικά αλλά αν με χαλούσε και πολύ στο χέρι μου είναι να μη βλέπω τα remake Μετριοτατες προς κακες ηταν ολες οι ταινιες που αναφερεις.Ειδικα το Zodiac ηταν τα ζωα μου αργα σε ολα τα επιπεδα.Επισης ο Fincher ειναι απο τους χειροτερους συγχρονους σκηνοθετες αυτη τη στιγμη και εχει βαλτωσει.Υπαρχουν αυτη τη στιγμη σκηνοθετες 2 κλασεις πιο πανω απο τον Fincher και μαλιστα νεαροτεροι απο αυτον. Επισης δεν ειναι ολα τα remake χαλια και καλο ειναι να τα βλεπουμε για να εκφερουμε αποψη. Αυτο που θελω ειναι να τολμησει να κανει ολη την τριλογια.Εκει θα φανει η ανεπαρκεια του διοτι τα αλλα δυο βιβλια ειναι ακομη πιο δυσκολα θεματικα αλλα και πιο δυσκολα να μεταφερθουν στην μεγαλη οθονη.O Oplev κατι ηξερε και αγγιξε μονο το πρωτο βιβλιο μιας και μετα ο Alfredson τα εκανε ψιλομανταρα με τα αλλα 2 (οχι οτι δεν βλεποταν, αλλα ηταν σαφως κατωτερα του πρωτου).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα