KilliK Δημοσ. 21 Απριλίου 2012 Δημοσ. 21 Απριλίου 2012 Nαι διότι το 63% της αύξησης αποδίδεται στους χρήστες ενδοφλέβιων ναρκωτικών... Έχουμε μοιραστεί μάλιστα και 10.000 δωρεαν συριγγες μπας και αντιμετωπίσουν το πρόβλημα. ναι μοιρασανε συριγγες για το προβλημα με τους χρηστες. για το αλλο προβλημα με τις αδηλωτες πορνες που εχουν σοβαρα STD οπως AIDS, τι εχουν κανει;
Porg Δημοσ. 21 Απριλίου 2012 Δημοσ. 21 Απριλίου 2012 Αν επρεπε να γινει ενα thread επρεπε να γινει για τον Εξαντα. Δεν τον συμπαθώ ιδιαίτερα να σου πω την αλήθεια, και πολλές εκπομπές του με απογοήτευσαν. Κορυφή για μένα είναι Bαξεβάνης, Δανέζης μετά Θεοδωράκης και μετά (απο απόσταση) όλοι οι άλλοι. Το protagon.gr πάντως και ειδικότερα τα άρθρα του Θεοδωράκη εκεί μαρέσουν πάρα πάρα πολύ
V for Vagelis Δημοσ. 21 Απριλίου 2012 Δημοσ. 21 Απριλίου 2012 Η πιο επαγγελματική δουλειά σε σειρά ντοκιμαντέρ/ρεπορτάζ για μένα γίνεται στον Εξάντα του Αυγερόπουλου, τουλάχιστον όσον αφορά το τεχνικό/κινηματογραφικό κομμάτι. Πολύ ενδιαφέρον βρίσκω επίσης τη θεματολογία του Βαξεβάνη και το τρόπο προσέγγισης των θεμάτων. Οι "πρωταγωνιστές" είναι άλλο στυλ σειράς, ασχολείται βασικά με προσωπικές ιστορίες, οπότε λογικό είναι να προσεγγίζονται τα κοινωνικά προβλήματα από τη πλευρά των πρωταγωνιστών και γενικώς πιο επιφανειακά... Κι εμένα πάντως με ενοχλούν οι μουσικές επιλογές και η υπερβολική δραματοποίηση.
Voodooman Δημοσ. 22 Απριλίου 2012 Δημοσ. 22 Απριλίου 2012 Υπερβολικά στημένη εκπομπή, πολλή φιγούρα σε όλα τα επίπεδα.
Porg Δημοσ. 22 Απριλίου 2012 Δημοσ. 22 Απριλίου 2012 Η πιο επαγγελματική δουλειά σε σειρά ντοκιμαντέρ/ρεπορτάζ για μένα γίνεται στον Εξάντα του Αυγερόπουλου, τουλάχιστον όσον αφορά το τεχνικό/κινηματογραφικό κομμάτι. Σωστός, το ξέχασα εντελώς
Ahigh_forvalue Δημοσ. 22 Απριλίου 2012 Μέλος Δημοσ. 22 Απριλίου 2012 Υπερβολικά στημένη εκπομπή, πολλή φιγούρα σε όλα τα επίπεδα. θα ηθελα αν μπορουσες να εξηγησεις..γιατι εγω δεν καταλαβαινω τι θες να πεις..δηλαδη τι ειναι στημενο??και την φιγουρα ποιος την κανει και ως προς τι??
MacPhisto Δημοσ. 22 Απριλίου 2012 Δημοσ. 22 Απριλίου 2012 εχει δικιο ο Voodooman ειναι κουραστικα τα ναρκισσιστικα πλανα του Θεοδωρακη...ημαρτον πια... αλλος μιλαει , τον Θεοδωρακη δειχνουν.. μια καμερα τον ακολουθει παντου...μπαινει σε κτηριο,βγαινει απο κτηριο..περπαταει..καθεται..μονιμως η καμερα ειναι πανω του... δειτε Εξαντα και θα καταλαβετε την ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορα του δημοσιογραφου Αυγερόπουλου...
Voodooman Δημοσ. 23 Απριλίου 2012 Δημοσ. 23 Απριλίου 2012 θα ηθελα αν μπορουσες να εξηγησεις..γιατι εγω δεν καταλαβαινω τι θες να πεις..δηλαδη τι ειναι στημενο??και την φιγουρα ποιος την κανει και ως προς τι?? Εννοώ ότι έχει υπερβολικά μελετημένη σκηνοθεσία και μοντάζ. -Πλάνα του Θεοδωράκη να περπατάει και να βγάζει φωτογραφίες με την G11 (ή G12, δεν τις ξεχωρίζω). Στα credits φυσικά αναφέρεται ότι χρησιμοποιούνται μηχανές της canon. -Η τηλεδιάσκεψή του με τον Αλιάγα. Το άψογα στρωμένο τραπεζάκι του Αλιάγα σε πρώτο πλάνο είχε μία αρχαιοελληνικής τεχνοτροπίας κουκουβάγια, ωραίος ο συμβολισμός. Διακριτικά φαινόταν το μηλαράκι από το imac του θεοδωράκη. Και γιατί να κάνεις τηλεδιάσκεψη με κάποιον, αφού το συνεργείο σου ούτως ή άλλως πήγε στο Παρίσι; Α, κατάλαβα, μάλλον δεν προλάβαινες να πεταχτείς ως εκεί. -Στη συνέντευξη με τον Σπυριδάκη σε μία ταβερνούλα. Πάνω στο γραφικό τραπεζάκι ένα καραφάκι και δύο ποτηράκια, που νομίζω δεν άδεισαν ποτέ. Αλλά ακόμη και να άδεισαν, ποιός ο λόγος ύπαρξής τους; Μάλλον για να μαρτυρούν την ωραία ατμόσφαιρα που επικρατούσε στη συνέντευξη. -Συνεντέξεις σε όλες τις στάσεις, στο όρθιο, στο καθιστό, στο περιπατητό. Να μην κουράζεται και ο τηλεθεατής συνεχώς με τα ίδια πλάνα. -Σήμερα, η αποθήκη όπου μιλούσαν οι τρεις καλεσμένοι ήταν επιμελώς ατιμέλητη. Ωραία κάθονταν πάνω στις παλέτες, αλλά όλα ήταν πεντακάθαρα και τέλεια στημένα. Όλα αυτά τα παραδείγματα βγάζουν στα μάτια μου ένα υπερβολικά στημένο προϊόν. Την φιγούρα την κάνει ο δημοσιογράφος, ο σκηνοθέτης, ο μοντέρ ή και οι τρεις μαζί-δεν είμαι σίγουρος ποιός ευθύνεται για το τελικό αποτέλεσμα-και στόχο έχει τον τηλεθεατή. Για να μην παρεξηγούμαι, τον βλέπω κάθε φορά και στον πυρήνα της η εκπομπή δεν είναι κακή. Αλλά όλη αυτή η επιτήδευση μου την σπάει άσχημα και, τελικά, μου αποσπά την προσοχή από το ζουμί της υπόθεσης. Έτσι, πρωταγωνιστές της εκπομπής δεν γίνονται οι άνθρωποι, αλλά οι συντελεστές της εκπομπής.
thermo-sifounas Δημοσ. 23 Απριλίου 2012 Δημοσ. 23 Απριλίου 2012 Επισης δεν πειθομαι για την περσονα λαικου και κοινωνικα αφυπνισμενου δημοσιογραφου που "χτιζει" επιμελως ο Θεοδωρακης ιδιαιτερα οταν ο ιδιος διατηρει overpriced, Κυριλε εστιατοριο με κακη κρητικη κουζινα στο χωρο του κεντρου
Sellers Δημοσ. 23 Απριλίου 2012 Δημοσ. 23 Απριλίου 2012 Εννοώ ότι έχει υπερβολικά μελετημένη σκηνοθεσία και μοντάζ. -Πλάνα του Θεοδωράκη να περπατάει και να βγάζει φωτογραφίες με την G11 (ή G12, δεν τις ξεχωρίζω). Στα credits φυσικά αναφέρεται ότι χρησιμοποιούνται μηχανές της canon. -Η τηλεδιάσκεψή του με τον Αλιάγα. Το άψογα στρωμένο τραπεζάκι του Αλιάγα σε πρώτο πλάνο είχε μία αρχαιοελληνικής τεχνοτροπίας κουκουβάγια, ωραίος ο συμβολισμός. Διακριτικά φαινόταν το μηλαράκι από το imac του θεοδωράκη. Και γιατί να κάνεις τηλεδιάσκεψη με κάποιον, αφού το συνεργείο σου ούτως ή άλλως πήγε στο Παρίσι; Α, κατάλαβα, μάλλον δεν προλάβαινες να πεταχτείς ως εκεί. -Στη συνέντευξη με τον Σπυριδάκη σε μία ταβερνούλα. Πάνω στο γραφικό τραπεζάκι ένα καραφάκι και δύο ποτηράκια, που νομίζω δεν άδεισαν ποτέ. Αλλά ακόμη και να άδεισαν, ποιός ο λόγος ύπαρξής τους; Μάλλον για να μαρτυρούν την ωραία ατμόσφαιρα που επικρατούσε στη συνέντευξη. -Συνεντέξεις σε όλες τις στάσεις, στο όρθιο, στο καθιστό, στο περιπατητό. Να μην κουράζεται και ο τηλεθεατής συνεχώς με τα ίδια πλάνα. -Σήμερα, η αποθήκη όπου μιλούσαν οι τρεις καλεσμένοι ήταν επιμελώς ατιμέλητη. Ωραία κάθονταν πάνω στις παλέτες, αλλά όλα ήταν πεντακάθαρα και τέλεια στημένα. Όλα αυτά τα παραδείγματα βγάζουν στα μάτια μου ένα υπερβολικά στημένο προϊόν. Την φιγούρα την κάνει ο δημοσιογράφος, ο σκηνοθέτης, ο μοντέρ ή και οι τρεις μαζί-δεν είμαι σίγουρος ποιός ευθύνεται για το τελικό αποτέλεσμα-και στόχο έχει τον τηλεθεατή. Για να μην παρεξηγούμαι, τον βλέπω κάθε φορά και στον πυρήνα της η εκπομπή δεν είναι κακή. Αλλά όλη αυτή η επιτήδευση μου την σπάει άσχημα και, τελικά, μου αποσπά την προσοχή από το ζουμί της υπόθεσης. Έτσι, πρωταγωνιστές της εκπομπής δεν γίνονται οι άνθρωποι, αλλά οι συντελεστές της εκπομπής. Έχεις πολύ δίκιο σε αυτά που λες. Ωστόσο συγκριτικά κι'όλας με ότι υπόλοιπο κυκλοφορεί στην ελληνική τιβι είναι μια ωραία εκπομπή. Είναι όντως πολύ στημένη και ''δήθεν'', αλλά βλέπεται ευχάριστα.
demessakis Δημοσ. 23 Απριλίου 2012 Δημοσ. 23 Απριλίου 2012 Έβλεπα κάτι άλλο στην τιβι, και όταν είχε διαφημίσεις, έβλεπα την εκπομπή, περιμένοντας μήπως άλλαξε τίποτα. Αλλά μάταια. Μεγάλο μείον η λανθασμένη χρήση της κάμερας, που θαρρείς πως στα μακρινά πλάνα, βρίσκεται δεμένη σε πλοίο που παλεύει με την φουρτούνα, και στα κοντινά για να προστατευτεί, κρύβεται πίσω από τα αυτιά του... πρωταγωνιστή. Είτε αυτή βρίσκεται μακριά, είτε κοντά, ο καμεραμάν, να μην καταλαβαίνει την σοβαρότητα της εκπομπής, και να επιδίδεται παράλληλα με το κούνημα και σε συνεχές παίξιμο με την εστίαση της, για να διαπιστώσει ο θεατής, πως (ο καμεραμάν) το κατέχει το "άθλημα". Το ότι μπορούν να κουράσουν τα κουνήματα και οι θολούρες, μάλλον δεν τους ενδιαφέρει . Άλλο μείον, είναι η ανύπαρκτη σκηνοθεσία καθώς και το μοντάζ, με κάθε πλάνο, να κρατάει μόνο μερικά δευτερόλεπτα. Ενώ είναι αξιόλογη εκπομπή, τα παραπάνω, βάζουν κάποιο όριο στα άτομα που θα την παρακολουθήσουν.
Voodooman Δημοσ. 23 Απριλίου 2012 Δημοσ. 23 Απριλίου 2012 Έχεις πολύ δίκιο σε αυτά που λες. Ωστόσο συγκριτικά κι'όλας με ότι υπόλοιπο κυκλοφορεί στην ελληνική τιβι είναι μια ωραία εκπομπή. Είναι όντως πολύ στημένη και ''δήθεν'', αλλά βλέπεται ευχάριστα. Σίγουρα. Δεν την κατηγορώ για κακό περιεχόμενο, την κατηγορώ για κακή συσκευασία.
oneofthem Δημοσ. 23 Απριλίου 2012 Δημοσ. 23 Απριλίου 2012 Εννοώ ότι έχει υπερβολικά μελετημένη σκηνοθεσία και μοντάζ. -Πλάνα του Θεοδωράκη να περπατάει και να βγάζει φωτογραφίες με την G11 (ή G12, δεν τις ξεχωρίζω). Στα credits φυσικά αναφέρεται ότι χρησιμοποιούνται μηχανές της canon. -Η τηλεδιάσκεψή του με τον Αλιάγα. Το άψογα στρωμένο τραπεζάκι του Αλιάγα σε πρώτο πλάνο είχε μία αρχαιοελληνικής τεχνοτροπίας κουκουβάγια, ωραίος ο συμβολισμός. Διακριτικά φαινόταν το μηλαράκι από το imac του θεοδωράκη. Και γιατί να κάνεις τηλεδιάσκεψη με κάποιον, αφού το συνεργείο σου ούτως ή άλλως πήγε στο Παρίσι; Α, κατάλαβα, μάλλον δεν προλάβαινες να πεταχτείς ως εκεί. -Στη συνέντευξη με τον Σπυριδάκη σε μία ταβερνούλα. Πάνω στο γραφικό τραπεζάκι ένα καραφάκι και δύο ποτηράκια, που νομίζω δεν άδεισαν ποτέ. Αλλά ακόμη και να άδεισαν, ποιός ο λόγος ύπαρξής τους; Μάλλον για να μαρτυρούν την ωραία ατμόσφαιρα που επικρατούσε στη συνέντευξη. -Συνεντέξεις σε όλες τις στάσεις, στο όρθιο, στο καθιστό, στο περιπατητό. Να μην κουράζεται και ο τηλεθεατής συνεχώς με τα ίδια πλάνα. -Σήμερα, η αποθήκη όπου μιλούσαν οι τρεις καλεσμένοι ήταν επιμελώς ατιμέλητη. Ωραία κάθονταν πάνω στις παλέτες, αλλά όλα ήταν πεντακάθαρα και τέλεια στημένα. Όλα αυτά τα παραδείγματα βγάζουν στα μάτια μου ένα υπερβολικά στημένο προϊόν. Την φιγούρα την κάνει ο δημοσιογράφος, ο σκηνοθέτης, ο μοντέρ ή και οι τρεις μαζί-δεν είμαι σίγουρος ποιός ευθύνεται για το τελικό αποτέλεσμα-και στόχο έχει τον τηλεθεατή. Για να μην παρεξηγούμαι, τον βλέπω κάθε φορά και στον πυρήνα της η εκπομπή δεν είναι κακή. Αλλά όλη αυτή η επιτήδευση μου την σπάει άσχημα και, τελικά, μου αποσπά την προσοχή από το ζουμί της υπόθεσης. Έτσι, πρωταγωνιστές της εκπομπής δεν γίνονται οι άνθρωποι, αλλά οι συντελεστές της εκπομπής. εμένα δε μου αρέσει που η εκπομπή ασχολούμενη με τους πρωταγωνιστές, περισσότερο τους παρουσιάζει παρά εμβαθύνει όπως σε παλαιότερες εκπομπές που όμως δεν πωλούσανστην παρουσίαση δεν μου αρέσει ο δραματικός τρόπος αφήγησης που παίρνει τελευταία και αν και δίνει χροιά καλλιτεχνική είναι πολύ υπερβολικός σε σημείο που να χάνει και νόημα αλλά επίσης πουλάει σε στυλ trash εκεί είναι το δήθεν για μένα αλλά τα παραπάνω που γράφει ο φίλος είναι λίγο υπερβολικά, πολύ λεπτομέρειες αλλιώς εξ'ορισμού όλες οι εκπομπές είναι στημένες αφού γύρισμα = στήσιμο αν κάτσεις και μετρήσεις τις λεπτομέρειες τότε κάθε φορά που πρωτοχαιρετούν κάποιον οι παρουσιαστές, ψέμματα είναι αφού το πιο πιθανό είναι η σκηνή γνωριμίας να έχει γυριστεί πέντε έξι φορές... ε τότε καήκανε όλες οι εκπομπές τέλος - αλλά το θέμα δεν είναι το πότε γνωριστήκανε σε μια ταβέρνα ποτηράκια περιμένω να δω πχ τι να βάλει βιβλία? το αν αδειάσαν τα ποτήρια δεν ξέρω ποιος θα το κοίταγε αλλά δεν μπορούμε να το ξέρουμε αφού δεν έχουμε δει τη διάρκεια του γυρίσματος αλλά μόνο κομμάτι.. η φωτογραφική που χρησιμοποιεί ο παρουσιαστής δεν χρησιμοποιείται για υλικό της εκπομπής υποθέτω (μάλλον θα είναι η προσωπική του όπως κάνουν πολλοί δημοσιογράφοι) και για αυτό προφανώς δεν αναφέρεται στα credit ομοίως και στα υπόλοιπα αλλά αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι ποιος τηλεθεατής θα κάτσει να αυτές τις λεπτομέρειες πχ αν αδειάσαν τα ποτήρια ή αν αναφέρεται η προσωπική μηχανή στα credits και ακόμη και αν ήταν έτσι που δεν είναι, αν θα τον χαλούσαν αυτά anyway ίσως δεν το εξέφρασε σωστά ο φίλος αφού συμφωνούμε στο γενικό συμπέρασμα, οπότε δεν ξέρω
Voodooman Δημοσ. 23 Απριλίου 2012 Δημοσ. 23 Απριλίου 2012 εμένα δε μου αρέσει που η εκπομπή ασχολούμενη με τους πρωταγωνιστές, περισσότερο τους παρουσιάζει παρά εμβαθύνει όπως σε παλαιότερες εκπομπές που όμως δεν πωλούσαν στην παρουσίαση δεν μου αρέσει ο δραματικός τρόπος αφήγησης που παίρνει τελευταία και αν και δίνει χροιά καλλιτεχνική είναι πολύ υπερβολικός σε σημείο που να χάνει και νόημα αλλά επίσης πουλάει σε στυλ trash εκεί είναι το δήθεν για μένα αλλά τα παραπάνω που γράφει ο φίλος είναι λίγο υπερβολικά, πολύ λεπτομέρειες αλλιώς εξ'ορισμού όλες οι εκπομπές είναι στημένες αφού γύρισμα = στήσιμο αν κάτσεις και μετρήσεις τις λεπτομέρειες τότε κάθε φορά που πρωτοχαιρετούν κάποιον οι παρουσιαστές, ψέμματα είναι αφού το πιο πιθανό είναι η σκηνή γνωριμίας να έχει γυριστεί πέντε έξι φορές... ε τότε καήκανε όλες οι εκπομπές τέλος - αλλά το θέμα δεν είναι το πότε γνωριστήκανε σε μια ταβέρνα ποτηράκια περιμένω να δω πχ τι να βάλει βιβλία? το αν αδειάσαν τα ποτήρια δεν ξέρω ποιος θα το κοίταγε αλλά δεν μπορούμε να το ξέρουμε αφού δεν έχουμε δει τη διάρκεια του γυρίσματος αλλά μόνο κομμάτι.. η φωτογραφική που χρησιμοποιεί ο παρουσιαστής δεν χρησιμοποιείται για υλικό της εκπομπής υποθέτω (μάλλον θα είναι η προσωπική του όπως κάνουν πολλοί δημοσιογράφοι) και για αυτό προφανώς δεν αναφέρεται στα credit ομοίως και στα υπόλοιπα αλλά αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι ποιος τηλεθεατής θα κάτσει να αυτές τις λεπτομέρειες πχ αν αδειάσαν τα ποτήρια ή αν αναφέρεται η προσωπική μηχανή στα credits και ακόμη και αν ήταν έτσι που δεν είναι, αν θα τον χαλούσαν αυτά anyway ίσως δεν το εξέφρασε σωστά ο φίλος αφού συμφωνούμε στο γενικό συμπέρασμα, οπότε δεν ξέρω Και όμως, όλα αυτά που αναφέρω είναι από πολλές διαφορετικές εκπομπές και, αλήθεια λέω, δεν είμαι καθόλου παρατηρητικός άνθρωπος. Δεν πρόσεχα τίποτα από αυτά στην αρχή, αλλά η εκπομπή άρχισε σταδιακά να μου αφήνει μία ψεύτικη αίσθηση και έτσι κατέληξα να προσέχω τέτοια πράγματα. Φυσικά και όλα αυτά είναι λεπτομέρειες, αλλά είναι μερικά παραδείγματα που μου δείχνουν το στημένο της εκπομπής και τα έγραψα μόνο και μόνο γιατί με ρώτησε ο Ahigh_forvalue. Κανείς δεν θα έπρεπε να προσέχει αυτές τις λεπτομέρειες, έχεις δίκιο. Ίσως όμως αυτές οι λεπτομέρειες να εξηγούν το γιατί η εκπομπή αφήνει σε αρκετούς ανθρώπους την αίσθηση της υπερβολικά στημένης.
oneofthem Δημοσ. 23 Απριλίου 2012 Δημοσ. 23 Απριλίου 2012 μπορεί, κι εμένα μου δίνει (οι τελευταίες χρονιές και ειδικότερα μετά από κάποιες συγκεκριμένες εκπομπές που προσέλκυσαν τα βλέμματα) την αίσθηση ότι βλέπω περισσότερο τηλεταινία παρά εκπομπή με πραγματικούς ανθρώπους σαν τηλεreality
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα