stiflerakos Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2012 sorry για το οφ-τοπικ αλλα καιγομαι νοκια αγορασμενο απο γερμανια εχει εγγυηση εδω στην ελλαδα?
Vaggos02 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2012 @Washcloud Κατ αρχήν δε βρίσκω λόγο να αρπαζόμαστε, προφανώς και δεν ξέρω τι γίνεται με κάθε υπάλληλο της κάθε εταιρίας courier στην Ελλάδα. Αναφέρω δικές μου απόψεις και εμπειρίες σχετικά με τις συναλλαγές μαζί τους. Προφανώς και δεν είναι υποχρέωση τους ούτε να με βάλουν να ανοίξω το κουτί, αν δεν έχουν άνωθεν εντολές για αυτό, ούτε φταίνε αυτοί όμως σε περίπτωση που το κουτί έχει άλλα αντί άλλων μέσα. Η δική τους ευθύνη ξεκινά από την παραλαβή του αντικειμένου στα γραφεία της εταιρίας τους, την προσεκτική και ασφαλή συσκευασία του (άσχετο που έχω πιαστεί στα χέρια 2 φορές για αυτόν ακριβώς το λόγο) και την παράδοση στον συμφωνημένο χρόνο. Το γεγονός ότι δεν πρέπει να ανοίγεται το κουτί πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας έχει λογική βάση (φαντάσου να άνοιγαν όλα τα κουτιά, οι μεταφορείς θα έβγαζαν μεροκάματα από αυτά σε περιπτώσεις "λάθους"). Το τι θα περιέχει μέσα το κουτί δεν νομίζω πως αφορά και πολύ την εταιρία courier (δεν αναφέρομαι σε περιπτώσεις με εύθραυστα, που κι εκεί με τις κλοτσιές τα παίρνουν). Όσο γι αυτό που λες, ότι ο υπάλληλος στα γραφεία της courier βλέπει τι μπαίνει μέσα σε κάθε κουτί, δε πιστεύω πως ισχύει. Σε πολλές, αν όχι σε όλες τις περιπτώσεις, η παραγγελίες μου ήταν πακεταρισμένες σε κουτιά του εκάστοτε καταστήματος και όχι της courier.
washcloud Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2012 οποτε, εσυ, σαν γνωστης του θεματος, ποια τακτικη μας προτεινεις να ακολουθουμε, για το καλο μας?? ...την έχω περιγράψει ξεκάθαρα στο προηγούμενο ποστ, αν ρωτάς ως παραλήπτης. Ξαναδιάβασέ το. @Washcloud Κατ αρχήν δε βρίσκω λόγο να αρπαζόμαστε, προφανώς και δεν ξέρω τι γίνεται με κάθε υπάλληλο της κάθε εταιρίας courier στην Ελλάδα. Αναφέρω δικές μου απόψεις και εμπειρίες σχετικά με τις συναλλαγές μαζί τους. Προφανώς και δεν είναι υποχρέωση τους ούτε να με βάλουν να ανοίξω το κουτί, αν δεν έχουν άνωθεν εντολές για αυτό, ούτε φταίνε αυτοί όμως σε περίπτωση που το κουτί έχει άλλα αντί άλλων μέσα. Η δική τους ευθύνη ξεκινά από την παραλαβή του αντικειμένου στα γραφεία της εταιρίας τους, την προσεκτική και ασφαλή συσκευασία του (άσχετο που έχω πιαστεί στα χέρια 2 φορές για αυτόν ακριβώς το λόγο) και την παράδοση στον συμφωνημένο χρόνο. Το γεγονός ότι δεν πρέπει να ανοίγεται το κουτί πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας έχει λογική βάση (φαντάσου να άνοιγαν όλα τα κουτιά, οι μεταφορείς θα έβγαζαν μεροκάματα από αυτά σε περιπτώσεις "λάθους"). Το τι θα περιέχει μέσα το κουτί δεν νομίζω πως αφορά και πολύ την εταιρία courier (δεν αναφέρομαι σε περιπτώσεις με εύθραυστα, που κι εκεί με τις κλοτσιές τα παίρνουν). Όσο γι αυτό που λες, ότι ο υπάλληλος στα γραφεία της courier βλέπει τι μπαίνει μέσα σε κάθε κουτί, δε πιστεύω πως ισχύει. Σε πολλές, αν όχι σε όλες τις περιπτώσεις, η παραγγελίες μου ήταν πακεταρισμένες σε κουτιά του εκάστοτε καταστήματος και όχι της courier. ...αφού δεν βλέπεις λόγο ν' αρπαζόμαστε, γιατί το τονίζεις; Δεν σε πιάνω... Εκτός κι αν έμεινες με την αίσθηση ότι σε άρπαξα εγώ. Αδικαιολόγητη ως αίσθηση, αν ναι. Όσο για τις εμπειρίες σου, δεκτές. Δε σχολίασα όμως αυτές, αλλά την ΑΠΟΨΗ σου για το θέμα. Τέλος, δεν είπα πως η κάθε αποστολή συσκευάζεται από την courier. Ξαναδιάβασέ με. Είπα πως αν θες να εξασφαλιστείς, ως παραλήπτης που περιμένει κάτι με αντικαταβολή, ΕΧΕΙΣ τρόπο να το κάνεις. Μόνο που αυτός δεν είναι να πεις είτε του υπαλλήλου παράδοσης ή του γραφείου του, να το ανοίξει πρώτα, ως υποχρέωσή του. ΜΠΟΡΕΙΣ δηλαδή να το κάνεις, αν θες, απλά να μην παραπονεθείς -και να μην υποστηρίζεις το αντίθετο- αν η απάντηση που θα πάρεις θα είναι "αυτό που ζητάς ΔΕΝ επιτρέπεται".
Vaggos02 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2012 Παρεξήγησα το "ύφος" σου και νόμιζα πως υπήρξε λίγη ένταση, με συγχωρείς για την παρεξήγηση. Ποτέ δεν είπα ότι είναι υποχρεωμένοι, αλλά σε περίπτωση που δεν με αφήνουν να το ανοίξω δεν διστάζω να το στείλω πίσω. Όσο για τη συσκευασία, ξέρω πολλά μαγαζιά, τα οποία πακετάρουν τις αποστολές και τις παραλαμβάνει από εκεί η courier. Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν νομίζω πως μπορεί να γίνει κάτι. Θα μου πεις, για να τις παραλαμβάνει από εκεί φορτηγό σημαίνει πως είναι μεγάλη ποσότητα και δεν υπάρχει λόγος να μου την κάνουν. Ίσως, αλλά ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος. Τις περισσότερες φορές, κατόπιν συνεννόησης πάντα, ζητάω από τον αποστολέα να αναφέρει πως το δέμα πρέπει να ανοιχτεί από τον παραλήπτη πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας αλλά και σε περιπτώσεις που δεν το έχω ζητήσει, αν θέλει να είναι σωστός πρέπει να το γράψει από μόνος του
xpapias Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2012 Ρε παιδιά τι συζητάμε. Δικό σας πακέτο είναι έχετε δικαίωμα να το ανοίξετε. Τέλος.
vaggelisp7406 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2012 Ρε παιδιά τι συζητάμε. Δικό σας πακέτο είναι έχετε δικαίωμα να το ανοίξετε. Τέλος. Θα διαφωνισω σε αυτο που λες φιλε μου.Το δεμα που περιμενω εγω να παραλαβω με αντικαταβολη δεν ειναι δικο μου.Θα γινει δικο μου απο την στιγμη που θα πληρωσω την αντικαταβολη.Πριν το κανω αυτο το δεμα ειναι του Αποστολεα.Και καλο θα ειναι να αναγραφετε οπως ειπε πριν ενα αλλο παιδι πιο πανω οτι ο παραληπτης να ανοιξει το δεμα πριν πληρωσει την αντικαταβολη.Για μενα καλο ειναι που ο ανθρωπος της courier δεν αφηνει τον παραληπτη να ανοιξει το δεμα,γιατι αν εγω το ανοιξω και πω,κοιτα δεν το παιρνω γιατι αλλαξα γνωμη,ή δεν μου αρεσει το χρωμα που ειναι το κινητο (παραδειγμα φερνω) παρτω πισω και στειλτο παλι πισω τοτε οταν θα γυρισει το δεμα στον αποστολεα με χαλασμενη την κουτα (στην οποια το εχω πακεταρει) και ο αποστολεας γυρισει και πει,τι εγινε ρε παιδια (στην courier) πως μου το γυρισατε πισω σε αυτη την κατασταση (ανοιγμενο,τσακισμενο,σκισμενο) και κανει παραπονα θα εχει και δικιο.
xpapias Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2012 Κοίταξε. Αν είναι T-mobile ή όχι πιστεύω θα μπορείς να το δεις και στο πακέτο - χωρίς καν να το ανοίξεις. Επίσης για όσους είναι δύσπιστοι (λογικό αφού το κατάστημα δεν είναι γνωστό) μπορούν να παραλάβουν από το κατάστημα ή να παραγγείλουν με paypal.
pOLoS Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2012 από εδώ http://techblog.gr/techdeals/techdeals-samsung-galaxy-s-ii-399-euro-9211/ φαίνεται ότι τα κινητά είναι από Γερμανία
agligoros Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2012 σε αλλο φορουμ παιδια που παρελαβαν δεκεμβριο τους ετυχαν κ γαλλικα.. το μονο που φοβαμαι ειναι να μην ειναι refurbished...αλλα οσοι πηραν απο κει ειπαν οτι ηταν κανονικα σφραγισμενα. οσο για το θεμα των κουριερ,δε μπορω να καταλαβω τι δουλεια εχει η συζητηση τους εδωπερα
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2012 Παντως (αν και λιγο οφτοπικ) το conclusion αυτου του thread (οπως και πολλων αλλων σε αυτο το section) λυνει πολλες αποριες, πχ για το γιατι η ελληνικη αγορα παει κατα διαολου. Ειναι απιστευτο και συναμα λογικο το ποση καχυποψια υπαρχει πλεον απο τον καταναλωτη προς το καθε καταστημα η "καταστημα". Απιστευτο γιατι συνηδητοποιει κανεις οτι για να εχει πεσει τοσο πολυ η εμπιστοσυνη του καταναλωτη, παει να πει οτι τα κρουσματα απατεωνιας ειναι πολλα. Και λογικο διοτι αντι το κρατος/δικαιοσυνη να κοβει παραδειγματικα κ***ους σε τετοια κρουσματα (ωστε ο επομενος εξυπνος να σκεφτει καλα πριν δοκιμασει να κανει την απατεωνια του), απλα αφηνει τον καθενα ανενοχλητο να δρα, με αποτελεσμα να πολλαπλασιαζονται τα κρουσματα και να μειωνεται η εμπιστοσυνη του καταναλωτη προς τα καταστηματα. Και στο τελος μαζι με τα ΠΟΛΛΑ πλεον ξερα, καιγονται και τα χλωρα. Και δημιουργειται μια αναλογια ξερων-χλωρων τρομακτικη.
kage Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2012 sorry για το οφ-τοπικ αλλα καιγομαι νοκια αγορασμενο απο γερμανια εχει εγγυηση εδω στην ελλαδα? γιατι δεν ρωτας εκει αν ειναι worldwide? υποθετω σε αναπτυγμενες χωρες δεινουν worldwide
washcloud Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2012 Παρεξήγησα το "ύφος" σου και νόμιζα πως υπήρξε λίγη ένταση, με συγχωρείς για την παρεξήγηση. Όλα καλά από 'μένα. Ποτέ δεν είπα ότι είναι υποχρεωμένοι, αλλά σε περίπτωση που δεν με αφήνουν να το ανοίξω δεν διστάζω να το στείλω πίσω....υποχρεωμένοι δεν είπες, όντως - αλλά το έδωσες ως "λύση" δια μέσου μιας "λογικής σκέψης", που έχει να κάνει με το συμφέρον (σου, και του κάθε παραλήπτη). Μόνο που όπως είπαμε, απέχει απ' την πραγματικότητα των κουριεροκανονισμών. Αυτή την διευκρίνιση έκανα, διότι αν πχ το διαβάσει κάποιος αυτό, πιθανότατα θα βασιστεί, και θα "τσακωθεί" με τον επόμενο κούριερ που θα του πει "εν τη παλάμη, και ούτω ανοίξομεν". Και θα είναι λάθος αν το κάνει. Να το αφήσουμε έτσι λοιπόν...; Όχι, να ξέρει κανείς μέχρι πού φτάνουν τα δικαιώματά του. Όσο για τη συσκευασία, ξέρω πολλά μαγαζιά, τα οποία πακετάρουν τις αποστολές και τις παραλαμβάνει από εκεί η courier. Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν νομίζω πως μπορεί να γίνει κάτι. Ορθόν. Αν παραγγείλεις πχ από Πλαίσιο, που έχει "άπειρες" αποστολές ημερησίως, δεν παίζει ούτε γι' αστείο ν' "απαιτήσεις" κάτι τέτοιο, και κυριολεκτικά είσαι στο έλεος της τύχης, γιατί αν δεν είναι μέσα αυτό που πλήρωσες, όλοι θα έχουν καλυμμένο τον κώλο τους, και άντε να βρεις τί παίχτηκε πού, και ποιόν να κυνηγήσεις. Γι' ΑΥΤΟ και οι κούριερ -οι έχοντας νουν- δεν ανοίγουν : αν εσύ δεν πληρώσεις/δεν υπογράψεις και ανοίξεις, και μετά αρνηθείς, μέχρι και αποζημίωση μπορεί ν' απαιτήσει ο αποστολέας από αυτούς. Ακόμη κι αν δεν λείπει κάτι. (Και μόνο το γεγονός ότι πληρώνει μεταφορικά και ΔΕΝ παίρνει τα φράγκα απ' αυτό που σου πούλαγε, αρκεί για να τον κάνει Τούρκο. φαντάσου να του το επιστρέψουν και ανοιγμένο/πειραγμένο. Και δεν τα λέω θεωρητικώς και υποθετικώς αυτά). Αλλά αν είναι να πάρεις κάτι από ιδιώτη, όχι μόνο μπορείς, αλλά επιβάλλεται (για το δικό σου καλό), να ζητήσεις είτε να παραδώσει το αντικείμενο στο γραφείο (ή έστω να κλείσει τη συσκευασία μπροστά στον υπεύθυνο, ή έστω στον κούριερ που θα πάει να παραλάβει - αφού θα έχει ενημερωθεί ο υπεύθυνος του γραφείου), είτε να ζητήσεις από τον αποστολέα να δώσει έγγραφη εντολή πρώτα να ανοίξεις, να τσεκάρεις, και μετά να πληρώσεις/υπογράψεις. Θα μου πεις, για να τις παραλαμβάνει από εκεί φορτηγό σημαίνει πως είναι μεγάλη ποσότητα και δεν υπάρχει λόγος να μου την κάνουν. Ίσως, αλλά ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος. ...σε αυτές τις περιπτώσεις, αν πρόκειται για εταιρία που σου πουλάει όχι και κάτι τόσο ακριβό, ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ αν δεχτείς να πληρώσεις (ΟΤΑΝ ο κούριερ είναι νορμάλ και δεν ανοίγει προ πληρωμής) και λείπει κάτι (μια γραφοκάρτα των πχ 50€, σε παραγγελία διαφόρων ειδών), και τους γκρινιάξεις έντονα και πιστευτά, να σου το στείλουν "καλή τη πίστη". Κατά τ' άλλα, σε τέτοιες περιπτώσεις, είναι ρίσκο που είτε το παίρνεις-είτε δεν το παίρνεις (να πληρώσεις γαι να παραλάβεις, ή το γυρνάς πίσω). Συνήθως όμως δεν παίζει πρόβλημα, διότι σου το αντικαταστήσουν-δε σου το αντικαταστήσουν το "εξαφανισμένο" που πλήρωσες, κόσμος ενδέχεται μέχρι να χάσει και τη δουλειά του, άρα είναι στην τσίτα (υπάλληλοι πακεταρίσματος στην εταιρία που πουλά - κούριερ κατά τις παραδόσεις). Αλλά ξεφεύγουμε : Το αρχικό ήταν νταλαβέρι μεταξύ ιδιωτών, και ότι "κάρτι βρωμάει"-τί κάνουμε/τί γίνεται/ και κυρίως, να ξέρουμε ποιά είναι τα δικαιώματά μας, και ποιά ΟΧΙ. Τις περισσότερες φορές, κατόπιν συνεννόησης πάντα, ζητάω από τον αποστολέα να αναφέρει πως το δέμα πρέπει να ανοιχτεί από τον παραλήπτη πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας αλλά και σε περιπτώσεις που δεν το έχω ζητήσει, αν θέλει να είναι σωστός πρέπει να το γράψει από μόνος του Χαχ στο τελευταίο. Διότι ούτε που το σκέφτεται ο άλλος.....Τα λεφτά σου περιμένει (...και οι κούριερ (γραφεία) του τα "καθυστεράνε" κι όλας *wink* "καμμιά φορά"...), γι' αυτό που σου πούλησε... Απλά πρέπει εσύ να ξέρεις, ότι είναι δικαίωμά σου να το ζητήσεις. Όχι όμως κι υποχρέωση της κούριερ (να ανοίξει χωρίς εντολή). Τώρα αν πέσεις σε κανέναν χαλβά, και τον "τρομοκρατήσεις" (...με την ιδέα ότι ΙΣΩΣ χρειαστεί να ξανακάνει τη διαδρομή να στο φέρει...) και στο ανοίξει, είτε γιατί δεν σκέφτεται πιθανές συνέπειες, είτε γιατί λέει να τζογάρει,,,,άλλο καπέλο. Ρε παιδιά τι συζητάμε. Δικό σας πακέτο είναι έχετε δικαίωμα να το ανοίξετε. Τέλος. ...ρε παιδί, τί συζητάς; Μέχρι να ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ (πρώτα...) και να ΥΠΟΓΡΑΨΕΙΣ για την παραλαβή (ύστερα από τη μαμαλίγκα, ακόμα κι αν είναι δευτερόλεπτα ο χρόνος που θα περάσει), το πακέτο είναι του ΑΠΟΣΤΟΛΕΑ, και η ευθύνη πρωτίστως του υπαλλήλου παράδοσης, και του γραφείου κατ' επέκταση. Τώρα τέλος.
doctorm Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2012 συγνωμη αλλα ο καθενας λεει οτι θελει για την παραλαβη δεματος - κουριερ. Διαβαστε τους κανονισμους απο την ΕΕΤΤ, οπου ειναι η αρμοδια αρχη για την λειτουργεια τους και επιβαλλονται να τηρουνται απο τις εταιριες - κουριερ. Εχω δουλεψει και σε μεγαλη κουριερ στα κεντρικα στην κεντρικη διοικηση και οχι διανομεας. φιλικα Οταν παραλαμβανω: • Ελέγχω προσεκτικά τη συσκευασία περιεχόμενο της επιστολής (ή του δέματος). • Έχω δικαίωμα να το επιθεωρήσω, όσο και αν βιάζεται ο διανομέας. • Αν διαπιστώσω ότι είναι κατεστραμμένο ή έχει υποστεί φθορά ή βλάβη, έχω τη δυνατότητα να το παραλάβω δηλώνοντας επιφύλαξη. ΕΕΤΤ
washcloud Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2012 ^...ναι, μόνο που δεν έχεις δικαίωμα να το ανοίξεις ΠΡΙΝ παραλάβεις (=υπογράψεις=αποδεχτείς την παράδοση) και κυρίως στην περίπτωση αντικαταβολής πριν το πληρώσεις. Γι' αυτό και βεβαίως έχεις κάθε δικαίωμα να παραπονεθείς για οποιαδήποτε ζημιά (=παραλαβή μετά δηλώσεως επιφυλάξεως). Μ' άλλα λόγια, έχεις κάθε δικαίωμα να χρησιμοποιήσεις τον υπάλληλο απ' τον οποίο παραλαμβάνεις, ως μάρτυρα για οτιδήποτε (κακή εξωτερική κατάσταση δέματος, κακή εσωτερική κατάσταση πχ σπασμένο, βρεγμένο, whatever). Δεν είμαι σίγουρος αν κατάλαβα τί ακριβώς υποστηρίζεις με το ποστ σου. ΑΝ πάντως αυτό είναι "έχω δικαίωμα να το ανοίξω αλλά να μην υπογράψω για την παραλαβή, και κυρίως χωρίς να καταβάλλω τυχόν αντικαταβολή" - μ' άλλα λόγια να βάλω τον άλλον να το ανοίξει, και να τον στείλω από 'κει που ήρθε, όχι, δεν το 'χεις. Μπορείς να τον στείλεις από 'κει που ήρθε μόνο χωρίς ν' ανοιχτεί κάτι.
doctorm Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2012 ^...ναι, μόνο που δεν έχεις δικαίωμα να το ανοίξεις ΠΡΙΝ παραλάβεις (=υπογράψεις=αποδεχτείς την παράδοση) και κυρίως στην περίπτωση αντικαταβολής πριν το πληρώσεις. Γι' αυτό και βεβαίως έχεις κάθε δικαίωμα να παραπονεθείς για οποιαδήποτε ζημιά (=παραλαβή μετά δηλώσεως επιφυλάξεως). Μ' άλλα λόγια, έχεις κάθε δικαίωμα να χρησιμοποιήσεις τον υπάλληλο απ' τον οποίο παραλαμβάνεις, ως μάρτυρα για οτιδήποτε (κακή εξωτερική κατάσταση δέματος, κακή εσωτερική κατάσταση πχ σπασμένο, βρεγμένο, whatever). Δεν είμαι σίγουρος αν κατάλαβα τί ακριβώς υποστηρίζεις με το ποστ σου. ΑΝ πάντως αυτό είναι "έχω δικαίωμα να το ανοίξω αλλά να μην υπογράψω για την παραλαβή, και κυρίως χωρίς να καταβάλλω τυχόν αντικαταβολή" - μ' άλλα λόγια να βάλω τον άλλον να το ανοίξει, και να τον στείλω από 'κει που ήρθε, όχι, δεν το 'χεις. Μπορείς να τον στείλεις από 'κει που ήρθε μόνο χωρίς ν' ανοιχτεί κάτι. αναγραφει πουθενα στους κανονισμους οτι πρεπει να υπογραψεις προτου επιθεωρησεις? για να σου αναγραφει οτι μπορεις να το επιθεωρησεις οσο εσυ θελεις οσο και αν βιαζεται ο διανομεας, εσυ πιστευεις οτι εχεις υπογραψεις και ο διανομεας θα σε περιμενει να το επιθεωρησεις? Διαβασε τους κανονισμους ΕΕΤΤ και εαν εχει ακομα αποριες παρε τηλεφωνο να στο αναλυσουν οι ιδιοι. ολα τα δεματα ειναι αυτοματα ασφαλισμενα αναλογα την εταιρια κυμαινεται γυρω στα 400 ευρω, εαν εσυ θελεις να εισαι ακομα πιο καλυμενος αφου εισαι τοσο δυσπιστος οτι μπορει να εχει φθορα, δεν καλυπτει την αξια του αντικειμενο η ασφαλεια κτλ.. το ασφαλιζεις ακομα παραπανω με ενα μικρο αντιτιμο αναλογα την αξια του αντικειμενου. Το δεμα εαν εχεις καποιο προβλημα απο φθορα μπορεις να μην το παραλαβεις και να αναζητηση τους λογους ο αποστολεας/καταστημα (εδω να τονισω οτι οι αλυσιδες και τα καταστηματα, ''μεγαλοι πελατες'' εχουν συμφωνησει με ασφαλιστικες δικλιδες με την εταιρια κουριερ για την απωλεια, καταστροφη αντικειμενου κτλ.) ή μπορεις να το παραλαβεις εαν το εχεις ηδη πληρωμενο και να δηλωσεις με επιφυλαξη και να προχωρησεις σε αναφορα στην κουριερ. Να εισαι σιγουρος οτι οι κουριερ (εδω αναλογα την εταιρια) θα εξετασουν την περιπτωση σοβαρα, εχω δει ο ιδιος περιστατικα και οι αποζημιωσεις ηταν γεναιοδωρες, οταν τα αντικειμενα ηταν κιολας απο γυαλι. φιλικα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα