SPANK Δημοσ. 2 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2015 Απλά δεν έχει επίσημο service και μην νομίζεις οτι και ολες οι εταιρίες οτι έχουν Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Ο αριθμός του τηλεφώνου που δίνει το Support δεν ισχύει στην Ελλάδα!Επίσης, μετά από μια τρελή περιπέτεια κι εφόσον τους έστειλα ένα ερώτημα για ποιούς επεξεργαστές υποστηρίζει ένα συγκεκριμένο λάπτοπ, η απάντηση ήταν ΤΕΜΠΕΛΙΚΗ εκτός από παιδαριώδης και άσχετη!!!Με λίγα λόγια κι ενώ έχει γίνει ήδη αναβάθμιση σε άλλο λάπτοπ του συγκεκριμένου μοντέλου, με απείρως ταχύτερο επεξεργαστή (π.χ. Τ7400), η απάντηση κάποιου Γιώργου Παπαγεωργίου, ήταν ότι εκτός από τον εγκατεστημένο (Intel Core 2 Duo T5450) δεν υποστηρίζει ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ)!!! Για γέλια και για κλάμματα υποστήριξη δηλαδή!!!Σκέτη απογοήτευση η υποστήριξη της ASUS στην Ελλάδα!!! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝ!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pita_kontosouvli Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Ειλικρινά τώρα, πιστεύεις ότι οποιοσδήποτε τεχνικός (ή κάποιος που δουλεύει στην τεχνική υποστήριξη) Θα καθίσει να δει τι cpu είναι συμβατό με το Χ σόκετ; Και άντε ότι το δει, πιστεύεις ότι θα ξέρει σίγουρα αν ένα μοντέλο 10ετίας θα δέχεται cpu 8 ετίας και δεν θα υπάρχει whitelist στο bios; Μην λέμε ό,τι θέλουμε. Άλλη είναι η δουλειά τους. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ma3stros Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Επίσης έχει να κανει με την κατανάλωση, θερμοκρασια- ψύξη που έχει το μηχάνημα. Λογικό είναι να σ απάντησε αυτό, απο την στιγμη π μπορεί αυτή να είναι κ η επίσημη απάντηση απο τον κατασκευαστή. Τώρα αν κάποιος το δοκίμασε κ του έκατσε δεν σημαίνει οτι μπορεί να το γνωρίζει ο υπάλληλος. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
partblah1990 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2016 Exω την εντύπωση πως την αντιπροσωπεία της Asus στην Ελλάδα την έχει η Oktabit Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
txcellas Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Παίδες ξεθάβω λίγο το θέμα. Χάλασε το asus λαπτοπ μου. Η αντιπροσωπεία είναι στο Γέρακα; είναι η omnistore? Γνωρίζεται το κατάστημα;; Το πήρα από κατάστημα στο Αιγάλεω και μου είπαν να το πάω στον αντιπρόσωπο. Δεν θα έπρεπε αυτοί να ασχοληθούν με αυτό; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
forgotten Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Παίδες ξεθάβω λίγο το θέμα. Χάλασε το asus λαπτοπ μου. Η αντιπροσωπεία είναι στο Γέρακα; είναι η omnistore? Γνωρίζεται το κατάστημα;; Το πήρα από κατάστημα στο Αιγάλεω και μου είπαν να το πάω στον αντιπρόσωπο. Δεν θα έπρεπε αυτοί να ασχοληθούν με αυτό; Kαλη τυχη με την μεχρι τωρα εμπειρια μου με asus το λαπτοπ θα σταλει τσεχια,μπες στο support της asus gr... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
txcellas Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Kαλη τυχη με την μεχρι τωρα εμπειρια μου με asus το λαπτοπ θα σταλει τσεχια,μπες στο support της asus gr... Μπηκα και ανοιξα θεμα. Τι προτεινεις να κανω; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
forgotten Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 αν εισαι εντος εγγυησης και εβαλες πχ δικη σου ραμ σκληρο αφαιρεσε τα πριν το στειλεις αλλιως εχεις μεγαλο ρισκο να αρνηθουν εγγυηση(σε μενα ισχυριστηκαν οτι λογω του οτι εβαλα windows 10 pro χαλασε το λαπτοπ και θελανε 30ευρω + εφαγε ενα μηνα στο service ) λογω ασχημης εμπειριας εγω δεν θα ξαναπαρω asus ευχομαι για σενα καλυτερη εξυπηρετηση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
txcellas Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 οχι δεν εχω πειραξει τιποτα εγω. Καποιο προβλημα του λογισμικου υπαρχει σε εμενα και επειδη δεν ξερω να ασχοληθω θα το στειλω. Υποθετω αυτοι ειναι υπευθυνοι για θεματα software ε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
txcellas Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2017 2 πραγματα για την αντιπροσωπεια της asus για οποιο φιλο την χρειαστει οπως εμενα. Παρελαβα σημερα το λαπτοπ (εκανε 1 βδομαδα λογο σκ). Για να μην ψαχνετε Βηματα. 1) τηλ για σταθερα στο 00800-44142044 και απο κινητο στο +30-21-1198-5051 η με mail στο [email protected] 2) Ο τηλεφωνητης ηταν απιστευτα εξυπηρετικος στο να με ενημερωσει παρολο που τον πηρα περιπου 10-15 φορες να ρωτησω. Συμπληρωσα μια φορμα και μου εστειλαν αριθμο rma και 3 σελιδες. Την μια την κρατησα για εμενα και τις αλλες 2 τις εκτυπωσα και τις εβαλα στο πακετο που εστειλα μεσω speedex (στο γερακα ειναι το καταστημα που ασχολειται με επισημο service) 3) συσκευασα λαπτοπ και το εστειλα. Καθολη την διαρκεια με ενημερωναν με email για το τι γινεται. Για την παραμικρη πληροφορια που ηθελα επαιρνα το σταθερο και ο νεαρος με ενημερωνε με το παραπανω. Η speedex ερχεται σπιτι παιρνει το πακετο και στο γυριζει οταν ειναι ετοιμο σπιτι σου. Ενω αρχικα απογοητευτηκα τωρα ειμαι απολυτα ευχαριστημενος με την αξιοπιστια τους. Υ.Γ. ειχε προβλημα ο σκληρος δισκος μου και μου εκαναν αντικατασταση και η εγγυηση συνεχιζει κανονικα. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
navger Δημοσ. 19 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Λαθος Επεξ/σία 19 Μαρτίου 2018 από navger Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JimmyArkas Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2019 Αγόρασα ένα Asus laptop προ ημερών και ρώτησα για service στο κατάστημα (για επέκταση μνήμης). Μου έδωσαν το 8008481322 Κάλεσα από σταθερό (στο κινητό έδειχνε διαρκώς κατειλημμένο, και αναφέρει ώρες επικοινωνίας: από 9.00-13.00 & 14.00-18.00 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nk9 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 Το ανασύρω καθώς ασχολήθηκα με κάποια laptop της εταιρείας. Τελικά, τι ισχύει με το service; Πάνε έξω (Τσεχία); Βλέπω ότι το Πλαίσιο δίνει δικιά του διετή εγγύηση για τα εν λόγω μηχανήματα, η οποία γίνεται μονοετής εάν έχουν αγορασθεί για επαγγελματική χρήση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Klempr Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 Καλησπερα παιδια. Ξανανοιγω το θεμα γιατι εχω ενα προβλημα. Αγορασα monitor asus απο το πλαισιο και μολις το βαλαμε σε λειτουργια εμφανισε μια καθετη γραμμη στη μεση της οθονης και οταν το πηγαμε στο πλαισιο μας ειπαν πως ειναι σπασιμο. Σημερα, μετα απο μερες που μας αποφευγαν μας ειπαν πως στειλανε φωτογραφιες του σπασιματος στην asus. Καταρχειν θελω να μου πειτε αν ξερετε αν κανει αντικατασταση συσκευης η asus η και αλλες εταιριες; (φυσικα και δε το σπασαμε εμεις) επισης να αναφερω πως ισχυει το DOA γιατι απο την δευτερη μερα κιολας το πηγαμε μετα την αγορα. Επισης η αντιπροσωπεια της asus, τα κεντρικα σε ποια ακριβως χωρα βρισκεται; Εδω στην Ελλαδα υπαρχει καποιο κεντρο ωστε να μπορω να μιλησω τηλεφωνικα η μεσω email για να μαθω για το τι θα γινει με την συσκευη, γιατι εκει στο πλαισιο μας δουλευουν νομιζω και αποφευγουν να μας πουν πραγματα. Οπως και να εχει ντροπη παντως και στις δυο εταιριες, ξοδεψαμε τεραστιο χρηματικο ποσο για αγορες και 229 ευρω που εκανε η οθονη βλεπω να πηγαινουν στον αερα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα