Προς το περιεχόμενο

ΠΛΑΙΣΙΟ και bulk προιοντα


greek738

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 106
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τα πρώτα σου σχόλια δεν τα λαμβάνω σοβαρά υπόψιν διότι μάλλον αστειεύεσαι. Επίσης δεν σχολιάζεις το λάθος σου που δεν ακύρωσες την παραγγελία, όπως πραγματικά θα έπρεπε να κάνεις ή ακόμα να μη δεχτείς το προϊόν από τον courier!

 

Εγώ προσωπικά όσες φορές είδα προσφορά ή κάποιο προϊόν που με ενδιέφερε στο πλαίσιο, πήρα τηλέφωνο για να εξακριβώσω εάν είναι διαθέσιμο!

 

Ακόμα και από άλλο eshop oσες φορές είδα καθυστερήσεις ακύρωσα ή τροποποίησα την παραγγελία!

 

Ως καταναλωτές θα πρέπει να μάθετέ να ενεργείτε κατάλληλα, και όχι αφού την πατήσετε μετά να κλαίτε τη μοίρα σας για τις τυχόν ατασθαλίες των εμπορικών καταστημάτων!

 

Τρολαρεις στανταρ δεν παιζει να τα πιστευεις αυτα που λες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τρολαρεις στανταρ δεν παιζει να τα πιστευεις αυτα που λες

 

Τίποτα σοβαρότερο έχεις να μας πεις ή είσαι και εσύ ένας καταναλωτής "κορόιδο". Εγώ δεν περιμένω τα εμπορικά καταστήματα να με γλύψουν!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εντάξει στο πλαίσιο πληρώνεις και τους μισθούς των υπαλλήλων μαζί. Για αυτό είναι πιο ακριβά. Μαγαζιά που είναι πιο μικρά και με λίγους υπαλλήλους σαφώς έχουν χαμηλότερες τιμές.

εξηγησε το μου λιγο αυτο να το καταλαβω γιατι εχω μερικα παραδειγματα απο μαγαζια συγκριτικα να σου αναφερω...αυτο δεν ιεναι σωστο που λες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εξηγησε το μου λιγο αυτο να το καταλαβω γιατι εχω μερικα παραδειγματα απο μαγαζια συγκριτικα να σου αναφερω...αυτο δεν ιεναι σωστο που λες...

 

Το θέμα της τιμολόγησης είναι αρκετά σύνθετο, καθώς έχει να κάνει με πολλούς παράγοντες που διαφέρουν από κατάστημα σε κατάστημα. Το να συγκρίνουμε καταστήματα μεταξύ τους "ως προς το οικονομικό θέμα" δεν είναι καθόλου εύκολο, εάν δεν έχουμε τους ισολογισμούς μπροστά μας.

 

Πάντως ένα υπόγειο ή μια αποθήκη μέχρι 3 υπαλλήλους έχει αρκετά λιγότερα λειτουργικά έξοδα. Θα περιμέναμε όμως από καταστήματα που είναι εδραιωμένα σχεδόν σε ολόκληρη την Ελλάδα να έχουν ένα μικρότερο περιθώριο κέρδους ή να εξασφαλίζανε καλύτερες συμφωνίες με τους προμηθευτές.

 

Αντίστοιχα καταστήματα στην Ευρώπη όπου τα ενοίκια είναι υψηλότερα και μισθοί των υπαλλήλων σχεδόν διπλάσιοι, έχουν καλύτερες προσφορές, αυτό όμως μπορεί να οφείλεται στη μειωμένη φορολογία και στην αυξημένη <<ζήτηση>>.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια δεν υπαρχει αμφιβολια , το πλαισιο εχει ξεφυγει ειναι τοσα πολλα περιστατικα που οσοι μιλανε για εξαιρεσεις και ''ετυχε'' μαλλον κατι κρυβεται απο πισω.

 

Αγορασμενο bulk τροφοδοτικο πριν 2 μηνες , στο service μου ειπαν δεν γινεται αλλαγη-επισκευη ουτε υπαρχει διαθεσιμο αλλο πουθενα (οντως τοτε δεν υπηρχε) αλλα

μετα απο 10 μερες το βρισκω παλι στο site τους.

 

http://www.plaisio.gr/Computers/Hardware/PSU/Silverstone-Olympia-750W-SST-OP750.htm (λυπαμαι τον ατυχο που θα το παρει)

 

Εγω πηρα τα λευτα μου πισω με τσαμπουκα και δεν θα με ξαναδουνε.

 

Οσο για τον φιλο pantote που αναφερει ως κοροιδα τους καταναλωτες που δεν ενημερωνοντε τηλεφωνικα για την διαθεσιμοτητα των προιοντων,

αναφερω οτι ως μη-κοροιδο καταναλωτης εχω ενημερωθει για μια καρτα γραφικων οτι ειναι εκει και με περιμενει αλλα τυχαια οταν πηγα μετα απο 30λεπτα ειχε κανει φτερα.

 

wake up people :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως έχω την εντύπωση ότι το πλαίσιο είναι από τα καλύτερα στο after sales.

Σε σχέση πάντα με τους άλλους έτσι; Γιατί σε e-shop, multirama κλπ μου έχει τύχει να περιμένω από σερβις κάνα μήνα.

Αυτά τουλάχιστον στην Θεσσαλονίκη. Δεν ξέρω αν έχουν άλλη τακτική σε άλλες πόλεις.

 

Όσον αφορά τα bulk προϊόντα, εκεί πράγματι ίσως να υπάρχει παραπλάνηση του πελάτη.

Σχεδόν καμία εταιρία-παραγωγός hardware δεν πουλάει bulk τροφοδοτικά και κάρτες γραφικών.

Οπότε είναι προφανές ότι είναι μεταχειρισμένα ή επιστροφές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περι πλαισίου ο λόγος εμένα μου την δίνει που όταν κάποιος άσχετος λόγου χάρη φίλος μου με συμβουλεύτηκε για το pc που θα παράγγελνε κομμάτι κομμάτι και θα το συναρμολογούσα εγώ. Κάνει τηλεφωνική παραγγελία ζητάει ΚΟΜΜΑΤΙΑ και του φέρνουν την επόμενη μέρα συναρμολογημένο κουτί με σφραγίδα turbo-x και φυσικά αυτόματα του φάγανε τις εγγυήσεις απο τα parts άνω των 2 χρόνων.(εκεί τον έκραξα και του είπα οτι έπρεπε να διευκρινίσει 100 φορές οτι τα θέλει κομμάτι κομμάτι, αυτός προφανώς παράγγειλε κομμάτια και το ξέχασε) Μετά απο 1 μήνα αγοράζει μια ψύκτρα και 2 ανεμιστηράκια, πάω να του τα βάλω μέσα και τι διαπιστώνω; Απο το ντοσιέ που μέσα είχανε βάλει τα καλώδια του Modular τροφοδοτικού Cooler master δεν υπήρχανε οι δύο σειρές MOLEX. Και μετά είμαι εγώ ο κακός. :devil:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περι πλαισίου ο λόγος εμένα μου την δίνει που όταν κάποιος άσχετος λόγου χάρη φίλος μου με συμβουλεύτηκε για το pc που θα παράγγελνε κομμάτι κομμάτι και θα το συναρμολογούσα εγώ. Κάνει τηλεφωνική παραγγελία ζητάει ΚΟΜΜΑΤΙΑ και του φέρνουν την επόμενη μέρα συναρμολογημένο κουτί με σφραγίδα turbo-x και φυσικά αυτόματα του φάγανε τις εγγυήσεις απο τα parts άνω των 2 χρόνων.(εκεί τον έκραξα και του είπα οτι έπρεπε να διευκρινίσει 100 φορές οτι τα θέλει κομμάτι κομμάτι, αυτός προφανώς παράγγειλε κομμάτια και το ξέχασε) Μετά απο 1 μήνα αγοράζει μια ψύκτρα και 2 ανεμιστηράκια, πάω να του τα βάλω μέσα και τι διαπιστώνω; Απο το ντοσιέ που μέσα είχανε βάλει τα καλώδια του Modular τροφοδοτικού Cooler master δεν υπήρχανε οι δύο σειρές MOLEX. Και μετά είμαι εγώ ο κακός. :devil:

 

Αν κάνεις μέσω ιντερνετ παραγγελία στο φέρνουν έτοιμο και η εγγύηση είναι για κάθε κομμάτι ξεχωριστά! ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως έχω την εντύπωση ότι το πλαίσιο είναι από τα καλύτερα στο after sales.

Σε σχέση πάντα με τους άλλους έτσι; Γιατί σε e-shop, multirama κλπ μου έχει τύχει να περιμένω από σερβις κάνα μήνα.

[...]

Το χρειάστηκες πρόσφατα; Σε σχέση με άλλους ντόπιους μπορεί να ναι καλύτερο, δεν ξέρω. Οι άλλοι απλά δεν παρέχουν καθόλου after sales service, σ αυτό σου βγάζουν την ψυχή και σου δίνουν κάποιο κατώτερο έστω προϊόν, κάποτε.

 

Σε σχέση με πριν 3 χρόνια, το επίπεδο έχει πέσει τραγικά. Σχεδόν χειρότερο απ το πώς ήταν το eshop.gr πριν μια 5ετία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...