Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημερα...ελπιζω να μην γραφω σε λαθος ενοτητα...

 

Θα χρειαστω την βοηθεια σας και τις αναλογες εμπειριες σας στο παρακατω

 

 

Εχω ενα κινητο lg και του εχω κανει 2φορες αλλαγη οθονης αφης εντος εγγυησης.Τωρα χαλασε και 3η φορα.Η εγγυηση εχει ληξει τον Μαιο 2011 ομως η τελευταια αντικατασταση οθονης ηταν τον Μαιο 2011,ουτε χρονος δεν περασε και ξαναχαλασε.Κανονικα αν χαλασει το ιδιο μηχανικο μερος μεσα στο χρονο δεν πρεπει να μου το αλλαξουν;

Αλλιως θα καναμε πατεντες για να παιξει ως την ληξη της εγγυησης... Η lg δε μου το αλλαζει...ο νομος τι λεει;Θα περιμενω απαντηση σας.Σας ευχαριστω.

Δημοσ.

Τους ρώτησες τι εγγύηση σου έδιναν για την επισκευή; Καποια εγγυηση σιγουρα θα υπαρχει δεν ξερω για ποσο προβλεπεται όμως.

 

οχι δεν ειχα ρωτησει γιατι δεν φανταζομουν οτι θα ξαναπηγαινα!Επρεπε να ζητησω αλλαγη συσκευης που σημαινει αυτοματως επεκταση εγγυησης με τοσα προβληματα.Θα δω μηπως απο ΙΝΚΑ μαθω κατι.ΑΝ ξερει κανεις τιποτα ας με ενημερωσει...thanks για το ενδιαφερον

Δημοσ.

Από τον νόμο, ανανεώνεται από την αρχή, για το μέρος που επισκευάζεται.

 

Δυστυχώς έχω πέσει σε περίπτωση που η "πολιτική" της εταιρίας ήταν επέκταση για 3ης μήνες.

 

Πρέπει να το τρέξεις για να βρεις το δίκαιο σου...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδη το βρηκα θα το γραψω κιολας να το δει κανενας μεσω google αν στο μελλον ψαχνει οπως και γω.

 

Νόμος 3043/2002

Άρθρο 3

Παραγραφος 4

 

"Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια για το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό"

 

 

 

www.efpolis.gr/el/library2.html?func=fileinfo&id=5

 

 

Νομιζω δεν εχει αλλαξει κατι σε εναν προχειρο ελεγχο που εκανα.Πρεπει να ισχυει ακομα αυτο.

Επεξ/σία από snuppy84
Δημοσ.

Επειδη το βρηκα θα το γραψω κιολας να το δει κανενας μεσω google αν στο μελλον ψαχνει οπως και γω.

 

Νόμος 3043/2002

Άρθρο 3

Παραγραφος 4

 

"Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια για το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό"

 

 

 

www.efpolis.gr/el/library2.html?func=fileinfo&id=5

 

 

Νομιζω δεν εχει αλλαξει κατι σε εναν προχειρο ελεγχο που εκανα.Πρεπει να ισχυει ακομα αυτο.

 

Ωραια για να ενημερωνόμαστε όλοι μας. Επίσης πες μας τι έγινε ή αν θα γίνει επιδιόρθωση του τηλεφωνου σου εντός εγγύησης τελικά. Για να ξέρουμε..

Δημοσ.

Toυς εκανα καταγγελια και θα το τραβηξω οσο γινεται.Υπαρχουν νομοι και πρεπει να εφαρμοστουν.Λενε οτι ισχυει 3μηνη επεκταση( ;;; )

 

Μαλλον εφαρμοζουν οποιον νομο γουσταρουν.Κριμα και ειχα καλη αποψη για το service της LG και εχω αγορασει 5-6 οθονες και 2 κινητα.Ειναι το τελευταιο προιον LG που αγοραζω.Εχασαν εναν πελατη που θα τους κανει κακη διαφημιση σε ολους τους γνωστους του.Το προτιμουν απο το να πραξουν τα αυτονοητα.Κριμα.

Δημοσ.

Στειλε email καλογραμμενο και αναλυτικο με ολα τα στοιχεια και ονοματεπωνυμα στην LG εξω, ετσι για να εχουν μια ιδεα για το τι κανει η αντιπροσωπεια τους στην Ελλαδα. Αν δε το θεωρησουν σημαντικο κ δεν κανουν ενεργειες, τοτε το κακο μαλλον ειναι γενικο με την LG

 

android.png

Δημοσ.

Στειλε email καλογραμμενο και αναλυτικο με ολα τα στοιχεια και ονοματεπωνυμα στην LG εξω, ετσι για να εχουν μια ιδεα για το τι κανει η αντιπροσωπεια τους στην Ελλαδα. Αν δε το θεωρησουν σημαντικο κ δεν κανουν ενεργειες, τοτε το κακο μαλλον ειναι γενικο με την LG

 

android.png

 

 

Θα το κανω και αυτο.Thanks για την ιδεα σου :)

Δημοσ.

Στο λεω γιατι μου ετυχε 1-2 φορες να μην βγαλω ακρη σε θεματα εγγυησης παντα, με τους Ελληνες πωλητες και με ενα email στην μητρικη εταιρεια λυθηκαν ολα και μαλιστα σε χρονο dt.

(Η μια περιπτωση εταιρειας ηταν η plextor και η αλλη περιπτωση η seat, αν και στη seat η ενημερωση εγινε στα κεντρικα τους στην Ελλαδα και το θεμα μου διευθετηθηκε απο αυτους. Δεν χρειαστηκε να παω παραεξω).

 

Kαι εμεις ευχαριστουμε για τις χρησιμες πληροφοριες διοτι με τις παπατζες των ελληνικων αντιπροσωπειων δεν γνωριζα αυτο με την ανανεωση εγγυησης και νομιζω πολλοι ακομα δεν το γνωριζαν οτι κατοχυρωνεται με νομο.

Δημοσ.

Εδω εκανα και καταγγελια στο tromaktiko.Ριξτε μια ματια αν θελετε.Απο οτι φαινεται κανει spam καποιος συνεχως και λεει οτι ισχυει 3μηνη επεκταση.Δε ξερω αν ειναι υπαλληλος lg...

 

http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/01/lg.html

Τωρα που ξεκινησαν να βγαζουν κινητα toshiba,lenovo κ το πιο πιθανο να ακολουθησει κ η dell,θελω να δω που θα πανε να σταθουνε με τη χαλια εγγυηση κ εξυπηρετηση που εχουν!Αυτο ισχυει κ για εταιρειες κολοσσους στην κινητη τηλεφωνια!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετα απο πολυ πιεση τελικα μου ειπανε οτι το ανταλλακτικο θα το παρω δωρεαν αλλα θα πληρωσω την εργασια!!!

Τις 2 προηγουμενες φορες που μου αλλαξανε οθονη αφης δεν πληρωσα τιποτα...

Σε καμια αλλη ηλεκτρονικη συσκευη που ειχα εντος εγγυησης δεν ειχα πληρωσει τιποτα.Μαλλον με κοροιδευουν και με εμπαιζουν με σκοπο να φανει οτι αναγνωριζουν την εγγυηση αλλα στην τελικη να πληρωσω εργασια+ανταλλακτικο!Τραγικοι.

Επεξ/σία από snuppy84
Δημοσ.

Συνέχισε με την καταγγελία, μην περιμένεις πολλά όμως...

 

Ήδη ενημέρωσες κόσμο για το πως αντιμετωπίζουν την συγκεκριμένη περίπτωση, εσύ απλά δεν αγοράζεις ξανά από αυτούς και δεν χαλάς περισσότερο την ψυχική σου υγεία :)

Δημοσ.

Περιμενω γραπτως την απαντηση της lg.Γιατι απο την μια μου λενε οτι εχει εγγυηση για το ανταλλακτικο και απο την αλλη η εργασια πλεον δεν ειναι μεσα στην εγγυηση.Δυο πραγματα αντικρουομενα...

 

Δηλαδη αν ειχα ενα cd-rom της lg των 20 euro θα επρεπε να δωσω 30 euro για την εργασια του;Δεν νομιζω να ειναι το σωστο.Ελπιζω να βρω ακρη.Το εχω δει εγωιστικα.Πρεπει καποια μερα ολοι να παρουμε μετρα και να μη μας κοροιδευουν οι εκατομμυριουχοι.Mολις εχω κατι νεοτερο θα ενημερωσω για να εχουν μια εικονα οι επομενοι παθοντες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...