Προς το περιεχόμενο

Linux σε παλιό laptop.


janpap08

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω ένα παλιό laptop 5ετίας το οποίο το τελευταίο διάστημα σέρνεται,με Vista και windows7 που έχω δοκιμάσει.

 

Άρχισα να σκέφτομαι σοβαρά τη λύση του Linux και γτ νομίζω πως είναι αρκετά πιο ελαφριά από τα windows αλλά και γτ θέλω να τα δοκιμάσω εδώ και αρκετό καιρό και το παλιό μου λαπτοπάκι είναι το ιδανικό για αυτό.

 

Οπότε με αυτά τα δεδομένα,συν του ότι είμαι άσχετος από Linux και προγραμματισμό(αν και είμαι σίγουρος ότι παρακολουθώντας κάποιο tutorial δεν θα έχω κανένα πρόβλημα στην εγκατάσταση μίας απλής διανομής) ,τί θα μου προτείνατε για ξεκίνημα?

 

Για ξεκίνημα θέλω απλά πράγματα,δηλαδή web και ίσως κάποιες δοκιμές σε Torrent Clients και διάφορα freewares.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 51
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

α) http://www.insomnia.gr/page/wiki/_/linux/linux-windows-ελληνική-έκδοση-r12

β) 5 χρονια παλαιοτητας δεν κανουν το λαπτοπ αρχαιο

γ) Σε ορισμενες περιπτωσεις θα ηταν καλυτερα να εβαζες xp παρα καποια διανομη λινουξ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από εμένα ξεκίνα με κάτι κλασσικό.

Δοκίμασε Ubuntu,αν είναι βαρύ και δεν σου αρέσει, τότε Xubuntu ή Lubuntu.

Επίσης παίζει πολύ Linux Mint τον τελευταίο καιρό νομίζω που είναι και πολύ απλό και αυτό στην λειτουργία του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΟΚ κομπλε εισαι , οτι διανομη και να βαλεις ζωαρα θα κανεις.

 

Τι καρτα γραφικων εχει?

 

Ριξε και μια ματια στην υπογραφη μου στο "Οδηγιες προς νεοεισερχομενους στο GNU/Linux"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα το πιθανότερο είναι να γράψω βλακεία γτ η κάρτα γραφικών είναι κάτι με το οποίο δεν έχω ασχοληθεί ποτέ αλλά..

 

GPU: Mobile Intel® Series Express Chipset

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες