Haldol Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2012 Τι εικονίδια και ιστορίες ρε παιδιά; Όταν μεγαλώνεις την ανάλυση τροποποιείς με αντίστοιχο τρόπο το interface, δε το αφήνεις ίδιο για να μη φαίνεται τίποτα! Όταν έβαλε η Apple τη Retina στο iPhone 4 υπήρξε κανένα τέτοιο πρόβλημα; Ίσα-ίσα που επειδή ήταν καλό ακουλούθησαν και άλλες εταιρείες μετά από κάνα χρόνο! Δε διαμαρτυρήθηκε κανείς! * Εκτός από κάτι haters που λέγαν ότι είναι άχρηστο. Οι οποίοι βέβαια μόλις έβγαλε η Samsung το Galaxy S II με αντίστοιχη ανάλυση το εκθείαζαν. Απλά όσο αυξάνεται το ppi οι πολύ μικροί χαρακτήρες, που επαναλαμβάνω είναι εξίσου μικροί και στην Α συσκευή με μικρό ppi και στην B συσκευή με μεγάλο ppi, θα απεικονίζονται σωστά μόνο στην Β συσκευή. Ούτε αυτό είναι σωστό. Ένα κείμενο με γραμματοσειρά 12pt θα δείχνει *σωστά* και στις δύο συσκευές. Απλά στη μία τα 12pt θα αντιστοιχούν σε 12px ενώ στην άλλη σε 24px. Σκέψου το Word. Όταν βλέπεις το ίδιο έγγραφο σε άλλη οθόνη (με άλλη ανάλυση) δε το δείχνει σωστά; Σωστά το δείχνει διότι τα pixels της γραμματοσειράς προσαρμόζονται στην ανάλυση.
PCharon Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2012 Άλλα 'ντ' άλλα. - Ο λόγος που ανέφερα το παράδειγμα με τη τιβι είναι για να δώσω τη δική μου αίσθηση του πότε κάτι φαίνεται ξεκούραστα και πότε όχι. Αστέρι μου, δεν υπάρχει λόγος να αλλάξω dpi διότι δε χρησιμοποιώ τη TV ως μόνιμο monitor (γι αυτό όταν έγραψα ελληνικά έγραψα «όταν») και είναι και χειρότερο σα λύση εξάλλου από την αλλαγή ανάλυσης. - Αν αλλάξεις το dpi θα φαίνονται όλα σκατά. Δεν είναι μόνο οι γραμματοσειρές, τα υπόλοιπα στο PC και στα διάφορα λογισμικά του ΔΕΝ είναι scalable και φαίνονται χάλια > άρα προτιμάς να αλλάξεις την ανάλυση > άρα κατά περίπτωση (πχ 16άρι notebook full HD) η φυσική ανάλυση δε βολεύει καθόλου. - Γενικώς όποτε αλλάζεις ανάλυση/dpi οτιδήποτε μη scalable χάνει σε ποιότητα και μπορεί να μη φαίνεται και καλά. Αυτό ισχύει κυρίως στα PC, ενώ στα tablets κτλ που συζητάμε ισχύει κυρίως για ιστοσελίδες, διότι το μόνο scalable που έχουν οι ιστοσελίδες είναι οι γραμματοσειρές τους, από εκεί και πέρα πηδιέσαι με το zoom. Σχετικά με το smartphone πχ Galaxy με το που μπαίνω σε ιστοσελίδα είναι πολύ συχνό να το φέρνω σε απόσταση... ασφαλείας από τα μάτια για να δω καλά ή να πηγαίνει αμέσως να δουλεύει το zoom με τα δάχτυλα και να σέρνω από δω κι από εκεί, διότι αν έχει και τίποτα links/swf/άλλα clickable το ένα κοντά στο άλλο και δε μεγεθύνεις παίζει να πατάς λάθος. Ή δεν έχεις χειριστεί ποτέ smartphone; Στα 1920Χ1200 σε 10" όταν ανοίγει ιστοσελίδα θα είναι χειρότερα πιο μικρή κι από τα smartphones. Αναφέρομαι σε συγκεκριμένη χρήση και όχι στο UI του Android, που το βλέπουμε και στις φωτό εξάλλου πόσο καλά φαίνεται. Πάρτε χαμπάρι. Εντάξει, εγώ νοιάζομαι πιο πολύ για το διαδίκτυο, άλλους ίσως δε τους νοιάζει και δεν έχει σημασία, το δέχομαι. Πιστεύω πως τα τωρινά tablets μια χαρά ανάλυση έχουν. Υ.Γ. Έχω πάνω από 100 ώρες μπροστά σε οθόνη. Οι πρώτες 50 βέβαια ήταν υποχρεωτικές για να πάρω το δίπλωμα.
haHa Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2012 PCharon, εισαι τελειως λαθος . Tα κινητα και τα tablet δειχνουν στις οθονες τους (3.5" - 10") μια ιστοσελιδα unzoomed.. Για αυτο απο μια ολοκληρη ιστοσελιδα ΦΑΙΝΕΤΑΙ πολυ περισσοτερη σε μια οθονη 4" αναλυσης 800x480 , αλλα δεν φαινεται ολοκληρη στον υπολογιστη σου παρολο που στον υπολογιστη σου εχεις μεγαλυτερη οθονη και αναλυση. Γιατι στο κινητο εχει γινει zoomed out. Και οσο μεγαλυτερη αναλυση εχει το κινητο/tablet , τοσο πιο καθαρη θα φαινεται η zoomed out ιστοσελιδα. Μια εικονα , χιλιες λεξεις: Στα 1920Χ1200 σε 10" όταν ανοίγει ιστοσελίδα θα είναι χειρότερα πιο μικρή κι από τα smartphones. Kαμμια μα καμμια σχεση. Η ιστοσελιδα παλι θα εχει το ιδιο μεγεθος (δεν αναρωτηθηκες ποτε πως ιστοσελιδες που δεν χωρανε στον υπολογιστη σου χωρανε στο smartphone σου?), απλα θα φαινεται πιο καθαρη. Δες και την πιο πανω φωτογραφια. Παρολο την διπλασια αναλυση του iphone 4 σε σχεση με το 3gs, η ιστοσελιδα εχει το ιδιο μεγεθος απλα φαινεται πιο καθαρη. Δες το και σε video(στο 3:09): link για να σε παει κατευθειαν στο 3:09 http://www.youtube.com/watch?v=kcNiR5A4-d0
PCharon Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2012 Χωράνε γιατί βάζει κάποιο νούμερο zoom out, ναι. Όμως σε full HD+ στις 10" zoom out δε θα έχει νόημα. Τί θα έχει, default zoom in; (δεν έχουμε και βίντεο) Γιατί στη φυσική ανάλυση θα τον θες το μεγεθυντικό φακό (εξού και το 1ο post μου)... Πάντως, μεγαλύτερη πυκνότητα pixels από ένα σημείο και πέρα δε σημαίνει πως διακρίνεις κιόλας καλύτερα ή πως θα γλυτώσεις το zoom in για να διαβάσεις κάτι ή για να κλικάρεις εκεί που θες κι όχι αλλού. Το μάτι έχει συγκεκριμένη διακριτή ικανότητα και το δάχτυλο επίσης συγκεκριμένο μέγεθος. Άρα η χρηστικότητα πάλι υπολείπεται λόγω του μικρού μεγέθους της οθόνης κι αν βάλεις εσύ 5000 Χ 4000 ανάλυση δε θα καταλάβεις τη διαφορά και πάλι zoom θα κάνεις για να δεις καλύτερα και να πατήσεις το σωστό link.
oldnew Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2012 Και μεγαλύτερη αναλυση απο 1900x1200 να βαλουν, ακόμα καλύτερα. Σε καμία περίπτωσή η παραπάνω αναλυση δεν είναι υπερβολική για 10 ίντσες, οπου βλέπεις απο απόστασή λίγων εκατοστών. Μη ξανακάνουμε τη συζήτησή για το αν η retina του iphone 4, είναι υπερβολικη για το ματι, όταν έχει αποδειχθεί ότι αυτό ήταν ένα κόλπο μάρκετινγκ της apple. Το ματι ξεχωρίζει και μεγαλύτερα ppi.
Ailuros Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2012 ΄Οσο μεγαλώνει η ανάλυση τόσο μεγαλώνει και η ανάγκη για μεγαλύτερη επεξεργαστική ισχύ και ναι κυρίως από το block γραφικών σε ένα SoC. ULP GeForce Tegra2: T20/tablets = 333MHz AP20/smartphones = 300MHz ULP GeForce Tegra3: T30/tablets = 520MHz AP30/smartphones = 416MHz Χρειάζεται να αναλύσουμε τι σημαίνει να έχεις τόσες εκατοντάδες χιλιάδες pixels να γεμίσεις ή ξέρουμε τι σημαίνει ρυθμός πλήρωσης (fill-rate) σε μια μονάδα γραφικών; ΄Οσων αφορά το τρισδιάστατο τώρα τα περισσότερα Tegra2 tablets ήταν 720p, με τα περισσότερα Τegra3 tablets να είναι στα 1080p. Οι επιδόσεις στο τρισδιάστατο μεταξύ των δύο είναι περίπου εφάμιλλες με μεγαλύτερη διαφορά την διαφορά ανάλυσης. http://www.glbenchmark.com/compare.jsp?benchmark=glpro21&showhide=true&certified_only=1&D1=Lenovo%20LePad%20K2&D2=Asus%20Eee%20Pad%20Transformer%20TF101 Aριστερά T3@1080p δεξιά T2@720p με τερααααάστια διαφορά επιδόσεων στο Epypt standard. ΄Ισα ίσα 1-2 fps διαφορά. ΄Οσων αφορά το iPad3 εφόσον είδαμε 2+2 στο iPad2 μην σαν κάνει εντύπωση να δείτε 4+4 αυτή τη φορά. Ανάλυση στα 2048*1536 με πολύ υψηλές επιδόσεις γραφικών. Pixel density: μετά τα 300ppi λίγα μάτια διακρίνουν την διαφορά. Οτιδήποτε πάνω από 250 είναι κοντά στο ιδανικό. Μεταξύ 130 και οτιδήποτε =/>250ppi η διαφορά είναι σαν τη μέρα με τη νύχτα και στην ευκρίνεια μιας απλής γραμματοσειράς αλλά και στην ευκρίνεια οποιασδήποτε υφής ή εικόνας. Η διαφορά μεταξύ iphone4 & iPad σε παραδείγματα όπως Infinity blade ή Unreal engine βγάζει μάτι όσων αφορά τις υφές. Στο πρώτο με την πρώτη ματιά όπως το είδα νόμιζα ότι έχουν ανισοτροπικό οι υφές. Τέλος λειτουργικά όπως το iOS, Android και σύντομα win8 ρίχνουν μεγάλο βάρος στην επεξεργαστική ισχύ της μονάδας γραφικών και θα εξακολουθήσει αυτή η ανάγκη να μεγαλώνει με γεωμετρική πρόοδο. Πόσους CPU πυρήνες να χωρέσει πια ένα SoC; Είναι ζήτημα αν ποτέ στο προβλεπόμενο μέλλον ξεπεράσουν τους 4 πυρήνες και μετά βίας συχνότητες 2.0GHz. Σε πλήρη αντίθεση με τις μονάδες γραφικών που δεν χρειάζονται υψηλούς χρονισμούς χάρη μεγάλου παραλληλισμού μονάδων με πολύ μικρότερη κατανάλωση. Από το 2013 και μετά θα υπάρξουν tablets/smartphones με την ισχύ γραφικών ενός XBox360 και περισσότερες δυνατότητες μιας και θα είναι μέχρι και DX11.1. Yπερβολή; Nein
haHa Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2012 Χωράνε γιατί βάζει κάποιο νούμερο zoom out, ναι. Όμως σε full HD+ στις 10" zoom out δε θα έχει νόημα. Τί θα έχει, default zoom in; (δεν έχουμε και βίντεο) Γιατί στη φυσική ανάλυση θα τον θες το μεγεθυντικό φακό (εξού και το 1ο post μου)... Λαθος εισαι. Εχουμε τα εξης δεδομενα για τα τηλεφωνα: - Για να δειξουν ολη την σελιδα (κατι που πχ δεν γινεται ουτε στα desktop μας) κανουν zoom out. Ολα φαινονται μικρα αφου προσπαθουν να χωρεσουν ολοκληρη σελιδα σε 4". Τωρα το ποσο ευδιακριτα θα ειναι τα γραμματα (το μεγεθος τους ειναι δεδομενο/στανταρ οταν δειχνουν ολη την σελιδα και περιοριζεται απο το μεγεθος της οθονης) εχει σχεση ποσο zoom out θα χρειαστει να κανει. Οσο μεγαλυτερη αναυση, τοσο μικροτερο το zoom out και πιο ευδιακριτα τα γραμματα.. Φαινεται χαρακτηριστικα σε αυτην την εικονα: οπως φαινεται και σε αυτο το video . Πχ τι μπεις με ενα iphone 3gs στο in.gr τι με ενα iphone 4, το ιδιο μερος της οθονης(πχ μεχρι τις πρωτες 3 ειδησεις) θα σου δειξουν και τα γραμματα θα ειναι το ιδιο μικρα, παρολο που το iphone 4 εχει διπλασια αναλυση. Απλα στο iphone 4 θα μπορεις να τα ξεχωριζεις τα γραμματα χωρις να χρειαστεις να κανεις zoom in. Οποτε εισαι τελειως λαθος οταν λες οτι η μεγαλυτερη αναλυση στα tablets θα κανει τα γραμματα μικροτερα στις ιστοσελιδες. Η πραγματικοτητα ειναι οτι θα τα κανει ευκρινεστερα!
oldnew Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2012 @haha: Όπως τα γραφεις ειναι. Μια μικρή διόρθωσή. Το iphone4 έχει 4πλασια αναλυση απο το 3gs.
FarCry Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2012 Οποτε εισαι τελειως λαθος οταν λες οτι η μεγαλυτερη αναλυση στα tablets θα κανει τα γραμματα μικροτερα στις ιστοσελιδες. Η πραγματικοτητα ειναι οτι θα τα κανει ευκρινεστερα! το θεμα ειναι τι γινεται με τα games. υποστηριζουν ολα ολες τις αναλυσεις που υπαρχουν ή θα βλεπουμε πιξελς? με τα emulators τι γινεται? ας μου απαντησει καποιος
haHa Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2012 @haha: Όπως τα γραφεις ειναι. Μια μικρή διόρθωσή. Το iphone4 έχει 4πλασια αναλυση απο το 3gs. Σωστος, εχει τετραπλασιο αριθμο πιξελ(αρα και τετραπλασια αναλυση), αλλα επειδη μερικοι μπορει να μπερδευτουν (εδω δεν καταλαβαινουν οτι δεν θα μικρυνουν τα γραμματα αν αυξηθει η αναλυση), πολλες φορες συνηθιζεται να λεμε διπλασια αναλυση οταν ειναι διπλασιος ο αριθμος των γραμμων, πχ απο 480x320 παμε σε 960x640( 480 επι 2 = 960 ), ενω ουσιαστικα ειναι τετραπλασια τα πιξελ.
oldnew Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2012 το θεμα ειναι τι γινεται με τα games. υποστηριζουν ολα ολες τις αναλυσεις που υπαρχουν ή θα βλεπουμε πιξελς? με τα emulators τι γινεται? ας μου απαντησει καποιος Μα αν ένα παιχνιδι έχει μικρότερη αναλυση, ητε το δεις σε οθόνη μικρότερης ανάλυσής ητε υψηλότερης, πάλι ακριβώς την ιδία εικόνα θα δεις. Ούτε καλητερη ούτε χειρότερη. Δηλ αν ένα game ειναι 840x480 ητε το δεις σε οθόνη 840x480 ητε σε 1900x1200 δεν αλλάζει απολύτως τίποτε.. (με την προϋπόθεσή ότι το βλέπεις full screen )
FarCry Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2012 Μα αν ένα παιχνιδι έχει μικρότερη αναλυση, ητε το δεις σε οθόνη μικρότερης ανάλυσής ητε υψηλότερης, πάλι ακριβώς την ιδία εικόνα θα δεις. Ούτε καλητερη ούτε χειρότερη. Δηλ αν ένα game ειναι 840x480 ητε το δεις σε οθόνη 840x480 ητε σε 1900x1200 δεν αλλάζει απολύτως τίποτε.. (με την προϋπόθεσή ότι το βλέπεις full screen ) πως δεν αλλαζει. βλεπεις κατι pixels να. παρε μια φωτο και κανε upsampling απο 840x480 σε 1900x1200. χαλια φαινεται
haHa Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2012 πως δεν αλλαζει. βλεπεις κατι pixels να. παρε μια φωτο και κανε upsampling απο 840x480 σε 1900x1200. χαλια φαινεται Αν πριν την εβλεπες σε ιδια επιφανεια(σε ολη την οθονη 10") και μετα εξακολουθεις να την βλεπεις σε ολη την οθονη , τοτε θα φαινεται το ιδιο(σχεδον, γιατι κατι ελαχιστα μπορει να αλλαζει λογω υποχρεωτικου scaling). Αυτο που περιεγραψες δεν ειναι το ιδιο παραδειγμα, γιατι οταν η φωτο ηταν 800x480 δεν την εβλεπες σε ολο το μεγεθος της οθονης σου.(μιας και μιλας για υπολογιστη.) Αν ειχαμε λοιπον ενα παιχνιδι αναλυσης 1024x768 που παιζοταν σε 10" , τοτε ηδη τα πιξελ ηταν σχετικα μεγαλα. Αυτο περιεγραψε και ο Ailouros πιο πανω(οτι στο iphone 4 φαινοντουσαν καλυτερα απο το ipad λογω οτι ηταν μικροτερα τα πιξελ στο iphone). Αν τωρα βγει ενα ipad με μεγαλυτερη αναλυση , αλλα το παιχνιδι δεν αναβαθμιστει και ειναι παλι αναλυσης 1024x768, τοτε αν παιξει σε ολη την οθονη θα φαινεται οπως πριν . Ιδια ποιοτητα και απλα δεν θα εκμεταλλευεται την αναβαθμισμενη αναλυση.
Superior Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2012 (επεξεργασμένο) παιδες το πραγμα ειναι ΠΟΛΥ απλο, ΟΣΟ μεγαλυτερη αναλυση εχει μια συσκευη, ΤΟΣΟ το καλυτερο !! ... βλεπουμε "περισσοτερη πληροφορια" στην οθονη με ΜΙΑ ματια (χωρις την αναγκη να σκρολαρουμε πανω/κατω και αριστερα/δεξια). Αυτο δινει πλεονεκτημα σε ολες τις εφαρμογες, ειδικοτερα σε αναγνωση PDF αρχειων, στο internet σερφαρισμα, στις εφαρμογες image/video editing, σε εφαρμογες trading και σε πληθος αλλων (ειδικοτερα σε αυτες που υποστηριζουν το ανοιγμα πολλαπλων παραθυρων)... Την πολυ υψηλη αναλυση 2560x1600 καταφερε να "χωρεσει" και η Samsung στο νεο της tablet που θα βγει ΠΟΛΥ συντομα (οπως και το iPad3 που θα εχει λιγο "μικροτερη" στα 2048x1536). Κι ολα αυτα επειδη απλα ΑΥΤΗ ειναι πλεον η ταση σε ολες τις μελλοντικες συσκευες (και ΟΧΙ αδικα) οι ΟΣΟ το δυνατον μεγαλυτερες αναλυσεις !! (σε 2-3 χρονια θα τις εχουν μεχρι και τα κινητα τηλεφωνα στις 4 ιντσες το ΠΟΛΥ) http://phandroid.com/2011/12/09/samsung-to-unveil-new-2560x1600-resolution-tablet-early-next-year-rumor/ http://www.phonearena.com/news/Ultra-high-resolution-mobile-displays-to-be-showcased-by-Samsung-and-LG-in-Los-Angeles-next-week_id18797 Επεξ/σία 17 Ιανουαρίου 2012 από Superior
clav Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2012 Καταπληκτική είδηση (αν και αναμενόμενη). Δεν μου αρέσει το antialiasing, η ανάγνωση θα είναι επιτέλους σαν χαρτιού. Δυστυχώς εδώ και χρόνια ψάχνω οθόνη desktop σε "μικρό" μέγεθος με μεγάλη ανάλυση και δεν υπάρχει. Τελικά τα tablets έρχονται να γεμίσουν το κενό καθυστερημένα. Δεν είναι σωστό αυτό που λες, δεν αυξάνεται η ανάλυση ανά εικονιζόμενη περιοχή, αλλά μικραίνει η εικονιζόμενη περιοχή. Τα μικρά φόντα θα... φαίνονται μικρότερα. Οθόνη είναι, όχι εκτυπωτής, έχει άλλο νόημα το dpi. Πολύ μεγάλο dpi σε οθόνη δεν είναι θετικό, γι αυτό εξάλλου ψάχνουμε μεγαλύτερες οθόνες στην ίδια ανάλυση (άρα μικρότερο dpi), για να βλέπουμε τη λεπτομέρεια πιο άνετα και να μη στραβωνόμαστε! Ή έχει πρόβλημα το λειτουργικό σου, ή χρησιμοποιείς πρόχειρα προγράμματα. Η μεγαλύτερη ανάλυση αυξάνει την ευκρίνεια. Οι αναλύσεις είναι ακόμη μικρές για αυτό χρησιμοποιούνται τεχνάσματα. http://notionink.wordpress.com/2011/07/26/hello-there/
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα