defacer Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2012 Αν βάλεις 10 κλάσεις σε μία πάει περίπατο το cohesion ++ το coupling μιας και από τη στιγμή που συνδέεις μία κλάση με άλλες 10 δεν επιδιώκεις loose coupling. Αλλά τι να κάνεις σε μία τέτοια περίπτωση που μια κλάση "του τύπου" Gameclass πρέπει να χρησιμοποιεί όλες τις υπόλοιπες όπως και να χει Υπάρχει τεράστια γκάμα τρόπων με τους οποίους δυο κλάσεις που πρέπει να αλληλεπιδράσουν καταλήγουν να έρθουν σε επαφή. Ακόμα κι αν δεν υπήρχε, το coupling δεν αναφέρεται στο ότι μια κλάση χρησιμοποιεί μια άλλη -- αναφέρεται ας πούμε στο κατά πόσον μια αλλαγή στην υλοποίηση μιας κλάσης ενδέχεται να προκαλέσει αναγκαστικές αλλαγές σε κώδικα εκτός της κλάσης αυτής (ή το αντίστροφο). Αυτό που μπορείς να κάνεις λοιπόν (γενικά) είναι να αλλάξεις τον τρόπο με τον οποίο μια κλάση αλληλεπιδρά με κώδικα εκτός του εαυτού της. Δε νομίζω πάντως πως αυτό εφαρμόζεται ιδιαίτερα στα απλά παραδείγματα που συζητάμε τόση ώρα. Όσον αφορά τη συνοχή, καλό είναι να έχουμε πάντα στο μυαλό μας την αρχή της μοναδικής αποστολής (και γενικότερα όλο το ακρωνύμιο SOLID).
migf1 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2012 Sorry για το offtpic, αλλά μου ήρθε στο μυαλό εντελώς αυθόρμητα διαβάζοντας το νήμα. Execution in the Kingdom of Nouns. Αναχρονιστικό και προκατειλημμένο... πάραυτα απολαυστικό (κατά περιπτώσεις κι επίκαιρο)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα